M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Claudia (marka)"

Kraj, 12 czerwca 2015

Małgorzata Gawryszczak dołącza do zespołu Edipresse Polska

Zespół marketingu i promocji segmentu people & glossy powiększa się.

Kraj, 23 lutego 2015

Karolina Kucharska-Sieniła wesprze dział promocji Wydawnictwa Zwierciadło

Odpowiadać będzie i za sam miesięcznik, i za wydania specjalne pisma.

Kraj, 13 lutego 2015

Karotka Plus Fortuny zmienia oblicze na funkcjonalne

Marka z portfolio Agros-Novej wspiera swoje nowości kampanią.

Kraj, 23 stycznia 2015

PBC: Czytelnictwo "Tele Tygodnia" wyniosło 22,35 proc.

"Fakt", "Gazeta Wyborcza" i "Tele Tydzień" to tytuły najchętniej czytane w swoich kategoriach.

Kraj, 21 października 2014

Startuje nowa kampania wizerunkowa stacji MiniMini+

Działania potrwają do połowy listopada br. i są realizowane pod hasłem "Polecany przez mamy". Za ideę kreatywną spotu odpowiada NC+.

Kraj, 2 września 2014

Moda na sprytne zakupy - jesienna kampania Allegro

Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.

Kraj, 8 lipca 2014

Burda dopasowała strukturę BR do wydawniczej

Po niedawnej reorganizacji w BR wydawca wprowadził kolejne korekty.

Kraj, 4 czerwca 2014

Fakro rusza z kampanią

Producent okien dachowych promuje się w mediach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy Rosat Media.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Motor-Presse Wydawcą Roku według "Media & Marketing Polska"

Wydawcę uhonorowaliśmy za udane debiuty magazynów i przemyślaną strategię cyfryzacji.

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 20 stycznia 2014

"Claudia" wsparta promocją

Wydawca promuje 250. wydanie magazynu dla kobiet.

Kraj, 16 stycznia 2014

Marta Grzesik dołączyła do BR "Zwierciadła"

Wydawca m.in. "Zwierciadła" zatrudnił specjalistę z zespołu reklamowego G+J.

Kraj, 29 listopada 2013

Nazwa G+J zniknie z rynku

Burda zmieni nazwy wszystkich spółek. Po prawie 20 latach z rynku znika nazwa wydawnictwa G+J.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Wirtualna Polska z kampanią dla platformy odzieżowej

Ruszyły działania dla Conceptshop.pl.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Bartłomiej Żbikowski odchodzi z biura reklamy G+J

Specjalista ds. reklamy żegna się z wydawcą.

Kraj, 6 lutego 2013

Agros Nova inwestuje we wsparcie reklamowe sosów do dań Łowicz

Nowa linia gotowych sosów włoskich Łowicza uzupełnia ofertę tej marki w segmencie premium.

Kraj, 4 grudnia 2012

Kosek zastąpi Szlaską w Zwierciadle

Katarzyna Kosek została dyrektorem ds. promocji i PR Wydawnictwa Zwierciadło.

Kraj, 14 listopada 2012

Kamis rusza z kampanią adresowaną do kulinarnych pasjonatów

Wielokanałowa kampania wspiera poszerzenie portfolio o Kulinarne Inspiracje.

Kraj, 8 listopada 2012

Drągowska i Kalisz w marketingu G+J

"Glamour", "Claudia" i "Moje Gotowanie" mają nowych brand managerów.

Kraj, 27 września 2012

"Newsweek Polska" po ośmiu miesiącach przed "Tele Tygodniem" we wpływach reklamowych

Wszystkie tygodniki opinii zarobiły więcej na reklamie.

Kraj, 17 września 2012

Aryton rozpoczyna jesienną kampanię

Twarzą kampanii została modelka Lys Inger.

Kraj, 12 września 2012

Allegro promuje modowe kolekcje na jesień i zimę

Kampania będzie obecna w internecie, prasie i blogosferze.

Kraj, 7 marca 2012

Z G+J odchodzi Agnieszka Doleżych

Po niedawnej sprzedaży "Naj Magazynu" w strukturach wydawnictwa nie znalazło się już miejsce dla wydawcy tego tytułu.

Kraj, 27 lutego 2012

"Naj Magazyn" przechodzi z G+J do Bauera

G+J Polska sprzedał Bauerowi magazyn "Naj". Teraz chce się skupić na segmencie premium.

Kraj, 2 listopada 2011

Ostecx Créative pracuje dla Tchibo

"Zaplanuj świąteczne chwile z Tchibo" - pod tym hasłem wystartowała nowa akcja promocyjna w sklepach marki.

Kraj, 26 października 2011

"Claudia" świętuje 18. urodziny

Trzy nowe rubryki poszerzają kontent pisma.

Kraj, 19 października 2011

Z Bauera do G+J

Agnieszka Gronowska w G+J nowym szefem ds. sprzedaży odpowiedzialnym za GroupM.

Kraj, 11 października 2011

Kamis kieruje komunikację do mam

Marketer zdecydował się na organizację kampanii reklamowych dwóch nowych produktów adresowanych do dzieci: keczupu Keczupurek oraz przyprawy Złocisty Nuggets na słodko.

Kraj, 3 października 2011

Mastercook uderza jesienią

Firma prowadzi wizerunkowo-sprzedażową kampanię sprzętu AGD.

Kraj, 29 września 2011

Anna Szaluś w dziale reklamy "Zwierciadła"

Została menedżerem ds. kluczowych klientów.

Kraj, 6 lipca 2011

Sympatia.pl w wielokanałowej kampanii [WIDEO]

Grupa Onet odświeżyła serwis randkowy i komunikuje to szeroko w mediach.

Kraj, 17 czerwca 2011

Mały "Naj" na wakacje

G+J na wakacje wydaje kieszonkową wersję "Naj Magazynu".

Kraj, 7 czerwca 2011

Żywiec Zdrój chce zwiększyć sprzedaż Smako-Łyka

Zachęca do picia wody w ramach codziennych posiłków.

Kraj, 24 maja 2011

W czerwcu silne działania marki Gerber

Nestle szeroką kampanią będzie promować nowości produktowe.

Kraj, 5 maja 2011

Rusza AllLive.pl, projekt transmisji teatralnych na żywo

Menedżerowie wcześniej związani z marketingiem i reklamą rozwijają start-up związany z tematyką teatralną.

Kraj, 4 kwietnia 2011

Bakalland i masy krówkowe

Marketer przygotował działania komunikacyjne związane ze świętami wielkanocnymi.

Kraj, 18 marca 2011

Bosch nagradza pogromców zagnieceń

Firma promuje nowe żelazka m.in. poprzez grę interaktywną.

Kraj, 10 marca 2011

G+J poszerza platformę kulinarną

10 marca br. na rynku prasowym pojawi się miesięcznik "Bistro".

Kraj, 18 lutego 2011

Bosch rozdaje odkurzacze testerom

Ruszyła akcja testowania odkurzaczy ze wsparciem w prasie i internecie.

Kraj, 26 stycznia 2011

Klosterfrau repozycjonuje Melisanę

Najnowsza kampania poleca produkt na zaburzenia snu.

Kraj, 9 grudnia 2010

Święta przyprawione radością

Bohaterami dalekozasięgowej kampanii Kamisa są Goździk i Cynamon.

Kraj, 3 listopada 2010

BSH podkreśla innowacyjność marki Bosch

Pięciotygodniowa kampania reklamowa obejmie telewizję, prasę i internet.

Kraj, 18 sierpnia 2010

"Naj" sprzedaje ponad 200 tys. egzemplarzy

Po przejściu na miesięczny cykl wydawniczy "Naj" dwa pierwsze wydania sprzedały się w nakładzie odpowiednio 215 tys. egz. i ok. 245 tys. egz. Większość tytułów z tego segmentu notuje jednak znacznie wyższą sprzedaż.

Kraj, 11 czerwca 2010

"Claudia" po relaunchu sprzedała ponad 350 tys. egz.

Większość nakładu relaunchowanego niedawno magazynu rozeszła się w wersji bez gadżetu.

Kraj, 2 czerwca 2010

Crazy Mouse do celu

Agencja zrealizuje kampanię serwisu należącego do Wirtualnej Polski.

Kraj, 25 maja 2010

Nowość od Maybelline wsparta kampanią

McCann Erickson i MRM Worldwide autorem mediowego launchu Super Star 24h.

Kraj, 20 maja 2010

G+J Polska stawia na produktową komunikację "Naj"

W pierwszej połowie czerwca br. na rynku zadebiutuje "Naj" po zmianie na miesięcznik. Jego komunikacja będzie mocno produktowa.

Kraj, 13 maja 2010

G+J przedłużyło licencję na "Glamour"

Wczoraj G+J Polska przedłużyło na kolejnych pięć lat umowę licencyjną na wydawanie "Glamour" w Polsce.

Kraj, 11 maja 2010

Smako-Łyk do obiadu

Mistrzowie kuchni w kampanii Smako-Łyka.