M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Chevrolet (marka)"

Kraj, 18 listopada 2015

Michał Kidała dyrektorem marketingu TMS Brokers

Pracował m.in. w Hypermedia Isobar, ClickAd Group oraz Havas Media Group.

Kraj, 4 marca 2015

Monika Bierwagen szefem Isobar Polska

Na stanowisku dyrektora zarządzającego oraz presidenta Isobar Polska zastąpiła Krzysztofa Andrzejczaka.

Zagranica, 2 marca 2015

Yokohama zastąpi Samsunga na koszulkach Chelsea

Umowa opiewa na potężną kwotę - 62 mln dolarów rocznie

Zagranica, 9 grudnia 2014

Cadillac przenosi swój globalny budżet kreatywny

Pieniądze trafią z Lowe do agencji Publicis.

Kraj, 7 października 2014

Maciej Sobieski przechodzi do Isobar Poland

Nowy senior account manager w agencji.

Kraj, 4 września 2014

Koniec marki Chevrolet w Polsce

Koncern GM wcześniej, niż zapowiadał, zakończył sprzedaż aut tej marki. McCann traci budżet. Czy zyska Opel?

Zagranica, 9 lipca 2014

Chevrolet rusza z nostalgiczną kampanią

Działania za 350 mln funtów wystartowały na Wyspach i są ukłonem w kierunku kibiców Manchester United.

Zagranica, 7 kwietnia 2014

Manchester United pozostaje z Chevroletem, zagra w USA z Realem Madryt

Marketer gimnastykuje się, aby skorzystać z dziwacznego, kosztującego 600 mln dol. dealu sponsorskiego.

Kraj, 7 marca 2014

Wojciech Osoś dyrektorem ds. PR w General Motors Poland

Poprzednio odpowiadał za PR marki Chevrolet.

Kraj, 2 stycznia 2014

Chevrolet będzie nadal wspierany

Marka, która ma wycofać się za dwa lata z Polski, nadal będzie reklamowana - wynika z naszych informacji.

Zagranica, 6 grudnia 2013

GM wycofuje markę Chevrolet z europejskich rynków

Sprzedaż nowych Chevroletów będzie w Europie stopniowo wygaszana do końca 2015 roku.

Kraj, 31 października 2013

Rosyjska kampania Chevroleta nakręcona w Polsce [wideo]

Warszawa w spotach agencji McCann Moscow.

Zagranica, 1 października 2013

Coca-Cola traci pozycję najcenniejszej marki

Brand, który utrzymywał pierwsze miejsce przez 13 lat, w tym roku został zastąpiony przez Apple.

Kraj, 19 września 2013

Jerzy Kępiński dołącza do kreacji Lemon Sky

Nowy creative w zespole agencji.

Zagranica, 26 czerwca 2013

Chevrolet będzie marką bardziej globalną

General Motors stawia na rynki rozwijające się.

Zagranica, 9 kwietnia 2013

Aon podpisał ośmioletni kontrakt z Manchester United

Broker ubezpieczeniowy, firma Aon, przez najbliższe osiem lat będzie tytularnym sponsorem wielokrotnego piłkarskiego mistrza Anglii, drużyny Manchester United. Wartość kontraktu szacowana jest na 240 mln dol.

Kraj, 5 grudnia 2012

Clue PR wzmacnia zespół

Alicja Wysocka-Świtała dołączyła do zespołu.

Zagranica, 4 września 2012

GM przegrywa z Chryslerem marketingiem

Analitycy są zdania, że problemem GM nie jest produkt, lecz wizerunek.

Kraj, 18 lipca 2012

Grzegorz Handzlik wraca z centrali GM do polskiego oddziału

Menedżer obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży Opla.

Kraj, 12 lipca 2012

Mieczkowski awansuje w GM Poland

Będzie odpowiadał za marketing, sprzedaż i obsługę posprzedażną wszystkich marek importera.

Zagranica, 1 czerwca 2012

GM porzuca Super Bowl, sponsoruje Manchester United

Producent aut chce, aby Chevrolet stał się marką globalną.

Zagranica, 31 maja 2012

Związki rodzinne z agencją Mother problemem w GM

General Motors musi się tłumaczyć z płatności, jakiej dokonał CFO firmy na rzecz agencji, w której pracuje jego żona.

Zagranica, 29 marca 2012

Niecodzienny sojusz dla Chevroleta

Joint venture holdingów IPG i Omnicom obsłuży motoryzacyjnego giganta.

Zagranica, 15 lutego 2012

Apple najbardziej kochaną marką

Agencja CBX przygotowała walentynkowy ranking marek.

Zagranica, 3 lutego 2012

Chevrolet na Super Bowl [WIDEO]

Marka chce przekonać młodych konsumentów do modelu Sonic.

Kraj, 27 grudnia 2011

Telewizja i internet wiodącymi mediami Opla

Importer chce utrzymać w 2012 r. budżet na tegorocznym poziomie.

Zagranica, 25 października 2011

GM szuka agencji kreatywnej dla Chevroleta

Firma chce zatrudnić agencję do globalnych działań reklamowych dla tej marki.

Zagranica, 24 października 2011

Chevrolet ze spotem na stulecie [WIDEO]

Marka obchodzi setne urodziny, co podkreśla filmem reklamowym opartym na wspomnieniach.

Zagranica, 10 października 2011

Chevrolet nie chce korzystać z macho [WIDEO]

Marketer zmienia ideę kreatywną, a w spocie pojawia się dziecko i jego zabawki.

Zagranica, 21 marca 2011

Nowe rozdanie w europejskich strukturach GM

Zmiana obowiązków Karla-Friedricha Strackego i Nicka Reilly'ego.

Kraj, 16 marca 2011

Marcin Wieczorkowski zarządza 303

Nowy menedżer w grupie Y&R odpowiadał wcześniej za komunikację marki Play w firmie P4.

Kraj, 3 lutego 2011

ACT powiększa skład i awansuje

Trzy nowe osoby zatrudniła agencja obsługująca General Motors i Nokię.

Zagranica, 22 listopada 2010

G2 wygrała przetarg Chevroleta

Agencja zajmie się obsługą marki samochodów General Motors w Europie.

Artykuły weekendowe, 24 września 2010

Schulz o zasadzkach adaptacji

Coraz częściej agencje stają przed zadaniem sprawnego przeniesienia międzynarodowych kampanii na lokalne rynki. O problemach związanych z tego typu projektami piszą menedżerowie agencji reklamowej Schulz.

Kraj, 3 września 2010

Wzmocnienia w Supermedia Interactive

Weronika Sobolak dołączyła do działu client service Supermedia Interactive jako nowy account manager.

Zagranica, 31 sierpnia 2010

GM prowadzi przetarg w Europie

Chodzi o obsługę budżetu reklamowego marki Chevrolet.

Zagranica, 23 lipca 2010

Omnicom notuje wzrost o 4,2 proc.

W II kwartale br. zysk netto Omnicom Group wyniósł 243,3 mln dol.

Zagranica, 28 czerwca 2010

Fallon przejmuje Cadillaca od BBH

General Motors niespodziewanie zmienił agencję do obsługi Cadillaca.

Kraj, 30 marca 2010

Katarzyna Dobrowolska media managerem w ACT Europe

Katarzyna Dobrowolska, senior media planner/buyer w domu mediowym ACT Europe, awansowała na stanowisko media managera. W ACT Europe Dobrowolska pracuje...

Kraj, 3 grudnia 2009

Chevrolet zainwestuje w internet w 2010 r.; celuje w młody target

W związku z nową strategią General Motors dla marki Chevrolet (o czym pisaliśmy w DS "MMP" z 24.11.br.), dającej jej...

Kraj, 24 listopada 2009

GM wzmacnia markę Chevrolet, zmiany na szczeblu menedżerskim

W związku z ogłoszoną na szczeblu międzynarodowym nową strategią General Motors dotyczącą zwiększenia autonomii i odpowiedzialności poszczególnych marek w Chevrolet...

Przetargi, 9 listopada 2009

MPG zdobywa budżet Hyundaia i Kii

MPG wygrał międzynarodowy przetarg mediowy Kii i Hyundaia. Obecnie Hyundaia i Kię m.in. w Wielkiej Brytanii i Polsce obsługują odpowiednio...

Kraj, 26 października 2009

Team kreatywny z G7 dołączy do FireFly Creation

Do agencji FireFly Creation z Grupy FireFly dołączy z początkiem listopada team kreatywny - senior art director Szymon Demirkol i...

Zagranica, 27 sierpnia 2009

GM usuwa logo z nowych aut

General Motors w Stanach Zjednoczonych usuwa logo GM z produkowanych nowych modeli aut. W ten sposób chce podkreślać wartość poszczególnych...

Zagranica, 13 sierpnia 2009

GM zwiększa budżet marketingowy

Koncern motoryzacyjny General Motors zamierza zwiększyć swój budżet marketingowy na działania zaplanowane na br. oraz rok 2010. Władze GM nie...

Zagranica, 12 sierpnia 2009

GM sprzedaje swoje auta na eBayu

Koncern General Motors w Stanach Zjednoczonych rozpoczął sprzedaż swoich samochodów na aukcjach serwisu eBay. W testowym programie sprzedaży aut bierze...

Przetargi, 7 sierpnia 2009

General Motors prowadzi przetarg mediowy

General Motors rozpoczął paneuropejski przetarg na obsługę mediową. Wartość budżetu szacowana jest na 400 mln funtów. Obecnie domem mediowym GM...

Kraj, 13 maja 2009

Kampania Cruze pierwszymi działaniami według nowej strategii Chevroleta

Należący do General Motors Chevrolet Poland startuje z kampanią reklamową nowego modelu Cruze. Działania reklamowe potrwają do połowy czerwca br....

Kraj, 27 marca 2009

Saatchi & Saatchi Direct rozwija zespół do obsługi custom publishing

Zespół Saatchi & Saatchi Direct powiększył się o trzy osoby: na stanowiska senior art directorów dołączyli Marcin Kubera i Maciej...

Zagranica, 6 lutego 2009

Chrysler łączy reklamy i sprzedaż swoich trzech marek

Koncern motoryzacyjny Chrysler w Stanach Zjednoczonych rozpoczął kampanię reklamową, w której łączy wszystkie swoje trzy marki, czyli: Chryslera, Dodge'a i...