M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Coca-Cola Zero (marka)"

Zagranica, 6 marca 2015

Rozpoczyna się wielki redesign Coca-Coli

Firma startuje z długofalowym projektem, który ma ujednolicić komunikację na opakowaniach.

Kraj, 3 marca 2014

Rusza kampania Pepsi Max [wideo]

Pepsi-Cola GB wspiera nową wersję napoju bez cukru, przygotowaną specjalnie na polski rynek.

Kraj, 25 lutego 2014

Pepsi Max planuje relaunch

Na rynku pojawiła się nowa wersja napoju bez cukru.

Kraj, 22 listopada 2013

Szymon Michalik pokieruje marketingiem Adidasa

Marketer sportowy ma nowego szefa marketingu dotychczas związanego z Grupą Żywiec.

Zagranica, 9 lipca 2013

Coca-Cola wprowadza mniejsze puszki

Zabieg ma być reakcją na coraz głośniejsze rozmowy o tym, że słodkie napoje przyczyniają się do epidemii otyłości w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 5 lipca 2013

Coca-Cola Zero rusza z nową odsłoną kampanii

Trwa akcja marki "Uwierzysz, jak spróbujesz".

Kraj, 22 kwietnia 2013

Coca-Cola Zero: "Uwierzysz jak spróbujesz" [wideo]

Po zeszłorocznym "Skyfall" drugie mocne uderzenie marki.

Kraj, 12 kwietnia 2013

Aktywacja marki Coca-Cola

Agencja Havas Engage Warsaw wygrała przetarg na kompleksową realizację aktywności z zakresu experiential samplingu dla marek Coca-Cola, Coca-Cola Zero i Nestea.

Kraj, 22 sierpnia 2012

Coca-Cola razem z Playem

Marketerzy prowadzą wspólną akcję promocyjną.

Kraj, 16 sierpnia 2012

Coca-Cola zagra z Bondem

Wkrótce kampania w Polsce.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Sebastian Wężyk ma nowe kompetencje w Coca-Coli

Po roku pracy przy projekcie Euro zajmuje się marketingiem produktów light.

Kraj, 25 lipca 2012

Coca-Cola stawia na produkty typu light

Marketer zamierza nadal pracować nad innowacjami z wykorzystaniem szeregu słodzików.

Zagranica, 27 marca 2012

Giganci podpisują porozumienie

Czołowe koncerny produkujące żywność podpisały w Wlk. Brytanii porozumienie wzorowane na amerykańskiej koncepcji zaproponowanej przez żonę prezydenta USA Michelle Obamę.

Kraj, 14 marca 2012

Szwaj dołączył do zespołu Starcomu

Zespół Coca-Coli ma nowego senior media managera.

Kraj, 27 stycznia 2012

Piłkarska gorączka Coca-Coli

Marketer rozpoczyna swoją największą promocję związaną z Euro 2012.

Kraj, 18 listopada 2011

SocialVibe i IDMnet angażują w Facebooku

Partnerstwo obu firm ma pozwolić markom na dotarcie do społeczności aktywnych graczy w Polsce, korzystających z gier w Facebooku, takich jak "Farmville" i "Cityville", szacowanej na 6 milionów użytkowników miesięcznie.

Kraj, 3 listopada 2011

Coke Zero z "Pimp My Ride" i Euro 2012

Coca-Cola Zero realizuje kolejny etap kampanii związanej z programem MTV; w Polsce nie pojawi się platforma komunikacyjna "Mission Impossible 4".

Przetargi, 6 czerwca 2011

Field marketing Coca-Coli w Euro RSCG 4D

Agencja w przetargu obroniła budżet, który realizowała także w ub.r.

Kraj, 5 maja 2011

Coca-Cola rozda w promocji 5 mln butelek

Marka podąża śladem takich brandów jak Big Milk czy Harnaś i rozpoczyna wielką, bardzo prostą promocję.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Coca-Cola Zero z MTV

Marka napoju została partnerem pierwszej polskiej edycji programu "Pimp My Ride".

Zagranica, 23 lutego 2011

Coca-Cola chce zmniejszyć dystans do Pepsi

Firma rozpoczyna ofensywną kampanię reklamową napoju Coca-Cola Zero, który ma odebrać część udziałów Pepsi Max.

Kraj, 13 stycznia 2011

Coca-Cola łączy serwisy Coke.pl i Zapunktowani.pl

Nowa platforma internetowa będzie skierowana do wszystkich grup konsumentów.

Kraj, 21 grudnia 2010

Jakubowiak odpowiada za projekt Euro2012 w Coca-Coli

Będzie odpowiadał za marketing w związku ze zbliżającymi się mistrzostwami Europy w piłce nożnej.

Kraj, 14 października 2010

Coca-Cola Zero ratuje z opresji

"Księga ratunkowa" w Facebooku osią kampanii.

Zagranica, 5 października 2010

Coca-Cola rezygnuje z Wayne'a Rooneya

Marketer po wybuchu skandalu wokół piłkarza wycofał się z promocji z jego udziałem.

Kraj, 30 lipca 2010

Cola bez grawitacji

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała eventy dla marki Coca-Cola Zero, które pokazują męski i "ekstremalny" charakter produktu.

Kraj, 16 lipca 2010

Coca-Cola stawia na VoD

Coca-Cola rozpoczęła nową akcję promocyjną. Po zakupie litrowej butelki napojów konsumenci będą mogli obejrzeć film na platformie Iplex.pl.

Przetargi, 12 maja 2010

Euro RSCG 4D dla Coca-Cola

Agencja obsłuży projekty BTL na trzech rynkach Europy Środkowej.

Kraj, 1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Kraj, 12 lutego 2009

Paweł Murak client service directorem K2 Internet; nowi account directorzy

W dziale obsługi klienta agencji interaktywnej K2 Internet awansowano trzy osoby. Stanowisko client service directora objął Paweł Murak, związany z...

Kraj, 13 listopada 2008

Marek Sayan Skwarski creative group head w Momentum Worldwide

Marek Sayan Skwarski objął stanowisko creative group head w dziale kreacji agencji Momentum Worldwide. Zastąpi Cezarego Zielińskiego, który w październiku...

Kraj, 8 lipca 2008

K2 autorem internetowych aktywności Coke Live Music Festival 2008

Ruszył oficjalny serwis internetowy sierpniowego Coke Live Music Festival 2008 zrealizowany przez K2 Internet - www.clmf.pl. Zawiera on aktualne informacje...

Kraj, 5 maja 2008

McDonald's wprowadza zmiany w menu i wspiera je promocją

Agencja reklamowa DDB jest autorem materiałów promocyjnych związanych z wprowadzeniem poszerzonej oferty sieci restauracji fast food McDonald's. W sprzedaży pojawiła...

Kraj, 23 kwietnia 2008

Coca-Cola realizowała reklamy online w czasie rzeczywistym

Coca-Cola Poland Services w ramach multimedialnej kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek napój Coca-Cola Zero wykorzystała niestandardową akcję w portalu...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Multimedialna kampania i sampling 2 mln puszek wesprą debiut Coca-Coli Zero

Koncern Coca-Cola wprowadził na nasz rynek markę Coca-Cola Zero (co potwierdza nasze nieoficjalne doniesienia na ten temat opublikowane w DS...

Zagranica, 7 listopada 2007

Coca-Cola Zero zmienia strategię komunikacyjną w Wielkiej Brytanii

Coca-Cola Zero zmienia strategię komunikacyjną w Wielkiej Brytanii. Nowa kampania autorstwa agencji Wieden & Kennedy, która będzie też prawdopodobnie używana...