M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Clear Channel (firma)"

Zagranica, 13 listopada 2015

One Direction w reklamie Hondy

Boysband promuje nowy model Hondy Civic.

Zagranica, 4 lutego 2015

Z Microsoftu do Clear Channel

Sieć reklamy zewnętrznej zatrudnia byłego dyrektora marketingu Microsoftu Damona Westbury'ego jako dyrektora sprzedaży.

Kraj, 23 października 2014

Allegro dostępne przez citylighty

Rusza niestandardowa kampania platformy handlowej. Akcja jest prowadzona we współpracy z Clear Channel i domem mediowym Universal McCann.

Kraj, 4 czerwca 2014

Krakowski Alarm Smogowy rozpoczął kampanię informacyjną

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Schulz Brand Friendly. Wsparły ją także firmy Klonex, AMS, Media Billboards i Clear Channel.

Kraj, 11 marca 2014

BP promuje swoją ofertę śniadaniową

Stacja paliw ruszyła z kampanią śniadań Wild Bean Cafe.

Kraj, 18 listopada 2013

Schulz Brand Friendly po raz kolejny alarmuje [wideo]

Krakowska kampania, podobnie jak wcześniejsze jej odsłony, oparta została na działaniach w outdoorze. Po raz pierwszy został przygotowany spot.

Kraj, 8 listopada 2013

Waldemar Kruk doradcą AMS

Firma reklamy zewnętrznej podjęła współpracę z firmą Insight Pro.

Kraj, 2 sierpnia 2013

Mariusz Czerkawski polskim Bondem

Pharma CF wprowadziła linię kosmetyków Bond Expert. Jej twarzą jest hokeista Mariusz Czerkawski.

Kraj, 26 lipca 2013

ING projektuje koszulki

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię reklamową konta oszczędnościowego.

Zagranica, 24 lipca 2013

OMD wykorzystuje Twittera do swoich badań

OMD w ramach projektu badawczego tworzy archiwum życia codziennego Brytyjczyków ze zdjęć użytkowników Twittera.

Kraj, 6 marca 2013

Triumph zachęca do przymierzania

Producent bielizny rozpoczął kampanię linii Shape Sensation.

Zagranica, 19 lutego 2013

Posterscope Worldwide wybiera global commercial directora

Chris O'Donnell dołączy do zespołu Posterscope Worldwide w trybie natychmiastowym.

Kraj, 18 lutego 2013

AMS, Clear Channel i Stroer wybiorą reprezentantów

Spółka realizująca Postar tworzy komitet reprezentacyjny.

Kraj, 18 lutego 2013

Clear Channel otwiera sezon wakacyjny

Rusza sprzedaż sieci wakacyjnej w 28 miejscowościach wzdłuż polskiego wybrzeża.

Kraj, 30 stycznia 2013

Firmy outdoorowe dostały zielone światło na Postar

Po kilkunastu miesiącach firmy outdoorowe zyskały zgodę na powołanie spółki odpowiedzialnej za wprowadzenie standardu badawczego.

Zagranica, 4 grudnia 2012

Marmite dla fanów i nie tylko

Słynna brytyjska marka łączy Facebooka z cyfrowym OOH.

Zagranica, 19 lipca 2012

Grupa artystyczna sabotuje outdoor

Artyści rzucają wyzwanie "niszczycielskim skutkom branży reklamowej".

Kraj, 9 lipca 2012

Relaunch Polo Coli na miejskich nośnikach

Zbyszko przypomina o marce i słodzi swoje produkty stewią.

Przetargi, 4 lipca 2012

Stroer przejmuje citylighty we Wrocławiu

AMS i Clear Channel przegrały w przetargu na dzierżawę wrocławskich citylightów.

Kraj, 6 lutego 2012

Sprostowanie: Nie wiadomo, kto się zajmie standardem badań outdooru

Firmy reklamy zewnętrznej utrzymują, że nie wybrały firmy badawczej, z którą mają współpracować przy pomiarach. Sprostowanie w tej sprawie nadesłał Waldemar Kruk ze spółki Polskie Badania Outdooru.

Kraj, 2 września 2011

Marketerzy promują zdrowsze produkty

Rusza dwutygodniowa kampania reklamowa promująca produkty opatrzone logo programu "Wiem, co wybieram".

Kraj, 21 czerwca 2011

Inicjatorzy projektu badawczego OOH złożą wniosek do Komisji Europejskiej

Stroer, AMS i Clear Channel pracują nad treścią wniosku, który ma zostać złożony w kontekście przepisów antymonopolowych. Chodzi o uzyskanie zgody na założenie joint venture w Polsce, które zajmie się badaniami efektywności reklamy zewnętrznej.

Kraj, 22 marca 2011

PBO i Stroer rozmawiają o nowej spółce badawczej

Jak bumerang wraca po raz kolejny idea wprowadzenia standardu badawczego na rynku out-of-home. Wśród firm, które miałyby go realizować, wymienia się m.in. Ipsos i Cuendę. Ta ostatnia bierze udział w podobnym projekcie w Hiszpanii.

Kraj, 25 października 2010

Malwina Kiepiel odpowiada za marketing Grupy MNI

Malwina Kiepiel została dyrektorem utworzonego w Grupie Kapitałowej MNI SA biura komunikacji i strategii marketingowej.

Kraj, 20 września 2010

"Manager MBA" w centrach biznesu

Wydawca magazynu chce dotrzeć do menedżerów w korporacjach i przedstawicieli wolnych zawodów.

Kraj, 6 września 2010

Według Clear Channel informacje PKP są nieprawdziwe

Firma OOH zajęła stanowisko w sprawie zakończenia współpracy z PKP.

Kraj, 3 września 2010

PKP kończy współpracę z Clear Channel

Przewoźnik nie chce już nośników tej firmy na dworcach kolejowych.

Kraj, 18 sierpnia 2010

Negocjacje w sprawie wiat w Warszawie mają ruszyć lada tydzień

Miasto przygotowuje się do rozmów z firmami OOH biorącymi udział w przetargu.

Kraj, 3 sierpnia 2010

AMS i Stroer równo dzielą

Szefowie największych polskich spółek outdoorowych zapowiadają równe inwestycje i podział przystanków.

Kraj, 29 lipca 2010

Konsorcjum AMS i Stroer walczy o przystanki w stolicy

Pięć wniosków złożono w postępowaniu na wybór operatora wiat przystankowych w Warszawie.

Od redakcji, 28 czerwca 2010

Wyjaśnienie: Cityboard rozważa starania o wiaty

Cityboard Media też może zawalczyć z: JCDecaux, AMS, Stroerem i Clear Channel.

Kraj, 22 czerwca 2010

Ströer dzięki przejęciu NOP chce być liderem branży

Zmienia się układ sił na rynku reklamy zewnętrznej.

Przetargi, 15 czerwca 2010

Reklamy TVP wokół Woronicza

Nadawca szuka firmy, która zajmie się ekspozycją reklam w okolicy siedziby TVP.

Kraj, 16 kwietnia 2010

Outdoor bez reklam na trasie konduktu

AMS i Stroer, największe firmy OOH, chcą usunąć reklamy na trasie konduktu w Warszawie i w Krakowie.

Kraj, 2 kwietnia 2010

CAM Media ma umowę z Ruchem wartą 3 mln zł

Ruch, dotychczas samodzielnie zarządzający citylightami w swoich punktach, powierzył ich obsługę reklamową CAM Mediom.

Zagranica, 19 lutego 2010

Peter Sherman kieruje BBDO w regionie EMEA

Peter Sherman objął stanowisko managing directora sieci agencji reklamowych BBDO w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Wcześniej pracował...

Kraj, 2 lutego 2010

Cityboard Media przychyla się do Postara

Cityboard Media też chce uczestniczyć we wprowadzaniu do Polski badań metodą Postar. Firma w pierwszej chwili nie przystąpiła do inicjatywy...

Zagranica, 29 grudnia 2009

Alfa Romeo pokazało plakat reklamowy w najniższym miejscu na ziemi

Alfa Romeo, marka samochodów należącą do koncernu Fiat, wyeksponowała reklamę 11 tys. m poniżej poziomu morza, która dotyczyła obniżek cen...

Kraj, 23 października 2009

Cztery firmy z "wielkiej piątki" przychylne Postarowi

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej poinformowała, że Rada IGRZ odniosła się pozytywnie do możliwości wykorzystania projektu badawczego Postar dla badania rynku...

Zagranica, 23 września 2009

Clear Channel tworzy pakiety adresowane do seniorów

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel utworzyła w Wielkiej Brytanii dwa pakiety nośników skierowanych do osób, które ukończyły 50. rok życia....

Kraj, 24 sierpnia 2009

Unilever rusza z kampanią "pieprznego" Axe

Koncern Unilever rozpoczął kampanię reklamową nowego zapachu dezodorantów Axe Instinct. Tym razem przekaz reklamowy opiera się na pikantnych doznaniach. -...

Zagranica, 5 sierpnia 2009

JCDecaux deklaruje chęć przejęcia konkurentów w Stanach

Jean-Francois Decaux, właściciel firmy outdoorowej JCDecaux, powiedział, że jest zainteresowany zakupem jednej z konkurencyjnych firm z rynku reklamy zewnętrznej w...

Zagranica, 16 lipca 2009

H&M zawarł alians handlowy z Clear Channel

Sieć odzieżowa H&M chce zoptymalizować wydatki na outdoor poprzez poszerzenie współpracy z Clear Channel. Firma ta będzie preferowanym globalnym dostawcą...

Kraj, 3 lipca 2009

PZ Cussons promuje zestaw do prania E Sensitive

PZ Cussons rozpoczął miesięczną kampanię E Sensitive. Jak mówi Anna Rogalska, dyrektor marketingu PZ Cussons, kampania zachęca do spróbowania produktów...

Zagranica, 2 czerwca 2009

Były szef BBDO w Europie odpowiada za Clear Channel Int.

William Eccleshare, wcześniej prezes i chief executive sieci agencji reklamowych BBDO w regionie EMEA, dołączył do firmy mediowej Clear Channel....

Zagranica, 13 listopada 2008

Clear Channel instaluje monitory LCD na lotnisku w Helsinkach

Clear Channel, firma reklamy zewnętrznej, zainwestowała w sieć elektronicznych nośników na fińskim lotnisku Helsinki-Vantaa. System będzie składał się z monitorów...

Zagranica, 24 października 2008

Clear Channel wybuduje w Londynie czwartą "wieżę reklamową"

Clear Channel po czterech latach negocjacji porozumiało się z funduszem The Guinness Trust w sprawie budowy specjalnie zaprojektowanego wieżowca, na...

Kraj, 24 września 2008

Clear Channel łączy nośnik reklamowy z bankomatem

Clear Channel wspólnie z Euronetem wprowadza nowy mebel miejski łączący funkcje bankomatu i nośnika reklamowego. Pierwszy taki nośnik stanął w...

Kraj, 10 września 2008

Maspex prowadzi kampanię soków Tymbark w Wielkiej Brytanii

Maspex Wadowice prowadzi pierwszą w Wielkiej Brytanii kampanię soków Tymbark z linii "Owoce świata". Przekaz adresowany jest przede wszystkim do...

Kraj, 5 września 2008

Joanna Manowska kierownikiem produktu Pf.pl w Eniro Polska

Joanna Manowska została kierownikiem produktu Pf.pl w Eniro Polska. Na tym stanowisku był wakat od maja br. - po odejściu...