M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Change Communications (firma)"

Kraj, 23 stycznia 2015

Anna Pańczyk nowym CEO Grey Group

Rafał Baran, który był CEO Grey Group od 2008 r., został powołany na stanowisko non-executive presidenta Grey Central and Eastern Europe.

Kraj, 10 maja 2013

Luksja wspiera swoje produkty

Marka z portfolio PZ Cussons wprowadza nową linię i wspiera ją marketingowo.

Kraj, 12 października 2012

Change Plus

Agencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.

Kraj, 24 lutego 2012

Restrukturyzacja w Young & Rubicam Brands

Od początku roku firmę opuściło pięciu menedżerów wysokiego stopnia. CEO Y&R John Domas chce, żeby dział kreacji był dwa razy większy od client service.

Kraj, 22 lutego 2012

Duże zmiany w kreacji Change Communications

Sześciu członków działu kreatywnego opuściło agencję.

Kraj, 9 listopada 2011

JWT awansuje i zatrudnia w dziale obsługi klienta

Agata Sołdatow awansuje na stanowisko account managera, a Zuzanna Budziszewska zostaje zatrudniona na takim samym stanowisku.

Przetargi, 29 czerwca 2011

Trzy agencje w przetargu Banku Millennium

Y&R już poza konkursem. W przetargu pozostały Change, G7 i Mather Communications.

Kraj, 9 maja 2011

Cyfra+ promuje kanały filmowe

Działania reklamowe obejmą telewizję i internet. Za kreację odpowiada Change Communications, a media zaplanował i kupił ZenithOptimedia Group.

Kraj, 21 kwietnia 2011

Anna Pańczyk szefuje Change Digital

Usługi on- i offline mają być bardziej zintegrowane.

Kraj, 18 marca 2011

Tomasz Bałuk kandyduje na prezesa SAR

Pierwsze zgłoszenia na stanowisko prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Kraj, 14 lutego 2011

Rusza kampania Cyfry+

Rusza intensywna kampania prezentująca zawartość programową stacji. Kampania, która potrwa do końca lutego, ma na celu wzmocnienie wizerunku stacji jako kanału premium o najbogatszej na rynku ofercie sportowo-filmowej.

Kraj, 20 grudnia 2010

Change odpowiada za "Magiczny tydzień Cyfry+" [WIDEO]

Platforma prowadzi świąteczne działania sprzedażowe.

Kraj, 4 października 2010

Cyfra+ promuje Multiroom

Nadawca chce dotrzeć do widzów, którzy mają kilka telewizorów w domu.

Kraj, 22 września 2010

PZ Cussons chce dotrzeć do alergików

Marketer wprowadza nową linię kosmetyków do mycia marki Luksja. Szykuje kampanię reklamową.

Kraj, 14 czerwca 2010

Skoda kontekstowo w "GW"

Skoda zaskakuje komunikacją.

Kraj, 9 czerwca 2010

Wyjaśnienie: Przetarg na Canal Plus

Change Communications ma kompleksowo obsługiwać Canal Plus. Decyzje w sprawie współpracy z Greyem jeszcze nie zapadły.

Kraj, 27 maja 2010

Kamila Stefaniak w McCann Erickson

Agencja kompletuje zespół do obsługi PKO BP.

Kraj, 27 kwietnia 2010

San Markos z grand prix Media Trendów za "Kumpla z przeszłości"

Rozdano nagrody Media Trendy 2010. W konkursie Innowacje w Mediach najwięcej nagród otrzymała Agora, a w konkursie Innowacje w Planowaniu Mediów najwięcej nagród zdobył MediaCom. Grand prix w obu częściach otrzymała agencja reklamowa San Markos.

Kraj, 19 marca 2010

Skoda ponownie wykorzystuje tzw. roadblocking w emisji spotu

Wczoraj wieczorem Skoda Auto Polska powtórzyła w Telewizji Polskiej emisję spotu reklamowego wykorzystującego technikę tzw. roadblockingu. Po raz pierwszy reklama...

Kraj, 18 marca 2010

Polski oddział Skody ma według centrali najlepszą strategię marketingową

Skoda Auto Polska otrzymała nagrodę importera roku 2009 w kategorii marketing, przyznawaną co roku przez koncern Škoda Auto. W pięcioletniej...

Kraj, 9 marca 2010

GSK przesuwa obsługę Alli z Change do TBWA

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK), który w ub.r. po przetargu przekazał globalnie sieci TBWA/Worldwide obsługę budżetu marki Alli (preparat odchudzający), wdraża...

Przetargi, 2 marca 2010

Change traci budżet Playa - przetarg wygrały Brain i Grandes Kochonos

P4, operator sieci komórkowej Play, rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową i do dalszej współpracy wybrał jedną z dotychczasowych swoich agencji...

Kraj, 11 lutego 2010

Play reklamuje darmowe połączenia wewnątrz sieci dla pre-paidowców

P4, operator sieci komórkowej Play, dla użytkowników telefonów na kartę (pre-paid) wprowadza promocję Stan Darmowy w Play, w której za...

Kraj, 2 lutego 2010

Play znów porównuje się w reklamach z Plusem

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której znów porównuje swoje ceny z cenami oferowanymi przez Polkomtel,...

Kraj, 2 lutego 2010

Skoda w niestandardowej kampanii promuje flagowy model w ofercie - Superb

Skoda Auto Polska pod hasłem "Jeszcze bardziej Superb" rozpoczęła kampanię promującą flagowe auto w swojej ofercie - model Superb w...

Kraj, 15 stycznia 2010

Skoda nie będzie zmniejszać tegoroczonego budżetu reklamowego

Skoda Auto Polska wkrótce poszerzy swoją ofertę modelową o nowość - Superb Combi. W tym roku do sprzedaży trafią modele...

Kraj, 12 stycznia 2010

Link4 przegrało proces o reklamy; prawdopodobnie się odwoła

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 specjalizujące się w sprzedaży ubezpieczeń (głównie komunikacyjnych) w systemie direct (przez telefon i internet) przegrało w I...

Kraj, 6 stycznia 2010

Orange, Plus i Play ruszyły z kampaniami poświątecznych wyprzedaży telefonów

Operatorzy sieci komórkowych wystartowali z kampaniami reklamującymi poświąteczne wyprzedaże telefonów. PTK Centertel (Orange) obniżył ceny 18 modeli telefonów komórkowych (m.in.:...

Kraj, 5 stycznia 2010

Carex promowany w telewizji; polskie spoty mogą trafić na inne rynki

Na początku stycznia pod hasłem "Carex. Usuwa bakterie od ręki" wystartowała telewizyjna kampania marki Carex, nowego produktu do higieny rąk...

Kraj, 10 grudnia 2009

Joanna Zielińska production directorem w White Rabbit

Agencja reklamowa White Rabbit reorganizuje strukturę działu produkcji, którego szefową została Joanna Zielińska. Objęła stanowisko production directora. Zielińska ma 14-letnie...

Przetargi, 30 listopada 2009

W styczniu pojawi się kampania Link4 przygotowana przez Ogilvy

Firma ubezpieczeniowa RSA, właściciel towarzystwa ubezpieczeniowego Link4 sprzedającego polisy w systemie direct (przez telefon i internet), wybrała Grupę Ogilvy do...

Kraj, 3 listopada 2009

Grupa Żywiec ruszyła z nową kampanią Tatry

Grupa Żywiec ruszyła z nową kampanią telewizyjną piwa Tatra. Celem działań jest budowanie wizerunku Tatry jako piwa z charakterem. W...

Kraj, 3 listopada 2009

Nowy team kreatywny w Change Communications

Dział kreacji Change Communications powiększył się o nowy team kreatywny. Adam Marzec, copywriter, oraz Tomasz Nowak, art director, poprzednio związani...

Kraj, 30 października 2009

Koniec przebudowy w Change Communications - wymieniono cały zespół kreacji

W agencji Change Communications zaczął pracę nowy team kreatywny, wcześniej zatrudniony w TBWA: Tomasz Nowak, art director, i Adam Marzec,...

Kraj, 16 października 2009

PZ Cussons chce zbudować segment mydeł antybakteryjnych

PZ Cussons wprowadziło na polski rynek nową markę antybakteryjnych mydeł Carex. Debiutując z tym brandem, marketer chce stworzyć nową kategorię....

Kraj, 1 października 2009

Martin Winter zaczyna pracę w Change Communications

Martin Winter, przez ostatnie trzy miesiące związany z agencją Euro RSCG jako senior art director i deputy creative director, od...

Kraj, 30 września 2009

Link4 kusi kierowców dwoma miesiącami gratis

Link4, towarzystwo ubezpieczeniowe direct (sprzedające polisy przez telefon i internet), rozpoczyna nową kampanię reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych (OC i AC) pod...

Kraj, 16 września 2009

Skoda Yeti promuje się w zoo

Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowego modelu Yeti (segment SUV). Początek komunikacji stanowią działania ambientowe wykorzystujące grę z nazwą...

Kraj, 2 września 2009

Testowanie bolidu F1 w kampanii Rexona Men

"Przesiądź się z kanapy na fotel w bolidzie" - pod takim hasłem rozpoczęła się wczoraj ogólnopolska akcja promocyjna Rexona Men...

Kraj, 1 września 2009

Link4 nową komunikację dostosował do globalnej strategii RSA

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 sprzedające ubezpieczenia w systemie direct, czyli przez telefon i internet, po kilku miesiącach przerwy rozpoczyna nową kampanię...

Kraj, 27 sierpnia 2009

Link4 ruszy z nową komunikacją reklamową

W przyszłym tygodniu rozpocznie się nowa kampania telewizyjna towarzystwa ubezpieczeniowego Link4 oferującego ubezpieczenia w systemie direct, czyli przez telefon i...

Przetargi, 19 sierpnia 2009

Link4 prowadzi przetarg reklamowy w Polsce, Rosji i Czechach

Link4 prowadzi fullservice'owy przetarg reklamowy obejmujący: Polskę, Rosję i Czechy - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Prawdopodobnie zwycięska agencja zajmie się koordynacją...

Kraj, 18 sierpnia 2009

Czterech polskich jurorów na Golden Drum 2009

Podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Golden Drum w Słowenii w skład jury kategorii konkursowych wejdzie czterech przedstawicieli z Polski. W...

Kraj, 27 lipca 2009

Luksja chce wykorzystać letni boom sprzedażowy na żele i promuje nową linię

PZ Cussons ruszyła z kampanią reklamową najnowszej linii żeli pod prysznic marki Luksja. Nowa kolekcja Luksji - Zapachy i kolory...

Kraj, 23 lipca 2009

PZ Cussons buduje świadomość nowej linii marki Kokosal

PZ Cussons ruszył z kampanią reklamową nowego wariantu płynu do prania Kokosal Automat. O jego wprowadzeniu na rynek informowaliśmy w...

Kraj, 6 lipca 2009

Change powołuje spośród pracowników Juicy seniorski team do obsługi Skody

Andrzej Ratajczyk, dotychczas pełniący w Juicy (Change Integrated) funkcję dyrektora kreacji, po przesunięciu pracowników agencji do zespołu Change Communications (patrz...

Kraj, 6 lipca 2009

PZ Cussons przenosi budżet trzech marek z BBDO do Change

W czerwcu br. PZ Cussons po zakończeniu współpracy z agencją BBDO Warszawa przekazał do Change Integrated budżety reklamowe trzech marek...

Kraj, 3 lipca 2009

PZ Cussons promuje zestaw do prania E Sensitive

PZ Cussons rozpoczął miesięczną kampanię E Sensitive. Jak mówi Anna Rogalska, dyrektor marketingu PZ Cussons, kampania zachęca do spróbowania produktów...

Kraj, 3 lipca 2009

BMW przechodzi z Change Integrated do TBWA; Juicy zawiesza działalność

BMW po przeglądzie, do którego zaproszone były dotychczas obsługująca go grupa Change Integrated i jedna z firm grupy TBWA (TBWA...

Kraj, 22 maja 2009

Kamil Prandota-Prandecki przechodzi z JWT do Change

Do działu obsługi klienta agencji Change Communications dołączył Kamil Prandota-Prandecki, który objął stanowisko account directora. Będzie odpowiedzialny za obsługę marek...