M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Click5 (firma)"

Kraj, 11 września 2012

Interactive Solutions poszerza dział strategii

Krzysztof Wierzbicki nowym strategic plannerem agencji.

Kraj, 9 marca 2012

Szef działu mobile w Ars Thanea

Do zespołu agencji dołączył Piotr Bajtała jako lead mobile creative.

Kraj, 9 lutego 2011

Hand Made Flow ma większy zespół

Jakub Szufnarowski wzmocnił dział koordynacji projektów, a Grzegorz Jamróz dział produkcji.

Kraj, 14 stycznia 2011

Netizens rozbudowuje dział kreacji

Do zespołu kreacji agencji dołączyło pięć nowych osób, które objęły stanowiska senior art directora, art directora oraz copywritera.

Kraj, 1 września 2010

Click5 rozwija się w stronę full service

Wielokrotnie nagradzana agencja interaktywna zmieni nazwę i pozycjonowanie.

Przetargi, 16 sierpnia 2010

Era prowadzi przetarg interaktywny

PTC szuka agencji do obsługi projektu interaktywnego.

Kraj, 21 czerwca 2010

80 prac z Polski startuje w Cannes

Polskie agencje reklamowe wysłały znacznie mniej prac niż w roku ubiegłym. W jury Cyber Lion zasiada Rafał Górski.

Kraj, 17 czerwca 2010

Netizens wzmacnia kompetencje strategiczne

Do zespołu agencji dołączył Krzysztof Wierzbicki, były strateg Click5.

Kraj, 21 maja 2010

Unilever szykuje na lato kampanię telewizyjną Kasi

W lipcu Unilever Polska rozpocznie telewizyjną kampanię reklamową marki Kasia. Będzie to prawdopodobnie jedyna tegoroczna kampania Kasi w telewizji.

Kraj, 18 maja 2010

Aviva odpowiada na ofertę Warty

Nietypowa kampania ma przekonać kierowców do ubezpieczeń komunikacyjnych tego towarzystwa.

Kraj, 30 kwietnia 2010

Kubuś promowany w Europie

Maspex prowadzi kampanię Kubusia na siedmiu rynkach europejskich.

Kraj, 27 kwietnia 2010

San Markos z grand prix Media Trendów za "Kumpla z przeszłości"

Rozdano nagrody Media Trendy 2010. W konkursie Innowacje w Mediach najwięcej nagród otrzymała Agora, a w konkursie Innowacje w Planowaniu Mediów najwięcej nagród zdobył MediaCom. Grand prix w obu częściach otrzymała agencja reklamowa San Markos.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Grand prix Kreatury dla MarketShare

Bilans XIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" to 19 statuetek i grand prix, które trafiło do agencji MarketShare.

Przetargi, 31 marca 2010

Kalicińscy.com zdobyła internetowy budżet Knorra

Agencja Kalicińscy.com zdobyła internetowy budżet marki Knorr z portfolio Unilevera - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Strony nie potwierdziły tej informacji. Nie...

Przetargi, 30 listopada 2009

Click5 przejmie od Net Inspire obsługę marki Kasia w internecie

Click5 wygrała przetarg na kompleksową obsługę w internecie marki Kasia z portfolio Unilever Polska. Agencja formalnie będzie będzie pracować dla...

Kraj, 27 listopada 2009

Tomasz Rupniewski rozwija warszawskie biuro Click5

Tomasz Rupniewski, ostatnio interactive director Ogilvy Interactive, dołączył do agencji Click5 jako account director i odpowiada za rozwój warszawskiego biura...

Kraj, 5 listopada 2009

Click5 znowu najlepsza w konkursie Mixx Awards

Agencja Click5 drugi raz z rzędu zdobyła nagrodę Best In Show, czyli najważniejszą nagrodę konkursu Mixx Awards 2009 organizowanego przez...

Kraj, 30 września 2009

169 polskich zgłoszeń do Golden Drum - mniej niż rok temu; pierwsze short-listy

Na najbliższą edycję słoweńskiego festiwalu reklamowego Golden Drum z Polski zostało wysłanych 169 prac (dla porównania rok temu Polacy nadesłali...

Kraj, 28 września 2009

Polscy jurorzy na New York Festivals

Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner agencji 180heartbeats, Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny agencji Click5, i Piotr Jaworowski, współwłaściciel i design...

Przetargi, 14 lipca 2009

Next i Click5 będą obsługiwać Erę w internecie

Agencje interaktywne Next (grupa Starcom MediaVest) i Click5 wygrały przetarg na obsługę Polskiej Telefonii Cyfrowej w internecie (o przetargu pisaliśmy...

Kraj, 9 lipca 2009

Grzegorz Jamróz i Krzysztof Galicki startują ze studiem interaktywnym Eico.

Na polskim rynku rozpoczęło działalność studio interaktywne Eico. Założyli je Grzegorz Jamróz i Krzysztof Galicki. Jak mówią założyciele firmy, studio...

Kraj, 22 czerwca 2009

134 prace wysłali Polacy do Cannes

Z polskich agencji do 56. konkursu reklamowego w Cannes wysłane zostały 134 prace, czyli o 10 więcej niż rok temu....

Kraj, 27 maja 2009

Pastisz filmów akcji promuje Knorr Nudle

Agencja Click5 przygotowała dla Unilever Polska letnią kampanię promocyjną marki Knorr Nudle pt. "Przygodożercy. Draka o makaron". Zintegrowane działania obejmują...

Kraj, 17 kwietnia 2009

Unilever wdrożył "Ucieczkę z akademika" na Litwie, Łotwie i w Estonii

Koncern Unilever wdrożył projekt "Ucieczka z akademika" promujący markę Knorr Nudle na Litwie, Łotwie i w Estonii. Za dostosowanie wersji...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Click5 otworzy w tym roku oddział w Warszawie

Agencja Click5 prawdopodobnie jesienią br. otworzy oddział w Warszawie. Mają w nim pracować osoby z doświadczeniem agencyjnym w kreacji i...

Kraj, 31 marca 2009

Ecco w wiosennej kampanii obecne m.in. w portalach społecznościowych

Firma Ecco Shoes Poland rozpoczęła pod hasłem "Mój świat, mój styl, moje Ecco" kampanię wizerunkowo-produktową marki Ecco. Działania obejmują: telewizję...

Przetargi, 20 lutego 2009

Click5 przygotuje serwis Mlekołaków

Agencja interaktywna Click5 wygrała przetarg grupy Maspex Wadowice na stworzenie serwisu internetowego marki Mlekołaki. Przy wyborze projektu były brane pod...

Kraj, 20 lutego 2009

Bartosz Gołębiowski z Click5 jedynym Polakiem w tegorocznym jury Cannes

Bartosz Gołębiowski, założyciel i dyrektor kreatywny agencji interaktywnej Click5, będzie jedynym Polakiem wśród jurorów tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions....

Przetargi, 4 lutego 2009

Maspex Wadowice szuka agencji do stworzenia serwisu Mlekołaków

Grupa Maspex Wadowice prowadzi przetarg na stworzenie serwisu internetowego marki Mlekołaki. Biorą w nim udział cztery agencje, według naszych informacji...

Kraj, 28 stycznia 2009

Starcom ma nową stronę internetową

Dom mediowy Starcom uruchomił nową stronę internetową. Przygotowała ją cyfrowa agencja kreatywna Click5.  Serwis, podzielony na sześć głównych działów, porządkuje...

Kraj, 19 grudnia 2008

Nowa agencja Friedberga i Szczepaniaka startuje pod nazwą Pride & Glory

Pride & Glory to nazwa agencji interaktywnej, którą zakładają Dawid Szczepaniak i Piotr Friedberg, byli pracownicy agencji interaktywnej Opcom (pisaliśmy...

Kraj, 7 października 2008

Unilever w promocji Knorr Nudle refunduje studentom wynajęcie mieszkania przez rok

Pod hasłem "Ucieczka z akademika" rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promocyjnej marki Knorr Nudle (Unilever Polska). Jej głównym punktem jest...

Kraj, 9 września 2008

Ecco wspiera kampanią nową kolekcję butów

Ecco Shoes Poland pod hasłem "Mój świat, mój styl, moje Ecco" rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą najnowszą kolekcję obuwia na sezon...

Kraj, 16 czerwca 2008

Jedno złoto i sześć polskich nominacji na Art Directors Club of Europe

Art Directors Club of Europe (ADCE) wyróżniło jedną polską pracę złotem i nominowało sześć innych do nagród głównych. Złotem wyróżniono...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Saatchi & Saatchi Agencją Roku w tegorocznym Konkursie Reklamy KTR

Najwięcej nagród podczas zakończonej wczoraj gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2008 otrzymała agencja Saatchi & Saatchi - trafiło do niej...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Ecco ruszyło z kampanią internetową

Ecco Shoes Poland, producent obuwia marki Ecco, wystartowało z internetową kampanią reklamową pod hasłem "Przejdź bajeczny świat Ecco". Wraz z...

Kraj, 7 grudnia 2007

Internauci wybrali najlepsze projekty na Webstarfestiwal 2007

Rozdano nagrody Webstar w trzeciej edycji konkursu Webstarfestival 2007. Webstarfestival to konkurs promujący najlepsze strony WWW oraz projekty internetowe. Nagrody...

Kraj, 2 października 2007

Fastbridge i Click5 autorami oryginalnego konceptu dla Ecco

Prezentacji najnowszej kolekcji obuwia na jesień 2007 firmy Ecco towarzyszy kampania reklamowa w internecie. Jej głównym elementem jest serwis www.ecco.com.pl/eccoremix,...

Przetargi, 21 maja 2007

Click5 wygrała globalny przetarg Scott Sport

Agencja interaktywna Click5 wygrała międzynarodowy przetarg na globalną realizację serwisu internetowego firmy rowerowej Scott Sport. Do zadań agencji będzie należało...

Kraj, 3 kwietnia 2007

Ecco rozpoczęło wiosenną kampanię w internecie "Wirtualny świat motyli"

Ecco Shoes rozpoczęło kampanię w internecie. Hasło przewodnie brzmi "Motyle żyją tylko jeden dzień - przedłuż ich życie i wygraj...

Kraj, 2 kwietnia 2007

Grand Prix Kreatury dla Click5, najwięcej nagród dla Just, K2 i Tuby

Podczas XI edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" organizowanego przez VFP Communications, wydawcę m.in. "Media & Marketing Polska", nagroda Grand Prix...

Kraj, 10 października 2005

Saatchi ratuje honor Polski w Portorożu

Saatchi & Saatchi uratowała honor Polski, zdobywając dla nas jedyną w głównym konkursie Nowej Europy w Portorożu nagrodę - Brązowy...