M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cityboard Media (firma)"

Kraj, 10 listopada 2015

6,5-proc. wzrost wielkości sprzedaży OOH w III kwartale

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 23 czerwca 2015

Joanna Giz w zespole K2 Media

Zajmie się tworzeniem kontentu dla klientów agencji.

Kraj, 15 stycznia 2015

Cityboard Media kontynuuje współpracę z Lang Team

Firma z branży outdoorowej będzie promowała Tour de Pologne.

Kraj, 26 listopada 2014

Cityboard Media powołuje dział kreatywno-graficzny

Specjaliści mają służyć konsultacjami w zakresie optymalnego zaprojektowania plakatu, tworzenia haseł, redakcji treści oraz całej grafiki - włącznie z doborem kolorów, zdjęć, czcionki.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Reklama OOH w I kwartale 2014 r.

W ciągu pięciu lat rynek OOH opisywany przez IGRZ zmniejszył się o ponad 25 proc.

Kraj, 7 kwietnia 2014

San Markos autorem kampanii "Lub lubelskie"

Akcja prowadzona jest na nośnikach wielkoformatowych Cityboard Media.

Kraj, 6 lutego 2014

Prawie 85 tys. nośników OOH, liderem AMS

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje raport.

Kraj, 24 października 2013

Wielkość sprzedaży branży OOH spada o 14,6 proc.

IGRZ publikuje dane z III kwartału br.

Kraj, 7 października 2013

Hanna Kuźmierkiewicz odchodzi z Cityboard Media

Dyrektor marketingu rezygnuje ze stanowiska.

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

Kraj, 10 lipca 2013

Cityboard Media promuje Tour de Pologne

Wyścig na nośnikach OOH.

Kraj, 3 lipca 2013

Artur Woźnicki szefem sprzedaży w Cityboard Media

Na stanowisku tym zastąpił Mariusza Wańkiewicza, który po 14 latach zakończył współpracę z firmą.

Kraj, 19 czerwca 2013

Jet Line wzmocnił dział sprzedaży

Katarzyna Słyk i Robert Milewski dołączyli do zespołu sprzedażowego firmy outdoorowej.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Niższe wydatki na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży out-of-home w pierwszym kwartale 2013 r.

Kraj, 13 marca 2013

Oświadczenie: Cityboard Media odpowiada SAR

Firma outdoorowa nie jest usatysfakcjonowana wyjaśnieniem organizacji w sprawie możliwego konfliktu interesu między domem mediowym i jedną z firm OOH.

Kraj, 11 marca 2013

SAR: brak konfliktu interesów między Stroerem i MEC

SAR i Klub Mediowy nie widzą konfliktu interesów w sprawie, której wyjaśnienia domagał się Cityboard Media. Organizacja chce jednak wypracować zasady wykluczające w przyszłości tego typu sytuacje.

Kraj, 27 lutego 2013

Cityboard Media chce interwencji SAR-u

Firma outdoorowa uważa, że może zachodzić konflikt interesów między domem mediowym a inną firmą outdoorową. Wniosek złożony do SAR dotyczy Stroera i MEC-u.

Kraj, 17 stycznia 2013

Teasery outdoorowe rozwiązane

Akcja "Twój outdoor" weszła w ostatnią fazę.

Kraj, 19 grudnia 2012

Cityboard i Jet Line działają razem

Do inicjatywy twójoutdoor.pl, która ma przybliżyć małym i średnim przedsiębiorstwom zalety reklamy zewnętrznej, dołączył Jet Line.

Kraj, 5 lipca 2012

Tour de Pologne wsparty kampanią

Skandia Życie, główny sponsor, promuje jeden z najważniejszych wyścigów kolarskich.

Kraj, 13 kwietnia 2012

Marta Bryła-Gozdyra po 15 latach odchodzi z Cityboard Media

Grudziński i Wańkiewicz na nowych stanowiskach.

Kraj, 16 listopada 2011

Stroer i Cityboard Media zrealizowały projekt oparty na case studies

Analizy ponad 400 raportów badawczych na temat efektywności konkretnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem outdooru podjęła się firma doradztwa strategicznego Kubuj Strategia.

Kraj, 15 września 2011

Cityboard Media powiększa zespół

Kamila Rudnik została nowym PR-owcem firmy.

Przetargi, 22 sierpnia 2011

Cityboard Media wygrywa przetarg POT-u

Firma outdoorowa zrealizuje trzymiesięczną kampanię promującą wschodnie województwa.

Kraj, 10 sierpnia 2011

Według GfK rośnie widownia outdooru

Cityboard Media broni wizerunku medium przed wypowiedziami premiera Donalda Tuska.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Kraj, 21 czerwca 2011

IGRZ ma nowe władze; Cityboard rezygnuje z członkostwa

Właściciel jednej z wiodących na rynku firm reklamy zewnętrznej uznał, że organizacja branżowa nie reprezentuje w dostateczny sposób jej interesów.

Kraj, 18 maja 2011

Nowy system rezerwacji i zakupu reklam w Cityboard Media

Firma wprowadza też do oferty nowe nośniki.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Nowa rada nadzorcza IAA

Na kadencję 2011-2013 wybrano pięciu, a nie jak w poprzednich latach trzech, członków Rady Nadzorczej.

Kraj, 2 marca 2011

Aneta Leszko przechodzi z Cityboard do POS Media Poland

Po kilku latach pracy w firmie outdoorowej przeszła do polskiego oddziału POS Media Poland.

Kraj, 24 listopada 2010

Wolny i Koper w Agencji 21

Nowi konsultanci w agencji PR-owej.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 29 lipca 2010

Do 96 tys. spadła liczna nośników OOH

Rośnie udział nośników premium w rynku outdoorowym - raportuje IGRZ.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Przetargi, 5 lipca 2010

Cityboard i Stroer dla Szczecina

Firmy po wygranym przetargu zrealizują kampanie dla władz Szczecina.

Od redakcji, 28 czerwca 2010

Wyjaśnienie: Cityboard rozważa starania o wiaty

Cityboard Media też może zawalczyć z: JCDecaux, AMS, Stroerem i Clear Channel.

Kraj, 25 czerwca 2010

JCDecaux zawalczy o wiaty w Warszawie

Centrala spółki potwierdziła, że weźmie udział w postępowaniu.

Kraj, 22 czerwca 2010

Ströer dzięki przejęciu NOP chce być liderem branży

Zmienia się układ sił na rynku reklamy zewnętrznej.

Kraj, 2 czerwca 2010

Orange testuje ekoplakaty Cityboardu

Władze Cityboard Media wierzą w proekologiczne technologie w służbie outdooru.

Kraj, 16 kwietnia 2010

Outdoor bez reklam na trasie konduktu

AMS i Stroer, największe firmy OOH, chcą usunąć reklamy na trasie konduktu w Warszawie i w Krakowie.

Kraj, 2 lutego 2010

Cityboard Media przychyla się do Postara

Cityboard Media też chce uczestniczyć we wprowadzaniu do Polski badań metodą Postar. Firma w pierwszej chwili nie przystąpiła do inicjatywy...

Kraj, 11 stycznia 2010

Firmy outdoorowe przeprowadzą przegląd ofert badawczych

Firmy outdoorowe przechodzą do kolejnego etapu prac nad wprowadzeniem standardu badań. Jak zapowiada Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej,...

Kraj, 25 listopada 2009

JCDecaux nie komentuje spekulacji o wejściu do Polski

JCDecaux, outdoorowy gigant, nie komentuje spekulacji o planowanym wejściu na polski rynek. Według nieoficjalnych źródeł firma może być zainteresowana zaplanowanym...

Kraj, 9 listopada 2009

IGRZ prezentuje scenariusz wprowadzania standardu badań OOH

Na początku przyszłego roku może ruszyć przegląd ofert firm badawczych pod kątem realizacji badania rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Izba...

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Kraj, 23 października 2009

Cztery firmy z "wielkiej piątki" przychylne Postarowi

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej poinformowała, że Rada IGRZ odniosła się pozytywnie do możliwości wykorzystania projektu badawczego Postar dla badania rynku...

Kraj, 24 września 2009

AMS chce badań; przyjrzy się także Postarowi

AMS, największa firma na rynku reklamy zewnętrznej, deklaruje poparcie dla idei wprowadzenia standardu badawczego outdooru i przychyla się do zaprezentowania...