M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Carlsberg (firma)"

Zagranica, 20 sierpnia 2018

Carlsberg stworzył pub zasilany przez wodospad

Duński producent piwa zapewnia, że to pierwsza taka kameralna, pozasieciowa placówka.

Kraj, 12 czerwca 2018

Carlsberg intensywnie wspiera Kasztelana przed sezonem

Trzeci spot marki w ramach nowej platformy "Ręczymy za każdą butelkę".

Kraj, 18 kwietnia 2018

Carlsberg reklamuje Somersby o smaku arbuza

Kampanię przygotowały agencje Noble Graphics i Kamikaze oraz dom mediowy Initiative.

Przetargi, 21 marca 2018

Kamikaze wygrywa przetarg na obsługę Carlsberga

Celem przetargu było wyłonienie agencji, która przygotuje plan obecności i działań marki Carlsberg w social mediach w 2018 r.

Kraj, 12 marca 2018

Carlsberg planuje nakłady reklamowe na poziomie ub.r.

Trzeci wśród producentów piwa w kraju nie planuje w br. zmian wysokości swojego budżetu reklamowego.

Kraj, 4 grudnia 2017

Ida Jabłońska zakłada impresariat Dreamers

Zajmować się będzie kompleksową reprezentacją i managementem twórców reklamowych i fabularnych.

Przetargi, 29 listopada 2017

Lego wybiera globalnie Initiative

Kolejna międzynarodowa wygrana domu mediowego z IPG Mediabrands.

Kraj, 25 października 2017

Jakub Margol szefem zespołu Carlsberga w Initiative

Z tym domem mediowym związany jest od czterech lat.

Zagranica, 25 września 2017

Grey wygrywa globalny przetarg Tuborga

Grey London opracuje nową globalną strategię dla marki z portfolio Carlsberga.

Kraj, 6 września 2017

Karolina Kałużna i Tomasz Misiukiewicz z VML do Saatchi & Saatchi IS

Pracują w agencji jako team seniorski.

Przetargi, 30 sierpnia 2017

Initiative przejmuje obsługę mediową Carlsberga

Producent piwa kończy współpracę z Omnicomem.

Przetargi, 29 sierpnia 2017

Initiative wygrywa obsługę mediową Carlsberga

Producent piwa kończy współpracę z Omnicomem.

Kraj, 25 sierpnia 2017

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 1,3 proc. w I półroczu br.

Najsilniej rosły sektory: media - wzrost wydatków na reklamę aż o 53,1 mln zł (dynamika +33,2 proc.), oraz napoje i alkohole (+32,4 mln zł, dynamika +16,2 proc.).

Kraj, 26 czerwca 2017

Ebiquity doradza w przetargu mediowym Carlsberga

Firma zatrudniła audytora.

Zagranica, 14 czerwca 2017

Cel Carlsberga: zero emisji CO2

Do 2030 r. duński browar chce też zmniejszyć o połowę zużycie wody w zakładach produkcyjnych.

Kraj, 9 maja 2017

Anna Brajbisz account directorem w Zenith

Kieruje zespołem pracującym dla L'Oreala.

Kraj, 9 maja 2017

Dorian Szymański dołącza do zespołu 3i w Havas Media Group

Poprzednio był strategic plannerem w Y&R.

Kraj, 20 kwietnia 2017

Jury i Rada Programowa konkursu Golden Arrow w komplecie

Współorganizatorzy Golden Arrow - "Media & Marketing Polska" wraz z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB - przedstawili pełny skład jury oraz Rady Programowej 12. edycji konkursu. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 maja br.

Przetargi, 2 marca 2017

Rusza przetarg mediowy Carlsberga

Globalny konkurs będzie dotyczył również Polski. Na naszym rynku Carlsberg jest klientem PHD Media Direction.

Kraj, 25 listopada 2016

Communication Unlimited powiększa zespół client service

Elżbieta Marchwińska pracowała m.in. w IQ Marketing i Euro RSCG Marketing House.

Kraj, 7 września 2016

Nest Bank chce się "zagnieździć" na rynku

Dotychczasowe Bank Smart i BIZ Bank połączą się w nową instytucję. Szykuje się nowy, duży budżet marketingowy.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Kraj, 14 czerwca 2016

SMG Polska: co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw

W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola.

Zagranica, 18 maja 2016

Carlsberg prowadzi ludzi na barykady

W nowej kampanii na Euro 2016 były francuski piłkarz Marcel Desailly prezentuje się jako jeden z rewolucjonistów.

Kraj, 29 kwietnia 2016

Carlsberg będzie reklamował nowego Kasztelana Niepasteryzowanego Pszenicznego

Pierwsze na rynku piwo łączące smak pszenicznego i klarowność lagerów.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Jan Roman został business development directorem w PHD Media Direction

Z Grupą Media Direction związany jest od 11 lat.

Zagranica, 24 marca 2016

Carlsberg z czekoladową niespodzianką na święta

Duński browar stworzył pop-up bar wykonany niemal w całości z czekolady, której użyto do produkcji ok. pół tony.

Zagranica, 18 marca 2016

Carlsberg ogłasza wdrożenie długofalowej strategii biznesowej

Czwarty co do wielkości producent piwa na świecie, koncern Carlsberg, ogłosił założenia swojej długoterminowej strategii biznesowej, która ma obowiązywać do 2022 r.

Kraj, 18 marca 2016

Trzech nowych digital art directorów w McCann & MRM

Rafał Jagielski, Jan Janeczek i Adam Skalik dołączają do agencji.

Zagranica, 3 marca 2016

Carlsberg na Wyspach wybiera agencję Pablo

Agencja odpowie za obsługę czterech marek, w tym San Miguel.

Kraj, 5 lutego 2016

Young & Rubicam zatrudnia kolejny team kreatywny

Piotr Jakubowski i Michał Konert dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 19 stycznia 2016

Carlsberg z nową kampanią

Nowa komunikacja marki oparta na "gdybaniu" puszcza oko do widzów. Za zakup mediów na rynku polskim odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Zagranica, 17 grudnia 2015

Były szef Diageo ma pomóc w kupnie Grolscha i Peroni

Paul Walsh, były szef koncernu Diageo, jest jednym z głównych doradców konsorcjum TPG Capital, które jest zainteresowane przejęciem dwóch piwnych brandów Grolsch oraz Peroni. Mają one być wystawione na sprzedaż zaraz po sfinalizowaniu przejęcia SABMillera przez AB InBev.

Kraj, 16 grudnia 2015

Carlsberg szykuje się na Euro 2016

Piwny marketer zapowiada "prawdopodobnie najlepszą kampanię" na piłkarski turniej.

Kraj, 14 grudnia 2015

Grupa Media Direction zredukuje zatrudnienie o ok. 10 proc.

Zmiany w Media Direction OMD i PHD Media Direction wiążą się z zakończeniem współpracy z wieloletnimi klientami tych agencji.

Kraj, 2 listopada 2015

Wojciech Bogusz brand development managerem marki Heineken w Europie

Awans w Grupie Żywiec.

Zagranica, 14 lipca 2015

Carlsberg zaprezentował pierwszą całkowicie biodegradowalną butelkę

Nowe opakowanie piwa nosi nazwę Green Fiber Bottle.

Kraj, 2 czerwca 2015

Carlsberg reklamuje swoją nową markę Carlsberg Nox

Za kreację odpowiada Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, a za zakup mediów - PHD Media Direction.

Kraj, 19 maja 2015

Muza Woody'ego Allena promuje Karmi

Penelope Cruz wspiera launch nowych wariantów piwa z portfolio Carlsberga.

Zagranica, 13 maja 2015

Strata netto Carlsberga po I kw. wyniosła 13,5 mln dol.

Przedstawiciele duńskiego producenta przyznali, że niekorzystne wyniki są dla nich zaskoczeniem. Jako główny powód wskazali fluktuacje popytu i wahań kursu rubla na rynku rosyjskim.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Lord Sommersby częstuje wiosną

Marka z portfolio Carlsberga poszerza się o wariant o smaku kwiatu bzu i limonki.

Kraj, 13 marca 2015

Kamil Bugno head of design w BBDO Warszawa

Agencja powiększa dział kreacji.

Zagranica, 4 marca 2015

Coca-Cola i PepsiCo zamykają zakłady w Rosji

Coca-Cola Hellenic Bottling Co. oraz PepsiCo Inc. równolegle zadecydowały o zamknięciu swoich zakładów produkcyjnych w Rosji. Na początku br. dwa zakłady zamknął też Carlsberg, podobne posunięcia rozważa również Danone.

Kraj, 3 marca 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland to nowa nazwa agencji

Zmieniona zostanie również identyfikacja 
wizualna agencji.

Kraj, 19 lutego 2015

Mariusz Pitura odchodzi z Lemon Sky JWT

Piotr Małkiewicz awansuje na stanowisko executive creative directora całej agencji.

Zagranica, 18 lutego 2015

Hasło "If Carlsberg did" wraca z kampanią w telewizji

Po czterech latach marketer wraca do sprawdzonej komunikacji.

Kraj, 17 lutego 2015

Carlsberg stawia na retro

Na rynek trafi limitowana kolekcja opakowań piwa wspierana telewizyjną kampanią.

Kraj, 16 stycznia 2015

Krzysztof Dworzyński dyrektorem działu obsługi klienta w Fat Baby

Stworzono dla niego nowe stanowisko w agencji. Do tej pory za zarządzanie zespołem obsługi klienta odpowiadał dyrektor zarządzający Fat Baby Cezary Antoń.

Zagranica, 10 grudnia 2014

Coca-Cola wybrała agencje na Euro 2016

Koncern zamknął listę agencji, które będą go obsługiwać podczas najbliższych piłkarskich mistrzostw Europy (Francja - od 10 czerwca 2016). Znalazło się na niej pięć podmiotów.

Kraj, 8 grudnia 2014

Maciej Stożek dołączył do firmy Dax Cosmetics, obejmując stanowisko dyrektora handlowego

W ostatnich latach, pracując w Nivea Polska, kierował sprzedażą w kanałach supermarketów i drogerii polskich, następnie zarządzał kanałem Traditional Trade.