M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Clin (marka)"

Kraj, 27 stycznia 2015

Perwoll kontynuuje współpracę z Mają Sablewską [wideo]

TBWA przygotowuje kolejną kampanię dla marki z portfolio firmy Henkel.

Kraj, 22 lutego 2013

Henkel ruszy z przedświąteczną kampanią w marcu

Firma będzie wspierać Clin przed świętami.

Kraj, 19 lipca 2012

Markus Raunig zarządza detergentami w Henklu

Marketer ma nowego dyrektora zarządzającego biznesem środków piorących i środków czystości.

Kraj, 2 sierpnia 2011

Z Niemiec do Polski

Artur Menarski wrócił do polskiego oddziału Henkla.

Kraj, 5 lipca 2010

Czech i Toennesmann awansują w Henklu

Michael Czech opuszcza polski oddział koncernu i jedzie do Niemiec, Thomas Toennesmann zaś - z Niemiec do Polski.

Kraj, 9 marca 2010

Henkel wznawia współpracę z EmLabem

Henkel Polska rozpoczyna przed świętami wielkanocnymi działania reklamowe wspierające sprzedaż marki Clin - środka do mycia okien. Poza reklamą telewizyjną...

Kraj, 28 lutego 2008

EmLab będzie znów mył okna płynem Clin

Agencja marketingu doświadczeń EmLab organizuje akcję promocyjną "Clin - czyste okna na wiosnę" dla firmy Henkel, producenta preparatu do mycia...

Kraj, 28 lutego 2008

PZ Cussons rozszerza markę E o wielozadaniowe środki czystości

PZ Cussons rozszerzył markę E o nową linię produktów - wielozadaniowe środki czystości. Są to E wielozadaniowy płyn do czyszczenia,...

Kraj, 28 lutego 2008

Henkel zanotował 1,47 mld zł przychodów w 2007 r.

Henkel Polska zamknął rok finansowy 2007 z przychodami netto na poziomie 1,47 mld zł, co oznacza dwucyfrowy wzrost w porównaniu...

Kraj, 15 marca 2007

Czyszczenie okien na wiosnę w prezencie od Henkla

Henkel Polska prowadzi niestandardową akcję promocyjną marki środków do mycia m.in. okien Clin pod nazwą "Clin - czyste okna na...

Kraj, 8 grudnia 2006

Henkel Polska odnotuje w 2006 r. 10-proc. wzrost sprzedaży

Sprzedaż produktów Henkel Polska wzrośnie w tym roku o 10 proc. w stosunku do 2005 r. - zapowiada Janusz Gołębiowski,...

Kraj, 9 czerwca 2006

10-proc. wzrost sprzedaży w 2006 r. zapowiada prezes Henkel Polska

Sprzedaż produktów Henkel Polska ma w tym roku wzrosnąć o 10 proc. w stosunku do 2005 r. - zapowiada Janusz...