M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Chrysler (firma)"

Zagranica, 25 sierpnia 2015

Z Havas Media do IPG Mediabrands

Stuart Clark jako client managing partner regionu APAC.

Zagranica, 18 lipca 2014

Volkswagen coraz bliżej Fiata

Według coraz częściej pojawiających się prognoz analityków branży motoryzacyjnej niemiecki Volkswagen jest coraz bliższy przejęcia turyńskiego koncernu Fiat.

Zagranica, 4 września 2012

GM przegrywa z Chryslerem marketingiem

Analitycy są zdania, że problemem GM nie jest produkt, lecz wizerunek.

Zagranica, 2 kwietnia 2012

Chrysler kontynuuje "polityczną" kampanię [wideo]

Producent aut zaprezentował kolejne spoty z serii "Halftime in America".

Zagranica, 8 lutego 2012

Kolejny rekord Super Bowl

Podczas tegorocznego finału Super Bowl w USA padł kolejny rekord oglądalności. Wielki finał rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego (NFL) oglądało 111,3 mln widzów, tj. o 300 tysięcy więcej niż rok temu.

Artykuły weekendowe, 19 sierpnia 2011

Separatyści

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, o tym, jak Chrysler z dumą mówi o tym, że jest z Detroit. Czy separatyzm wyjdzie mu na dobre?

Zagranica, 30 lipca 2010

Interpublic notuje wzrost o 9,7 proc.

W II kwartale br. przychody Interpublic Group wzrosły do kwoty 1,62 mld dol.

Zagranica, 28 czerwca 2010

Fallon przejmuje Cadillaca od BBH

General Motors niespodziewanie zmienił agencję do obsługi Cadillaca.

Zagranica, 1 czerwca 2010

Dodge ma nowe logo

Marka ma się dzięki temu odróżniać od siostrzanego brandu Ram.

Kraj, 5 marca 2010

Kropka Bordo rozbudowuje dział kreacji

Kropka Bordo rozbudowuje kreację. Do agencji dołączyło dwóch junior art directorów Katarzyna Wielgołaska i Maja Andrzejewska oraz junior copywriter Katarzyna...

Zagranica, 14 grudnia 2009

Wieden+Kennedy zajmie się obsługą marki Dodge

Agencja reklamowa Wieden+Kennedy zajmie się prowadzeniem działań reklamowych dla marki Dodge na rynku amerykańskim - podał, powołując się na własne...

Zagranica, 7 grudnia 2009

Chrysler zatrudnia włoską agencję pracującą dla Fiata

Przedstawiciele Chryslera w Stanach Zjednoczonych zaprosili do współpracy włoską agencję reklamową Armando Testa pracującą dla grupy Fiata i jej marek...

Zagranica, 2 września 2009

Chrysler prowadzi globalny przetarg reklamowy

Chrysler rozpoczął przetarg reklamowy na obsługę zaplanowanej jeszcze na ten rok globalnej kampanii reklamowej. Działania te mają być zrealizowane w...

Zagranica, 15 lipca 2009

Bob Lutz szefem marketingu General Motors

Bob Lutz został mianowany na nowego szefa marketingu General Motors. Lutz wcześniej był związany z marketingiem firm Chrysler oraz BMW,...

Zagranica, 3 czerwca 2009

General Motors jest winien grupom Interpublic i Publicis 167 mln dol.

General Motors jest winien grupom Interpublic i Publicis 167 mln dol. - takie dane są zawarte we wniosku o upadłość ...

Zagranica, 6 lutego 2009

Chrysler łączy reklamy i sprzedaż swoich trzech marek

Koncern motoryzacyjny Chrysler w Stanach Zjednoczonych rozpoczął kampanię reklamową, w której łączy wszystkie swoje trzy marki, czyli: Chryslera, Dodge'a i...

Zagranica, 23 grudnia 2008

Chrysler bez szefa marketingu

Po 18 miesiącach pracy Deborah Meyer, chief marketing officer koncernu motoryzacyjnego Chrysler, opuszcza firmę. Jej przedstawiciele tłumaczą odejście Meyer zmianami...

Zagranica, 15 grudnia 2008

Cięcia budżetowe w GM po wecie Senatu

Budżet reklamowy General Motors (GM) stanął w obliczu poważnych cięć po odrzuceniu w Senacie planu pomocy przeforsowanego przez Kongres. Powodem...

Zagranica, 20 listopada 2008

Publicis rozwija Digitas i przejmuje brazylijską agencję

Publicis Groupe ma przejąć brazylijską agencję Tribal, jednego z czołowych dostawców z brazylijskiego rynku digital. To kolejny krok w ramach...

Kraj, 13 listopada 2008

Saatchi & Saatchi ma nowy team do obsługi Toyoty

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem - jednym z...

Zagranica, 12 listopada 2008

Duże zwolnienia w BBDO w związku ze spadkiem sprzedaży Chryslera

BBDO Worldwide zwolniło 145 osób w biurach w Michigan i Troy z powodu kłopotów, jakie dotknęły największego klienta w tych...

Zagranica, 7 sierpnia 2006

Toyota i Chrysler nie zamierzają wycofać reklam wokół kontrowersyjnego programu "Rescue Me"

Ani Toyota, ani Chrysler nie zamierzają ugiąć się pod presją organizacji Parents Television Council i nie wycofają swoich reklam z...

Zagranica, 11 lipca 2005

Internet głównym medium dla Chryslera przy launchu auta Dodge Charger

Koncern Chrysler postawił w USA na bardzo szeroko zakrojone działania w internecie, by wypromować swój nowy samochód - Dodge Charger....

Kraj, 10 maja 2004

Samsung rozbudowuje program lojalnościowo-komunikacyjny BtoB

Samsung poszerza swój program partnerski ASAP (Allways Samsung Allways Partners). Został stworzony w polskim oddziale koncernu w ubiegłym roku i...

Zagranica, 2 lutego 2004

Dodge jest jednym ze sponsorów "Circus Maximus"

Należący do grupy Chrysler koncern Dodge, który jest jednym z reklamodawców podczas tegorocznych rozgrywek Super Bowl, został także sponsorem akcji...

Zagranica, 10 grudnia 2003

Chrysler krytykowany za wspieranie "seksistowskiego" Lingerie Bowl

Chrysler zdystansował się nieco wobec meczu futbolu amerykańskiego, który ma zostać rozegrany przez kobiety w bieliźnie w przerwie finału Super...

Zagranica, 12 marca 2003

KIA wyda 40 mln dol. na reklamę modelu Sedona Minivan

W Stanach Zjednoczonych ruszyła kampania telewizyjna (w stacjach naziemnych i sieciach kablowych) nowego modelu samochodu KIA Sedona Minivan. Budżet, jaki...

Kraj, 28 sierpnia 2002

W akcji "Happy Events" wzięło udział 20 tys. uczestników

Tegoroczna, a zarazem już druga z kolei akcja promowania czynnego spędzania czasu wolnego w klubach aktywnego wypoczynku "Happy Events" zakończyła...

Kraj, 27 sierpnia 2002

Motor Presse zadowolone z wyników letniej akcji promocyjnej

Wydawnictwo Motor Presse Polska rozdystrybuowało podczas wakacyjnej akcji promocyjnej 33 tys. sztuk dwóch swoich tytułów: magazynu dla mężczyzn "Forma" i...

Kraj, 7 czerwca 2002

Radio Zet współorganizatorem wakacyjnej akcji "Happy Events"

Radio Zet jest współorganizatorem letniej akcji "Happy Events" organizowanej przez firmę Happy Events z Poznania. Akcja ta polega na promocji...