M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "CBS (firma)"

Kraj, 24 lutego 2014

CBS już w ofercie Polsat Media

Atmedia straciły kolejne stacje telewizyjne.

Kraj, 14 lutego 2014

Atmedia tracą kolejne kanały?

Polsat ma przejąć obsługę reklamową kanałów CBS.

Zagranica, 13 stycznia 2014

Sąd Najwyższy USA rozpatrzy sprawę Aereo

Kontrowersyjny serwis retransmitujący program telewizyjny w internecie przed kolejną prawną batalią.

Zagranica, 6 grudnia 2013

Czas antenowy na SuperBowl wyprzedany

Stacja Fox, która będzie transmitować wydarzenie, żąda 4 mln dol. za 30-sekundowy spot.

Kraj, 27 listopada 2013

AXN przechodzi z Atmediów do TVN Media

Atmedia tracą kolejnego dużego klienta. Polski oddział czeka restrukturyzacja.

Kraj, 7 listopada 2013

UPC Polska w III kw. br. straciło 15 tys. abonentów

Największy w kraju operator kablowy traci klientów i przychody.

Kraj, 29 października 2013

Atmedia i stacje grupy CBS w rękach AMC Networks

W ramach transakcji z Liberty Global amerykańska firma ma stać się właścicielem Chellomedia. W Polsce koncern obecny jest poprzez Sundance Channel Polska.

Zagranica, 15 maja 2012

Stacja NBC również zaakceptowała reklamy mocnych alkoholi

W USA do stacji CBS i ABC akceptujących reklamy alkoholi wysokoprocentowych dołączyła NBC.

Zagranica, 13 grudnia 2010

"AdWeek" wybrał najlepszych i najgorszych producentów telewizyjnych

Amerykański serwis branżowy uznał Martina Scorsese za producenta, którego projekt wywołał największą furorę na rynku w 2010 r.

Zagranica, 25 października 2010

Sieci TV blokują Google TV

Trzy największe amerykańskie sieci TV zablokowały dostęp do niektórych swoich programów dostępnych w Google TV, obawiając się, że stracą finansowo na tym dealu.

Zagranica, 27 sierpnia 2010

Wypożycz program TV w iTunes?

Sklep Apple iTunes może od jesieni uruchomić wypożyczalnię programów TV za 99 centów od sztuki.

Artykuły weekendowe, 9 kwietnia 2010

Finał „Zagubionych” - spot za prawie milion

Marketerzy chcą być obecni za wszelką cenę w stacji ABC podczas emisji ostatniego odcinka serialu „Zagubieni”.

Kraj, 10 lutego 2010

Nikłe zainteresowanie Super Bowl w Polsce

Według AGB Nielsen Media Research tegoroczny finał rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl w nocy z 7 na 8 lutego oglądało...

Zagranica, 20 stycznia 2010

Amerykańska widownia reklam nagranych przez DVR poniżej oczekiwań marketerów

Liczba widzów ze Stanów Zjednoczonych oglądających reklamy nagrane dzięki DVR (cyfrowej nagrywarce programów telewizyjnych) jest znacznie niższa, niż spodziewali się...

Zagranica, 13 stycznia 2010

Spoty przy Super Bowl cztery razy droższe niż 20 lat temu

Koszt 30-sekundowej reklamy przy transmisji Super Bowl, począwszy od 1989 r., wzrósł ponadczterokrotnie. Według szacunków TNS Media Intelligence cena spotu...

Zagranica, 24 listopada 2009

Talk-show, które prowadziła Oprah Winfrey, zniknie z rynku po 25 latach

Oprah Winfrey zapowiedziała, że po 25 latach jej talk-show zniknie z telewizji. Wiadomo już, że ostatni program zostanie nadany 9...

Kraj, 16 listopada 2009

High Point zajmie się dystrybucją serialu TVP1 "Londyńczycy"

High Point Television, dział firmy High Point Media Group specjalizujący się w dystrybucji produkcji telewizyjnych, zajmie się rozpowszechnianiem na rynkach...

Zagranica, 1 września 2009

Reklamy wokół Super Bowl 2010 nadal w sprzedaży - mniej chętnych niż rok temu

Telewizja CBS sprzedała 65 proc. spotów wokół przyszłorocznego finału Super Bowl. W ub.r. w tym okresie stacja NBC, która pokazywała...

Zagranica, 7 kwietnia 2009

Liberty Mutual wyda 60 mln dol. na kampanię reklamową w USA

Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual, do której należy m.in. polski ubezpieczyciel komunikacyjny Liberty Direct, rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych nową kampanię...

Zagranica, 8 grudnia 2008

Koncern Viacom obejmie redukcjami 850 osób

Koncern Viacom przeprowadza restrukturyzację, w ramach której zwolni na świecie 850 osób związanych z MTV Networks i Paramount Pictures. Oznacza...

Zagranica, 20 listopada 2008

CBS wybiera Omnicom, rezygnując z usług Interpublic Group

CBS zdecydowała, że domem mediowym odpowiedzialnym za zakup tradycyjnych i nowych mediów będzie OMD należący do Omnicom Group. CBS nie...

Zagranica, 12 listopada 2008

YouTube udostępni za darmo produkcje Metro-Goldwyn-Mayer

YouTube udostępni bezpłatnie na swoich stronach pełnometrażowe filmy i programy TV wyprodukowane przez studio Metro-Goldwyn-Mayer (MGM). Serwis będzie zarabiać na...

Zagranica, 14 października 2008

YouTube zamierza emitować seriale telewizyjne

Serwis YouTube podpisał umowę z wytwórnią filmową CBS, na podstawie której zamierza emitować seriale telewizyjne. Chce w ten sposób wyjść...

Zagranica, 13 października 2008

Rekordowe 30-minutowe spoty Obamy

Barack Obama, kandydat Partii Demokratycznej na prezydenta USA, kupił po 30 minut czasu antenowego w stacjach CBS i NBC. Pozwoli...

Zagranica, 7 marca 2008

"American Idol" otwiera top 100 programów TV w USA z największym potencjałem

Optimedia opublikował listę 100 programów telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych z największym potencjałem w 2007 r. Zestawienie przygotowane zostało w oparciu...

Zagranica, 14 lutego 2008

Amerykańscy scenarzyści po 100 dniach zakończyli strajk

Amerykańscy scenarzyści związani z Hollywood i zrzeszeni w Writer's Guild of America (WGA) zakończyli strajk trwający ponad trzy miesiące. Ponad...

Kraj, 6 grudnia 2007

Gazeta.pl nawiązała współpracę z serwisem społecznościowym Bebo

Agora SA podpisała umowę na wyłączność z serwisem społecznościowym Bebo. Polska wersja językowa dostępna jest pod adresem www.bebo.gazeta.pl. Za pomocą...

Kraj, 22 sierpnia 2007

YouTube rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w Polsce

Należący do Google popularny serwis wideo YouTube będzie sprzedawał reklamy. 10-sek. spoty reklamowe będą emitowane podczas oglądania wybranych materiałów. Chodzi...

Zagranica, 26 stycznia 2007

Coca-Cola powraca do reklam wokół Super Bowl po 8 latach przerwy

Coca-Cola powraca do reklam wokół rozgrywek Super Bowl. Będzie to miało miejsce pierwszy raz od 8 lat. Koncern będzie pokazywał...

Zagranica, 12 września 2006

Apple rozbudowuje swój sklep iTunes o opcję pobierania filmów

Koncern Apple zamierza rozbudować funkcjonalność swojego sklepu internetowego z muzyką cyfrową o możliwość pobierania także plików z filmami wideo. Chociaż...

Zagranica, 7 września 2006

Tom Freston zrezygnował ze stanowiska CEO w koncernie Viacom

Tom Freston, CEO koncernu Viacom, zrezygnował ze stanowiska. Stało się to osiem miesięcy po tym, jak koncern oddzielił się od...

Zagranica, 13 stycznia 2006

Sieć hoteli Hilton przeprowadzi pierwszą kampanię telewizyjną od 10 lat

15 stycznia wystartuje pierwsza od 10 lat telewizyjna kampania reklamowa sieci hoteli Hilton. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Young &...

Zagranica, 18 listopada 2005

Cyfrowe magnetowidy nie zmniejszają oglądalności reklam - twierdzą telewizje

Cyfrowe magnetowidy nie zmniejszają oglądalności reklam - twierdzą amerykańskie sieci telewizyjne CBS, NBC, ABC i Fox. Podczas specjalnej konferencji w...

Zagranica, 5 września 2005

Koncern Unilever pomoże ofiarom huraganu Katrina

Przedstawiciele koncernu spożywczego Unilever zapowiedzieli, że przekażą ofiarom huraganu Katrina, który przeszedł nad południowymi stanami USA, pomoc o wartości blisko...

Zagranica, 11 lipca 2005

Widownia NBC się starzeje

Ponad 45 proc. widowni pasm prime time amerykańskiej stacji NBC ma ponad 50 lat - wynika z opublikowanego właśnie raportu...

Zagranica, 21 lipca 2004

CBS zapowiada walkę w sprawie kary nałożonej za pokaz Janet Jackson podczas Super Bowl

CBS, do której należy 20 stacji telewizyjnych, zapowiada, że będzie walczyć o anulowanie 550 tys. dol. kary nałożonej na nią...

Zagranica, 29 kwietnia 2004

Rupert Murdoch zapowiada powolny wzrost cen reklam w telewizji

Rupert Murdoch, CEO koncernu mediowego News Corporation, przewiduje, że w najbliższym sezonie ceny reklam w telewizji będą rosły w Stanach...

Zagranica, 26 stycznia 2004

Transmisje z rozgrywek Super Bowl przyciągają reklamodawców

Transmisje z rozgrywek w futbolu amerykańskim Super Bowl przyciągają reklamodawców. Super Bowl jest w Stanach Zjednoczonych największym wydarzeniem sportowym, przyciągającym...

Zagranica, 26 stycznia 2004

Transmisje z rozgrywek Super Bowl przyciągają reklamodawców

Transmisje z rozgrywek w futbolu amerykańskim Super Bowl przyciągają reklamodawców. Super Bowl jest w Stanach Zjednoczonych największym wydarzeniem sportowym, przyciągającym...

Zagranica, 15 grudnia 2003

Najwięksi marketerzy powracają do sponsoringu rozgrywek Super Bowl

Najwięksi amerykańscy marketerzy powracają do sponsorowania rozgrywek Super Bowl. W grupie tych firm są m.in.: General Motors (marka Cadillac), Pepsi-Cola...

Zagranica, 14 lipca 2003

CBS rozpoczyna w USA emisję kolejnej serii "Big Brothera"

W Stanach Zjednoczonych 10 milionów widzów obejrzało pierwszy odcinek nowej serii popularnego reality show "Big Brother" w stacji telewizyjnej CBS....

Zagranica, 8 kwietnia 2003

Telewizja CBS zrezygnowała z emisji reklam piwa Miller Lite

Po prośbach ze strony organizacji National Collegiate Athletic Association (NCAA) należąca do Viacom sieć telewizyjna CBS zrezygnowała z emisji sequela...

Zagranica, 24 marca 2003

Mel Karmazin pozostanie prezesem koncernu mediowego Viacom

Mel Karmazin pozostanie na stanowisku prezesa i chief operating officera koncernu Viacom. Karmazin wraz z Sumnerem Redstone'em, członkiem zarządu i...

Zagranica, 15 stycznia 2003

Bohaterowie "The Jetsons" będą reklamować detergent Reckitt Benckiser

W kreskówce z lat 60. "The Jetsons" osadzonej w odległej przyszłości bohater George Jetson pracuje trzy godziny dziennie, przez trzy...

Zagranica, 28 sierpnia 2002

Audi of America reklamuje nowy model samochodu

Firma motoryzacyjna Audi of America z siedzibą w Auburn Hills w stanie Michigan rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą sprzedaż nowego modelu...

Zagranica, 19 grudnia 2001

Guinness-UDV rozmawia z CBS i ABC o reklamie alkoholu

Diageo's Guinness-UDV Ameryka Północna zamierza rozmawiać z telewizjami ABC i CBS o wprowadzeniu reklamy alkoholi. Wcześniej ukazały się one w...

Kraj, 24 września 2001

CANAL PLUS, TV4 i TVN PRZYŁĄCZYŁY SIĘ DO ŚWIATOWEJ AKCJI "AMERYKA: W HOŁDZIE BOHATEROM"

Canal Plus, TV4 i TVN przyłączyły się do akcji charytatywnej zorganizowanej przez cztery największe amerykańskie stacje: ABC, CBS, NBC i...