M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carrefour (firma)"

Kraj, 8 grudnia 2015

Absolut Vodka z akcją kieliszkową na okres świąt

Marka z portfolio Pernod Ricard z akcją świąteczną w sieciach Carrefour.

Zagranica, 2 grudnia 2015

Carrefour uruchamia subbrand Contact Marché

Francuska sieć detaliczna przekształci ostatnio zakupione markety Dia (nabyła ich sześć wyłącznie w mniejszych, francuskich miastach) w pilotażowy projekt o nazwie Contact Marché.

Kraj, 2 grudnia 2015

Świąteczna kampania sieci Carrefour

Za koncept kreatywny komunikacji w telewizji i radiu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

Zagranica, 20 listopada 2015

Carrefour wprowadza we Włoszech spersonalizowane kupony

Francuska sieć detaliczna uruchomiła we Włoszech program dla swoich klientów o nazwie “Coupon Printers".

Kraj, 12 listopada 2015

Podravka rusza z konkursem konsumenckim

Akcja promocyjna realizowana jest we współpracy z siecią Carrefour.

Kraj, 5 listopada 2015

Magdalena Kuflińska pokieruje Blogiem Roku i Onet Autorami

Z Grupą Onet rozstają się Dorota Rejowska i Piotr Stasiak.

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 14 września 2015

Saatchi & Saatchi z 5. odcinkiem "Rodziny na widelcu" dla Carrefoura [wideo]

Carrefour uznał, że w internecie może sobie pozwolić na więcej.

Kraj, 17 sierpnia 2015

Saatchi & Saatchi Group Poland z dużym wzmocnieniem personalnym

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy do zespołu agencji dołączyły 23 osoby.

Kraj, 23 lipca 2015

Nowe nośniki reklamowe w hipermarketach Carrefour

Agencja In-Store Media wprowadza Arch Media oraz Floor Media XXL

Kraj, 3 lipca 2015

Paweł Cholewa w Grey Group

Nowy art director w dziale BTL & design agencji.

Kraj, 12 czerwca 2015

Podravka i Carrefour we wspólnej promocji

Producent przypraw Podravka i Carrefour startują ze wspólnymi działaniami.

Kraj, 10 czerwca 2015

Henryk Kania chwali się wzrostami

Według danych GfK Polonia wędliny producenta w I kwartale 2015 r. trafiły do 29 proc. polskich domów.

Kraj, 22 maja 2015

Maciej Dziedzic oraz Miłosz Jacyna dołączyli do zespołu K2 Media

Agencja wzmacnia dział social.

Kraj, 21 maja 2015

Isobar Polska z nowym information architecture team leaderem

Jarosław Dobrowolski przechodzi z K2 do Isobar Poland.

Zagranica, 20 maja 2015

Aldi wejdzie na włoski rynek

Niemiecki detalista wybrał kolejny cel ekspansji po raz pierwszy od 2008 r.

Kraj, 3 maja 2015

Najlepsze Meaningful Brands mają o 46 proc. wyższy udział w portfelu konsumenta

Havas Media Group prezentuje wyniki globalnego badania.

Kraj, 22 kwietnia 2015

Carrefour będzie promował literaturę francuską

Specjalnie z myślą o Warszawskich Targach Książki sieć przygotowuje dodatkowe działania promocyjne.

Kraj, 16 kwietnia 2015

Carrefour stawia na czytelników

Sieć supermarketów wzbogaca ofertę książek w swoich sklepach.

Kraj, 13 marca 2015

Zakłady Mięsne Henryk Kania notują 108-proc. wzrost zysku

Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.

Kraj, 26 lutego 2015

Agencja K2 Media utworzyła dział Multiscreen

Zajmie się on projektowaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji - od TV po nośniki mobilne.

Kraj, 17 lutego 2015

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Kraj, 13 lutego 2015

K2 powołuje dział strategii technologicznej

Na jego czele stanął Mikołaj Machowczyk, odpowiedzialny wcześniej za rozwój mobile w Grupie K2.

Kraj, 6 lutego 2015

Łukasz Chwiszczuk head of SEM w K2 Search

W agencji będzie odpowiedzialny m.in. za kampanie AdWords i optymalizację.

Kraj, 29 stycznia 2015

Jakub Krawczyk executive vice presidentem w grupie Saatchi & Saatchi Poland

Dotychczasowy digital business & client service director awansuje w strukturach grupy.

Zagranica, 27 stycznia 2015

Carrefour ukarany za użycie reklamy porównawczej

Francuski sąd na wniosek sieci Intermarché ukarał Carrefoura kwotą 800 tys. euro za stosowanie w 2013 roku cenowych reklam porównawczych. Co ciekawe, reklamy te były głównie wymierzone w inną, konkurencyjną sieć supermarketów E.Leclerc.

Kraj, 13 stycznia 2015

Agnieszka Jurkiewicz przechodzi z MSLGroup do Discovery Networks

Obejmuje stanowisko corporate communications managera CEN.

Kraj, 11 grudnia 2014

Agencja Unique One w świątecznej akcji dla marki Winiary

W wyniku wygranego przetargu firma Nestle Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej promocji Świąteczna Poczta Winiary.

Kraj, 19 listopada 2014

Sodexo reklamuje świąteczne bony dla pracowników

Kampania potrwa do grudnia i obejmuje reklamy w prasie branżowej, opiniotwórczej i internecie, a przygotowały ją Peppermint i Mindshare.

Kraj, 6 października 2014

Pilsner nostalgiczny

Do sprzedaży trafi limitowana seria puszek piwa z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 8 września 2014

Bankomaty Cash 4 You zmienią się w Planet Cash

Firma ITCard, operator tej sieci, drugiej po Euronecie, ma ich obecnie 1,2 tys., a do końca br. postawi kolejne 0,5 tys. Wszystkie mają mieć czytniki biometryczne.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Debiutuje 7Up Mojito

PepsiCo kontynuuje wieloletnią praktykę wprowadzania produktów typu in-out.

Kraj, 23 czerwca 2014

Maciej Godlewski przeszedł ze Starcomu do K2

Agencja wzmacnia zespół o wieloletniego pracownika domu mediowego Starcom.

Kraj, 18 czerwca 2014

Kampania promocyjna Dorato

Za kreację limitowanej serii odpowiada agencja Walk Creative.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Arena przejęła od Havasa obsługę Carrefoura

W związku z wygraną Lidla przez Havas Media obsługę sieci Carrefour przejęła siostrzana agencja.

Zagranica, 24 kwietnia 2014

Lidl wyprzedził konkurencję w FB

Według badań przedstawionych przez instytut Socialbakers liczba fanów w FB sieci handlowej Lidl przekroczyła po raz pierwszy w Europie 10 mln.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Multikino partnerem akcji Visy i BP

Osoby kupujące paliwo na stacjach BP, płacąc kartą Visa, mogą kupować bilety na seanse filmowe 2D od poniedziałku do piątku za 10 zł.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Visa Europe rozpoczyna kampanię ogólnopolską

Organizacja współpracuje z siecią Avans, Carrefour, Intersport, Multikino, Praktiker oraz Telepizzą.

Kraj, 17 grudnia 2013

Sfinks i Bonduelle razem w akcji promocyjnej

Na produktach Bonduelle w Carrefourze znajdują się bony o wartości 10 zł do wykorzystania w restauracjach sieci.

Kraj, 11 września 2013

Familijne z kampanią w telewizji

Jutrzenka Colian wystartowała z kolejną odsłoną działań dla swojej marki.

Kraj, 4 września 2013

Familijne promują się w sieciach

Marka wafelków Jutrzenki Colian mocno eksponowana w sieciach Carrefour i Intermarche.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Wystawa Martyny Wojciechowskiej w centrach Carrefour

Fotografie z podróży naczelnej "National Geographic Polska".

Kraj, 9 lipca 2013

People Group pracuje dla marki Żywioł

Agencja odpowiada za degustację nowych wariantów smakowych w punktach sprzedaży.

Kraj, 3 lipca 2013

Do hipermarketu po cenę i jakość

ARC Rynek i Opinia zbadała preferencje konsumentów oraz postrzeganie sieci hipermarketów.

Kraj, 24 czerwca 2013

Bakoma reklamuje Jogurt Naturalny Gęsty

Universal McCann i Men at Work autorami kampanii jednego z kluczowych produktów Bakomy.

Kraj, 20 czerwca 2013

Żywiec Zdrój promuje cztery nowe smaki

Agencje zaangażowane w kampanie to VML Poland, MediaCom, Los Mejores i Young & Rubicam.

Kraj, 18 czerwca 2013

Największa akcja Visy promująca płatności kartami

Za wszystkie, nawet najmniejsze zakupy w marketach Carrefour płacone kartami Visa klienci otrzymają bonusy. Przez dwa miesiące.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Carrefour wejdzie na Facebooka

Detalista ruszy wkrótce z fanpage'em.

Kraj, 22 lutego 2013

Promocje w Tesco tylko z ASM Group

Agencja ma wyłączność na działania promocyjne w sieci.

Kraj, 20 lutego 2013

Carrefour z kolejną autorską promocją

Sieć ruszyła z promocją "Kup jeden i weź drugi za grosz".