M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Chrysler Group (firma)"

Zagranica, 12 grudnia 2012

Chrysler Group Marketerem Roku 2012 w USA

Tygodnik "Advertising Age" przyznał tytuł Marketera Roku 2012 firmie Chrysler Group (należącej obecnie w 58,5 proc. do Fiata), której marketingiem od końca 2009 roku kieruje Francuz - Olivier Francois.

Zagranica, 14 września 2011

Lopez promuje Fiata

Fiat (Chrysler) nawiązał współpracę reklamową z Jennifer Lopez w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 8 sierpnia 2007

Robert Nardelli nowym CEO Chryslera

Fundusz Cerberus Capital Management zatrudnił Roberta Nardellego jako nowego CEO producenta samochodów Chrysler Group. Nardelli zastąpił na tym stanowisku weterana...

Zagranica, 31 maja 2007

George Murphy odchodzi z Chrysler Group

George Murphy, pełniący funkcję senior VP-global brand marketing w koncernie Chrysler Group, odchodzi z firmy pod koniec tego miesiąca. Murphy...

Zagranica, 5 kwietnia 2007

Chrysler przesunął budżet kreatywny Jeepa wart 330 mln dol. z BBDO do Cutwater

Chrysler Group przesunął budżet kreatywny Jeepa, wyceniany na 330 mln dol., z BBDO do agencji Cutwater z San Francisco (obie...

Zagranica, 22 sierpnia 2005

Eckhard Cordes, globalny szef Mercedes-Benz Car Group, odejdzie z koncernu

Eckhard Cordes (54) opuści koncern DaimlerChrysler. Cordes jest członkiem rady nadzorczej DaimlerChrysler od 1998 r., a od ub.r. jest także...

Zagranica, 20 sierpnia 2003

Pierwsze efekty analizy wydatków marketingowych Chryslera

Cindy Nelson, główny media buying executive odpowiadająca za budżet Chrysler Group w należącym do grupy Omnicom domu mediowym PHD, zrezygnowała...

Zagranica, 26 marca 2003

Lara Croft grana przez Angelinę Jolie będzie reklamować Jeepa

Według koncernu Chrysler Group najlepszą rzeczniczką marketingową brandu Jeep będzie silna kobieta, jaką jest Angelina Jolie. Aktorka prowadziła jeepa wranglera...

Zagranica, 8 maja 2002

Jeden z finalistów wycofuje się z walki o budżet Chrysler Group

Jeden z pięciu finalistów przetargu na budżet marketingowy Chrysler Group wycofał się z rozgrywki. Alians Cooperative, zrzeszający niezależne agencje, wycofał...

Zagranica, 10 września 2001

CHRYSLER RUSZA Z NOWĄ KAMPANIĄ W USA

Chrysler Group rozpocznie w USA nową kampanię marki Chrysler, której wysokość szacowana jest na 40 mln dol. Autorem kampanii jest...

Zagranica, 31 maja 2001

KONSULTING MARKETINGOWY CHRYSLERA POZA OMNICOM

Koncern motoryzacyjny Chrysler Group zaangażował w Stanach Zjednoczonych agencję Fusion 5 jako konsultanta, który będzie zajmował się niereklamowymi programami i...