M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Clear Channel Poland (firma)"

Kraj, 16 listopada 2015

Instytut Badań Outdooru w gronie Porozumienia Badaczy Mediów

Instytut jest w trakcie opracowywania wyników projektu badawczego Outdoor Track. Celem jest wprowadzenie standardu pomiaru widowni reklamy zewnętrznej.

Kraj, 10 listopada 2015

6,5-proc. wzrost wielkości sprzedaży OOH w III kwartale

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 28 kwietnia 2015

Wzrost wielkości sprzedaży OOH w I kwartale 2015 r.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 30 stycznia 2015

Clear Channel Poland inwestuje w tranzyt

W związku z rozszerzeniem oferty do zespołu Clear Channel Poland dołączyły trzy nowe osoby.

Kraj, 20 stycznia 2015

Clear Channel Poland uruchamia pierwsze digitale na polskim rynku

Będzie to 58 elektronicznych powierzchni reklamowych w trzech galeriach handlowych w Warszawie.

Kraj, 4 sierpnia 2014

Nośniki Clear Channel z Wi-Fi w kampanii Coca-Coli

Konsumenci mogą skorzystać z darmowego Wi-Fi w pobliżu citylightów i wziąć udział w akcji Coca-Coli.

Kraj, 3 lipca 2014

Heineken - pierwsza kampania na nośnikach z NFC

Marketer wykorzystuje nową sieć City Connect firmy Clear Channel Poland.

Kraj, 12 czerwca 2014

Clear Channel Poland wprowadza City Traffic

Nowa sieć dedykowana w ofercie firmy.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Reklama OOH w I kwartale 2014 r.

W ciągu pięciu lat rynek OOH opisywany przez IGRZ zmniejszył się o ponad 25 proc.

Kraj, 26 marca 2014

Clear Channel Poland uruchamia sieć nośników z czytnikami NFC

Nowe narzędzie umożliwi interakcję z reklamą OOH.

Kraj, 6 lutego 2014

Prawie 85 tys. nośników OOH, liderem AMS

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje raport.

Kraj, 8 stycznia 2014

IBO uruchomił projekt badawczy Outdoor Track

Instytut Badań Outdooru (IBO), spółka badawcza założona przez firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska, podpisała umowy z firmami badawczymi Millward Brown i Ipsos.

Kraj, 2 grudnia 2013

Trwa nowa kampania outdoorowa sieci Lycamobile

Sieć tanich krajowych i międzynarodowych rozmów komórkowych kontynuuje kampanię w 11 największych aglomeracjach Polski.

Kraj, 24 października 2013

Wielkość sprzedaży branży OOH spada o 14,6 proc.

IGRZ publikuje dane z III kwartału br.

Kraj, 18 października 2013

Kampania outdoorowa sieci komórkowej Lycamobile

Projekt realizowany jest na zasadach wyłączności w Clear Channel Poland.

Kraj, 14 października 2013

Paweł Tyszkiewicz prezesem Instytutu Badań Outdooru

Instytut jest odpowiedzialny za realizację i wdrożenie projektu badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku.

Kraj, 13 września 2013

Awanse w Clear Channel Poland

Stanowiska wicedyrektorów sprzedaży objęli Beata Bieniek i Piotr Luberadzki.

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

Zagranica, 17 czerwca 2013

Połączenie social mediów i outdooru podczas Cannes Lions

Clear Channel Outdoor przeprowadzi podczas festiwalu w Cannes kampanię, która pokaże, jak można łączyć social media i outdoor.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Niższe wydatki na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży out-of-home w pierwszym kwartale 2013 r.

Kraj, 4 kwietnia 2013

Nowa sieć dedykowana w Clear Channel

Sieć City Manager w ofercie firmy.

Kraj, 19 marca 2013

Artur Biernacki dyrektorem nowej komórki Clear Channel

W strukturze Clear Channel powstała nowa komórka odpowiedzialna za komercyjny kształt oferty firmy i optymalizację przychodów, ściśle współpracująca ze wszystkimi działami, w szczególności sprzedażą i marketingiem.

Kraj, 27 lutego 2013

Nowa dyrektor ds. komunikacji i promocji w Clear Channel

Od marca br. do zespołu Clear Channel Poland dołączy Agnieszka Szlaska.

Kraj, 18 lutego 2013

AMS, Clear Channel i Stroer wybiorą reprezentantów

Spółka realizująca Postar tworzy komitet reprezentacyjny.

Kraj, 16 listopada 2011

Outdoor doczeka się standardu badawczego najwcześniej w 2013 r.

Przeciągające się procedury przed Komisją Europejską dotyczące zgody na utworzenie spółki, która zajmie się wdrażaniem badań efektywności reklamy zewnętrznej, spowodowały, że wyniki pomiarów będą dostępne najwcześniej w II kwartale 2013 r.

Kraj, 16 listopada 2011

Stroer i Cityboard Media zrealizowały projekt oparty na case studies

Analizy ponad 400 raportów badawczych na temat efektywności konkretnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem outdooru podjęła się firma doradztwa strategicznego Kubuj Strategia.

Przetargi, 22 sierpnia 2011

Cityboard Media wygrywa przetarg POT-u

Firma outdoorowa zrealizuje trzymiesięczną kampanię promującą wschodnie województwa.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Kraj, 21 czerwca 2011

ZTM pracuje nad kalendarzem przetargu na wiaty

Kończy się etap przeglądu ofert dotyczący stawiania wiat przystankowych w Warszawie wyposażonych w nośniki reklamowe. ZTM rozważa możliwość rozstrzygnięcia przetargu jeszcze w tym roku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 21 czerwca 2011

IGRZ ma nowe władze; Cityboard rezygnuje z członkostwa

Właściciel jednej z wiodących na rynku firm reklamy zewnętrznej uznał, że organizacja branżowa nie reprezentuje w dostateczny sposób jej interesów.

Przetargi, 16 maja 2011

ZTM zaprasza do negocjacji w sprawie wiat

Po roku zwłoki władze Warszawy rozpoczęły kolejny etap przetargu.

Kraj, 6 maja 2011

Clear Channel sprawdza wiedzę domów mediowych

Główną nagrodą w zabawie są indywidualne zajęcia językowe.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Kraj, 24 lutego 2011

Clear Channel wylicza GRP dla kampanii OOH

Firma profesjonalizuje opis kampanii prowadzonych z wykorzystaniem jej sieci dedykowanych.

Kraj, 16 lutego 2011

PanMedia Western zaplanował zwycięską kampanię

Dom mediowy wygrał konkurs ogłoszony przez Clear Channel Poland.

Kraj, 2 lutego 2011

Dwie firmy w rozmowach o badaniu outdooru

Już tylko z dwiema firmami badawczymi rozmawiają przedstawiciele branży OOH nt. wprowadzenia standardu pomiaru.

Kraj, 21 grudnia 2010

Piotr Luberadzki wraca do Clear Channel

Wieloletni menedżer Clear Channel wraca do spółki.

Kraj, 2 listopada 2010

Anna Nowakowska kieruje marketingiem Stena Recykling

Nowa menedżer tworzy strategię marketingu i komunikacji firmy recyklingowej.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 29 lipca 2010

Do 96 tys. spadła liczna nośników OOH

Rośnie udział nośników premium w rynku outdoorowym - raportuje IGRZ.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Kraj, 8 lipca 2010

Joanna nad morzem

W nadmorskich miejscowościach ruszyła kampania reklamowa kosmetyków marki Joanna. To pierwsza tego typu akcja marketera.

Kraj, 25 czerwca 2010

JCDecaux zawalczy o wiaty w Warszawie

Centrala spółki potwierdziła, że weźmie udział w postępowaniu.

Kraj, 10 czerwca 2010

Ziaja po raz pierwszy na OOH

Producent kosmetyków po raz pierwszy od 20 lat istnienia korzysta z reklamy outdoorowej.

Kraj, 22 kwietnia 2010

Clear Channel awansuje w dziale handlowym

Cztery osoby zostały account managerami.

Kraj, 10 lutego 2010

Joanna Majewska została marketing managerem w Clear Channel Poland

Joanna Majewska, dotychczas product manager w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, awansowała na nieobsadzone ostatnio stanowisko marketing managera. Joanna...

Kraj, 13 stycznia 2010

Patrycja Kamińska w regionalnym biurze Clear Channel

Patrycja Kamińska dołączyła do zespołu firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Jako account manager wzmocniła regionalną strukturę sprzedaży w województwie...

Kraj, 11 stycznia 2010

Firmy outdoorowe przeprowadzą przegląd ofert badawczych

Firmy outdoorowe przechodzą do kolejnego etapu prac nad wprowadzeniem standardu badań. Jak zapowiada Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej,...