M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cenos (firma)"

Kraj, 16 stycznia 2009

Pamapol reorganizuje sprzedaż i koncentruje się na działaniach przy półce

Grupa Pamapol, do której należą m.in. spółki Pamapol (dania gotowe, mięsno-warzywne, pasztety i zupy), Kwidzyn (warzywa konserwowane i mrożone), Cenos...

Kraj, 8 grudnia 2005

Cenos wprowadza markę Solaria, rozważa rozpisanie przetargu reklamowego

Cenos, producent kaszy, ryżu i soli, wprowadza na rynek markę Solaria - sól do zmywarek. Na razie nie wesprze jej...

Kraj, 17 sierpnia 2005

Umbrella Marketing House pracuje ze Scandic Food

Dom marketingowy Umbrella Marketing House pozyskał nowego klienta - duńską firmę Scandic Food zajmującą się produkcją i sprzedażą powideł i...

Kraj, 15 lipca 2005

Kupiec planuje zmiany w marketingu i silniejsze działania sprzedażowe

Firma Kupiec Sp. z o.o., producent i dystrybutor m.in. kaszy, ryżu, fasoli, grochu itp. pod marką Kupiec, planuje rozbudowę swoich...

Kraj, 11 lipca 2005

Agata Sądej-Stanek specjalistą ds. marketingu w PPUH Woseba

Agata Sądej-Stanek została zatrudniona w dziale marketingu PPUH Woseba jako specjalista ds. marketingu. PPUH Woseba jest producentem kaw, ma w...

Przetargi, 7 stycznia 2005

PanMedia Western wygrał przetarg na obsługę budżetu firmy Cenos

Dom mediowy PanMedia Western wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy Cenos. Na krótkiej liście przetargu oprócz zwycięzcy był też...

Kraj, 6 stycznia 2005

Cenos startuje z 2-miesięczną kampanią kasz i ryżu

Od 28 stycznia do 6 marca potrwa intensywna kampania reklamowa firmy Cenos, producenta kasz i ryżu, a także pierwszej markowej...

Kraj, 28 grudnia 2004

Food Business Group planuje w 2005 r. wspólne działania reklamowe producentów spożywczych

Stowarzyszenie Food Business Group, do którego należą firmy Uno Fresco Tradex (bakalie), Rolnik (przetwory warzywne), Premium Foods (herbaty), Goliard (makarony),...

Kraj, 22 grudnia 2004

Cenos rozbudowuje dział marketingu, sfinalizuje przetarg mediowy

Cenos, producent kaszy, ryżu i soli, rozbudowuje struktury marketingu. Zatrudniono trzy osoby. Agata Sądej-Stanek objęła stanowisko brand managera, przeszła z...

Kraj, 22 listopada 2004

Cenos promuje pierwszą obrandowaną sól w Polsce

Cenos wprowadził na rynek sól morską pod marką O'Sole. Do każdych 12 opakowań soli w ramach promocji dołączany jest budzik....

Kraj, 14 maja 2004

Cenos - pierwsza kampania polskiego producenta kasz i ryżu

Firma Cenos Sp. z o.o., producent kasz i ryżu, w poniedziałek startuje ze swoją pierwszą kampanią reklamową (od kampanii Uncle...