M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carte D'Or (marka)"

Kraj, 7 maja 2013

Unilever zasadzi drzewa miłości

W maju i czerwcu Carte d'Or będzie prowadziło działania promocyjne.

Kraj, 10 grudnia 2012

Carte d'Or zachęca do jedzenia lodów zimą

Unilever chce zmienić przyzwyczajenia Polaków.

Kraj, 10 lipca 2012

Sieć reklamowa PixAd obsługuje kampanię Carte d'Or

Kampania reklamowa w internecie ruszyła pod hasłem "Zaczaruj 1001 wieczorów z Carte d'Or".

Kraj, 29 maja 2012

DDB dla Carte D'Or w regionie

Unilever zachęca do jedzenia lodów w domu.

Kraj, 20 marca 2012

Tribal DDB obsłuży Carte d’Or z portfolio Unilevera

Agencja realizuje nową strategię interaktywną marki lodów Carte d’Or z portfolio Unilevera.

Kraj, 24 maja 2011

Unilever z lodami w internecie

Marki Carte d'Or i Magnum Double Chocolate wspierane głównie online.

Kraj, 16 sierpnia 2010

Carte d'Or tworzy sieć

Marka lodów premium Unilevera będzie miała własną sieć kawiarni.

Kraj, 9 kwietnia 2010

Unilever idzie na lody

Carte d'Or jeszcze w tym roku uruchomi własną sieć lodziarni.

Zagranica, 26 lutego 2009

Unilever wprowadza do sprzedaży w Rumunii lody

Koncern Unilever poinformował, że planuje wprowadzenie na rynek rumuński swojej marki lodów. W sprzedaży pojawią się najpopularniejsze brandy z portfolio...

Zagranica, 21 marca 2008

Amy Eagle odpowiada w DDB za globalną obsługę Unilevera

Amy Eagle, dyrektor działu client service w Kirshenbaum Bond + Partners, rozpocznie pracę w agencji DDB, gdzie zajmie się obsługą...

Kraj, 15 stycznia 2008

Unilever powierza Lowe globalny budżet dywizji lodów; w Polsce szuka agencji PR i BTL

Unilever wybrał sieć Lowe Worldwide do obsługi globalnego budżetu dywizji lodów wartego rocznie 300 mln dol. Do tej pory obsługą...

Kraj, 10 sierpnia 2006

Ambient Media przebadał nośniki w Empikach

Ambient Media, dom mediowy oferujący nietypowe formy reklamy, zlecił badanie swojej nowej sieci nośników w Empikach. Okazało się, że najczęściej...

Kraj, 2 czerwca 2006

Ambient Media sprzedaje na wyłączność nośniki w empikach

Ambient Media, ambientowy dom mediowy, sprzedaje na wyłączność kampanie na nośnikach reklamowych w sieci salonów Empik. Nośniki umieszczane są na...

Zagranica, 14 kwietnia 2006

Unilever ogranicza współpracę z agencjami internetowymi i directmarketingowymi

Unilever prowadzi proces przetargowy, w wyniku którego chce zredukować listę agencji directmarketingowych i internetowych. Obecnie koncern współpracuje z 23 agencjami....

Kraj, 24 czerwca 2005

Unilever poszerza i wspiera reklamowo markę lodów Carte d'Or

Unilever Polska SA postanowił rozbudować w tym sezonie linię swoich lodów Carte d'Or i wprowadził do sprzedaży ich nowe warianty...

Kraj, 7 maja 2004

Nestle inwestuje i zapowiada ofensywę na rynku lodów w Polsce

Polski oddział szwajcarskiego koncernu Nestle zaplanował na rozpoczynający się sezon letni ofensywę w segmencie lodów. Wstępem do niej była rozbudowa...