M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Clairol (marka)"

Zagranica, 23 lutego 2017

Grey rezygnuje z obsługi budżetu Coty w Stanach

Agencja należąca do WPP powołuje się na różnice w warunkach rozliczeniowych. Analitycy doszukują się w tej decyzji także drugiego dna.

Zagranica, 27 stycznia 2017

Max Factor ogłasza globalny przetarg kreatywny

Po przejęciu marki przez Coty firma poszukuje nowego podmiotu reklamowego.

Kraj, 22 listopada 2016

Hypermedia Linked by Isobar zajmie się obsługą wszystkich marek Coty

Współpraca ma charakter globalny.

Kraj, 26 października 2016

Hypermedia Linked by Isobar zajmie się obsługą marek Coty na 21 rynkach

W skład tych rynków wchodzą kraje z Azji, Europy, Afryki i Ameryki Północnej.

Zagranica, 8 października 2015

Reklama Clairolu zbanowana

W kampanii Greya, której twarzą została aktorka z "Mad Men", ASA dopatrzyła się nieścisłości mogących wprowadzać odbiorcę w błąd.

Zagranica, 13 lipca 2015

P&G sprzedaje Coty 43 swoje marki z segmentu beauty

W ręce Coty przejdą m.in. Max Factor i Wella - wartość transakcji szacowana jest na 12,5 mld dolarów.

Zagranica, 2 marca 2012

Pepsi, P&G i Reckitt wygrywają w USA Produkt Roku

Ogłoszono wyniki plebiscytu, którego podstawą jest badanie firmy TNS.

Zagranica, 20 czerwca 2011

P&G z aplikacjami dla marek kosmetycznych i pielęgnacyjnych

Koncern chce poprawić doświadczenia zakupowe konsumentów i uprościć sam proces dokonywania zakupów.

Zagranica, 14 września 2005

Teri Hatcher, gwiazda serialu "Gotowe na wszystko", wystąpi w spotach Clairol

Amerykańska aktorka Teri Hatcher, gwiazda serialu "Desperate Housewives" (w Polsce nadawanego przez Polsat pt. "Gotowe na wszystko"), wystąpi w najnowszej...

Zagranica, 1 kwietnia 2003

P&G wybrało agencję interaktywną IMC2

Procter & Gamble Co. wybrało interaktywną agencję IMC2 z Dallas do obsługi swoich brandów higieny jamy ustnej, m.in. Crest, Scope...

Zagranica, 21 stycznia 2002

Przesunięcie budżetu marki Clairol z Interpublic do Grey Global

Procter & Gamble Co. (P&G) prawdopodobnie zdecyduje o przesunięciu budżetu reklamowego nowo przejętej marki Clairol z należącej do grupy Interpublic...

Zagranica, 23 maja 2001

PROCTER & GAMBLE KUPUJE MARKĘ CLAIROL

Koncern Procter & Gamble zdecydował się na zakup marki Clairol od Bristol-Myers Squibb Co. za kwotę 4,95 mld dol. Przejęcie,...