M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Coca-Cola Poland Services (firma)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 16 czerwca 2015

Aleksandra Lau pokieruje zespołem brand & entertainment w On Board Ecco Network

Awans na stanowisko PR managera w strukturze grupy.

Kraj, 6 maja 2015

Łukasz Borek zostanie dyrektorem wykonawczym w SMG Next

Zastąpi Jacka Celińskiego, który z SMG związany był prawie 10 lat.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Nowy wizerunek i kampania Kropli Beskidu

Komunikacja "Czysta strona życia" jest utrzymana w nowocześniejszym niż dotychczas tonie.

Kraj, 17 grudnia 2014

Debiutuje Burn Berry

W styczniu na rynku pojawi się nowy produkt z portfolio Coca-Coli.

Kraj, 8 października 2014

Marit Kroon awansowała w Coca-Coli

Nowa senior stills activation manager w Coca-Cola Poland Services.

Kraj, 23 września 2014

Nowa butelka Kropli Beskidu 0,75 l

Za kreację materiałów POS odpowiada agencja Fortis.

Kraj, 26 czerwca 2014

MediaCom przejmuje obsługę Coca-Coli

Marketer kończy współpracę ze Starcomem.

Przetargi, 25 czerwca 2014

MediaCom wygrał budżet Coca-Coli

Marketer kończy współpracę ze Starcomem.

Kraj, 17 czerwca 2014

Piotr Michalak został digital knowledge managerem w Next

Agencja ma stać się centrum wiedzy i inspiracji digitalowej dla całej struktury grupy Starcom MediaVest.

Kraj, 30 kwietnia 2014

Internauci stworzyli reklamę Sprite'a [wideo]

Emitowany w telewizji spot ma również silne wsparcie w internecie.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Sprite współpracuje z youtuberami

Marka pojawi się w kanałach poświęconych gamingowi.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Coca-Cola: ten sezon będzie lepszy dla Kropli Beskidu

Sprzedaż Kropli Beskidu w poprzednim sezonie była niższa od tej wypracowanej w 2012 r. W tym roku ma być lepiej.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Iwona Zaczek w Coca-Cola Poland Services

Firma ma nowego public affairs and communications managera.

Kraj, 21 marca 2014

Awanse i nowe osoby w Garden of Words

Trzy osoby dołączają do zespołu, dwie awansują.

Kraj, 19 lutego 2014

Powerade po raz pierwszy z Orlen Warsaw Marathon

Napoje Powerade wspomogą uczestników Orlen Warsaw Marathon.

Kraj, 3 lutego 2014

Andrés Iniesta ambasadorem Powerade

W maju ruszy mundialowa kampania Powerade.

Kraj, 30 stycznia 2014

Iwona Sarachman w AmRest

Spółka ma nowego dyrektora PR.

Kraj, 13 stycznia 2014

Next zatrudnia ludzi po przetargach

Zespół agencji powiększył się o trzy nowe osoby.

Kraj, 3 grudnia 2013

Sześć marek Coca-Coli trafia do agencji Next

Agencja po przetargu zajmie się digitalową obsługą brandów: Coca-Cola (wariant podstawowy), Fanta, Nestea, Kropla Beskidu, Cappy, Powerade.

Kraj, 25 listopada 2013

Maher Eldaly wraca do Coca-Coli

Menedżer o polskich korzeniach obejmie kluczową funkcję w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Kraj, 18 listopada 2013

Dwie nominacje dla Mondelez Polska w European Excellence Awards

Zaprezentowano short-listę konkursu. W konkursie głównym walczą jeszcze trzy polskie kampanie.

Kraj, 8 listopada 2013

Anna Jakubowska nową dyrektor generalną Coca-Coli w Polsce i krajach bałtyckich

Urodzona w Kanadzie polska menedżerka zastępuje Paula Woodwarda.

Przetargi, 7 października 2013

McCann i Next wygrywają digital Coca-Coli

10-letnia współpraca Coca-Coli w zakresie obsługi interaktywnej z agencją K2 właśnie się zakończyła lub zmieni charakter.

Przetargi, 4 października 2013

McCann i Next wygrywają digital Coca-Coli

K2 traci obsługę interaktywną swojego wieloletniego klienta.

Kraj, 1 lipca 2013

Polska edycja bidonowej promocji Powerade'a najlepsza w Europie

W ciągu kilku miesięcy trwania akcji polski projekt stał się najlepszym w Europie. Promocja potrwa do października br.

Przetargi, 24 czerwca 2013

Short-lista w przetargu digital Coca-Coli

K2 przechodzi do dalszego etapu - wynika z naszych ustaleń. Marketer nie ujawnia szczegółów.

Kraj, 20 czerwca 2013

Cappy z dniówką na Onecie

Rozpoczynają się działania online marki z portfolio Coca-Cola Poland Services.

Przetargi, 3 czerwca 2013

Coca-Cola planuje przetarg na social media

Marketer jest na etapie zbierania agencyjnych credentials.

Kraj, 24 maja 2013

"Podziel się radością" - nowy spot Coca-Coli

Imiona na butelkach napoju to tylko część platformy komunikacyjnej.

Kraj, 11 kwietnia 2013

Powerade rozdaje imienne bidony

Coca-Cola rusza z największą w historii marki promocją konsumencką marki Powerade.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Duże wzrosty brokerów kinowych

New Age Media i Multikino Media notują spore wzrosty wpływów reklamowych.

Kraj, 15 marca 2013

Powerade chce umocnić pozycję lidera, Korzeniowski ambasadorem

Coca-Cola Poland Services planuje największą w historii marki w Polsce kampanię promocyjną.

Kraj, 12 marca 2013

Coca-Cola wybrała agencję PR

W wyniku wygranego przetargu obsługą PR wszystkich marek w portfolio Coca-Cola Poland Services zajmie się Rc2.

Kraj, 11 marca 2013

Mikołaj Ciaś poszerza kompetencje w Coca-Coli

Senior marketing manager będzie odpowiadać także za kategorię wody.

Kraj, 17 października 2012

Nowy podział obowiązków w Starcom MediaVest Group

Jacek Celiński został dyrektorem wykonawczym w agencji Next. Wcześniej w Starcomie kierował zespołem obsługującym Coca-Cola Poland Services, teraz zajmie się tym Sebastian Szade.

Kraj, 12 października 2012

Agencja K2 przygotowała telewizyjne reklamy marki Cappy Coca-Coli

10-sekundowe reklamy przygotowano w animacji 3D; to pierwszy spot TV zrealizowany przez K2 dla tego klienta.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Małgorzata Drąg odpowiada za Fantę i Sprite w Coca-Coli

Ostatnio pracowała przy projekcie związanym z Euro 2012.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Coca-Cola wspiera kampanią Nestea Green Tea

Komunikacja jest wprowadzeniem do kampanii marketingowej przygotowanej dla nowości produktowej Nestea Green Tea z ekstraktem z liści stewii.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Coca-Cola w nowej kampanii Burn podkreśla asocjacje marki z muzyką (WIDEO)

Emitowany spot TV bazuje na filmie viralowym.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Sebastian Wężyk ma nowe kompetencje w Coca-Coli

Po roku pracy przy projekcie Euro zajmuje się marketingiem produktów light.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Nowa Fanta w ofercie Coca-Coli

Specjalna seria napoju kontynuuje założenia kampanii "Fanta. Mniej powagi. Więcej zabawy".

Kraj, 26 lipca 2012

Cappy prowadzi komiksowy fan page

Autorzy strony fanowskiej zrezygnowali ze standardowych postów na rzecz komiksowych wpisów.

Kraj, 25 lipca 2012

Coca-Cola stawia na produkty typu light

Marketer zamierza nadal pracować nad innowacjami z wykorzystaniem szeregu słodzików.

Kraj, 28 czerwca 2012

Coca-Cola zyskuje dzięki Euro 2012 i kosztem Pepsi

Marketer chwali się, że jego flagowa marka ma najwyższe udziały od lipca ub.r.

Kraj, 1 czerwca 2012

Burn szykuje się do letnich festiwali [wideo]

Agencja interaktywna Next przygotowała spot dla marki Burn promujący konkurs Burn Lato Festiwali.

Kraj, 31 maja 2012

Maciej Gondko regional marketing & PR directorem w Bridgestone

Do firmy oponiarskiej menedżer przeszedł z BP.

Kraj, 28 maja 2012

Druga seria kolekcjonerskich puszek Coca-Cola

Marketer w ramach sponsoringu Euro 2012 sprzedaje napoje w limitowanych puszkach.

Kraj, 27 kwietnia 2012

Nestle Waters wkrótce rusza z kampanią Nałęczowianki [wideo]

Marketer wykorzysta wprowadzoną rok temu platformę komunikacyjną marki.

Kraj, 25 kwietnia 2012

Nowe insighty w komunikacji Cappy i Tymbarku

Marketerzy odeszli od komunikowania cech produktowych, a skupiają się na okazji do konsumpcji soków.