M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Chwila dla Ciebie (marka)"

Kraj, 23 stycznia 2015

PBC: Czytelnictwo "Tele Tygodnia" wyniosło 22,35 proc.

"Fakt", "Gazeta Wyborcza" i "Tele Tydzień" to tytuły najchętniej czytane w swoich kategoriach.

Kraj, 16 października 2013

Artur Żmijewski znów reklamuje SKOK Ubezpieczenia

Ubezpieczyciel promuje polisy podróżne, NNW i mieszkaniowe.

Kraj, 25 października 2011

"Bella Relaks" i "Takie Jest Życie" dwutygodnikami

W związku ze zmianą periodyczności pism z Bauera odchodzi sześcioro dziennikarzy.

Kraj, 11 października 2011

Kamis kieruje komunikację do mam

Marketer zdecydował się na organizację kampanii reklamowych dwóch nowych produktów adresowanych do dzieci: keczupu Keczupurek oraz przyprawy Złocisty Nuggets na słodko.

Kraj, 11 października 2011

Ziaja rozda dwa miliony próbek

Firma rozpoczęła kampanię reklamową linii kosmetyków aptecznych Ziaja Med.

Kraj, 9 czerwca 2010

Kolejny gracz wychodzi z segmentu tygodników poradnikowych

"Pani Domu" to kolejny tygodnik, który zmienia cykliczność. W segmencie zostaje już tylko "Chwila dla Ciebie" Bauera.

Kraj, 16 kwietnia 2010

"Claudia" luksusowa, "Naj" masowe

Dalsze wydawanie tygodnika poradnikowego jest według G+J nieopłacalne. "Naj" zamiast tygodnika ma być ekspresowym miesięcznikiem dla młodych kobiet.

Do redakcji, 15 kwietnia 2010

"Pani Domu" także tygodnikiem

Sprostowanie

Kraj, 13 kwietnia 2010

„Naj" uderzy w „Olivię"

Po zmianie częstotliwości wydawania z tygodnika na miesięcznik „Naj" prawdopodobnie będzie kosztować około 2 zł i uderzy głównie w „Olivię”.

Kraj, 12 marca 2010

D'aucy promuje w prasie nowe serie warzyw mrożonych

D'aucy Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie mającą na celu promocję dwóch innowacyjnych serii warzyw mrożonych - Heat &...

Kraj, 27 kwietnia 2009

Ruch SA i Wydawnictwo Bauer osiągnęły porozumienie

Ruch SA i Wydawnictwo Bauer osiągnęły porozumienie w zakresie warunków współpracy kolportażowej oraz podpisały umowę, która będzie obowiązywała przez następne...

Kraj, 23 lutego 2009

Bauer łączy działy reklamy tytułów kobiecych

Wydawnictwo Bauer stworzyło nowy dział reklamy magazynów kobiecych, który powstał z połączenia dwóch teamów czasopism poradnikowych i kobieco-rozrywkowych. Nową strukturą...

Kraj, 18 lutego 2009

RMF FM w kampanii prasowej promuje "Wielką kumulację"

Broker FM rozpoczął kampanię reklamową promującą konkurs antenowy radia RMF FM "Wielka kumulacja". Kampania prezentująca słuchaczy stacji cieszących się z...

Kraj, 4 lutego 2009

Bauer chce rozmawiać z Ruchem odnośnie do współpracy

W nawiązaniu do wczorajszej informacji "Bauer wycofa swoje tytuły z kolportażu w punktach Ruchu" zarząd Wydawnictwa Bauer poinformował, że jest...

Kraj, 20 stycznia 2009

Winiary prowadzą trzymiesięczną promocję wspartą silną kampanią

Marka Winiary z portfolio Nestle Polska przez trzy miesiące (styczeń-marzec) będzie realizować promocję konsumencką "Kochanie przez gotowanie" wspartą szeroką kampanią...

Kraj, 12 stycznia 2009

Bauer podnosi ceny reklam także w "Chwili dla Ciebie"

Wydawnictwo Bauer rozszerzyło liczbę tytułów, w których podnosi ceny reklam. Chodzi o magazyn poradnikowy "Chwila dla Ciebie". Średnio koszt reklam...

Kraj, 17 listopada 2008

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową pożyczek gotówkowych Max Pożyczka z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na zbliżające się...

Kraj, 8 października 2008

Murator zatrudnia dwóch nowych zastępców naczelnej magazynów wnętrzarskich

Wydawnictwo Murator SA utworzyło dwa nowe stanowiska zastępców Małgorzaty Tomczyk, redaktor naczelnej magazynów wnętrzarskich ("Dobre Wnętrze", "M jak mieszkanie", "Moje...

Kraj, 11 września 2008

RMF FM wesprze kampanią jesienną ramówkę

W połowie września wystartuje kampania wizerunkowa radia RMF FM (Broker FM) pod hasłem "RMF FM. Najlepsza muzyka". Działania promujące jesienną...

Kraj, 1 sierpnia 2008

Marquard zmienia naczelną i kierownictwo "Pani Domu"

Ewa Czaczkowska nie jest już redaktor naczelną tygodnika "Pani Domu" (Marquard Media Polska). Była na tym stanowisku od grudnia 2001...

Kraj, 30 lipca 2008

ID Advertising przygotował kampanię prasową dla Lioton 1000

Agencja reklamowa ID Advertising zorganizowała kampanię prasową dla żelu przeciwzapalnego Lioton 1000 (Berlin Chemie AG). Pierwsza linia kampanii promocyjnej zorganizowana...

Kraj, 14 maja 2008

Magdalena Filipowicz przechodzi z Y&R do Bauera

Magdalena Filipowicz objęła stanowisko product managera tytułów poradniczo-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer. Ostatnio związana była z agencją reklamową Young & Rubicam...

Kraj, 12 marca 2008

Podravka prowadzi projekt wizerunkowy dla Vegety

Firma Podravka przygotowała nową kampanię wizerunkową Vegety - marki przypraw uniwersalnych. "Z Vegetą smakuje lepiej" to główne hasło kampanii, która...

Kraj, 7 marca 2008

Bauer włącza "Chwilę dla Ciebie" do konkurencji z poradnikami dla kobiet

Wydawnictwo Bauer włącza tygodnik "Chwila dla Ciebie" do bezpośredniej konkurencji z poradnikowymi tygodnikami dla pań. Grupę dotychczas tworzyły: "Tina" (Bauer),...

Kraj, 27 czerwca 2007

Phoenix Press zmienia dwumiesięcznik "Tina Krzyżówki dla Domu"

Phoenix Press wyraźnie zmieniło tytuł wydawany na licencji Wydawnictwa Bauer "Tina Krzyżówki dla Domu". Magazyn ma nowe eksponowane hasło na...

Kraj, 5 lipca 2006

Globol Polska wybrał Star Media do obsługi budżetów reklamowych

Dom mediowy Star Media podpisał umowę o stałej współpracy z Globol Polska. Globol Polska jest importerem i dystrybutorem insektycydów, detergentów...

Kraj, 20 grudnia 2005

Bauer zmienia ceny reklam w niektórych magazynach

Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany cen reklam w niektórych tytułach. W tej grupie są: z segmentu kobieco-poradnikowego tygodnik "Tina" i miesięcznik...

Kraj, 25 maja 2005

Garnier wspiera reklamą sprzedaż kremów nawilżających Garnier UltraŚwieżość

Kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis wspiera wprowadzenie na rynek nowej serii Garnier UltraŚwieżość. Seria składa się z dwóch kremów:...

Kraj, 25 października 2004

100 tys. zgłoszeń w trzy miesiące - wyniki promocji Kucharka

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przyprawy uniwersalnej i kostek rosołowych marki Kucharek, podsumował wyniki kampanii konsumenckiej tego brandu, która...

Kraj, 2 września 2004

"Twoje Imperium" Bauera ma czeską edycję

"Twoje Imperium", tygodnik Wydawnictwa Bauer, ma od dziś czeską edycję pod tytułem "Pestrý svět", czyli "Kolorowy Świat". Jednocześnie jest to...

Kraj, 17 sierpnia 2004

Ewa Kudasiewicz i Maciej Osajda awansowali w strukturach biura reklamy Wydawnictwa Bauer

Ewa Kudasiewicz objęła stanowisko starszego specjalisty ds. reklamy w dziale reklamy prasy telewizyjnej Wydawnictwa Bauer. Poprzednio pełniła funkcję specjalisty ds....

Kraj, 5 lipca 2004

Magazyny kobiece Bauera odnotowują wzrost wpływów reklamowych

O ponad 5 mln zł wzrosły wpływy reklamowe tytułów kierowanych do kobiet Wydawnictwa Bauer, kiedy porówna się okresy I-V ub.r....

Kraj, 9 czerwca 2004

Jędrzejczak kierownikiem reklamy tytułów komputerowych Bauera

Janusz Jędrzejczak awansował na stanowisko kierownika biura reklamy czasopism komputerowych w Wydawnictwie Bauer. Będzie odpowiadał za magazyny: "CD Action", "Click"...

Kraj, 30 stycznia 2004

L'Oreal wspiera sprzedaż nowego kremu do twarzy Garnier

L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego kremu do twarzy Garnier Komfort Suchej Skóry. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowego produktu....

Kraj, 30 września 2003

"Chwila dla Ciebie" zwiększa format i zmienia layout

Od numeru 40. (na rynku od 2 października) tygodnik "Chwila dla Ciebie" zwiększa format , który wynosić będzie teraz 230x290...

Kraj, 17 kwietnia 2003

Oświadczenie Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer nadesłało do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "Wydawnictwo Bauer oświadcza, że uważa za bezpodstawne oświadczenie Edipresse opublikowane...

Kraj, 2 kwietnia 2003

SC Johnson rozpoczął równolegle pięć kampanii reklamowych

Pronto przeciw Kurzowi to nazwa nowych jednorazowych ściereczek do czyszczenia mebli koncernu SC Johnson, dla których kampanię reklamową zaplanował i...

Kraj, 22 listopada 2002

Lowe GGK i PanMedia Western dla Provident Polska

Wystartowała kolejna kampania reklamowa Provident Polska SA. Jest to największa kampania produktowa brytyjskiej firmy, która zajmuje się udzielaniem pożyczek gotówkowych...

Kraj, 22 listopada 2002

Lowe GGK i PanMedia Western dla Provident Polska

Wystartowała kolejna kampania reklamowa Provident Polska SA. Jest to największa kampania produktowa brytyjskiej firmy, która zajmuje się udzielaniem pożyczek gotówkowych...

Kraj, 11 czerwca 2002

Dr Irena Eris wprowadza na rynek nową markę kosmetyków Tilia

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wprowadza na rynek nową markę kosmetyków do pielęgnacji twarzy o nazwie Tilia. Będą to kosmetyki...

Kraj, 29 maja 2002

Rusza kampania reklamowa napoju Polocockta

Rusza kampania reklamowa napoju gazowanego Polocockta, produkowanego przez przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe Zbyszko z Białobrzegów. Kampania, realizowana przez CB4 Agencję Promocji i...

Kraj, 6 sierpnia 2001

"CHWILA DLA CIEBIE" BĘDZIE ATRAKCYJNIEJSZA WIZUALNIE

Wydawnictwo H. Bauer zapowiada przeobrażanie swego tygodnika dla kobiet "Chwila dla Ciebie". Proces przebiegnie stopniowo, w trakcie wydawania kilku najbliższych...

Kraj, 12 kwietnia 2000

Relaunch kremów Glicea

Od kwietnia do czerwca potrwa kampania Beiersdorf-Lechia SA, której celem jest relaunch serii kremów do rąk Glicea w nowych opakowaniach....