M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Co jest grane (marka)"

Kraj, 4 marca 2015

Eska TV wesprze swój nowy program kampanią

"100 złotych, czyli klipy, które opłaca się znać" otrzymają wsparcie w prasie i internecie.

Kraj, 22 września 2014

"Gazeta Stołeczna" z nowym naczelnym

Michał Wybieralski nowym szefem redakcji.

Kraj, 19 stycznia 2012

Agora z lokalną siecią reklamową

Local Power ma łączyć potencjał promocyjny serwisów grupy Gazeta.pl, lokalnych wydań "Gazety Wyborczej" i kilkudziesięciu partnerskich serwisów lokalnych.

Kraj, 21 lutego 2011

Citi Handlowy uruchamia program multipartnerski

Bank wraz z siedmioma partnerami handlowymi będzie go reklamował.

Kraj, 12 lipca 2010

Kinowe seanse bez endu

36,6 oferuje swoim użytkownikom filmowe pakiety na lato.

Kraj, 15 czerwca 2010

Anna Koczarska w MagnifiCo

Zajmie się obsługą m.in. Incentive Concept i Salad Story.

Kraj, 8 października 2009

"Gazeta Wyborcza" reklamuje weekendowe dodatki

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpoczęła promocję swoich weekendowych wydań i dodatków. Na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (spółka zależna Agory) oraz...

Kraj, 18 września 2009

Sieć Aster promuje usługę wideo na żądanie

Aster, dostawca usług telekomunikacyjnych, w tym telewizji kablowej, rozpoczyna kampanię promującą usługę VoD (wideo na żądanie). Działania obejmą swoim zasięgiem:...

Kraj, 13 października 2008

Aleksandra Salecka specjalistą ds. promocji "Machiny"

Aleksandra Salecka została nowym specjalistą ds. promocji magazynu "Machina". Dołączyła do działu marketingu Media Point Group (wydawcy "Machiny"). Będzie odpowiedzialna...

Kraj, 5 października 2007

Empik zmienia logotyp, stronę WWW i startuje z kampanią reklamową

Sieć sklepów Empik (Grupa Empik Media & Fashion) zmieniła swój logotyp oraz serwis internetowy WWW. Portal www.empik.com - łączący sklep...

Kraj, 5 lipca 2004

Synergy Marketing Partners przygotowała letnią promocję Pizzy Hut

Ruszyła nowa promocja "Letnie szaleństwo" w sieci restauracji Pizza Hut (AmRest) opracowana przez Synergy Marketing Partners. Konsumenci mogą dokonać zakupu...

Kraj, 29 sierpnia 2003

Agora pracuje nad męskim dodatkiem do "GW" i zmianą "Co jest grane"

Agora SA, według nieoficjalnych informacji, przygotowuje męski dodatek do "Gazety Wyborczej". Ma on być publikowany raz w tygodniu. Do dystrybucji...

Kraj, 15 października 2002

Agencja reklamowa V&P przygotowała kampanię dla piwa Redd's

Trwa "Mania'Grania", akcja wizerunkowa marki piwa Redd's (Kompania Piwowarska) przygotowana przez agencję reklamową V&P i dom mediowy Starcom, polegająca na...

Kraj, 26 kwietnia 2002

Siemens rozpoczął wiosenną kampanię telefonów komórkowych

Siemens Information and Communications Mobile Devices rozpoczął kampanię wizerunkową dwóch telefonów komórkowych - modeli ME 45 i C45. Kampania modelu...

Kraj, 2 lipca 2001

REMJASZ ODPOWIADA ZA SPRZEDAŻ I MARKETING "CITY MAGAZINE"

Beata Remjasz została dyrektorem reklamy bezpłatnego magazynu "City Magazine". Jednocześnie objęła funkcję wiceprezesa zarządu spółki City Magazine Sp. z o.o.,...