M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "CBOS (firma)"

Kraj, 25 lutego 2015

Elżbieta Gorajewska ponownie prezesem OFBOR

Walne zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało władze.

Kraj, 7 sierpnia 2014

Empik oszacował, ile wydadzą rodzice na wyprawki uczniów szkół podstawowych

Średnie wydatki rodziców na jedno uczące się dziecko sięgną blisko 900 zł. Co drugi rodzic zrobi zapewne zakupy w internecie.

Kraj, 4 marca 2013

Elżbieta Gorajewska na czele OFBOR-u

Menedżerka była już prezesem tej organizacji w latach 2003-2005.

Kraj, 31 marca 2011

ACNielsen z największym wzrostem w branży badawczej

Z zestawienia wyników finansowych firm badawczych przygotowanego przez OFBOR wynika, że ACNielsen, MB SMG/KRC, GfK, Synovate i 4P miały w 2010 r. największe kwotowo wzrosty ze sprzedaży.

Kraj, 31 stycznia 2011

OFBOR o poprawności politycznej w wyborach

Badania metodą CATI dają trafniejsze wyniki od badań kwestionariuszowych F2F, a najtrudniej uzyskać miarodajną opinię mieszkańców wsi - między innymi takie wnioski płyną z raportu OFBOR na temat metodologii i rezultatów badań przedwyborczych.

Kraj, 16 marca 2010

Alina Lempa i Marcin Kujawski w zarządzie OFBOR-u

Walne zgromadzenie przedstawicieli Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało nowych członków zarządu. Dołączyli do niego: Alina Lempa, prezes...

Kraj, 27 lutego 2009

Janusz Durlik nowym prezesem OFBOR; branża urosła o 6 proc.

Walne zgromadzenie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało Janusza Durlika (CBOS) na stanowisko prezesa zarządu. Kadencja dotychczasowego prezesa...

Kraj, 18 kwietnia 2008

Korbel i Kostka-Zawadzki tworzą Effective Communication

Edward Korbel i Robert Kostka-Zawadzki otwierają firmę badawczo-konsultingową Effective Communication. CATI Express - błyskawiczne badanie rynku - oraz Webscout -...

Kraj, 29 sierpnia 2007

Krzysztof Zagórski reprezentuje polskich badaczy na kongresie ESOMAR

Krzysztof Zagórski, dyrektor w ośrodku badawczym CBOS, będzie reprezentował polską branżę badaczy opinii i rynku w gronie prelegentów tegorocznego kongresu...

Kraj, 12 marca 2007

Jacek Młynarski został członkiem zarządu PBS DGA

Jacek Młynarski został członkiem zarządu agencji badawczej PBS DGA. W randze dyrektora będzie zajmował się umacnianiem i rozwojem biznesu, wdrażaniem...

Kraj, 19 września 2006

Kampania wzmacnia kolejny raport z cyklu Generacja.PL w "Super Expressie"

Raport "Męskie kompleksy" w "Super Expressie" promowany jest w telewizji, Radiu Eska i Jedynce. Za działania odpowiada MindShare Polska (media)...

Kraj, 10 stycznia 2006

"Super Express" przeprowadzi wspólny projekt badawczy z CBOS-em

"Super Express" (Media Express) rozpoczyna realizację cyklu raportów pod wspólnym hasłem "Generacja Pl.". Materiałów do cyklu dostarczą ogólnopolskie badania realizowane...

Kraj, 5 sierpnia 2004

DDB Warszawa zrealizuje badania jakościowe polskiego konsumenta

Zespół działu planowania strategicznego agencji reklamowej DDB Warszawa zamierza wespół z firmą badawczą SMG/KRC Millward Brown Company przeprowadzić badania jakościowe...

Kraj, 7 czerwca 2004

Milena Morawiec dyrektorem w dziale badań marketingowych Ipsos

Milena Morawiec została dyrektorem w dziale badań marketingowych firmy badawczej Ipsos. Milena Morawiec będzie odpowiadać za nowo powstały zespół badawczy...

Kraj, 7 czerwca 2004

Red 8 Communications Group przygotuje dwie kampanie dla Totalizatora Sportowego

Koncepty reklamowe przedstawione przez agencję Red 8 Communications Group: jeden dotyczący kampanii olimpijskiej, drugi kampanii Dużego Lotka, będą zrealizowane przez...

Kraj, 17 maja 2004

PZL przygotuje trzy filmy reklamowe dla loterii Lotek Totalizatora Sportowego

Agencja PZL przygotuje trzy filmy reklamowe dla Totalizatora Sportowego i jego loterii pieniężnych Lotek. Budżet ten PZL wygrała na przełomie...

Kraj, 9 kwietnia 2004

DDB Warszawa przygotowała bazę danych "Polska, mieszkam w Polsce"

Zespół działu strategii agencji reklamowej DDB Warszawa przygotował raport pt. "Polska, mieszkam w Polsce". "Jego celem była kompleksowa analiza polskiego...

Kraj, 12 września 2003

Rekordową liczbę prac - 56 - zgłoszono do tegorocznego konkursu Effie

W tegorocznej czwartej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2003 zgłoszono rekordową liczbę prac - 56. 46 kampanii zgłoszono w...

Kraj, 5 września 2001

BUDŻET STRATEGICZNO-KREATYWNY KREDYT BANKU W NOS/BBDO

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego Kredyt Banku w zakresie strategii i kreacji. Informacja o jego wysokość...