M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Claritas Polska (firma)"

Kraj, 16 grudnia 2004

Kuwałek dyrektorem zarządzającym Acxiom Corp.w Azji, prezesem Axciom Polska będzie Leszek Konkel

Krzysztof Kuwałek, prezes Acxiom Polska, obejmie od 15 stycznia 2005 r. funkcję dyrektora zarządzającego Acxiom Corporation na region azjatycki z...

Kraj, 20 maja 2004

AMS SA rozważa opcję rozszerzenia współpracy z Acxiom Polska

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA zastanawia się nad poszerzeniem zakresu współpracy z firmą marketingu precyzyjnego Acxiom Polska (wcześniej Claritas Polska)....

Kraj, 30 kwietnia 2004

Emocjonalna kampania marki Chevrolet od maja

Już niedługo rozpocznie się silna kampania reklamowa wprowadzanych na polski rynek przez spółkę GM DAT Polska samochodów marki Chevrolet. W...

Kraj, 29 stycznia 2004

Clear Channel Poland kupiła dane i cyfrowe plany miast od Acxiomu

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) zakupiła od spółki Acxiom (dawniej Claritas Polska) zestaw danych geodemograficznych oraz kolejne cyfrowe...

Kraj, 28 stycznia 2004

Imperial Tobacco promuje nowe papierosy R1 Gold

Imperial Tobacco Polska (dawniej: Reemtsma Polska) wprowadził na rynek nowy wariant papierosów marki R1 typu lights pod nazwą R1 Gold....

Kraj, 23 stycznia 2004

Claritas Polska zmieni nazwę na Acxiom

Dostawca baz danych Claritas Polska zmieni nazwę na Acxiom. Operacja rebrandingu jest planowana na koniec marca br. Zmiana nazwy jest...

Kraj, 11 grudnia 2003

TP przeprowadzi optymalizację lokalizacji punktów sprzedaży

Telekomunikacja Polska (TP) planuje optymalizację lokalizacji punktów sprzedaży (Telepunktów) w oparciu o analizy mikromarketingowe Claritas Polska. Firmie chodzi o to,...

Kraj, 8 grudnia 2003

Gruppa 66/Ogilvy i TVN 24 przygotowały kampanię auta Focus C-Max

Koncern Ford Motor Company prowadzi kampanię reklamową związaną z modelem Focus C-Max, który pojawi się na polskim rynku w lutym...

Kraj, 29 października 2003

17 proc. respondentów chce kartę kredytową BPH PBK

Co szósta osoba zadeklarowała chęć posiadania karty kredytowej banku BPH PBK w wyniku kampanii marketingu bezpośredniego prowadzonej z wykorzystaniem tradycyjnego...

Kraj, 2 lipca 2003

Claritas Polska analizuje stosunek Polaków do zaciągania kredytów

Z najnowszego raportu Claritas Polska wynika, że co piąty Polak jest zainteresowany zaciągnięciem pożyczki gotówkowej, którą można przeznaczyć na bieżące...

Kraj, 30 maja 2003

5,2 mln Polaków w bazie Claritas Polska

Po zebraniu danych z kolejnego Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług ponad 400 tys. nowych gospodarstw domowych znalazło się w bazie...

Kraj, 27 maja 2003

Agencja Nader D.A. rozszerza współpracę z Provident Polska

Agencja reklamowa Nader D.A. rozszerza współpracę z firmą Provident Polska. Dotychczas agencja przygotowywała strategię i kreację kampanii reklamowych, teraz dodatkowo...

Kraj, 22 maja 2003

Rusza kampania Providenta "Pożyczka w planie, umebluj mieszkanie"

Rusza kampania promocyjna firmy Provident "Pożyczka w planie, umebluj mieszkanie". Do wygrania jest ponad 12 tys. nagród o łącznej wartości...

Kraj, 25 kwietnia 2003

Toyota Motor Poland wprowadza na rynek nową Toyotę Avensis

Do końca maja potrwa kampania reklamowa Toyota Motor Poland Co. wprowadzająca na rynek polski nowy model Toyoty Avensis. Kampanię przygotowała...

Kraj, 4 kwietnia 2003

Saatchi & Saatchi przygotowała kreację kampanii nowej Toyoty Avensis

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kreację kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową Toyotę Avensis. Kampania rozpocznie się w najbliższy...

Kraj, 7 lutego 2003

Firma public relations Sigma Int. powiększa zespół konsultantów

Do zespołu firmy Sigmy Int. zajmującej się świadczeniem usług z zakresu public relations dołączyli byli pracownicy agencji Burson-Marsteller i Weber...

Kraj, 23 grudnia 2002

Wydawca bezpłatnej gazety "Dzień dobry" korzysta z badań Claritasu

W grudniu br. spółka DD Media uzyskała dostęp do bazy danych osobowych firmy Claritas Polska. W wyniku współpracy pomiędzy DD...

Kraj, 30 września 2002

Ströer forsuje swój produkt badawczy jako standard na rynku

Firma reklamy zewnetrznej Ströer out of home media zamierza podjąć wysiłki, których celem ma być uczynienie z prowadzonych badań efektywności...

Kraj, 24 września 2002

Michelin Polska wprowadza program lojalnościowy

Firma Michelin Polska, polski oddział francuskiego producenta opon samochodowych, wprowadza program lojalnościowy Serwis Klienta Michelin. "Serwis to ważny element naszych...

Kraj, 24 maja 2002

Grupa Ströer tworzy narzędzie do planowania reklamy zewnętrznej

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer przygotowuje oprogramowanie komputerowe, którego ma służyć do planowania kampanii reklamowych w tym medium. Prawdopodobnie pod...

Kraj, 9 stycznia 2002

Claritas Polska wspiera swoje badania ogólnopolską kampanią reklamową

Firma Claritas Polska, zajmująca się tzw. marketingiem precyzyjnym, w tym sporządzaniem i sprzedażą baz danych, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową dotyczącą...

Kraj, 10 grudnia 2001

Cityboard Media wprowadzi nowe nośniki i nowe narzędzia do planowania kampanii

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media wprowadzi w marcu 2002 r. do swojej oferty nowe nośniki typu backlight 6x3 m. "Inwestycja...

Kraj, 6 grudnia 2001

Grupa Stroer zamierza zainwestować w badania reklamy zewnętrznej 3 mln zł

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Stroer zamierza zainwestować w badania ilościowe i jakościowe sieci nośników tego medium kwotę ok. 3 mln...

Kraj, 16 stycznia 2001

CLARITAS PO RAZ TRZECI ORGANIZUJE OGÓLNOPOLSKIE BADANIE

Po raz trzeci do polskich domów trafi 12,5 mln egzemplarzy Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług rozsyłanego przez firmę Claritas Polska...