M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cisowianka (marka)"

Kraj, 19 października 2015

Cisowianka i Bellucci powracają z kampanią

Polskie Zdroje przygotowują się do premiery "Spectre".

Kraj, 9 września 2015

Cisowianka z jesienną kampanią

Startują działania reklamowe w prasie kulinarnej.

Kraj, 7 sierpnia 2015

Sebastian Olma wspiera projekt Cisowianki

Zwycięzca "Top Chefa" włączył się w akcję gotowania z mniejszym użyciem soli.

Kraj, 15 maja 2014

GfK: lekki spadek rynku wody

Polacy wciąż chętniej w tej kategorii wybierają produkty markowe.

Kraj, 14 maja 2014

Polacy wybierają markowe wody

Według danych GfK Polonia Polacy częściej sięgają po wody mineralne markowych producentów - najwięcej zyskały Żywiec Zdrój, Cisowianka i Muszynianka.

Kraj, 2 września 2013

Reklama napojów bezalkoholowych w Polsce lekko w górę

W porównaniu z ubiegłym rokiem producenci zwiększyli o 6 proc. wydatki.

Kraj, 4 czerwca 2012

Edyta Górniak reklamuje ING Bank [wideo]

Bank postanowił włączyć się w klimat piłkarskich reklam, a do występu zatrudnił Edytę Górniak. Hymn w jej wykonaniu podczas mundialu w 2002 r. przeszedł do historii.

Kraj, 27 kwietnia 2012

Nestle Waters wkrótce rusza z kampanią Nałęczowianki [wideo]

Marketer wykorzysta wprowadzoną rok temu platformę komunikacyjną marki.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Cisowianka wkrótce ruszy z kampanią wizerunkową

Marketer będzie też promować limitowaną edycję Perlage w puszce.

Kraj, 7 marca 2012

Żywiec Zdrój zmienia nazwę na Żywioł

Marketer wprowadza wodę gazowaną i napoje gazowane w nowej odsłonie.

Kraj, 5 grudnia 2011

Cisowianka przeciwko zakazowi gry w piłkę

Agencja Ciszewski MSL koordynuje dla marki Cisowianka projekt CSR.

Kraj, 30 listopada 2011

Cisowianka pierwszą wodą mineralną w puszce

Polskie Zdroje wprowadzą produkt na rynek na początku 2012 roku.

Kraj, 21 października 2011

Wydatki na reklamę wody wzrosły latem o ponad 30 proc.

Rynek wody mineralnej zwiększył wartość o niespełna 1 proc.

Kraj, 5 października 2011

Coca-Cola z nową kampanią Kropli Beskidu [WIDEO]

Marketer wspiera reklamą w mediach rebranding marki.

Kraj, 1 czerwca 2011

Knorr - Marką Roku, a Carlsberg Polska - Marketerem Roku 2010 według "MMP"

Redakcja miesięcznika w nowej edycji raportu specjalnego "Marka i Marketer Roku" przyznała też kilkanaście wyróżnień.

Kraj, 13 maja 2011

Zmiana identyfikacji Górskiej Natury

PepsiCo chce dzięki temu wzmocnić impakt marki, teraz głównie na półce.

Kraj, 11 maja 2011

Cisowianka tym razem z piłką nożną [WIDEO]

Marka wody poprzez zaangażowanie we wspieranie polskiego sportu pretenduje do miana marki narodowej.

Kraj, 9 maja 2011

Edyta Herbuś twarzą marki Veroni Mineral

Zbyszko stawia na produkty funkcjonalne w kategorii wody.

Kraj, 14 marca 2011

Hoop zmienia strukturę działu sprzedaży

Paweł Wolnicki nowym dyrektorem sprzedaży producenta napojów.

Kraj, 31 stycznia 2011

Cisowianka zmienia opakowanie

W maju br. produkt pojawi się w sprzedaży w nowej butelce.

Kraj, 15 listopada 2010

Cisowianka Perlage na wielkim ekranie

Polskie Zdroje startują z kampanią marki w kinach.

Kraj, 2 września 2010

Liberty Direct znów bez agencji

Kreację reklam ubezpieczyciel ponownie przygotował samodzielnie.

Artykuły weekendowe, 30 lipca 2010

Rysuje Swiift

Pić trzeba odpowiedzialnie. Nawet Cisowiankę...

Artykuły weekendowe, 2 lipca 2010

O ludziach, urlopach i markach

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann, o mijającym tygodniu, ale nie tylko.

Kraj, 28 czerwca 2010

Cisowianka lada chwila z nową kampanią

Producent wody mineralnej Cisowianka w czerwcu ruszy z nową kampanią telewizyjną.

Kraj, 14 czerwca 2010

PepsiCo zmieniło strategię komunikacji dla Górskiej Natury

Budżet reklamowy rozciągnięty w czasie i obejmuje inne obszary.

Kraj, 2 kwietnia 2010

"Chopinowska" woda mineralna na ekranach

Cisowianka reklamuje wodę Perlage z Chopinem w telewizji.

Kraj, 31 marca 2010

Andrzej Pągowski autorem etykiet Cisowianki z Fryderykiem Chopinem

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka, jest partnerem strategicznym obchodów Roku Chopinowskiego i z tej okazji wprowadzi na rynek wodę...

Kraj, 18 czerwca 2009

F-16 i "Czarne chmury" w spocie Cisowianki

Polskie Zdroje, wyłączny dystrybutor Cisowianki, startuje z kampanią telewizyjną wykorzystującą w przekazie samolot F-16, zaś jako tło muzyczne motyw z...

Kraj, 8 czerwca 2009

Cisowianka wkrótce z nową kampanią, głównym kanałem komunikacji telewizja

W drugiej połowie czerwca br. Cisowianka wystartuje z nową kampanią reklamową swojej wody mineralnej. Będzie ona oparta na zupełnie nowym...

Kraj, 11 maja 2009

W czerwcu ruszy kampania Cisowianki przygotowana wewnętrznie

Z początkiem czerwca marka Cisowianka (Nałęczów Zdrój) wystartuje z kampanią reklamową, która prowadzona będzie pod hasłem "Cisowianka - mój sekret",...

Kraj, 4 maja 2009

Hoop nie wyklucza wprowadzenia nowej marki wody mineralnej

Hoop Polska chce mocniej zaistnieć na rynku wody mineralnej. Jego wartość w ub.r. szacowana była przez ACNielsen na 2,2 mld...

Kraj, 3 marca 2009

PepsiCo wprowadza na rynek markę wody Górska Natura

PepsiCo w połowie kwietnia br. ruszy z intensywną kampanią reklamową wspierającą debiut Górskiej Natury, nowej marki wody mineralnej - dowiedzieliśmy...

Kraj, 9 czerwca 2008

Fundusz Bartłomieja Goli zainwestował w agencję interaktywną Netizens

Fundusz Bartłomieja Goli L.I. Investments zainwestował w agencję interaktywną Netizens. Szczegóły transakcji nie są znane, wiadomo jedynie, że jest to...

Kraj, 8 maja 2008

Nowa kampania Jurajskiej ma wzmocnić jej pozycję

Woda mineralna Jurajska rozpoczęła sezonowe działania reklamowe, które potrwają do końca sierpnia. Kampania "Posłuchaj swego pragnienia - zasmakuj natury" ma...

Kraj, 28 kwietnia 2008

Cisowianka zmienia etykietę i planuje wsparcie reklamowe

Nałęczów Zdrój, właściciel marki wody mineralnej Cisowianka, podjął decyzję o zmianie opakowania produktu (etykieta i nakrętka) oraz planuje wsparcie komunikacyjne....

Kraj, 13 lutego 2008

Robert Górski z Kabaretu Moralnego Niepokoju wystąpi w kampanii Banku Millennium

Branża reklamowa pokochała kabarety. Mumio już od dwóch lat występuje w reklamach Plusa (Polkomtel), a zespół Kabaretu Moralnego Niepokoju występował...

Kraj, 28 sierpnia 2007

Cisowianka wiceliderem rynku wód, wyprzedza Nałęczowiankę i Kroplę Beskidu

W lipcu udział ilościowy w segmencie wody marki Cisowianka wzrósł do 6,8 proc. - wynika z danych Nielsena. Dzięki temu...

Kraj, 18 grudnia 2006

Telecom Media oferuje pierwsze na rynku multimedialne reklamy na komórki

Telecom Media, sprzedająca mobilny kontent multimedialny (tapety, wygaszacze, gry Java, filmiki itp.), jako pierwsza na rynku wprowadza multimedialne reklamy w...

Kraj, 10 lipca 2006

Hoop SA wprowadza do portfolio wodę mineralną Nałęczów Zdrój

Producent napojów Hoop SA rozpoczął sprzedaż nowej marki wody mineralnej Nałęczów Zdrój. Hoop podpisał ze spółką Nałęczów Zdrój (jest producentem...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Cisowianka chce zwiększyć sprzedaż, którą wspiera spot Macieja Dejczera

Nałęczów Zdrój zaplanował na tegoroczny sezon wiosenno-letni silne wsparcie flagowego produktu, wody mineralnej Cisowianka. Kampania reklamowa "Wszyscy mówią Cii..." rozpocznie...

Kraj, 22 sierpnia 2005

Kampania znacznie zwiększyła świadomość marki Cisowianka i jej sprzedaż

Znajomość reklamy wody mineralnej Cisowianka zadeklarowało w lipcu br. 15 proc. badanych Polaków. W tym samym czasie Nałęczowianka i nowo...

Kraj, 22 września 2004

Cisowianka sprzedaje więcej wody butelkowanej niż Arctic

Według najnowszego badania ACNielsen za sierpień br. rynku wód butelkowanych w Polsce marka Cisowianka produkowana przez firmę Nałęczów Zdrój Sp....

Kraj, 24 czerwca 2004

Ruszyła outdoorowa kampania Cisowianki z Edytą Górniak

Nałęczów Zdrój Sp. z o.o. reklamuje swój sztandarowy produkt - wodę mineralną Cisowianka. Na nośnikach reklamy zewnętrznej (ok. 1,5 tys....