M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Citroen (marka)"

Kraj, 9 lipca 2015

Artur Malinowski new business & business development directorem w Carat Polska

Przez ostatnie lata związany był z domem mediowym Media Direction OMD.

Kraj, 14 maja 2015

Agencja Idealia pracuje dla PSA Peugeot Citroën

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Zagranica, 21 stycznia 2014

Chińczycy uratują Peugeota i Citroena?

Francuski koncern PSA negocjuje z chińskim Dongfeng Motor.

Zagranica, 20 stycznia 2014

Sprzedaż samochodów w Europie wciąż spada

Szósty rok z rzędu sektor notuje spadek.

Kraj, 14 września 2012

Nowa dyrektor Peugeota i Citroena w Polsce

Dotychczasowy będzie szefem Citroena w Chinach.

Zagranica, 19 stycznia 2012

Reklama Citroena szkodliwa dla epileptyków

Organizacja Advertising Standards Authority (ASA) zabroniła emisji reklamy Citroena w telewizji ze względu na zażalenia konsumentów.

Kraj, 18 stycznia 2012

Paweł Orlik dyr. marketingu Citroen Polska

Zmiany osobowe w zakresie kompetencji związanych z komunikacją tego marketera.

Kraj, 22 listopada 2011

Peugeot i Citroen w reorganizacji

Dyrektor marketingu Citroena awansuje na początku 2012 roku oraz inne zmiany personalne w grupie samochodowej.

Kraj, 28 października 2011

Importerzy samochodów zwiększyli wydatki na reklamę w telewizjach

Inwestycje we wsparcie sprzedaży aut osobowych w postaci reklamy telewizyjnej są w 2011 r. wyższe o ponad 20 proc. niż przed rokiem.

Artykuły weekendowe, 1 lipca 2011

Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

Kraj, 20 maja 2010

Tribal DDB zatrudnił nowe osoby

Karol Stefański i Karol Karbownik w zespole agencji.

Kraj, 19 maja 2010

Adv.pl poszerzyła rzeczywistość dla Volvo S60

Agencja w kampanii wprowadzającej na rynek nowe Volvo S60 zrealizowała projekt z wykorzystaniem technologii augmented reality.

Zagranica, 9 marca 2010

Peugeot restrukturyzuje zespoły menedżerskie

Koncern Peugeot wprowadza zmiany w strukturze handlowej marki. Mają one umożliwić marce zrealizowanie w ciągu najbliższych pięciu lat trzech kluczowych...

Kraj, 27 stycznia 2010

W kwietniu ruszy kampania Alto, nowego auta mini od Suzuki

Suzuki Motor Poland rozpoczyna na polskim rynku sprzedaż modelu Alto. To najmniejsze auto w ofercie Suzuki. Pozycjonowane jest w segmencie...

Kraj, 12 stycznia 2010

22-osobowy zespół pracuje dla Polkomtela w Media Direction OMD

Media Direction OMD stworzył strukturę do obsługi budżetu mediowego Polkomtela. Kieruje nią Jacek Hendigery, dyrektor mediów agencji. Do obsługi Polkomtela...

Przetargi, 4 grudnia 2009

Media Direction OMD wygrał w przetargu Polkomtela

Media Direction OMD będzie obsługiwał budżet mediowy Polkomtela, operatora m.in. marek: Plus, Simplus, 36,6. Trwający od kilku miesięcy przetarg koordynował...

Przetargi, 7 października 2009

Media Direction ma przejąć biznes PSA

Media Direction OMD ma przejąć obsługę budżetu mediowego PSA (Peugeot i Citroen). Według naszych nieoficjalnych informacji taki jest wynik przetargu...

Przetargi, 23 lipca 2009

Media Direction i MPG walczą w Polsce o 120 mln zł PSA

Domy mediowe Media Direction OMD i MPG rywalizują w Polsce o budżet mediowy PSA (Peugeot, Citroen). Na naszym rynku oraz...

Przetargi, 7 kwietnia 2009

PSA konsoliduje budżet online w Media Contacts

Agencja Media Contacts wygrała w przetargu na obsługę skonsolidowanych budżetów marek Peugeot i Citroen należących do koncernu PSA. Firma będzie...

Przetargi, 10 lutego 2009

PSA prowadzi przetarg na obsługę budżetu online

PSA (Peugeot, Citroen) prowadzi przetarg na obsługę w mediach internetowych - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Obecnie obsługa budżetu online tego marketera...

Kraj, 15 marca 2007

Dulnik, Wolnomiejski i Dec zaangażowani w zarządzanie Initiative

Dom mediowy Initiative Warszawa wprowadza zmiany na poziomie zarządzania agencją, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W skład powołanego właśnie trzyosobowego zespołu zarządzającego...

Kraj, 13 marca 2007

Citroen wspiera kampanią telewizyjną launch modelu Jumpy i całą linię aut dostawczych

Citroen Polska rusza dziś z kampanią telewizyjną promującą ofertę samochodów dostawczych tej marki. Kampania zbiega się w czasie z premierą...

Kraj, 6 października 2006

Marcin Wiktorski i Łukasz Mielnik strategic plannerami w agencji Euro RSCG

Marcin Wiktorski i Łukasz Mielnik rozpoczęli pracę w dziale strategii agencji reklamowej Euro RSCG. Obaj zajęli stanowiska strategic plannerów. Marcin...

Zagranica, 21 września 2006

Peugeot przygotowuje przegląd europejskiego budżetu mediowego

Koncern PSA reprezentujący marki Peugeot i Citroen ma rozpocząć przegląd ofert domów mediowych. Wartość budżetu szacowana jest na 240 mln...

Zagranica, 13 września 2006

Peugeot rozpoczął przetarg e-marketingowy, chce powiększyć grono współpracujących agencji

Peugeot rozpoczął przetarg na swój budżet e-marketingowy, co najprawdopodobniej zaowocuje poszerzeniem grona agencji interaktywnych współpracujących z tym producentem. Koncern poprosił...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Rynek sprzedaży nowych aut nadal w dołku, Toyota liderem z niewielkim wzrostem rok do roku

W lipcu sprzedanych zostało w Polsce 18 991 nowych samochodów osobowych - o 3,2 proc. mniej niż przed rokiem. To...

Kraj, 2 czerwca 2006

Nissan rozpoczyna ofensywę na rynku samochodów dostawczych i ciężarowych

Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) wprowadza do Polski pełną gamę samochodów dostawczych i ciężarowych. Do tej pory koncern...

Kraj, 26 maja 2006

Euro RSCG Warsaw pierwszy raz realizuje lokalną kampanię dla Citroena wykorzystywaną globalnie

Euro RSCG Warsaw powierzono po raz pierwszy realizację lokalnej kampanii reklamowej Citroena - modelu Citroen C3. Film będzie ponadto wykorzystywany...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Toyota numerem jeden w sprzedaży aut osobowych, rynek nie może się odbić

W marcu Polacy kupili 21 658 nowych samochodów osobowych, o 9,5 proc. mniej niż rok wcześniej, wynika z raportu Samaru....

Kraj, 13 lutego 2006

Według Samaru Toyota Motor Poland jest liderem sprzedaży nowych samochodów

W styczniu br. sprzedaż nowych samochodów osobowych wyniosła w Polsce 18 555 sztuk, co jest wynikiem o 16,6 proc. niższym...

Kraj, 21 grudnia 2005

Skoda Fabia liderem sprzedażowym; Toyota intensyfikuje działania reklamowe

Skoda Fabia jest liderem sprzedażowym aut w największym segmencie polskiego rynku nowych samochodów, tzw. segmencie B, wynika z raportu analitycznego...

Kraj, 6 grudnia 2005

Agencja Pro Motion oferuje reklamę na citroenach C1

Agencja Pro Motion wprowadza do oferty PromoCars samochody marki Citroen, które można okleić reklamą. Kampanie reklamowe będą sprzedawane od stycznia...

Kraj, 6 grudnia 2005

Agencja Pro Motion oferuje reklamę na citroenach C1

Agencja Pro Motion wprowadza do oferty PromoCars samochody marki Citroen, które można okleić reklamą. Kampanie reklamowe będą sprzedawane od stycznia...

Kraj, 18 listopada 2005

Dzienniki ruszają z loteriami: "Super Express" ze "Zdrapką", "Nowy Dzień" z akcją "Wygraj rok życia za darmo"

"Super Express" (Media Express) rozpoczyna od dziś swoją popularną loterię "Zdrapka". Natomiast "Nowy Dzień", nowy dziennik Agory SA, w poniedziałek...

Kraj, 11 sierpnia 2005

Przychody OMD Poland wzrosły o 25 proc. w I połowie roku

Przychody z działalności operacyjnej grupy OMD Poland wzrosły o 25 proc. w I półroczu 2005 r. wobec analogicznego okresu ubiegłego...

Kraj, 23 czerwca 2005

Związek Motoryzacyjny SOIS promuje części zamienne pochodzące od producentów

Ruszyła kampania edukacyjna promująca stosowanie części zamiennych sygnowanych logo producentów samochodów. Kreacja wykorzystuje nawiązanie do instrumentów muzycznych - tylko precyzyjny...

Kraj, 23 maja 2005

Paweł Jeżyna odszedł z Initiative, jego obowiązki przejęła Agata Kołakowska

Paweł Jeżyna odszedł z domu mediowego Initiative Warszawa, gdzie pracował na stanowisku media plannera/buyera w zespole obsługującym budżet PSA (marki...

Kraj, 6 stycznia 2005

Podbielski i Książek wzmacniają kreację agencji Scholz & Friends

W ramach rozbudowy działu kreacji do agencji Scholz & Friends dołączyły dwie nowe osoby: Krzysztof Podbielski na stanowisku senior art...

Kraj, 2 listopada 2004

Gutenberg On Line realizuje pierwszy projekt zagraniczny w ramach sieci

Firma Gutenberg On Line specjalizująca się w usługach produkcyjnych (spółka wchodzi w skład Corporate Profiles DDB Group) realizuje pierwsze zlecenie...

Kraj, 30 września 2004

Marcin Dec dyrektorem mediów w Initiative Warszawa

Marcin Dec, ostatnio dyrektor zarządzający domu mediowego Brand & Media OMD, 1 października br. obejmie stanowisko dyrektora mediów w Initiative...

Kraj, 24 maja 2004

Unilever rozpoczął letnią promocję Rexony wspieraną reklamą

W piątek wystartowała kampania reklamowa wspierająca letnią promocję marki Rexona (Unilever Polska SA). Spot reklamowy przygotowała i zrealizowała agencja Lowe...

Zagranica, 6 kwietnia 2004

PSA planuje przetargi na budżety mediowe Peugeot i Citroena w kilku krajach europejskich

Grupa PSA, w której skład wchodzą koncerny Peugeot i Citroen, planuje przetarg na oceniany na 76 mln funtów brytyjski budżet...

Kraj, 16 marca 2004

Nowy account manager i senior art director w TBWA/Warszawa

Mariusz Pik objął stanowisko account managera w agencji reklamowej TBWA/Warszawa. Do agencji Mariusz Pik przeszedł z Kredyt Lease SA, gdzie...

Kraj, 16 marca 2004

Nowy account manager i senior art director w TBWA/Warszawa

Mariusz Pik objął stanowisko account managera w agencji reklamowej TBWA/Warszawa. Do agencji Mariusz Pik przeszedł z Kredyt Lease SA, gdzie...

Kraj, 24 września 2002

Ruszyła druga w tym roku ogólnopolska promocja przypraw Kamis

Kamis, producent przypraw, rozpoczął drugą w tym roku ogólnopolską promocję swoich wyrobów. Promocja pod nazwą "Kamis życie ze smakiem: i...

Zagranica, 8 lutego 2002

Niewidomy kierowca prowadzi samochód Citroena

W najnowszej kampanii reklamowej samochodów Citroen za kierownicą C5 pojawia się niewidomy mężczyzna. Tym sposobem producent stara się poinformować klientów,...

Zagranica, 17 lipca 2001

PRODUCENT PEUGEOTA I CITROENA ZARZĄDZA PRZEGLĄD DOMÓW MEDIOWYCH W EUROPIE

Francuski koncern motoryzacyjny PSA, producent samochodów Peugeot i Citroen, prawdopodobnie zarządzi przegląd domów mediowych obsługujących jego budżety mediowe w Wielkiej...

Zagranica, 14 maja 2001

PSA PEUGEOT-CITROEN ZAPRASZA DO PRZETARGU NA MEDIA

PSA Peugeot-Citroen we Francji zaprosił do uczestnictwa w przetargu na budżet dotyczącym planowania mediów. Jego wysokość szacuje się na ok....