M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carlsberg (firma)"

Kraj, 2 listopada 2015

Wojciech Bogusz brand development managerem marki Heineken w Europie

Awans w Grupie Żywiec.

Zagranica, 14 lipca 2015

Carlsberg zaprezentował pierwszą całkowicie biodegradowalną butelkę

Nowe opakowanie piwa nosi nazwę Green Fiber Bottle.

Kraj, 2 czerwca 2015

Carlsberg reklamuje swoją nową markę Carlsberg Nox

Za kreację odpowiada Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, a za zakup mediów - PHD Media Direction.

Kraj, 19 maja 2015

Muza Woody'ego Allena promuje Karmi

Penelope Cruz wspiera launch nowych wariantów piwa z portfolio Carlsberga.

Zagranica, 13 maja 2015

Strata netto Carlsberga po I kw. wyniosła 13,5 mln dol.

Przedstawiciele duńskiego producenta przyznali, że niekorzystne wyniki są dla nich zaskoczeniem. Jako główny powód wskazali fluktuacje popytu i wahań kursu rubla na rynku rosyjskim.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Lord Sommersby częstuje wiosną

Marka z portfolio Carlsberga poszerza się o wariant o smaku kwiatu bzu i limonki.

Kraj, 13 marca 2015

Kamil Bugno head of design w BBDO Warszawa

Agencja powiększa dział kreacji.

Zagranica, 4 marca 2015

Coca-Cola i PepsiCo zamykają zakłady w Rosji

Coca-Cola Hellenic Bottling Co. oraz PepsiCo Inc. równolegle zadecydowały o zamknięciu swoich zakładów produkcyjnych w Rosji. Na początku br. dwa zakłady zamknął też Carlsberg, podobne posunięcia rozważa również Danone.

Kraj, 3 marca 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland to nowa nazwa agencji

Zmieniona zostanie również identyfikacja 
wizualna agencji.

Kraj, 19 lutego 2015

Mariusz Pitura odchodzi z Lemon Sky JWT

Piotr Małkiewicz awansuje na stanowisko executive creative directora całej agencji.

Zagranica, 18 lutego 2015

Hasło "If Carlsberg did" wraca z kampanią w telewizji

Po czterech latach marketer wraca do sprawdzonej komunikacji.

Kraj, 17 lutego 2015

Carlsberg stawia na retro

Na rynek trafi limitowana kolekcja opakowań piwa wspierana telewizyjną kampanią.

Kraj, 16 stycznia 2015

Krzysztof Dworzyński dyrektorem działu obsługi klienta w Fat Baby

Stworzono dla niego nowe stanowisko w agencji. Do tej pory za zarządzanie zespołem obsługi klienta odpowiadał dyrektor zarządzający Fat Baby Cezary Antoń.

Zagranica, 10 grudnia 2014

Coca-Cola wybrała agencje na Euro 2016

Koncern zamknął listę agencji, które będą go obsługiwać podczas najbliższych piłkarskich mistrzostw Europy (Francja - od 10 czerwca 2016). Znalazło się na niej pięć podmiotów.

Kraj, 8 grudnia 2014

Maciej Stożek dołączył do firmy Dax Cosmetics, obejmując stanowisko dyrektora handlowego

W ostatnich latach, pracując w Nivea Polska, kierował sprzedażą w kanałach supermarketów i drogerii polskich, następnie zarządzał kanałem Traditional Trade.

Kraj, 7 października 2014

Trzy osoby wzmacniają CommuniCanDo

Agencja zatrudniła Elżbietę Górecką, Luizę Rosłon i Joannę Niewierowską.

Kraj, 2 października 2014

Przemysław Dzierbicki globalnym dyrektorem kategorii cydrów w centrali Carlsberga

Będzie odpowiadał za utrzymanie wzrostu flagowej marki cydru Somersby w obecnych 43 krajach oraz ekspansję marki na kolejne rynki.

Kraj, 25 lipca 2014

Carlsberg zaprasza do Tajlandii [wideo]

Pierwszy, brazylijski etap akcji "Where's the party?" zakończony.

Kraj, 15 lipca 2014

TVP zarobiła na brazylijskim mundialu 153,8 mln zł

Finałowy mecz przyciągnął 10,5 mln Polaków.

Zagranica, 4 lipca 2014

Carlsberg ogłasza globalny przetarg dla Tuborga

Duński koncern ogłosił globalny przetarg reklamowy dla jednej ze swych flagowych marek, chociaż w tym zakresie z agencją Sid Lee Amsterdam pracuje dopiero od roku.

Zagranica, 13 czerwca 2014

Carlsberg ogłasza przetarg reklamowy dla marki Somersby

Na Wyspach Carlsberg ogłosił przetarg o wartości 10 mln funtów.

Kraj, 23 maja 2014

Grey nie będzie walczył o utrzymanie budżetu Tyskiego

Agencja wyjaśnia, że to decyzja "w porozumieniu" z dyrektorem marki.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Rafał Sobierajski odchodzi z H

Social media specialist rozstaje się z agencją.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Lech Premium nowym sponsorem głównym Przystanku Woodstock

Umowa została podpisana na trzy lata.

Kraj, 21 marca 2014

Awanse i nowe osoby w Garden of Words

Trzy osoby dołączają do zespołu, dwie awansują.

Kraj, 29 stycznia 2014

Maciej Marasek executive creative directorem w Ogilvy & Mather

Z początkiem lutego stanowisko szefa zintegrowanego działu kreacji Ogilvy & Mather obejmuje wieloletni dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Red8.

Przetargi, 22 listopada 2013

Carlsberg zostaje w PHD Media Direction

Browar nie zmieni obsługi mediowej w Polsce.

Zagranica, 26 września 2013

Carlsberg świętuje trzyletni sponsoring angielskiej Premier League

Kibice piłkarscy na rollercoaster w globalnej reklamie marki.

Kraj, 12 września 2013

Wojciech Bogusz odpowiada za marki globalne w Grupie Żywiec

Nowy group brand manager zastąpił Przemysława Dzierbickiego, który przeszedł do Carlsberga i pracuje w Kopenhadze.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Sprostowanie: ZOG sam zrezygnował z walki o Carlsberga

Agencja nie odpadła, lecz zrezygnowała z przetargu na planowanie i zakup mediów.

Przetargi, 8 sierpnia 2013

Cztery domy mediowe w kolejnym etapie przetargu Carlsberga

Z konkursu odpada ZOG.

Kraj, 8 sierpnia 2013

Łukasz Gromkowski w dziale kreacji Lowe Warsaw

Agencja ma nowego copywritera.

Zagranica, 26 lipca 2013

100 mln funtów Carlsberga do wzięcia

Firma ogłosiła globalny przetarg mediowy.

Przetargi, 17 lipca 2013

Vizeum reprezentantem Aegis w przetargu Carlsberga

Vizeum, po przejęciu obsługi Ferrero, powalczy teraz o budżet Carlsberga.

Zagranica, 15 lipca 2013

Carlsberg wybrał Marketing Store

Agencja będzie m.in. pracować nad projektem związanym z Premier League.

Przetargi, 1 lipca 2013

Carlsberg ogłasza short-listę domów mediowych

Pięć sieci domów mediowych powalczy o budżet marketera.

Przetargi, 28 czerwca 2013

Ebiquity audytorem w przetargu mediowym Carlsberga

Browar rozpocznie międzynarodowy przetarg na planowanie i zakup mediów.

Zagranica, 28 czerwca 2013

Spada sprzedaż piwa na Wyspach

Giganci branży piwnej uruchamiają wspólną kampanię.

Kraj, 20 maja 2013

Schweppes i Dr. Pepper chcą podwoić sprzedaż

Nowy gracz na rynku napojów ma ambitne plany.

Kraj, 16 maja 2013

Eryk Kłopotowski PR managerem Gremi Media

Wydawca m.in. "Rzeczpospolitej" ma nowego PR managera.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Anna Grzelewska przeszła z Sony do Volvo

Volvo Auto Polska ma nowego communication managera.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Anna Rabczuk account directorem w Interactive Solutions

Pokieruje jednym z lokalnych zespołów obsługi klienta w Interactive Solutions.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Reorganizacja działu client service w S4

Szefem działu jest Dagmara Dotoń-Kowalik, bezpośrednio do niej raportują nowe group account managerki: Justyna Bąba, Magdalena Kardaszewska oraz Magda Łucek.

Zagranica, 6 marca 2013

Carlsberg rozpoczął globalną kampanię

Carlsberg rozpoczął w Wlk. Brytanii wartą 4 mln funtów kampanię telewizyjną, której głównym celem jest wzmocnienie przekazu "That calls for a Carlsberg", skierowanego do "ciężko pracujących na całym świecie".

Kraj, 5 marca 2013

Andrzej Białasiewicz marketerem Carlsberga w Azji

Współtwórca sukcesów Tyskiego, Lecha i Żubra po 11 latach odchodzi z Kompanii Piwowarskiej.

Zagranica, 20 lutego 2013

Carlsberg zakończył globalny przetarg

Marka przekaże globalny budżet reklamowy agencji Santos z Miami.

Kraj, 19 lutego 2013

Polski Carlsberg w 2012 r. urósł trzy razy więcej niż rynek

Skorzystał na sponsoringu Euro 2012 i urósł także dzięki wynikom Harnasia, Kasztelana i Okocimia.

Kraj, 18 stycznia 2013

Tribal DDB wzmacnia zespół

Do działu kreacji dołączył Karol Jaworski.

Zagranica, 20 grudnia 2012

Publicis Groupe przejęła szwedzką agencję Monterosa

Nowa spółka w ramach holdingu będzie raportować do agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH).

Kraj, 3 października 2012

Agencja Grey będzie obsługiwała markę Tyskie

Tyskie ma nową agencję i jednocześnie chwali się sukcesem kampanii Tyskiego współrealizowanej przez dotychczasową agencję DDB. Ta zaś pracuje już dla konkurencji.