M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Clear Channel Poland (firma)"

Kraj, 17 sierpnia 2017

Katarzyna Jędrachowicz nowym PR managerem agencji OS3

Była szefową promocji Lechii Gdańsk.

Kraj, 28 marca 2017

Adidas, Posterscope i Clear Channel Poland zrealizowały kampanię DOOH

Działania prowadzone są pod hasłem "Never follow".

Kraj, 17 sierpnia 2016

Ponad 5 proc. wzrostu wartości rynku OOH w Polsce

IGRZ publikuje raport za II kwartał 2016 r.

Kraj, 10 maja 2016

Clear Channel Poland z ofertą na lotniskach

Oferta obejmuje wszystkie 12 portów lotniczych w Polsce.

Kraj, 9 maja 2016

5-proc. wzrost sprzedaży OOH w I kwartale

IGRZ zaprezentowała najnowsze dane.

Kraj, 8 lutego 2016

2,4-proc. wzrost sprzedaży OOH w 2015 r.

AMS i Stroer z ponad 60 proc. udziałów w wydatkach.

Kraj, 16 listopada 2015

Instytut Badań Outdooru w gronie Porozumienia Badaczy Mediów

Instytut jest w trakcie opracowywania wyników projektu badawczego Outdoor Track. Celem jest wprowadzenie standardu pomiaru widowni reklamy zewnętrznej.

Kraj, 10 listopada 2015

6,5-proc. wzrost wielkości sprzedaży OOH w III kwartale

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 28 kwietnia 2015

Wzrost wielkości sprzedaży OOH w I kwartale 2015 r.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 30 stycznia 2015

Clear Channel Poland inwestuje w tranzyt

W związku z rozszerzeniem oferty do zespołu Clear Channel Poland dołączyły trzy nowe osoby.

Kraj, 20 stycznia 2015

Clear Channel Poland uruchamia pierwsze digitale na polskim rynku

Będzie to 58 elektronicznych powierzchni reklamowych w trzech galeriach handlowych w Warszawie.

Kraj, 4 sierpnia 2014

Nośniki Clear Channel z Wi-Fi w kampanii Coca-Coli

Konsumenci mogą skorzystać z darmowego Wi-Fi w pobliżu citylightów i wziąć udział w akcji Coca-Coli.

Kraj, 3 lipca 2014

Heineken - pierwsza kampania na nośnikach z NFC

Marketer wykorzystuje nową sieć City Connect firmy Clear Channel Poland.

Kraj, 12 czerwca 2014

Clear Channel Poland wprowadza City Traffic

Nowa sieć dedykowana w ofercie firmy.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Reklama OOH w I kwartale 2014 r.

W ciągu pięciu lat rynek OOH opisywany przez IGRZ zmniejszył się o ponad 25 proc.

Kraj, 26 marca 2014

Clear Channel Poland uruchamia sieć nośników z czytnikami NFC

Nowe narzędzie umożliwi interakcję z reklamą OOH.

Kraj, 6 lutego 2014

Prawie 85 tys. nośników OOH, liderem AMS

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje raport.

Kraj, 8 stycznia 2014

IBO uruchomił projekt badawczy Outdoor Track

Instytut Badań Outdooru (IBO), spółka badawcza założona przez firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska, podpisała umowy z firmami badawczymi Millward Brown i Ipsos.

Kraj, 2 grudnia 2013

Trwa nowa kampania outdoorowa sieci Lycamobile

Sieć tanich krajowych i międzynarodowych rozmów komórkowych kontynuuje kampanię w 11 największych aglomeracjach Polski.

Kraj, 24 października 2013

Wielkość sprzedaży branży OOH spada o 14,6 proc.

IGRZ publikuje dane z III kwartału br.

Kraj, 18 października 2013

Kampania outdoorowa sieci komórkowej Lycamobile

Projekt realizowany jest na zasadach wyłączności w Clear Channel Poland.

Kraj, 14 października 2013

Paweł Tyszkiewicz prezesem Instytutu Badań Outdooru

Instytut jest odpowiedzialny za realizację i wdrożenie projektu badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku.

Kraj, 13 września 2013

Awanse w Clear Channel Poland

Stanowiska wicedyrektorów sprzedaży objęli Beata Bieniek i Piotr Luberadzki.

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

Zagranica, 17 czerwca 2013

Połączenie social mediów i outdooru podczas Cannes Lions

Clear Channel Outdoor przeprowadzi podczas festiwalu w Cannes kampanię, która pokaże, jak można łączyć social media i outdoor.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Niższe wydatki na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży out-of-home w pierwszym kwartale 2013 r.

Kraj, 4 kwietnia 2013

Nowa sieć dedykowana w Clear Channel

Sieć City Manager w ofercie firmy.

Kraj, 19 marca 2013

Artur Biernacki dyrektorem nowej komórki Clear Channel

W strukturze Clear Channel powstała nowa komórka odpowiedzialna za komercyjny kształt oferty firmy i optymalizację przychodów, ściśle współpracująca ze wszystkimi działami, w szczególności sprzedażą i marketingiem.

Kraj, 27 lutego 2013

Nowa dyrektor ds. komunikacji i promocji w Clear Channel

Od marca br. do zespołu Clear Channel Poland dołączy Agnieszka Szlaska.

Kraj, 18 lutego 2013

AMS, Clear Channel i Stroer wybiorą reprezentantów

Spółka realizująca Postar tworzy komitet reprezentacyjny.

Kraj, 16 listopada 2011

Outdoor doczeka się standardu badawczego najwcześniej w 2013 r.

Przeciągające się procedury przed Komisją Europejską dotyczące zgody na utworzenie spółki, która zajmie się wdrażaniem badań efektywności reklamy zewnętrznej, spowodowały, że wyniki pomiarów będą dostępne najwcześniej w II kwartale 2013 r.

Kraj, 16 listopada 2011

Stroer i Cityboard Media zrealizowały projekt oparty na case studies

Analizy ponad 400 raportów badawczych na temat efektywności konkretnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem outdooru podjęła się firma doradztwa strategicznego Kubuj Strategia.

Przetargi, 22 sierpnia 2011

Cityboard Media wygrywa przetarg POT-u

Firma outdoorowa zrealizuje trzymiesięczną kampanię promującą wschodnie województwa.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Kraj, 21 czerwca 2011

ZTM pracuje nad kalendarzem przetargu na wiaty

Kończy się etap przeglądu ofert dotyczący stawiania wiat przystankowych w Warszawie wyposażonych w nośniki reklamowe. ZTM rozważa możliwość rozstrzygnięcia przetargu jeszcze w tym roku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 21 czerwca 2011

IGRZ ma nowe władze; Cityboard rezygnuje z członkostwa

Właściciel jednej z wiodących na rynku firm reklamy zewnętrznej uznał, że organizacja branżowa nie reprezentuje w dostateczny sposób jej interesów.

Przetargi, 16 maja 2011

ZTM zaprasza do negocjacji w sprawie wiat

Po roku zwłoki władze Warszawy rozpoczęły kolejny etap przetargu.

Kraj, 6 maja 2011

Clear Channel sprawdza wiedzę domów mediowych

Główną nagrodą w zabawie są indywidualne zajęcia językowe.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Kraj, 24 lutego 2011

Clear Channel wylicza GRP dla kampanii OOH

Firma profesjonalizuje opis kampanii prowadzonych z wykorzystaniem jej sieci dedykowanych.

Kraj, 16 lutego 2011

PanMedia Western zaplanował zwycięską kampanię

Dom mediowy wygrał konkurs ogłoszony przez Clear Channel Poland.

Kraj, 2 lutego 2011

Dwie firmy w rozmowach o badaniu outdooru

Już tylko z dwiema firmami badawczymi rozmawiają przedstawiciele branży OOH nt. wprowadzenia standardu pomiaru.

Kraj, 21 grudnia 2010

Piotr Luberadzki wraca do Clear Channel

Wieloletni menedżer Clear Channel wraca do spółki.

Kraj, 2 listopada 2010

Anna Nowakowska kieruje marketingiem Stena Recykling

Nowa menedżer tworzy strategię marketingu i komunikacji firmy recyklingowej.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 29 lipca 2010

Do 96 tys. spadła liczna nośników OOH

Rośnie udział nośników premium w rynku outdoorowym - raportuje IGRZ.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Kraj, 8 lipca 2010

Joanna nad morzem

W nadmorskich miejscowościach ruszyła kampania reklamowa kosmetyków marki Joanna. To pierwsza tego typu akcja marketera.