M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Citroen Polska (firma)"

Kraj, 20 lipca 2015

Magdalena Józefowska dołączyła do zespołu Communication Unlimited

Będzie zajmować stanowisko digital producera.

Kraj, 24 czerwca 2015

"Paczki wdzięczności" autorstwa FCB z brązem w Cannes [wideo]

Tylko jedna nominacja w kolejnych kategoriach.

Kraj, 13 lutego 2015

Łukasz Borak awansuje w strukturach Peugeot i Citroen Polska

Teraz odpowiada za strategię digitalową trzech brandów: Peugeot, Citroen oraz DS.

Kraj, 23 stycznia 2014

Citroen reklamuje samochody w cenie z 2013 r. [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Havas Worldwide Warsaw oraz OMD Media Direction.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Wydatki na reklamę aut rosną, mimo że ich sprzedaż spada

Importerzy zwiększyli nakłady w mediach o 23 proc.

Kraj, 29 marca 2012

Citroen ruszy z kampanią

Komunikacja będzie promowała nowy model DS5.

Kraj, 7 marca 2012

Marek Nawarecki szefem działu programów klienckich w Citroen Racing

Wrócił do spółki po krótkim pobycie w Peugeot Sport.

Kraj, 18 stycznia 2012

Paweł Orlik dyr. marketingu Citroen Polska

Zmiany osobowe w zakresie kompetencji związanych z komunikacją tego marketera.

Kraj, 22 listopada 2011

Peugeot i Citroen w reorganizacji

Dyrektor marketingu Citroena awansuje na początku 2012 roku oraz inne zmiany personalne w grupie samochodowej.

Kraj, 10 czerwca 2011

Według Samaru sprzedaż aut spada, a według Kantara wydatki na reklamę rosną

Wydatki na reklamę od stycznia do kwietnia br. wyniosły w kategorii motoryzacyjnej ponad 340 mln zł, co oznacza wzrost o 12,6 proc. Inwestycje reklamowe wzrosły, choć sprzedaż aut nieznacznie spadła.

Kraj, 4 listopada 2010

Wydawnictwo Zwierciadło przejmuje Novimedia

Wydawca m.in. magazynu "Zwierciadło" stał się właścicielem firmy custom publishing Novimedia.

Kraj, 7 maja 2010

Badowski dyrektorem sprzedaży Mazdy

Do zespołu polskiego oddziału Mazdy dołączył Rafał Badowski i wypełnił wielomiesięczny wakat.

Kraj, 16 listopada 2009

Direct Publishing i Novimedia triumfują podczas Pearl Awards 2009

Polskie wydawnictwa custom publishing zdobyły w tegorocznej edycji konkursu Pearl Awards 2009 cztery nagrody. Novimedia CP zdobyła złoto za e-newsletter...

Kraj, 2 września 2009

Citroën wykorzystuje 90-lecie marki w aktualnej kampanii

Citroën Polska rozpoczął kampanię reklamową z okazji 90-lecia istnienia marki. Kampania pod hasłem "90 lat Créative Technologie", przygotowana od strony...

Kraj, 20 maja 2009

Grażyna Wolszczak ambasadorką Citroena C3 Picasso

Grażyna Wolszczak, aktorka teatralna i telewizyjna, znana m.in. z serialu "Na Wspólnej" (TVN), została ambasadorką samochodu Citroen C3 Picasso. Aktorka...

Kraj, 10 kwietnia 2009

Wojciech Tomaszkiewicz awansuje w Citroenie

Wojciech Tomaszkiewicz, dyrektor handlowy Citroen Polska, awansował do paryskiej Dyrekcji Handlowej na Europę Automobiles Citroen. Szefem handlowym w polskim oddziale...

Kraj, 13 listopada 2008

Marek Kosakowski będzie zarządzać Data Solutions

Marek Kosakowski od stycznia 2009 r. będzie dyrektorem zarządzającym agencji marketingu relacji Data Solutions. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Piechockiego,...

Kraj, 1 października 2008

Jerzy Prządka dyrektorem ds. PR w Citroen Polska, Nawarecki wyjeżdża do Wersalu

Jerzy Prządka jest od dziś nowym dyrektorem ds. public relations w Citroen Polska. Zastąpił na tym stanowisku Marka Nawareckiego, który...

Kraj, 5 września 2008

Citroen Polska wspiera multimedialną kampanią debiut nowego C5

Citroen Polska rozpoczął kampanię reklamową związaną z wprowadzeniem do sprzedaży na rynku polskim nowego Citroena C5. Podstawowy przekaz akcji zawiera...

Kraj, 28 marca 2008

Antek Olszański koordynatorem eventów w Paprice

Do zespołu agencji Paprika dołączył Antek Olszański. Objął nowo utworzone stanowisko event coordinatora. Będzie pracował przy organizacji imprez w Polsce...

Kraj, 7 lutego 2008

Gabriela Siemieniuch i Magdalena Jaroszewicz awansowały w Data Solutions

W agencji marketing services Data Solutions awansowały dwie osoby. Stanowisko account managera objęła Magdalena Jaroszewicz, a strategic planning managerem została...

Kraj, 13 marca 2007

Citroen wspiera kampanią telewizyjną launch modelu Jumpy i całą linię aut dostawczych

Citroen Polska rusza dziś z kampanią telewizyjną promującą ofertę samochodów dostawczych tej marki. Kampania zbiega się w czasie z premierą...

Kraj, 29 stycznia 2007

Data Solutions będzie współpracować z Eniro Polska

Data Solutions, agencja specjalizująca się w marketingu baz danych, podpisała umowę o współpracy z Eniro Polska, dostawcą informacji, właścicielem Panoramy...

Kraj, 4 grudnia 2006

Citroen Polska walczy o wyższy segment akcją BTL "Król na C6"

Pod hasłem "Król na C6" Citroen Polska realizuje akcję marketingu bezpośredniego związaną z wprowadzeniem na polski rynek nowego modelu klasy...

Kraj, 28 czerwca 2006

Marek Kosakowski business development managerem w Data Solutions

Marek Kosakowski awansował w strukturze agencji Data Solutions na stanowisko business development directora. Wcześniej pracował na stanowisku head of client...

Kraj, 13 grudnia 2005

Katarzyna Kołakowska account managerem w agencji Y&R

Katarzyna Kołakowska objęła stanowisko account managera w agencji Young & Rubicam. Dołączyła do zespołu odpowiedzialnego za prowadzenie budżetów Colgate Palmolive...

Kraj, 16 listopada 2005

Citroen Polska promuje z pomocą Data Solutions modele dostawcze

Citroen Polska rozpoczął akcję marketingu bezpośredniego promującą modele dostawcze. Celem projektu realizowanego przez agencję Data Solutions jest wzrost sprzedaży oraz...

Kraj, 7 kwietnia 2005

MindShare Polska zakończył restrukturyzację, Media Insight reaktywowane

Dom mediowy MindShare Polska zakończył trwający kilka miesięcy proces restrukturyzacji. - Celem zmian było wprowadzenie bardziej wyraźnego niż do tej...

Kraj, 27 grudnia 2004

PSA potwierdza nawiązanie współpracy z Media Direction OMD

Dom mediowy Media Direction zwyciężył w przetargu na obsługę budżetu mediowego Grupy PSA (Peugeot Polska i Citroen Polska). Paweł Orlik,...

Kraj, 23 grudnia 2004

Media Direction OMD prawdopodobnie wygrał przetarg Grupy PSA

Grupa PSA (Peugeot Polska i Citroen Polska) rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że...

Kraj, 25 października 2004

Citroen promuje samochody dostawcze działaniami marketingu bezpośredniego

Agencja TBWA/Data Solutions przygotowała akcję marketingu bezpośredniego dla firmy Citroen Polska dotyczącą modeli samochodów Berlingo, Furgon oraz Jumper. Akcja skierowana...

Kraj, 15 października 2004

Dzienniki sportowe i TVP1 rozpoczynają wybór najlepszych sportowców

Dzienniki "Przegląd Sportowy" i "Tempo" (Marquard Media Polska) oraz TVP1, czyli organizatorzy 70. plebiscytu na 10 Najlepszych Sportowców Polski, ujawnili...

Kraj, 28 września 2004

OMD Poland planuje relaunch i rebranding Brand & Media OMD

Firma OMD Poland, do której należą trzy domy mediowe: Optimum Media OMD, Brand & Media OMD oraz Easymedia, planuje relaunch...

Przetargi, 28 września 2004

Pięć domów mediowych na krótkiej liście przetargu grupy PSA

Grupa PSA (Peugeot Polska oraz Citroen Polska) wyłoniła pięć domów mediowych na krótką listę w przetargu, który rozpoczął się w...

Kraj, 22 lipca 2004

Grupa PSA rozpisała przetarg na obsługę budżetu mediowego

Grupa PSA, w której skład wchodzą Peugeot Polska i Citroen Polska, rozpoczęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, którego wartość...

Kraj, 8 lipca 2004

Marek Friedman dyrektorem marketingu biura reklamy Polsatu

Marek Friedman objął stanowisko dyrektora marketingu spółki PM, biura reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls. Będzie odpowiedzialny za wsparcie sprzedaży...

Kraj, 17 maja 2004

Nowy mailing TBWA/Data Solutions dla Citroen Polska

Agencja marketing services TBWA/Data Solutions przygotowała kolejny mailing dla Citroen Polska. Akcja wspiera tzw. Dni Profesjonalistów, podczas których klienci biznesowi...

Przetargi, 19 stycznia 2004

TBWA/Data Solutions przygotuje program lojalnościowy dla Citroena

Citroen Polska wybrała po przetargu agencję TBWA/Data Solutions w celu przygotowania programu lojalnościowego dla Citroen Polska. Prace nad budową programu...

Kraj, 30 września 2003

Citroen Polska rozpocznie kampanię launchową modelu C2

Citroen Polska rozpocznie 6 października kampanię wprowadzającą na rynek nowy model samochodu - C2. Kampania, której przygotowaniem zajmowały się agencja...

Przetargi, 17 lipca 2003

Citroen Polska szuka agencji do organizacji eventu

Citroen Polska szuka agencji marketing services, która zorganizuje dla firmy duży event. Przetarg ma być rozstrzygnięty na początku września br....

Kraj, 5 maja 2003

Katowickie Radio eM startuje z kampanią reklamową promującą konkurs

Radio eM rozpoczęło kampanię reklamową promującą konkurs. "Jej celem jest skłonienie słuchaczy do słuchania naszego radia i poprawienie jego wyników...

Kraj, 9 kwietnia 2003

Citroen planuje wsparcie reklamowe modelu C3 Pluriel na czerwiec br.

Firma Citroen Polska planuje wsparcie reklamowe nowego modelu samochodu Citroen C3 Pluriel na czerwiec br. Strategią i kreacją kampanii zajmie...

Kraj, 11 lipca 2002

Finplus rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu reklamowego

Finplus Sp. z o.o. rozstrzygnął przetarg na kreację i obsługę strategiczną marki Galia (karty kredytowe). Wygrały go: Studio Grafiki F/X...

Kraj, 8 maja 2002

Citroen wspiera reklamowo debiut na rynku nowego modelu C3

Francuski producent samochodów Citroen wprowadza 10 maja br. na polski rynek nowy model samochodu C3. Premierze auta towarzyszy kampania wizerunkowa...