M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Club (firma)"

Kraj, 10 listopada 2009

MultiBank intensyfikuje działania reklamowe; bohaterami spotów "niewidoczni" pracownicy

MultiBank, należący do grupy BRE Banku, intensyfikuje swoje działania reklamowe i wprowadza nowy format kreatywny reklam. Bank rozpoczyna właśnie nową...

Kraj, 14 lutego 2007

SimpleFrame przygotowała kampanię dla Pracuj.pl

Pod hasłem "Znajdź pracę, którą pokochasz" wystartowała kampania wizerunkowa Pracuj.pl, internetowego portalu rekrutacyjnego. Dwudziestosekundowy spot telewizyjny emitowany jest w: TVP1,...

Kraj, 10 października 2006

Bądź szybki, spontaniczny i twórczy - namawia HP w kampanii drukarek

Agencja Publicis przygotowała kampanię wizerunkową HP Photosmart. "Bądź szybki, bądź spontaniczny, bądź twórczy. HP Photosmart. To proste" - brzmi główny...

Kraj, 24 sierpnia 2006

250. numer "Vivy!" ze zmianami, wsparty kampanią reklamową

Kampania wspiera jubileuszowe wydanie dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska). Na rynek wchodzi właśnie jego 250. numer. Z tej okazji magazyn wprowadził...

Kraj, 23 sierpnia 2006

Kampania telewizyjna wspiera tzw. wydanie charytatywne "Przyjaciółki"

Silna kampania telewizyjna wspiera nowe wydanie "Przyjaciółki" (Edipresse Polska), które jest tzw. wydaniem charytatywnym. Pięć procent wpływów z reklam zamieszczonych...

Kraj, 20 czerwca 2006

Zone Vision i jego kanały zmienią nazwę

Firma Zone Vision Networks zmienia nazwę na Zonemedia. Nowa nazwa zostanie wprowadzona także w Polsce. Nastąpi to w przyszłym tygodniu....

Kraj, 9 czerwca 2006

ESPN Classic Sport, Club i Planete w ofercie sieci Aster

Oferta telewizyjna sieci kablowej Aster została wzbogacona o trzy nowe kanały tematyczne: ESPN Classic Sport, Club i Planete. Nowe programy...

Kraj, 25 maja 2006

Andrzej Smolik napisał muzykę do najnowszych reklam marki Fresz

Hortex Holding, który przeprowadził relaunch marki napojów owocowych Fresz (o zmianach pisaliśmy w DS "MMP" z 24 kwietnia br.), rusza...

Kraj, 12 kwietnia 2006

Telewizja Kablowa Poznań wprowadza dwa nowe pakiety cyfrowe

Telewizja Kablowa Poznań (TKP) stworzyła dwa nowe pakiety cyfrowe. Przed mistrzostwami świata w piłce nożnej wprowadzony zostanie pakiet Sport. Dla...

Kraj, 17 marca 2006

Dom sprzedaży At Media rozbudowuje zespół

Do zespołu domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media dołączyło pięć osób. Objęły one nowo utworzone stanowiska. Aleksandra Kossowska rozpoczyna pracę...

Kraj, 16 marca 2006

Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie magazynu "Joy"

Wydawnictwo Marquard wprowadza do sprzedaży pierwsze wydanie miesięcznika "Joy". Ma to być luksusowy magazyn skierowany do młodych, dynamicznych i aktywnych...

Kraj, 26 stycznia 2006

Opus B i Effective Media przygotowały kampanię leku Cirrus

Agencja reklamowa Opus B przygotowała strategię i kreację rozpoczynającej się właśnie kampanii preparatu na katar Cirrus firmy UCB Pharma. Działania...

Kraj, 13 stycznia 2006

P&G wprowadza na rynek nową submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów

Procter & Gamble wprowadza na rynek submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów. Jest to linia kosmetyków do pielęgnacji włosów: szamponów, odżywek...

Kraj, 11 stycznia 2006

UPC Polska promuje równolegle swoje trzy usługi

Firma UPC Polska rozpoczęła pierwszą kampanię reklamującą wszystkie trzy usługi - dostęp do telewizji kablowej, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz...

Kraj, 11 stycznia 2006

Fundacja Urszuli Jaworskiej ruszyła z trzymiesięczną kampanią

Ruszyła społeczna kampania pt. "Wyrok" przygotowana przez agencję TBWA dla Fundacji Urszuli Jaworskiej. Celem kampanii, która potrwa do końca marca...

Kraj, 6 stycznia 2006

Visa rusza z dużą kampanią - chce przekonać do częstszego korzystania z kart

Visa Europe startuje z nową intensywną, kilkumiesięczną kampanią reklamową, która ma przekonać posiadaczy kart Visa, aby płacili nimi nie tylko...

Kraj, 19 grudnia 2005

Amnesty International startuje ze świąteczną kampanią

Dziś rozpocznie się świąteczna kampania Amnesty International. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja reklamowa McCann-Erickson. Spoty pojawią się m.in. w...

Kraj, 5 grudnia 2005

Damsko-męska kampania Raiffeisen Banku

Agencja Opus B, która niedawno wygrała przetarg projektowy Raiffeisen Bank Polska SA, przygotowała kreację kampanii reklamującej mobilne konto. Oś kampanii...

Kraj, 2 grudnia 2005

Zenithmedia przygotował kampanię stacji Club w dzienniku "Fakt"

Club, telewizyjny kanał tematyczny dla kobiet należący do grupy Zone Vision, rozpoczyna kampanię reklamową na łamach dziennika ogólnopolskiego "Fakt". Cała...

Kraj, 21 listopada 2005

Polkomtel rozpoczyna komunikację świątecznej oferty abonamentowej Plusa

Polkomtel SA, operator sieci Plus, rozpoczyna intensywną multikanałową (telewizja, prasa, radio, kina, outdoor, internet, BTL) komunikację swojej świątecznej oferty dla...

Kraj, 31 października 2005

At Media wprowadzi nową formę reklamy w stacjach Canal Plus

At Media, dom sprzedaży kanałów tematycznych, wprowadzi nową formę reklamy dostępną w stacjach Canal Plus. Będzie ona dawała możliwość wirtualnego...

Kraj, 26 października 2005

At Media zmieni od przyszłego roku grupę rozliczeniową pakietów GRP

At Media, dom sprzedaży kanałów tematycznych, zamierza od przyszłego roku zmienić grupę rozliczeniową w sprzedaży pakietów ratingowych. Dotychczasowa grupa: wszyscy...

Kraj, 10 października 2005

Kampania listopadowego "Elle" o rekordowej objętości

Listopadowe "Elle" (Hachette Filipacchi Polska), od dziś na rynku, jest wzmocnione kampanią telewizyjną, internetową i promocją w miejscach sprzedaży. Jest...

Kraj, 10 października 2005

ING Bank Śląski reklamuje Otwarte Konta Oszczędnościowe

Od 8 października trwa kampnia ING Banku Śląskiego. Kampania dotyczy głównie Otwartych Kont Oszczędnościowych. W telewizji pojawiły się filmy z...

Kraj, 26 września 2005

LU Polska wspiera markę ciastek Petitki Go

Spółka LU Polska należąca do Danone'a rozpoczęła kampanię reklamową, która ma umocnić świadomość marki ciastek Petitki Go. W lipcu producent...

Kraj, 9 września 2005

Dr. Oetker reklamuje Mussy Owocowe Słodka Chwila

Dr. Oetker rozpoczął intensywną miesięczną kampanię reklamową Mussu Owocowego Słodka Chwila. Lokalną kreację (jak zawsze w przypadku tego brandu) przygotowała...

Kraj, 23 czerwca 2005

P&G wprowadził nowy motyw w komunikacji marki Pantene

Koncern Procter & Gamble ruszył z kampanią reklamową kosmetyków marki Pantene Pro-V, która ma na celu zwrócenie uwagi konsumentów na...

Kraj, 3 czerwca 2005

Lindner i Karasińska zajmą się marketingiem kanałów Zone Vision Networks

Krzysztof Lindner został marketing managerem w firmie Zone Vision Networks, która jest właścicielem i dystrybutorem telewizyjnych stacji tematycznych. Lindner będzie...

Kraj, 5 maja 2005

Kamis przygotował projekt marketingowy wspierający sprzedaż musztard

Kamis-Przyprawy SA rusza z intensywną ponaddwumiesięczną kampanią reklamową, w której będzie promował swoje musztardy. Kampania pod hasłem "Musztardy Kamis -...

Kraj, 20 stycznia 2005

Premium Foods reklamuje herbatki owocowe Vitax

Premium Foods SA rozpoczęła intensywną miesięczną kampanię reklamową herbatek owocowych Vitax pod hasłem "Zdrowe, bo owocowe".15-sekundowy spot emitowany jest we...

Kraj, 6 stycznia 2005

Sery w McDonald's wsparte kampanią

McDonald's Polska wprowadza do menu cztery nowe produkty serowe pod wspólną nazwą SERia SERów. Są to: sałatka Camembert Premiere, kanapki...

Kraj, 21 października 2004

Kanał filmowy Cinemax w ofercie platformy Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat poinformował o podpisaniu umowy z HBO, producentem i dystrybutorem nowego kanału filmowego Cinemax. Kanał startuje w połowie lutego...

Kraj, 13 października 2004

Sony promuje w telewizji aparaty Cybershot

Sony Poland rozpoczęło kampanię cyfrowych aparatów fotograficznych. Ma ona na celu promowanie nowych modeli z linii Cybershot. Potrwa do końca...

Kraj, 27 września 2004

Kanał Club zmienia ramówkę i oprawę graficzną

Club, kanał tematyczny skierowany do kobiet, wprowadza od października nową ramówkę, która ma silniej podkreślać jego rozrywkowy charakter. Uzupełniane będą...

Kraj, 23 sierpnia 2004

At Media będą obsługiwały kanał AXN

Od początku września br. firma At Media zajmie się sprzedażą czasu reklamowego kanału AXN. Stacja AXN kierowana jest przede wszystkim...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Rusza nowa kampania Ramy Creme Bonjour

Unilever Polska SA, producent m.in. serków do pieczywa Rama Creme Bonjour, zaplanował 6-tygodniową telewizyjną kampanię reklamową wspierającą tę markę. Rusza...

Kraj, 21 lipca 2004

Euro RSCG i Mediaedge:cia przygotowały nową kampanię dla marki Bryza Oxi

Na zlecenie firmy Reckitt Benckiser (Poland) SA agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw i dom mediowy Mediaedge:cia przygotowały telewizyjną kampanię launchową...

Kraj, 19 maja 2004

Marquard Media reklamuje czerwcowe numery "CKM-u" i "Cosmopolitan"

Wydawnictwo Marquard Media Polska rozpoczęło kampanię reklamową czerwcowych numerów magazynów "CKM" i "Cosmopolitan". Obydwie kampanie zostały przygotowane we własnym zakresie....

Kraj, 11 marca 2004

Firma Expert Monitor poszerza zasięg monitoringu mediów

Firma Expert Monitor wprowadziła zmiany na liście monitorowanych mediów. Do monitoringu stacji telewizyjnych dołączono trzy kolejne - TVN Turbo, Club...

Kraj, 2 lutego 2004

Od lutego br. TVN24 dostępny w Cyfrowym Polsacie

Od lutego br. kanał TVN24 (Grupa ITI) będzie dostępny w ofercie platformy Cyfrowy Polsat. W pakiecie podstawowym zastąpi kanał filmowy...

Kraj, 29 stycznia 2004

Chellomedia wprowadza zmiany do serwisu internetowego

Chellomedia, producent kanałów tematycznych takich jak Club i Extreme Sports Channel, udoskonalił własną witrynę internetową działającą pod nazwą Wirtualnego Salonu...

Kraj, 13 czerwca 2003

Wasa wprowadza dwa nowe produkty wspierane kampanią

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty pieczywa chrupkiego - Wasa Original i Wasa Break....

Kraj, 22 maja 2003

Club - kanał dla kobiet dostępny w całej Polsce

Kanał Club poinformował o zwiększeniu zakresu dystrybucji swoich programów na obszarze Polski. Ten kanał tematyczny, emitowany całkowicie w polskiej wersji...

Kraj, 9 maja 2003

Wasa Barilla Poland planuje intensyfikację działań reklamowych

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. planuje w tym roku jeszcze trzy kolejne kampanie wizerunkowe marki pieczywa chrupkiego Wasa. Obecnie...

Kraj, 24 kwietnia 2003

Sprzedaż pierwszego numeru "Glamour" wyniosła 400 tys. egzemplarzy

Jak informuje wydawnictwo Gruner + Jahr, pierwszy numer magazynu "Glamour" sprzedał się w liczbie ponad 400 tys. egzemplarzy. Dziś na...

Kraj, 9 kwietnia 2003

Grupa Multimedia Polska zwiększa zasięg i poszerza ofertę

Operator telewizji kablowej i dostawca internetu Grupa Multimedia Polska z Gdyni od 1 maja br. zwiększa swój zasięg, a tym...

Kraj, 27 marca 2003

G+J wprowadził na rynek nowy magazyn "Glamour"

Gruner + Jahr Polska wprowadził na rynek nowy magazyn dla kobiet "Glamour". Miesięcznik jest wydawany na licencji Conde Nast International....

Kraj, 9 sierpnia 2002

Trzy nowe kanały telewizyjne w portfolio firmy At Media

At Media, broker czasu reklamowego w telewizyjnych kanałach tematycznych, poszerzył portfolio obsługiwanych przez siebie klientów. Kierownictwo firmy podpisało umowy z...

Kraj, 11 czerwca 2002

At Media poszerzy portfolio obsługiwanych kanałów telewizyjnych

At Media, broker czasu reklamowego w telewizyjnych kanałach tematycznych, poszerza portfolio obsługiwanych przez siebie kanałów. Prawdopodobnie do oferty firmy już...

Kraj, 21 lutego 2002

Nowa platforma cyfrowa Cyfra Plus ruszy 1 marca br. bez Vivy Polska

Nowa platforma cyfrowa powstała z połączenia Cyfry Plus i Wizji TV ruszy 1 marca br. To konsekwencja fuzji, na którą...