M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "CB4 (firma)"

Kraj, 6 sierpnia 2007

Electronic Arts planuje silne wsparcie listopadowej premiery nowego "Need for speed"

Electronic Arts Polska (EA Polska) planuje silne wsparcie dla gry "Need for Speed - Pro Street". Jest to najnowsza wersja...

Kraj, 3 sierpnia 2007

Ebi Smolarek ambasadorem gry EA; alians strategiczny z Agorą

Electronic Arts Polska, polski oddział światowego lidera w grach komputerowych i konsolowych, planuje na koniec września br. start kampanii launchowej...

Kraj, 29 listopada 2005

Placement Cinema City w "FIFA 2006", kampania gry na ekranach Cinema City

Do końca roku potrwają działania Electronic Arts Polska wspierające launch gry piłkarskiej "FIFA 2006". Jest to najważniejsza premiera firmy w...

Kraj, 26 sierpnia 2005

CB4 poszerza portfolio o nowych klientów

Agencja CB4 realizująca kampanie na nośnikach w pociągach PKP (I i II kl. oraz trójmiejska SKM) i taksówkach przygotowała kampanie...

Kraj, 23 czerwca 2005

Electronic Arts launchuje trzy nowe gry, wspiera je akcjami reklamowo-PR-owymi

Electronic Arts Polska wprowadza na polski rynek trzy nowe tytuły gier: "Batman Begins", "Medal of Honour" i "Battlefield II". Jak...

Kraj, 5 maja 2005

Electronic Arts zamierza zwiększyć budżet reklamowy w 2005 r.

Electronic Arts Polska zamierza w tym roku kilkukrotnie zwiększyć swój budżet reklamowy. Przyjęty plan zakłada, że może to być wzrost...

Kraj, 22 marca 2005

"Businessman Magazine" reklamuje się na nośnikach CB4

Wydawnictwo Business Press rozpoczęło kampanię na nośnikach CB4. Reklamy miesięcznika "Businessman Magazine" umieszczono na zagłówkach foteli w 450 taksówkach jeżdżących...

Kraj, 6 stycznia 2005

Agencja Good Name przygotowała kampanię kliniki Lux Med

Agencja reklamowa Good Name przygotowała wrocławską kampanię kliniki Lux Med, której celem jest promowanie otwarcia w tym mieście nowego oddziału....