M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "China Mobile (firma)"

Zagranica, 4 lutego 2014

Apple przygotowuje się do podboju Rosji

Już niebawem firma podpisze umowę o współpracy z drugim pod względem wielkości rosyjskim operatorem sieci komórkowej Megafon.

Zagranica, 22 maja 2013

Apple pozostaje najbardziej wartościową marką

Wyniki najnowszego rankingu BrandZ.

Zagranica, 7 maja 2013

Apple nie przekonał operatorów

Producent iPhone'a może mieć kłopoty ze wzrostami sprzedaży m.in w Chinach.

Zagranica, 23 maja 2012

Apple najmocniejszą globalną marką

Według najnowszego corocznego rankingu wartości brandów BrandZ przygotowywanego przez Millward Brown najcenniejszy po raz kolejny jest Apple.

Zagranica, 8 kwietnia 2010

Globalne przychody telekomów powyżej biliona dolarów

Światowy rynek aplikacji mobilnych był wart w ub.r. 4,1 mld dol.

Zagranica, 3 lutego 2009

Zenithmedia utrzymał obsługę China Mobile

Firma China Mobile zakończyła przetarg na obsługę mediową i postanowiła przedłużyć współpracę z dotychczasową agencją Zenithmedia. W konkursie brały także...

Zagranica, 10 września 2008

Nowi właściciele Manchesteru City rozszerzą markę klubu

Arabskie konsorcjum Abu Dhabi United Group, które zostało właścicielem angielskiego klubu piłkarskiego Manchester City (MC), zamierza poszerzyć markę klubu i...

Zagranica, 14 sierpnia 2008

WPP uważa olimpiadę za punkt zwrotny rozwoju Chin

W opinii Martina Sorrella, CEO WPP Group, dzięki olimpiadzie w Pekinie Chiny przeżywają punkt zwrotny pod względem postrzegania produktów "made...

Zagranica, 22 kwietnia 2008

Według Millward Brown Google najcenniejszą marką na świecie

Firma badawcza Millward Brown ogłosiła wyniki trzeciego dorocznego rankingu BrandZ na najbardziej wartościowe marki świata. Na czele rankingu już po...

Zagranica, 21 kwietnia 2008

Mimo protestów związanych z łamaniem praw człowieka sponsoring olimpijski wciąż działa

Pomimo protestów dotyczących łamania w Chinach praw człowieka sponsoring olimpijski wciąż działa, taki wniosek wypływa z badania firm CSM Media...

Zagranica, 4 kwietnia 2008

Wydatki na e-reklamę wokół olimpiady wyniosły 19 mln dol.

Tylko w dwóch pierwszych miesiącach br. wydatki na reklamę internetową wokół tegorocznych igrzysk olimpijskich w Pekinie wyniosły blisko 19 mln...

Zagranica, 7 listopada 2007

Google tworzy z firmami komórkowymi globalną platformę programową Android

Google podpisał z 34 światowymi firmami zajmującymi się produkcją telefonów komórkowych i sieciami telefonii komórkowej porozumienie o stworzeniu platformy programowej...

Zagranica, 18 sierpnia 2005

Haier został sponsorem igrzysk olimpijskich w Pekinie

Organizatorzy igrzysk olimpijskich w Pekinie ogłosili, że firma Haier Group, producent sprzętu gospodarstwa domowego, została oficjalnym sponsorem igrzysk olimpijskich w...