M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Chip (marka)"

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 3 stycznia 2012

Michał Adamczyk awansuje w Burda Media

W ramach wydawnictwa stworzono nowe stanowisko dyr. wydawniczego projektów internetowych i mobilnych, które objął dotychczasowy red. naczelny magazynu "Chip".

Kraj, 11 sierpnia 2011

Michał Helman i Iwona Surała awansują w Burdzie

Wydawnictwo tworzy dwa nowe stanowiska, na które awansują menedżerowie firmy.

Kraj, 27 lipca 2011

Home.pl zaoferuje klientom reklamy w Facebooku

Firma została pierwszym w Polsce partnerem sprzedaży Facebook Ads, form przeznaczonych dla małych firm i mikrofirm.

Kraj, 15 marca 2011

Podroze.pl bardziej merytoryczne

Wydawnictwo postawiło na informacje, część społecznościową uporządkowano.

Kraj, 14 marca 2011

"InStyle" zachęca do "Szaleństwa zakupów"

Magazyn wspiera jubileusz akcją kuponową. Wykorzystuje również social media.

Kraj, 4 marca 2011

Promując LabStar, WP stawia na ambient

Trwa ogólnopolska kampania reklamowa programu LabStar, autorstwa Wirtualnej Polski, wspierającej start-upy.

Kraj, 3 stycznia 2011

Stawarz przechodzi z Burdy do InnovaWeb

W styczniu br. Barbara Stawarz dołączyła do InnovaWeb.

Kraj, 22 września 2010

Murator wspiera reklamowo "Podróże"

Październikowe "Podróże" i dwa wydania specjalne o Tunezji i Egipcie będą wspierane tygodniową kampanią promocyjną.

Kraj, 30 lipca 2010

Magazyn "Śledczy" pod marką "Focusa"

Wydawca postanowił poszerzyć markę magazynu popularnonaukowego o tematykę reporterskośledczą.

Kraj, 18 maja 2010

Telewizory Samsunga "poszerzają rzeczywistość"

Koreański producent jako kolejny sięga po augmented reality w reklamie.

Kraj, 12 maja 2010

Okładka "Chipa" będzie interaktywna

Wystarczy kamera internetowa, aby zobaczyć nową interaktywną okładkę magazynu z portfolio Burdy.

Kraj, 29 kwietnia 2010

Nowe osoby w Burdzie

Burda wzmacnia zespoły reklamy i marketingu.

Kraj, 17 marca 2010

Awanse w pionie wydawniczym i reklamowym Burdy

Iwona Ziętkowska, dotychczas redaktor naczelna tytułów ogrodniczych: "Mój Piękny Ogród", "Kalendarz Ogrodniczy" oraz "Mój Piękny Ogród Wydania Specjalne", została dyrektorem...

Kraj, 9 lutego 2010

Grabowski i Angiełow wzmacniają team "Elle" w Burdzie, Gacki - pisma komputerowe

Radosław Grabowski i Urszula Angiełow dołączyli do teamu sprzedażowego magazynów "Elle" i "InStyle" w Burda Media Polska. Jednocześnie w ramach...

Kraj, 19 stycznia 2010

Cezary Żelazowski przechodzi z Burdy do Onetu

Cezary Żelazowski dołączył do zespołu biura reklamy Grupy Onet.pl. Pokieruje jednym z trzech zespołów sprzedaży klientów agencyjnych. Jest to nowe...

Kraj, 14 grudnia 2009

Burda oświadcza: zdjęcia z nieletnimi w "Chipie" nie wyciekły z prokuratury

W nawiązaniu do informacji z DS "MMP" z 11 grudnia br. pt. "Burda zapewnia, że zdjęcia w "Chipie" to nie...

Kraj, 11 grudnia 2009

Burda zapewnia, że zdjęcia w "Chipie" to nie pedofilia

Burda Media Polska i redakcja magazynu "Chip" zapewniają, że zdjęcia, które ukazały się w piśmie w sekcji Cybekryminalni, nie są...

Kraj, 8 grudnia 2009

Michał Helman szefem sprzedaży pism komputerowych w Burdzie

Od początku 2010 r. zespoły sprzedaży magazynów komputerowych ("Chip", "CRN", "Enter") i serwisów internetowych (Chip.pl, Crn.pl) wydawnictwa Burda Media Polska...

Kraj, 28 sierpnia 2009

Burda łączy kierownictwo redakcji IT i awansuje Adamczyka

Burda Media Polska w ramach segmentu pism komputerowych stworzyła nowe stanowisko redaktora naczelnego wszystkich tytułów. Został nim Michał Adamczyk, który...

Kraj, 11 maja 2009

Newell Rubbermaid reklamuje drukarki etykiet Dymo

Rozpoczęła się kampania reklamowa profesjonalnych drukarek etykiet Dymo LabelWriter z portfolio Newell Rubbermaid Poland SA. Celem aktywności jest budowa świadomości...

Kraj, 7 stycznia 2009

Kopczyński w biurze reklamy "Harvard Business Review Polska"

Marcin Kopczyński objął stanowisko account managera w biurze reklamy "Harvard Business Review Polska" wydawanego przez ICAN Institute. Wcześniej Kopczyński przez...

Kraj, 4 września 2008

Burda reorganizuje strukturę; nie będzie rekrutować szefa marketingu

Wydawnictwo Burda Media Polska wprowadziło nową strukturę swojego wydawnictwa i podzieliło tytuły na pięć grup wydawniczych, które są zgodne z...

Kraj, 26 marca 2008

Cezary Żelazowski head group managerem pism komputerowych Burdy

Cezary Żelazowski od kwietnia br. zostanie head group managerem tytułów komputerowych ("Chip", "CRN") w Burda Media Polska. Dotychczas pracował w...

Kraj, 12 lutego 2008

Dec odpowiada za strategię internetową Burdy

Robert Dec objął stanowisko online business managera w Burda Media Polska. Będzie odpowiedzialny m.in. za opracowanie i wdrożenie strategii internetowej...

Kraj, 1 lutego 2008

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska zmieniła nazwę

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP) zmienia nazwę na Burda Media Polska. Zmiana jest wynikiem przejęcia 100...

Kraj, 9 listopada 2007

Nikon rusza z jednoczesnym wsparciem kompaktów i lustrzanek

Nikon Polska rusza z ofensywą reklamową - jednocześnie będzie prowadził kampanie kompaktowych aparatów serii CoolPix oraz lustrzanek D3 i D300....

Kraj, 17 września 2007

Krzysztof Wierzbicki multimedia account managerem w S4

Krzysztof Wierzbicki dołączył do Epeironu, działu multimediów agencji reklamowej S4. Jako multimedia account manager będzie odpowiadał za obsługę klientów S4...

Kraj, 30 sierpnia 2007

Urszula Hamkało została dyr. wydawniczym ds. czasopism w IPM

Urszula Hamkało została dyrektorem wydawniczym ds. czasopism w wydawnictwie Internet Prasa Media (IPM). Jest to nowe stanowisko w firmie. Urszula...

Kraj, 30 maja 2007

Burda przejmuje udziały w Vogel Burda Communications; Fiedler prezesem VBC

Wydawnictwo Burda przejęło 100 proc. udziałów w Vogel Burda Communications (VBC), wydawcy przede wszystkim pism "Chip" i "CRN". Dotychczas właścicielem...

Kraj, 13 marca 2007

Vogel wprowadza odmieniony "Enter", z mocno poszerzoną tematyką, wspiera go kampanią

Wydawnictwo Vogel Burda Communications (VBC) rozpoczyna relaunch magazynu "Enter". Pierwszy numer odmienionego magazynu właśnie wszedł do kiosków, wspierany będzie kampanią...

Kraj, 1 grudnia 2006

Empik rozpoczyna pierwszą od lat kampanię wizerunkową

Pod hasłem "Zostaw miejsce na kulturę" wystartowała pierwsza od kilku lat kampania wizerunkowa Empiku. - Stworzyliśmy niedawno platformę marki i...

Kraj, 20 lipca 2006

Ruszył e-Kiosk.pl - nowy gracz na rynku sprzedaży e-wydań czasopism

E-Kiosk.pl to nowy gracz na rynku sprzedaży e-wydań czasopism. Jego operatorem jest firma Digital Content założona przez byłych pracowników wydawnictwa...

Kraj, 21 czerwca 2006

Lenovo zamknie dział marketingu w Polsce

Lenovo Technology Sp. z o.o., która jesienią ub.r. powstała z przekształcenia IBM Polska, po przejęciu przez chiński koncern Lenovo biznesu...

Kraj, 19 czerwca 2006

Sony promuje w prasie nowy aparat cyfrowy Cyber-shot H5

W czerwcu rozpoczęła się kampania prasowa Sony pod nazwą "Dopiero teraz wyraźnie widać" promująca nowy aparat cyfrowy Cyber-shot H5. Reklama...

Kraj, 12 czerwca 2006

Ronaldinho w kampanii wizerunkowej Lenovo

W związku z rozpoczynającym się mundialem Lenovo Technology Sp. z o.o., polski oddział chińskiego koncernu, który przejął w ub.r. dział...

Kraj, 8 czerwca 2006

Ewa Dziekańska odchodzi z wydawnictwa Vogel Burda Communications

Ewa Dziekańska, dyrektor wydawniczy w Vogel Burda Communications, rozstaje się z wydawnictwem. Przedstawiciele wydawnictwa nie skomentowali tych doniesień. Ewa Dziekańska...

Kraj, 1 czerwca 2006

Onet rozpoczyna kampanię reklamową z okazji 10. urodzin

Onet.pl rozpoczyna dziś kampanię reklamową z okazji swoich 10. urodzin. Kampania z hasłem przewodnim "10 lat Onet.pl - pierwsze multimedium_dzięki...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Redakcja pisma "Chip" przenosi się do Warszawy

Redakcja pisma komputerowego "Chip" (Vogel Burda Communications) przeniosła się do nowej siedziby w Warszawie. Wcześniej pismo tworzone było we Wrocławiu....

Kraj, 14 lutego 2006

Vogel Burda Communications tworzy nowe stanowiska kierownicze

Wydawnictwo Vogel Burda Communications (VBC) reorganizuje strukturę. Zmiany wynikają z przejęcia pod koniec 2003 r. 100 proc. udziałów w wydawnictwie...

Kraj, 20 grudnia 2005

Google w partnerstwie z Home.pl rozpoczyna dużą akcję promocyjną kierowaną do MŚP

Google Polska i Home.pl rozpoczynają strategiczną współpracę w zakresie promowania usług hostingowych i reklamowych. Home.pl to jeden z czołowych w...

Kraj, 12 grudnia 2005

HP w radiu i prasie zachęca do skorzystania z ostatnich dni promocji

Ruszyła prasowa ("Gazeta Telewizyjna" ,"TeleRzeczpospolita", "Polityka", "Przekrój", "Ozon", "Enter", "Chip", "Komputer Świat", "PC World Komputer") i radiowa (Tok FM, Trójka,...

Kraj, 19 września 2005

Andreas Moller nowym prezesem zarządu Vogel Burda Communications

Andreas Moller objął stanowisko prezesa zarządu wydawnictwa Vogel Burda Communications. Przez ostatnich kilka miesięcy wydawnictwem kierował Markus Witt, który zastąpił...

Kraj, 2 września 2005

D-Link chce zwiększyć świadomość marki, rusza z kampanią w prasie

D-Link Polska, producent urządzeń do bezprzewodowej komunikacji sieciowej, startuje z kampanią. W prasie pojawią się dwa różne layouty ze wspólnym...

Kraj, 3 sierpnia 2005

Rusza kampania promująca nową usługę webhostingową Home.pl

Dostawca rozwiązań webhostingowych, firma Home.pl, wprowadza na rynek nową ofertę kierowaną do małych firm o nazwie Business Starter. Jest to...

Kraj, 7 czerwca 2005

Publicis zrealizował kampanię urządzeń wielofunkcyjnych HP

HP Color LaserJet 2800 to nowe kolorowe wielofunkcyjne urządzenie laserowe, dla którego kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Publicis. Celem działań...

Kraj, 14 grudnia 2004

K-Consult przeznaczy na reklamy aparatów Samsunga ponad 100 tys. zł

Firma K-Consult Sp. z o.o. z Gdyni, która od listopada br. jest generalnym importerem i dystrybutorem aparatów fotograficznych koreańskiego Samsunga...

Kraj, 4 listopada 2004

Olympus wprowadza nowe aparaty fotograficzne na rynek

Olympus Polska Sp. z o.o. rozpoczął kampanię reklamową wprowadzającą nową linię aparatów cyfrowych Mju-mini Digital. Jest to cyfrowy aparat fotograficzny...

Kraj, 2 listopada 2004

Konica Minolta reklamuje swoją markę

Konica Minolta Photo Imaging Polska Sp. z o.o., producent m.in. aparatów fotograficznych, rozpoczął kampanię wizerunkową reklamującą swoją markę m.in. w...