M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carre Noir (firma)"

Kraj, 9 kwietnia 2010

Contact - nowe sklepy Intermarche

Sieć handlowa wprowadza nowy, mniejszy format sklepów.

Kraj, 5 października 2007

Sokpol prowadzi relaunch marki Siódme Niebo i wspiera Hugo

Firma Sokpol wzmacnia obecność w segmencie soków. W tym celu przeprowadziła relaunch flagowej marki Siódme Niebo oraz marki Siódme Niebo...

Kraj, 13 grudnia 2006

Marta Motylewska i Marcin Nowoszewski założycielami nowej agencji designerskiej Nomodesign

Rynkowi przybyła kolejna agencja designerska - Nomodesign, specjalizująca się w projektowaniu opakowań, identyfikacji wizualnej, doradztwie strategicznym oraz nazewnictwie. Jej założycielami...

Kraj, 27 listopada 2006

Agata Jedlińska account managerem w Carre Noir

Agata Jedlińska objęła stanowisko account managera w agencji designerskiej Carre Noir. Zastąpiła na nim Marcina Nowoszewskiego, który pracował w firmie...

Kraj, 10 listopada 2006

Ambra odświeża markę win musujących Dorato

Ambra SA odświeża wizerunek Dorato, marki numer jeden wśród win musujących na polskim rynku. Zmiany podyktowane są wprowadzeniem nowego pozycjonowania...

Kraj, 6 listopada 2006

Marcin Nowoszewski, dyr. działu obsługi klienta Carre Noir, odszedł z agencji

Marcin Nowoszewski, dyrektor działu obsługi klienta, odszedł z firmy designerskiej Carre Noir. Pracował w niej sześć lat, wcześniej był związany...

Przetargi, 22 grudnia 2005

Vox FM wybrała Carre Noir do kreacji logo

Sieć Vox FM należąca do grupy radiowej Time wybrała agencję Carre Noir do kreacji logo. Do udziału w konkursie zaproszono...

Kraj, 10 maja 2005

Polmos Lublin poszerza swój sztandarowy brand - Żołądkową Gorzką

Polmos Lublin SA poszerza swoją sztandarową markę wódki Żołądkowa Gorzka, wprowadzając nowy wariant: wódki z miętą. Opracowaniem nowego wariantu i...

Kraj, 7 kwietnia 2005

Carre Noir rewitalizuje etykiety alkoholi Polmosu Lublin

Carre Noir, firma zajmująca się designem i identyfikacją wizualną, przygotowała projekty zmian w etykietach wódki Żubr, Balsamu Kresowego i Spirytusu...

Kraj, 27 września 2004

Agencja Carre Noir przygotowała nowe logo dla Polmosu Lublin

Agencja Carre Noir zaprojektowała nowe logo korporacyjne dla Polmosu Lublin SA. Projekt znaku firmy umożliwia dostosowywanie jego kolorystyki od chłodnej...

Kraj, 25 maja 2004

Carre Noir zaprojektowała nową etykietę Kryniczanki

Agencja Carre Noir specjalizująca się w strategicznym designie odświeżyła wizerunek wód marki Kryniczanka. Agencja przygotowała nowe etykiety dla wody gazowanej...

Kraj, 21 maja 2004

Agencja Carre Noir odświeżyła etykiety wód Żywiec Zdrój

Agencja Carre Noir specjalizująca się w strategicznym designie odświeżyła wizerunek wód marki Żywiec Zdrój. Agencja przygotowała nowe etykiety całego portfela...

Kraj, 11 grudnia 2003

Bank BPH PBK zmieni nazwę handlową i przeprowadzi rebranding

BPH PBK rozpocznie na początku przyszłego roku proces rebrandingu, którego elementem jest zmiana nazwy handlowej banku. Nowa nazwa ma być...

Zagranica, 14 maja 2001

PUBLICIS PRZEJMUJE FRANCUSKA AGENCJE KOMUNIKACYJNA

Publicis Groupe przejął większościowy udział w jednej z wiodących agencji komunikacyjnych - Ecocom z Paryża, której mniejszościowym udziałowcem jest firma...

Zagranica, 12 lutego 2001

PUBLICIS KUPUJE FRANCUSKĄ AGENCJĘ PROJEKTOWĄ

Publicis Group finalizuje zakup francuskiej agencji projektowej Carre Noir. Zakupiona agencja stanie się częścią Publicis Consultants z Paryża. Carre Noir...