M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Chrysler (marka)"

Kraj, 17 kwietnia 2015

Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw

Nowy seniorski team kreatywny dołącza do agencji.

Zagranica, 13 czerwca 2013

Trzy agencje z Interpublic Group przejmują Cadillaca

General Motors rezygnuje z usług agencji Fallon z grupy Publicis i wybiera Hill Holliday, Campbell-Ewald i Lowe.

Zagranica, 27 lipca 2011

Fiat przejmuje rządowe udziały w Chryslerze

Łącznie firma będzie miała prawie 54 proc.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Jacek Wilczkowski pokieruje Pełka Interactive

Pełka Creatives i Pełka PR rozwijają dział interaktywny.

Kraj, 6 kwietnia 2011

Sławomir Szałkowski country managerem Jeepa i Lancii

Zastąpił Macieja Ratyńskiego, który będzie pracował w egipskich strukturach firmy.

Zagranica, 8 października 2010

Andrea Formica dyr. zarządzającym Fiata

Jego poprzednik będzie zarządzać operacjami międzynarodowymi.

Kraj, 16 września 2010

Marketing Chryslera w Fiacie

Struktury marketingowe Chryslera w Polsce przeniesiono do Fiat Auto Poland.

Kraj, 26 maja 2010

Leo Burnett hubem dla kolejnej marki P&G

Marketer powierza warszawskiej agencji obsługę regionalną Drefta. Do Leo Burnett trafił też sieciowo budżet Chryslera.

Zagranica, 15 lutego 2010

Bob Garfield ocenia spoty w Super Bowl, najlepszy - Budweiser

Spot Budweisera "Select 55" to według Boba Garfielda najlepsza reklama piwa spośród wyemitowanych podczas tegorocznego finału futbolu amerykańskiego Super Bowl....

Kraj, 26 stycznia 2010

AdTotal i MEC Interaction realizują wyprzedaż marek Chryslera w kanale mobilnym

Multimedialna sieć reklamowa AdTotal, należąca do Wirtualnej Polski, i MEC Interaction realizują dla Chrysler Polska niestandardową kampanię promocyjną wykorzystującą kanały...

Zagranica, 7 grudnia 2009

Chrysler zatrudnia włoską agencję pracującą dla Fiata

Przedstawiciele Chryslera w Stanach Zjednoczonych zaprosili do współpracy włoską agencję reklamową Armando Testa pracującą dla grupy Fiata i jej marek...

Zagranica, 9 listopada 2009

Marki Chrysler i Dodge znikną z Europy

Marki samochodów Chrysler i Dodge znikną z rynku europejskiego. Zostaną zastąpione brandami Fiat i Lancia. Tak przewiduje pięcioletni plan odmłodzenia...

Zagranica, 2 września 2009

Chrysler prowadzi globalny przetarg reklamowy

Chrysler rozpoczął przetarg reklamowy na obsługę zaplanowanej jeszcze na ten rok globalnej kampanii reklamowej. Działania te mają być zrealizowane w...

Kraj, 30 lipca 2009

Adam Małysz będzie jeździł samochodem marki Chrysler

Chrysler Polska w ramach programu "Najlepsi wspierają najlepszych" przekazał skoczkowi Adamowi Małyszowi w użytkowanie nowy model Chrysler Grand Voyager, dostosowany...

Kraj, 14 maja 2009

Chrysler promuje nową ofertę zakupu, rozdaje talony na paliwo

Chrysler Polska rozpoczął kampanię reklamową promującą nową ofertę cenową dla wybranych modeli samochodów: Dodge, Jeep i Chrysler. Każdy klient może...

Zagranica, 3 marca 2009

General Motors obcina wydatki reklamowe w USA

Koncern motoryzacyjny General Motors zamierza w tym roku zredukować wydatki na reklamę na rynku amerykańskim o 800 mln dol. Decyzja...

Zagranica, 6 lutego 2009

Chrysler łączy reklamy i sprzedaż swoich trzech marek

Koncern motoryzacyjny Chrysler w Stanach Zjednoczonych rozpoczął kampanię reklamową, w której łączy wszystkie swoje trzy marki, czyli: Chryslera, Dodge'a i...

Zagranica, 21 stycznia 2009

Fiat przejmie 35 proc. Chryslera

Fiat podpisał z Cerberus Capital Management, właścicielem marki Chrysler, porozumienie o strategicznym aliansie. Na jego mocy włoski producent aut przejmie...

Zagranica, 22 grudnia 2008

PHD w USA redukuje zatrudnienie w teamie Chryslera

Należący do grupy Omnicom Group dom mediowy PHD pracujący dla marki Chrysler w Stanach Zjednoczonych zamierza zredukować o 30 stanowisk...

Kraj, 2 grudnia 2008

Chrysler zawiesza wydawanie swoich magazynów, ogranicza wydatki marketingowe

Chrysler Polska, właściciel marek samochodowych: Chrysler, Jeep i Dodge, zawiesza wydawanie swoich dwóch polskich wersji magazynów - "Freedom" i "Dodge"....

Kraj, 13 listopada 2008

Saatchi & Saatchi ma nowy team do obsługi Toyoty

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem - jednym z...

Kraj, 28 sierpnia 2008

Skoda informuje w kampanii o obniżce cen

Skoda Auto Polska jest kolejnym koncernem samochodowym, który obniża na polskim rynku ceny swoich aut. Przypomnijmy, że wcześniej obniżki wprowadziły...

Zagranica, 30 lipca 2008

General Motors zapowiada nowe logo Opla

Wraz z wprowadzeniem nowego brandu Insignia General Motors (GM) zamierza odświeżyć logo Opla i jego brytyjskiej wersji Vauxhall. Opel i...

Kraj, 25 lipca 2008

Chrysler Polska wypowiada wojnę cenową Niemcom

Chrysler Polska (marki: Chrysler, Dodge i Jeep) rusza w najbliższy poniedziałek z kampanią promocyjną pod hasłem "Z Niemiec sprowadzamy tylko...

Kraj, 6 lutego 2008

Katarzyna Masewicz odeszła z DFF; Adam Śmiłowski nowym senior strategic plannerem

Katarzyna Masewicz, dyrektor strategiczny w DougFaberFamily (DFF), rozstała się z agencją. Pracowała w DFF od kwietnia 2007 r., wcześniej przez...

Kraj, 30 stycznia 2008

DaimlerChrysler Leasing Polska zmienił nazwę na Mercedes-Benz Leasing Polska

Spółka DaimlerChrysler Leasing Polska zmieniła nazwę na Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o. Zmiana jest konsekwencją uchwały podjętej podczas nadzwyczajnego...

Zagranica, 31 maja 2007

George Murphy odchodzi z Chrysler Group

George Murphy, pełniący funkcję senior VP-global brand marketing w koncernie Chrysler Group, odchodzi z firmy pod koniec tego miesiąca. Murphy...

Zagranica, 26 marca 2007

Omnicom rozbudowuje ofertę usług sieci Zulu

Omnicom Group zdecydowało się na poszerzenie portfela usług marketingowych oferowanych przez sieć Zulu zajmującą się marketingiem interaktywnym i bezpośrednim. W...

Kraj, 21 czerwca 2006

DaimlerChrysler w 2007 r. wprowadzi dwa modele Dodge, hasło przewodnie marki: "Dodge - bierz życie za rogi"

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) zamierza wprowadzić w przyszłym roku do Polski dwa kolejne modele marki Dodge, w tym momencie debiutującej...

Kraj, 19 czerwca 2006

ContactPoint będzie obsługiwał infolinię marki Dodge

Firma telemarketingowa ContactPoint będzie obsługiwała infolinię marki Dodge, która właśnie debiutuje na polskim rynku. Już od roku ContactPoint jest odpowiedzialny...

Kraj, 14 czerwca 2006

DaimlerChrysler rozpoczyna akcję teaserową wspierającą launch marki Dodge

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą do Polski nieobecną do tej pory amerykańską markę Dodge. - Cele działań...

Kraj, 1 grudnia 2005

Luksusowe marki Cadillac i Corvette wchodzą do Polski

Marka Cadillac wchodzi do Polski, jednocześnie na nasz rynek zostanie też wprowadzony brand Corvette (który de facto jest luksusowym subbrandem...

Kraj, 5 lipca 2004

DaimlerChrysler będzie w komunikacji wykorzystywał marketing miejsca

DaimlerChrysler Automotive Polska zamierza budynek swojej nowej centrali przy ul. Gottlieba Daimlera 1 (gdzie mieści się także duży salon sprzedaży)...

Kraj, 14 kwietnia 2004

Agencje NoS/BBDO i Orbita zacieśniają współpracę

Agencja reklamowa NoS/BBDO zamierza podpisać umowę o partnerskiej współpracy z agencją Orbita świadczącą usługi w zakresie działań komunikacyjnych w internecie....

Kraj, 7 kwietnia 2004

DaimlerChrysler odświeżył komunikację marki Chrysler, ruszyła kampania Voyagera

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadził do swojej komunikacji marketingowej nowe hasło: "Inspiration comes standard". "Jest to nowe globalne hasło przewodnie dla...

Kraj, 4 lutego 2004

Polski DaimlerChrysler bierze udział w European Owner Loyalty Program

DaimlerChrysler Automotive Polska bierze udział w pilotażowym programie koncernu pod nazwą European Owner Loyalty Program. Celem jest zbudowanie efektywnego programu...

Kraj, 26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

Kraj, 26 stycznia 2004

DaimlerChrysler chce zwiększyć sprzedaż i rozwinie sieć dealerską

Koncern DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zwiększyć sprzedaż i obroty oraz rozwijać swoją sieć...

Kraj, 22 stycznia 2004

DaimlerChrysler zapowiada kampanię reklamową modelu 300 C

DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada kampanię reklamową modelu Chrysler 300 C. Model trafi na polski rynek w maju br. i w...

Kraj, 30 października 2003

BTL Design (NoS/BBDO) przygotowuje się do samodzielności

Jak powiedziała Agnieszka Łukasik, dyr. obsługi klienta NoS/BBDO, komórka agencji BTL Design jest gotowa do wyjścia z ofertą na szersze...

Zagranica, 20 sierpnia 2003

Pierwsze efekty analizy wydatków marketingowych Chryslera

Cindy Nelson, główny media buying executive odpowiadająca za budżet Chrysler Group w należącym do grupy Omnicom domu mediowym PHD, zrezygnowała...

Zagranica, 16 grudnia 2002

Lowe People będzie pracować dla Mercedesa w Szwecji

Firma Mercedes-Benz należąca do koncernu DaimlerChrysler przekazała swój budżet reklamowy przeznaczony dla rynku szwedzkiego nowo powstałej agencji Lowe People będącej...

Kraj, 29 sierpnia 2002

Konsumencki konkurs mleka Białe wspiera kampania reklamowa

OSM Zambrów planuje przeprowadzenie kampanii reklamowej mleka Białe, którą przygotowała krakowska agencja Demo, pracująca dla tego klienta od momentu powstania...

Zagranica, 10 września 2001

CHRYSLER RUSZA Z NOWĄ KAMPANIĄ W USA

Chrysler Group rozpocznie w USA nową kampanię marki Chrysler, której wysokość szacowana jest na 40 mln dol. Autorem kampanii jest...