M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carrefour Polska (firma)"

Kraj, 17 czerwca 2015

MSLGroup wzmacnia retail

Do zespołu agencji dołączają Rafał Niczypor, Michał Kubajek i Magdalena Michniewska.

Kraj, 30 stycznia 2015

Kamila Joniak w zespole Isobar Poland

Poprzednio związana m.in. z Tribal DDB i K2.

Kraj, 28 stycznia 2015

Visa z bankami i detalistami uruchomi duży program rabatowy

Polska będzie drugim rynkiem, po Wielkiej Brytanii, gdzie wystartuje ten projekt.

Kraj, 4 grudnia 2014

OMD zatrudnia osoby do social mediów

Małgorzata Bazior i Łukasz Mróz dołączają do zespołu digitalowego.

Kraj, 21 listopada 2014

Paweł Maliszewski nowym dyrektorem marketingu Payback

Były szef marketingu Polbanku zastąpił Marcina Drzewieckiego, który po blisko pięciu latach w Payback przeszedł do Medicover.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Carrefour i Visa prowadzą wspólną promocję

Visa promuje płatności kartami, a sieć handlowa marki własne.

Kraj, 24 lipca 2014

Ambient w wykonaniu Carrefour Polska [wideo]

Sieć zaprasza klientów do wcielenia się w wakacyjnych muzyków z "Orkiestry Carrefour".

Kraj, 9 stycznia 2014

Guillaume de Colonges prezesem Carrefour Polska

Sieć handlowa ma nowego szefa.

Kraj, 28 października 2013

Carrefour Express na stacjach Lukoil

Wynik współpracy łączy w sobie cechy sklepu osiedlowego i sklepu na stacji paliw.

Kraj, 19 września 2013

Carrefour we współpracy z Caritas Polska

Sieć supermarketów już po raz trzeci wspiera program dożywiania dzieci w świetlicach Caritasu.

Kraj, 16 września 2013

Nowy serwis Carrefour autorstwa K2

W ramach tej realizacji agencja opracowała architekturę informacji dla serwisu oraz badania prototypu.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Międzynarodowa akcja CSR grupy Carrefour

Carrefour Polska buduje swój wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie, organizując kolejne kampanie, które pomagają zatrzeć błędy marketingowe sieci.

Kraj, 10 grudnia 2012

Payback w Auchan?

Czy największy w kraju multibrandowy program lojalnościowy dogada się z trzecią pod względem wielkości siecią handlową?

Kraj, 31 sierpnia 2012

Carrefour dementuje pogłoski o wycofaniu się z Polski

Francuska sieć ustami globalnego szefa przekonuje o zaangażowaniu w nasz rynek.

Kraj, 10 sierpnia 2012

Większy zespół agencji Opcom

Wzmocniono client service i kreację.

Kraj, 14 czerwca 2012

Bielecka awansuje w MPG

W ramach struktur domu mediowego MPG powołano dyrektora buyingu prasy, radia i OOH.

Kraj, 13 kwietnia 2012

Tomasz Gniewek pokieruje Virgin Mobile w Polsce

Szykujący się do wejścia na rynek nowy operator komórkowy zatrudnia doświadczonych menedżerów.

Kraj, 24 października 2011

Miesięcznik "Handel" przyznał swoje coroczne nagrody

Korony Handlu trafiły do sieci Rossmann, Browaru Ciechan oraz w ręce prezesa TZMO SA.

Kraj, 19 października 2011

Rewolucja w Carrefourze

Detalista wciąż chce być postrzegany jako tani, ale jednocześnie zmienia swoje flagowe sklepy, nadając im wyrafinowany charakter.

Kraj, 16 września 2011

Nominowni - XII edycja Effie Awards

Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.

Kraj, 28 lipca 2011

Po pożyczkę do Carrefoura

Sieć hipermarketów poszerza ofertę usług finansowych.

Artykuły weekendowe, 25 lutego 2011

Błogosławieni cisi…

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, barwnie opowiada o tym, dlaczego i gdzie znalazł chwilę wytchnienia po frustrujących przeżyciach związanych z nieokiełzanym ADHD w packagingu.

Kraj, 21 stycznia 2011

Agora i InMobile rozpoczęły współpracę

Operator telefonii FreeM dogadał się z Agorą - w zamian za dostęp do kontentu jej sieć reklamy mobilnej HandyNet będzie sprzedawała tam reklamy.

Kraj, 7 października 2010

Nowe osoby i awanse w Twenty Four Seven PR

Agencja zwiększa zatrudnienie, bo realizuje coraz więcej projektów public relations.

Kraj, 28 września 2010

Carrefour nie będzie prowadził remodellingu w Polsce

Na naszym rynku firma skupi się na budowie sieci franczyzowej małych sklepów.

Kraj, 24 maja 2010

Saatchi & Saatchi Direct wzmacnia zespół

Agencja zatrudniła nowych pracowników w dziale obsługi klienta.

Kraj, 20 maja 2010

Carrefour stawia na convenience

Detalista zapowiada rozwój małych formatów i zbiera pierwsze owoce strategii niskich cen.

Kraj, 24 września 2009

Karolina Kukielska w Ciszewski PR

Do agencji Ciszewski Public Relations SA dołączyła Karolina Kukielska. Kieruje zespołami odpowiedzialnymi za działania dla klientów z branży FMCG oraz...

Kraj, 7 września 2009

Carrefour testuje sprzedaż na aukcjach Allegro

Sieć handlowa Carrefour testuje sprzedaż na aukcjach Allegro. Obecnie w serwisie można znaleźć kilkadziesiąt produktów w branży RTV. Można je...

Kraj, 10 czerwca 2009

Ciszewski kupuje udziały w Brightness Creative Studiu

Agencja Ciszewski Public Relations nabyła większościowy pakiet udziałów w Brightness Creative Studiu. Spółka istnieje od 2005 r. Zajmuje się m.in.:...

Kraj, 9 marca 2009

Carrefour zmienia strategię i komunikuje, jak oszczędnie robić zakupy

Sieć handlowa Carrefour zmienia strategię i komunikuje, jak oszczędnie robić zakupy. Ruch ten związany jest ze spowolnieniem gospodarczym i spodziewanym...

Kraj, 5 marca 2009

Carrefour planuje ofensywę produktów private label

Carrefour planuje ofensywę produktów private label. W 2009 r. pojawi się około stu nowych artykułów pod marką własną z różnych...

Kraj, 12 grudnia 2008

Saatchi & Saatchi Direct przejmuje budżet Carrefoura i rozbudowuje zespół

Agencja Saatchi & Saatchi Direct przejęła od Saatchi & Saatchi obsługę budżetu reklamowego Carrefour Polska. O przesunięciu obsługi zadecydował typ...

Kraj, 2 października 2008

Carrefour inwestuje w kolejną edycję "Magii kodów"

Carrefour Polska prowadzi działania reklamowe pt. "Magia kodów", będące wsparciem kolejnej edycji akcji konsumenckiej o tej samej nazwie. Spot przygotowała...

Kraj, 29 września 2008

Carrefour Polska promuje zdrowy styl życia

Carrefour Polska, realizując strategię zrównoważonego rozwoju (działania na polu społecznym, ekonomicznym i środowiskowym) zakładającą m.in. promocję zdrowego stylu życia po...

Kraj, 2 września 2008

Carrefour wspiera kampanią w TV własną markę odzieżową Tex

Carrefour Polska rozpoczął kampanię własnej marki odzieżowej Tex. Agencja Henyo Bernedt zrealizowała film reklamowy, którego emisja odbywać się będzie w...

Kraj, 21 maja 2008

Carrefour w animowanym spocie zajmuje się ochroną środowiska

Agencja reklamowa Henyo Behrendt zrealizowała dla sieci hipermarketów Carrefour spot animowany "Leśna ścieżka" nawiązujący do zagadnień ochrony środowiska. Tematyka reklamy...

Kraj, 5 maja 2008

Carrefour Polska wybrał agencję do projektu MOVA

Agencja reklamowa Radna wygrała przetarg na zaprojektowanie i wyprodukowanie elementów wizualizacji przestrzennej dla nowej sieci telefonii komórkowej MOVA należącej do...

Kraj, 9 kwietnia 2008

Carrefour będzie reklamował ofertę komórkową głównie w sklepach

Carrefour Polska, który wprowadza usługi telefonii komórkowej pod marką Carrefour Mova (jako wirtualny operator korzysta z sieci Polkomtela), będzie je...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Carrefour liczy, że jego komórek będzie używać kilkaset tysięcy osób

Jutro Carrefour Polska rozpocznie sprzedaż usług telefonii komórkowej pod marką Carrefour MoVa. Będzie pierwszym wirtualnym operatorem komórkowym (MVNO) wśród sieci...

Kraj, 27 marca 2008

Gilles Roudy nowym prezesem Carrefour Polska

Gilles Roudy został nowym prezesem polskiego oddziału Grupy Carrefour. Dotychczas był dyr. ds. innych krajów europejskich w centrali Carrefour. Jego...

Kraj, 17 marca 2008

Carrefour będzie oferował telefonię komórkową pod marką Carrefour MoVa

Według niepotwierdzonych informacji, jakie pojawiły się w serwisie Wikipedia.pl, Carrefour Polska będzie sprzedawał usługi telefonii komórkowej (wyłącznie pre-paid) pod marką...

Kraj, 28 stycznia 2008

Prezes Carrefoura w Polsce awansował do centrali firmy we Francji

Alain Souillardnie nie jest już prezesem zarządu sieci supermarketów Carrefour Polska. Po sześciu latach zarządzania tą siecią w Polsce awansował....

Przetargi, 10 stycznia 2008

Saatchi & Saatchi wygrała w przetargu Carrefour Polska

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zwyciężyła w zorganizowanym przez Carrefour Polska przetargu na obsługę budżetu działań BTL tej sieci. Oznacza...

Przetargi, 7 listopada 2007

Carrefour będzie szukać agencji do realizacji działań wizerunkowych

Carrefour Polska planuje rozpisanie przetargu kreatywnego. Jego celem ma być wybranie agencji do realizacji działań wizerunkowych. Dotychczas realizacją kampanii wizerunkowych...

Przetargi, 30 października 2007

Focus Advertising przygotuje start nowego projektu Carrefoura

Agencja reklamowa Focus Advertising wygrała przetarg strategiczno-kreatywny rozpisany przez firmę Carrefour Polska. Dotyczył on realizacji projektu związanego z nowym produktem,...

Kraj, 30 października 2007

Focus Advertising tworzy nowe działy, zwiększa zatrudnienie

Zatrudniająca 30 osób agencja reklamowa Focus Advertising planuje w najbliższym czasie rozbudowanie portfolio usług. Chce poszerzyć kompetencje dotyczące obsługi w...

Kraj, 5 lipca 2007

Carrefour przyłączy dział marketingu Aholda, 2 lata na rebranding wszystkich sklepów

Carrefour do końca tego roku przeprowadzi rebranding 15 hipermarketów Hypernova, a w perspektywie najbliższych dwóch lat zmienią markę 183 supermarkety...

Przetargi, 13 czerwca 2007

Ciszewski PR po rocznym przetargu przejmuje obsługę Carrefoura

Ciszewski Public Relations rozpoczyna współpracę z Carrefour Polska. Przejmuje obsługę public relations tej sieci handlowej od agencji TBWA/PR. Przesunięcie budżetu...

Kraj, 19 marca 2007

Carrefour Polska do końca br. zrealizuje rebranding sieci Champion

Sieć handlowa Carrefour Polska do końca br. zrealizuje rebranding supermarketów Champion, które zmienią nazwę na Carrefour Express. Pierwszy sklep już...