M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "CASE (firma)"

Kraj, 23 września 2015

British American Tobacco kupuje największego w Polsce producenta e-papierosów

BAT kupuje 100 proc. udziałów Chic Group.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Anna Karczmarczuk prezesem Ipsosa

Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję dyrektora ds. kontaktów z klientami w TNS Polska.

Kraj, 24 lutego 2015

Według zarządu stacji "Dzień dobry TVN" to program rozrywkowy

Telewizja odrzuca żądanie sprostowania, twierdząc, że program rozrywkowy nie podlega obowiązkowi sprostowania nieprawdziwych informacji, więc dystrybutor e-papierosów składa pozew do sądu.

Kraj, 14 marca 2014

Filip Wołowski dołącza do Roth Observatory International

Został partnerem i jednocześnie dyrektorem zarządzającym odpowiedzialnym za Polskę i cały region Europy Środkowej i Wschodniej.

Kraj, 5 września 2012

Robert Zydel awansował w Saatchi & Saatchi

Objął stanowisko consumer insight directora w agencji.

Kraj, 5 stycznia 2011

Robert Zydel strategiem w Saatchi

W zespole strategii zajmie się m.in. insightami konsumenckimi, planowaniem strategicznym i badaniami.

Kraj, 4 stycznia 2011

Robert Zydel odszedł z Nuq Research

Jeden z menedżerów firmy badawczej należącej do grupy IQS zmienia branżę.

Kraj, 22 września 2010

Marek Sawejko w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych

Nowy menedżer zajmuje się poszerzeniem oferty firmy z Grupy Gemius m.in. o badania jakościowe realizowane metodami tradycyjnymi.

Kraj, 2 czerwca 2010

Głowacki w zespole badań konsumenckich Pentora

Mateusz Głowacki został account directorem w Pentor Research International.

Kraj, 16 października 2009

Piotr Szczepaniak twierdzi, że nie kończy współpracy z PTC

Piotr Szczepaniak zaprzeczył pogłoskom, że kończy współpracę z Polską Telefonią Cyfrową. Obecnie pełni funkcję customer insight managera PTC, wcześniej był...

Kraj, 29 lipca 2008

Przemysław Wojciechowski research managerem w Hoop Polska

Przemysław Wojciechowski objął stanowisko research managera w firmie Hoop Polska. Odpowiada za badania marketingowe i analizę rynku. Stanowisko utworzono po...

Kraj, 19 lutego 2008

Anna Karczmarczuk dyrektorem badań jakościowych w Ipsosie

Anna Karczmarczuk została dyrektorem badań jakościowych w Ipsosie. Zastąpiła na tym stanowisku Beatę Jaworską, która odeszła z firmy. Anna Karczmarczuk...

Kraj, 17 marca 2006

Archanowicz-Kudelska odpowiada za badania jakościowe w GfK Polonia

Katarzyna Archanowicz-Kudelska została kierownikiem zespołu badań jakościowych w GfK Polonia. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. Rozpoczęła pracę w...

Kraj, 26 stycznia 2006

Beata Narojczyk została dyrektorem badań 4P Research Mix

Beata Narojczyk została dyrektorem badań w firmie badawczej 4P Research Mix. Ostatnio pracowała w PTK Centertel, gdzie kierowała biurem komunikacji,...

Kraj, 28 listopada 2005

Urszula Hrynaszkiewicz zajmie się badaniami jakościowymi w biurze marketingu i promocji TVP

Urszula Hrynaszkiewicz, ostatnio kierownik projektu w firmie badawczej 4P Research Mix, na początku grudnia br. dołączy do zespołu badań i...

Kraj, 28 października 2005

Penconek pokieruje pracami polskiego biura firmy badawczej Bases

Marcin Penconek objął stanowisko director client services w polskim biurze przedstawicielskim firmy badawczej Bases. Jest to struktura firmy badawczej ACNielsen...

Kraj, 29 czerwca 2005

Marek Sawejko szefem badań jakościowych w dziale custom research GfK Polonia

Marek Sawejko został szefem badań jakościowych w dziale custom research services w firmie GfK Polonia. Przez ostatnie 3,5 roku był...

Kraj, 7 czerwca 2005

Penconek realizuje projekty badawcze Synovate w Europie Środkowej

Marcin Penconek objął stanowisko head of product design & development Central & South Europe business development director w firmie badawczej...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Anna Karczmarczuk dołączyła do zespołu TNS OBOP

Anna Karczmarczuk dołączyła do zespołu firmy badawczej TNS OBOP. Będzie odpowiadała za rozwój badań rynku telekomunikacyjnego i IT w tzw....

Kraj, 23 lutego 2005

Start Point, nowa firma na rynku, chce specjalizować się w realizacji badań w terenie

Na rynku rozpoczęła działania nowa firma badawcza - Start Point. Chce się ona specjalizować w realizacji badań w terenie. Agencja...

Kraj, 13 lipca 2004

Dosia kontra Vizir - kampania porównawcza Reckitt Benckisera

W czasie ostatniego weekendu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych pojawił się spot reklamujący markę proszku do prania Dosia (Reckitt Benckiser) zestawioną...

Kraj, 21 listopada 2002

OMD Metrics wprowadza software OMD Viewer do badania Brand Tracking

OMD Metrics, wyspecjalizowany dział OMD Poland, do którego należą domy mediowe Optimum Media OMD, Media Direction OMD oraz Brand &...

Kraj, 6 sierpnia 2002

Michał Soroczyński dyr. strategicznym agencji TBWA

Michał Soroczyński został dyr. strategicznym agencji reklamowej TBWA Warszawa. Wcześniej przez półtora roku pracował w agencji D'Arcy, gdzie zajmował stanowisko...

Kraj, 22 marca 2002

Rynek badań odnotował w 2001 r. 5,2-proc. wzrost obrotów

Rynek badań nieznacznie wzrasta, coraz mniej na badania wydają firmy internetowe, prasa oraz agencje reklamowe i agencje public relations -...

Kraj, 5 grudnia 2001

Powołano nowy zarząd Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii

Od początku grudnia br. działa nowy zarząd Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. "Na razie poza prezesem zarząd się jeszcze...

Kraj, 13 lutego 2001

OFBOR MA NOWY ZARZĄD

Nowym prezesem zarządu OFBOR został Jerzy Głuszyński, wiceprezes i dyrektor Instytutu Badania Opinii i Rynku SA w Pentorze. Walne Zgromadzenie...