M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carrefour (firma)"

Kraj, 31 maja 2017

Carrefour na Dzień Dziecka [wideo]

Za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi IS.

Kraj, 31 maja 2017

Tomasz Pawlikowski przejmuje obowiązki Piotra Morkowskiego, CEO Saatchi & Saatchi IS

Odejście Piotra Morkowskiego jest wynikiem zakończenia okresu earn outu - stwierdza w komunikacie Publicis Communications.

Kraj, 23 maja 2017

Polsat Media nawiązuje współpracę ze Screen Network

Powstaje Polsat Media AdScreen.

Kraj, 18 maja 2017

Carrefour sponsorem Tour de Pologne

We Francji Carrefour jest sponsorem Tour de France.

Kraj, 18 maja 2017

Najlepszy I kwartał dla K2 od sześciu lat

Grupa K2 zamknęła ten okres wzrostem sprzedaży skonsolidowanej o 30 proc. - do 24,7 mln zł.

Kraj, 9 maja 2017

Carrefour z nową odsłoną kampanii z Napoleonem [wideo]

Za reżyserię spotu odpowiada Sebastian Pańczyk z domu produkcyjnego Dobro.

Kraj, 20 marca 2017

Ponad 1 mld zł na reklamę sieci handlowych

Lidl wydał ponad dwa razy więcej niż drugi w zestawieniu Media Expert i o ponad 100 mln zł więcej niż jego główny konkurent - Biedronka.

Kraj, 1 marca 2017

IQ Marketing dla Whiskas

Marka Whiskas realizuje kampanię promocyjną z okazji Światowego Dnia Kota.

Kraj, 21 lutego 2017

Rama daje się smakować

Wystartowała nowa kampania komunikacyjna marki z portfolio Unilevera.

Zagranica, 21 lutego 2017

Carrefour idzie w sprawie Lidla do sądu

Sieć we Francji występuje na drogę sądową przeciwko Lidl France.

Kraj, 19 stycznia 2017

Anna Koj, Joanna Rudnicka i Katarzyna Zagól awansują w K2

Zmiany w dziale client service agencji.

Kraj, 10 stycznia 2017

Urodzinowa kampania Carrefoura [wideo]

Sieć sklepów świętuje 20-lecie obecności w Polsce.

Kraj, 6 grudnia 2016

Nowa odsłona kampanii Carrefour autorstwa Saatchi & Saatchi IS [wideo]

Agencja kontynuuje kampanię z Napoleonem.

Zagranica, 1 grudnia 2016

Carrefour wprowadzi na giełdę brand Carmila

Francuski detalista zdecydował o wprowadzeniu na giełdę w II kwartale 2017 r. swojego komercyjnego brandu Carmila.

Kraj, 1 grudnia 2016

Promocja Visy z "Trollami"

W zamian za zakupy kartą na Allegro w sklepach Carrefour, Claire’s i Empik dostęp do multimediów związanych z filmem. Kampanię przygotowały Saatchi i MEC.

Kraj, 25 listopada 2016

Carrefour podsumował dobry rok w Polsce

Do końca bieżącego roku francuski detalista otworzy w naszym kraju ogółem 12 nowych lokalizacji, a 14 z istniejących zostanie poddanych gruntownym zmianom aranżacyjnym i architektonicznym.

Kraj, 23 listopada 2016

Saatchi & Saatchi Interactive Solutions dla Carrefoura [wideo]

Marka rozpoczyna kampanię świąteczną.

Kraj, 10 października 2016

Danuta Nierada na stanowisku associate creative directora w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions

Jest trzecią osobą w agencji na tym stanowisku.

Kraj, 14 września 2016

Saatchi & Saatchi Interactive Solutions odpowiada za relaunch marki ubrań Tex

Ubrania dostępne są na wyłączność w sieci Carrefour.

Kraj, 18 sierpnia 2016

Szkolna odsłona kampanii Carrefoura [wideo]

Reżyserią spotu zajął się Sebastian Pańczyk z domu produkcyjnego Dobro.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowy program partnerski MasterCard

Startuje Priceless Specials.

Kraj, 15 czerwca 2016

Saatchi & Saatchi z kolejną odsłoną kampanii Carrefoura [wideo]

Reżyserią spotu zajął się Sebastian Pańczyk z domu produkcyjnego Dobro.

Kraj, 18 maja 2016

Visa promuje akcję rabatową z dziewięcioma detalistami

Kampanię pod hasłem "Spraw sobie cały dzień dobry z Visa!" przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 11 maja 2016

Carrefour otworzył innowacyjny supermarket w Warszawie

Na Białołęce francuska sieć proponuje nowy format sklepu.

Kraj, 19 kwietnia 2016

MasterCard promuje cashback

W ub.r. Polacy, płacąc kartami za zakupy, wypłacili z kas sklepowych 816 mln zł, o 54 proc. więcej niż w 2014 r.

Kraj, 9 marca 2016

Napoleon głównym bohaterem kampanii Carrefoura [wideo]

Działania będą prowadzone pod hasłem "#ibezdyskusji".

Kraj, 19 stycznia 2016

McDonald's zrezygnował z eksperymentalnej restauracji na terenie Carrefoura

Po czterech latach sieć zamknęła lokal.

Kraj, 8 grudnia 2015

Absolut Vodka z akcją kieliszkową na okres świąt

Marka z portfolio Pernod Ricard z akcją świąteczną w sieciach Carrefour.

Zagranica, 2 grudnia 2015

Carrefour uruchamia subbrand Contact Marché

Francuska sieć detaliczna przekształci ostatnio zakupione markety Dia (nabyła ich sześć wyłącznie w mniejszych, francuskich miastach) w pilotażowy projekt o nazwie Contact Marché.

Kraj, 2 grudnia 2015

Świąteczna kampania sieci Carrefour

Za koncept kreatywny komunikacji w telewizji i radiu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

Zagranica, 20 listopada 2015

Carrefour wprowadza we Włoszech spersonalizowane kupony

Francuska sieć detaliczna uruchomiła we Włoszech program dla swoich klientów o nazwie “Coupon Printers".

Kraj, 12 listopada 2015

Podravka rusza z konkursem konsumenckim

Akcja promocyjna realizowana jest we współpracy z siecią Carrefour.

Kraj, 5 listopada 2015

Magdalena Kuflińska pokieruje Blogiem Roku i Onet Autorami

Z Grupą Onet rozstają się Dorota Rejowska i Piotr Stasiak.

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 14 września 2015

Saatchi & Saatchi z 5. odcinkiem "Rodziny na widelcu" dla Carrefoura [wideo]

Carrefour uznał, że w internecie może sobie pozwolić na więcej.

Kraj, 17 sierpnia 2015

Saatchi & Saatchi Group Poland z dużym wzmocnieniem personalnym

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy do zespołu agencji dołączyły 23 osoby.

Kraj, 23 lipca 2015

Nowe nośniki reklamowe w hipermarketach Carrefour

Agencja In-Store Media wprowadza Arch Media oraz Floor Media XXL

Kraj, 3 lipca 2015

Paweł Cholewa w Grey Group

Nowy art director w dziale BTL & design agencji.

Kraj, 12 czerwca 2015

Podravka i Carrefour we wspólnej promocji

Producent przypraw Podravka i Carrefour startują ze wspólnymi działaniami.

Kraj, 10 czerwca 2015

Henryk Kania chwali się wzrostami

Według danych GfK Polonia wędliny producenta w I kwartale 2015 r. trafiły do 29 proc. polskich domów.

Kraj, 22 maja 2015

Maciej Dziedzic oraz Miłosz Jacyna dołączyli do zespołu K2 Media

Agencja wzmacnia dział social.

Kraj, 21 maja 2015

Isobar Polska z nowym information architecture team leaderem

Jarosław Dobrowolski przechodzi z K2 do Isobar Poland.

Zagranica, 20 maja 2015

Aldi wejdzie na włoski rynek

Niemiecki detalista wybrał kolejny cel ekspansji po raz pierwszy od 2008 r.

Kraj, 3 maja 2015

Najlepsze Meaningful Brands mają o 46 proc. wyższy udział w portfelu konsumenta

Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.

Kraj, 22 kwietnia 2015

Carrefour będzie promował literaturę francuską

Specjalnie z myślą o Warszawskich Targach Książki sieć przygotowuje dodatkowe działania promocyjne.

Kraj, 16 kwietnia 2015

Carrefour stawia na czytelników

Sieć supermarketów wzbogaca ofertę książek w swoich sklepach.

Kraj, 13 marca 2015

Zakłady Mięsne Henryk Kania notują 108-proc. wzrost zysku

Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.

Kraj, 26 lutego 2015

Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen

Zajmie się on projektowaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji - od TV po nośniki mobilne.

Kraj, 17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Kraj, 13 lutego 2015

K2 powołuje dział strategii technologicznej

Na jego czele stanął Mikołaj Machowczyk, odpowiedzialny wcześniej za rozwój mobile w Grupie K2.