M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Clear (marka)"

Kraj, 14 stycznia 2013

Unilever i Tesco wspólnie dla zdrowego żywienia

Marketer i sieć chcą zmienić nawyki żywieniowe Polaków.

Kraj, 5 marca 2012

Garden of Words z client service directorem

Nowo utworzone stanowisko objęła Iwona Michalczyk.

Zagranica, 2 listopada 2011

Unilever inwestuje w digital w Azji

Gigant FMCG dodaje więcej internetu do media miksu.

Kraj, 5 lipca 2011

Ekspertki Streetcomu rekomendują żele Axe mężczyznom

Autorzy akcji wychodzą z założenia, że mężczyźni używają produktów z tej kategorii przede wszystkim po to, by być atrakcyjnymi dla płci przeciwnej.

Artykuły weekendowe, 8 kwietnia 2011

Reklama za użytkownikiem

Joanna Głuskowska, szef sprzedaży AdAction, przewiduje rozwój reklamy online związanej z rozrywką.

Zagranica, 28 września 2010

Unilever chce przejąć Alberto Culvera

Dzięki akwizycji Unilever wzmocni pozycję w kilku kategoriach kosmetyków do włosów.

Kraj, 9 sierpnia 2010

Nivea z ambicjami w nowej kategorii

Koncern rozszerza swoje portfolio o kolejną kategorię. Tym razem szamponów przeciwłupieżowych. W ciągu roku chce się znaleźć w czołówce.

Przetargi, 7 lipca 2010

Garden of Words dla Cleara

Agencja pozyskała obsługę kolejnej marki Unilevera.

Kraj, 10 czerwca 2010

Schonpflug odpowiedzialna za marketing Cleara

Po kilkumiesięcznym udziale w programie szkoleniowym Unilevera Kinga Schonpflug przejęła marketing marki szamponów Clear.

Kraj, 9 czerwca 2010

Społeczność Sunsilka silniejsza od marki

Unilever Polska nadal utrzymuje serwis społecznościowy Sunsilka, choć samych kosmetyków już od dłuższego czasu nie ma w sprzedaży.

Kraj, 4 grudnia 2009

Unilever rozważa wprowadzenie Dove Men na polski rynek

Koncern Unilever rozważa wprowadzenie marki Dove Men na polski rynek - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Linia kosmetyków dla mężczyzn Unilevera pojawiła...

Kraj, 17 listopada 2009

Taft kolejną marką kosmetyczną wykorzystującą motyw diamentów w reklamie

Henkel Polska ruszył z kampanią reklamową linii kosmetyków do stylizacji włosów Taft. W kampanii wykorzystano motyw diamentów. Jest to już...

Kraj, 26 czerwca 2009

Unilever wprowadził zmianę w zespole marketingu Cleara

Firma Unilever wprowadziła zmiany w ramach zespołu marketingu marki Clear. Tomasz Podolski, dotychczas junior brand manager, objął nowe stanowisko junior...

Kraj, 23 czerwca 2009

Steczkowska, twarz Gatty, w reklamach Cleara

Unilever Polska po raz pierwszy w kampanii kosmetyków do włosów marki Clear wykorzystał wizerunek celebrity. W najnowszym spocie reklamowym wystąpiła...

Kraj, 11 lutego 2009

Monika Jasłowska kierownikiem działu brand PR w Polpharmie

Monika Jasłowska objęła stanowisko kierownika działu brand PR w Polpharmie. Zastąpiła na nim Anetę Jóźwicką, która rozstała się z firmą....

Przetargi, 9 lutego 2009

Peppermint wygrał budżety dwóch akcji dla Dove

Koncern Unilever rozstrzygnął przetarg na dwa projekty z zakresu marketing services dla nowych kosmetyków Dove. W konkursie zwyciężyła agencja Peppermint,...

Kraj, 4 grudnia 2008

Rada Reklamy uznała reklamę Ambi Pur za seksistowską

Rada Reklamy uznała, że reklama internetowa i telewizyjna samochodowego odświeżacza powietrza Ambi Pur Car 2 Motion (Sara Lee Household and...

Przetargi, 21 października 2008

Grey Matters zdobyła budżet marki Clear

Agencja reklamowa Grey Matters (Grupa ASM) wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego marki Clear z portfolio Unilevera. W ramach współpracy...

Kraj, 9 września 2008

Fikcyjna kradzież diamentów elementem kampanii szamponu Clear

Fikcyjna kradzież diamentów jest elementem kampanii promocyjnej szamponu Clear z portfolio Unilevera. Wystawa trzech rzadkich okazów "diamentów": Solaris, Polaris i...

Kraj, 27 czerwca 2008

Unilever prowadzi w Tesco taktyczną promocję kosmetyków dla mężczyzn

Unilever prowadzi w sieci Tesco taktyczną promocję kosmetyków dla mężczyzn. Akcja obejmuje okres od 19 czerwca do 2 lipca 2008...

Kraj, 6 czerwca 2008

Clear wypracował już połowę planu sprzedażowego

Po dwóch miesiącach od debiutu marka Clear (Unilever Polska) wypracowała 50 proc. zakładanego planu sprzedażowego. Z danych producenta wynika, że...

Kraj, 7 maja 2008

On Board PR prowadzi działania dla linii szamponów Clear

Firma Unilever Polska podpisała z On Board PR umowę o prowadzeniu działań komunikacyjnych dla wprowadzanej na rynek nowej linii szamponów...

Kraj, 19 marca 2008

Unilever rusza z kampanią przeciwłupieżowego Clear

Unilever Polska rusza z kampanią reklamową wspierającą powrót na rynek marki szamponów przeciwłupieżowych Clear. Przy przygotowaniu i realizacji kampanii marketer...

Przetargi, 14 marca 2008

Peppermint wygrał przetarg na obsługę marki Clear

Agencja marketing services Peppermint wygrała przetarg na obsługę BTL marki szamponu przeciwłupieżowego Clear z portfolio firmy Unilever. Nazw innych agencji...

Kraj, 11 marca 2008

Unilever prawdopodobnie nie będzie wspierać marki Sunsilk

Unilever prawdopodobnie nie będzie wspierać marki szamponów Sunsilk, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości niepewny jest też los samego produktu,...

Kraj, 21 lutego 2008

Unilever planuje ponowny launch marki szamponu Clear

Unilever planuje ponowny launch marki szamponu Clear, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marka ta była już obecna na polskim rynku w latach...

Zagranica, 13 czerwca 2006

Seokhee Won global vice-presidentem marki Clear koncernu Unilever

Seokhee Won został global vice-presidentem odpowiedzianym za biznes marki Clear z portfolio Unilevera. Będzie odpowiedzialny za rynki Azji, Europy, Turcji...