M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carrefour (marka)"

Kraj, 6 marca 2015

Sebastian Umiński przechodzi do Ogilvy & Mather

Przez ostatnie sześć lat pracował w Interactive Solutions Saatchi & Saatchi jako innovation development director.

Kraj, 27 sierpnia 2014

Limitowana wersja 7Up Mojito rusza ze wsparciem

PepsiCo wspiera sprzedaż limitowanej serii gazowanego napoju.

Kraj, 20 stycznia 2014

SW Research prezentuje najpopularniejsze wśród Polaków marki własne

W badaniu najlepiej wypadły brandy Tesco, Carrefour, Pilos i Isana.

Kraj, 18 grudnia 2012

Eskadra przygotowała komunikację dla produktów Diageo

Działania potrwają do końca grudnia.

Kraj, 19 października 2012

Milka częstuje czekoladą

Za rozległe działania samplingowe odpowiada GMP Advertising.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Euro RSCG Marketing House wspiera relaunch Pedigree

Odpowiada za budowanie wizerunku i promocję sprzedaży nowej suchej karmy.

Zagranica, 12 marca 2012

Jeronimo Martins zainwestuje w Ameryce Płd.

Portugalski właściciel sieci Biedronka za pierwszy cel stawia sobie Kolumbię.

Kraj, 27 lutego 2012

Ogilvy Action z shoppermarketingowym projektem dla Nescafé

Agencja odpowiada za wsparcie w sieciach Tesco, Real i Carrefour.

Kraj, 21 lutego 2011

Citi Handlowy uruchamia program multipartnerski

Bank wraz z siedmioma partnerami handlowymi będzie go reklamował.

Kraj, 8 stycznia 2008

Avayo współpracuje z Boschem przy projekcie związanym z Euro 2012

Agencja reklamowa Avayo będzie współpracować z firmą Bosch przy projekcie związanym z polsko-ukraińskimi mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2012....

Kraj, 10 listopada 2006

Sieć Carrefour wprowadza własny program lojalnościowy Rodziynka

Sieć handlowa Carrefour wprowadza własny program lojalnościowy Rodziynka dla klientów sklepów. Debiut ogólnopolskiego projektu przewidziano w listopadzie br. Program swoim...

Kraj, 28 czerwca 2005

Niskie ceny najważniejszym wabikiem przyciągającym do sklepu według Axciom

Dla większości Polaków najważniejszymi czynnikami decydującymi o miejscu robienia zakupów są niskie ceny, wynika z danych firmy Axciom, która przeanalizowała...