M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Coca-Cola (marka)"

Zagranica, 13 września 2016

Aldi z pierwszą kampanią telewizyjną w historii

W Niemczech startuje pierwsza w historii sieci kampania telewizyjna na rodzimym rynku o charakterze wizerunkowym.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Kraj, 20 lipca 2016

Urszula Śpiewak dołącza do client service'u J. Walter Thompson

Obejmuje stanowisko account supervisora.

Zagranica, 9 czerwca 2016

Coca-Cola wypada z pierwszej dziesiątki najcenniejszych marek świata

Na szczycie rankingu BrandZ znalazł się ponownie Google, zwiększając swoją wartość do 229 mld dol. Wyniki rankingu zostały podane do wiadomości przez firmy WPP i Millward Brown.

Przetargi, 7 czerwca 2016

VanLief wygrywa przetarg Coca-Cola HBC Polska

Agencja będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie aktywacji konsumenckiej.

Zagranica, 31 maja 2016

Koncern z Atlanty wprowadza patriotyczną Coca-Colę

Z związku z obchodami narodowego święta - podobnie jak wielu innych producentów - przystraja puszkę popularnego napoju we flagę i zamieszcza patriotyczny przekaz.

Kraj, 18 maja 2016

Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

Awans marketera związanego z firmą od ponad 10 lat na nowo utworzone stanowisko.

Kraj, 17 maja 2016

Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

Awans marketera związanego z firmą od ponad 10 lat na nowo utworzone stanowisko.

Zagranica, 5 kwietnia 2016

Cadbury ze sloganem łudząco podobnym do Coca-Coli

Producent czekolady startuje z kampanią pod hasłem "Tastes like it feels".

Kraj, 4 kwietnia 2016

Nazar Al-Khouri PR & new business directorem w Ogilvy & Mather

New business director z Film Produkcji zmienia pracodawcę.

Przetargi, 10 lutego 2016

SMG będzie pracować dla marki Metaxa

Agencja wygrała przetarg na obsługę brandu w mediach społecznościowych.

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Zagranica, 19 listopada 2015

USA: gwałtownie spada sprzedaż e-papierosów

Jako główne przyczyny analitycy wskazują niedogodności z użytkowaniem i coraz częściej pojawiające się obostrzenia w publicznych miejscach związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem.

Kraj, 4 listopada 2015

Coca-Cola gotowa do świąt

Producent popularnego napoju przygotował przedświąteczną odsłonę kampanii "Podaruj radość".

Kraj, 3 listopada 2015

T-Mobile szybszy niż Coca-Cola

W tym roku operator jako pierwszy rozpoczyna świąteczną komunikację reklamową i to z ciężarówkami a la Coca-Cola.

Zagranica, 24 września 2015

Snickers, tak jak wcześniej Coca-Cola i Kit-Kat, usuwa logo z opakowania

W ramach kampanii "Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny" Snickers umieszcza na opakowaniach określenia cech charakteru głodomora.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Orange prowadzi na Snapchacie

Zestawienie przygotował Hash.fm.

Zagranica, 30 marca 2015

Pepsi zepchnęła Diet Coke z pozycji wicelidera amerykańskiego rynku

W Stanach w ub.r. Pepsi-Cola zepchnęła Diet Coke z fotela wicelidera pod względem sprzedaży wolumenowej napojów gazowanych. Sprzedaż tych napojów spadła na rynku amerykańskim dziesiąty rok z rzędu - tym razem o 0,9 proc., głównie na rzecz wód mineralnych i herbat mrożonych.

Kraj, 10 marca 2015

Największa akcja samplingowa Coca-Coli w trzech polskich miastach

Za organizację akcji odpowiada Havas Engage Warsaw.

Zagranica, 2 marca 2015

Coca-Cola składa hołd historii swojego designu

Wystartowała kampania na 100-lecie ikonicznej butelki.

Zagranica, 28 listopada 2014

SABMiller i Coca-Cola łączą operacje w Afryce

Koncerny SABMiller oraz Coca-Cola ogłosiły połączenie operacji produkcyjnych w południowej i wschodniej Afryce. Na mocy tego porozumienia utworzono nowy podmiot Coca-Cola Beverages Africa, gdzie 57 proc. udziałów należy do SABMiller, a 11,3 proc. do koncernu z Atlanty.

Zagranica, 3 listopada 2014

Szef SodaStream mówi "sorry" za wcześniejsze "Sorry Cola, Pepsi"

Szef koncernu przyznał, że reklama ze Scarlett Johansson za mocno uderzyła w Colę i Pepsi.

Kraj, 7 października 2014

Maciej Sobieski przechodzi do Isobar Poland

Nowy senior account manager w agencji.

Kraj, 23 lipca 2014

"Powiedz to piosenką" nowa kampania Coca-Coli

Jak zapowiada koncern, ma to być jedna z największych kampanii produktowych na świecie.

Kraj, 17 czerwca 2014

Nestea kontynuuje promowanie wolności

Rusza aktywacja digitalowa wspierana kampanią w internecie. Za przygotowanie koncepcji i realizację aktywacji #15sekundwolności odpowiada agencja Next, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Kraj, 6 marca 2014

Grupa IQS współpracuje z MRevolution

Porozumienie dotyczy narzędzi do realizacji badań w społecznościach badawczych.

Kraj, 24 stycznia 2014

Knorr, Coca-Cola i Milka markami najczęściej kupowanymi przez użytkowników Listonic

W 2013 r. największą popularnością cieszyły się produkty spożywcze - przede wszystkim warzywa i owoce, nabiał oraz przyprawy.

Kraj, 22 stycznia 2014

W niemieckim Lidlu nie kupimy już Coca-Coli

W Polsce z koncernem Coca-Cola Lidl pracuje przy pojedynczych ofertach.

Kraj, 18 grudnia 2013

Jakub Krawczyk z Ogilvy przeszedł do Saatchi & Saatchi

Zadaniem Krawczyka w Saatchi & Saatchi jest współpraca z business directorami w celu zwiększania zakresu prac digital na obsługiwanych markach.

Kraj, 3 grudnia 2013

Sześć marek Coca-Coli trafia do agencji Next

Agencja po przetargu zajmie się digitalową obsługą brandów: Coca-Cola (wariant podstawowy), Fanta, Nestea, Kropla Beskidu, Cappy, Powerade.

Kraj, 29 listopada 2013

K2 zajmie się częścią projektów Coca-Coli

Agencja nadal będzie współpracować z marketerem.

Kraj, 22 listopada 2013

Szymon Michalik pokieruje marketingiem Adidasa

Marketer sportowy ma nowego szefa marketingu dotychczas związanego z Grupą Żywiec.

Kraj, 12 listopada 2013

Nowy team kreatywny w Havas Worldwide Warsaw

Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń po odejściu z Lowe Warsaw dołączyli do HWW.

Zagranica, 11 października 2013

YouTube marką młodego pokolenia

Firma Thinkhouse przygotowała listę 100 marek, z którymi utożsamiają się młodzi Brytyjczycy.

Zagranica, 1 października 2013

Coca-Cola traci pozycję najcenniejszej marki

Brand, który utrzymywał pierwsze miejsce przez 13 lat, w tym roku został zastąpiony przez Apple.

Kraj, 2 września 2013

Reklama napojów bezalkoholowych w Polsce lekko w górę

W porównaniu z ubiegłym rokiem producenci zwiększyli o 6 proc. wydatki.

Kraj, 19 lipca 2013

Wakacyjny spot Coca-Coli

Marka rusza z następnym etapem kampanii "Podziel się radością".

Kraj, 11 lipca 2013

W Polskę ruszają Connect Trucki Coca-Coli

Agencja Havas Engage Warsaw rozpoczyna aktywację dla marki Coca-Cola, konsumenci mogą umieścić imię na puszkach napoju.

Kraj, 8 lipca 2013

Śpiewak i Murawska odchodzą z McCann Warsaw

Jędrzej Oleszkiewicz przeniesiony do biura agencji w Moskwie.

Zagranica, 4 czerwca 2013

Coca-Cola wprowadza na rynek dwudzielne puszki

W ramach akcji "Share the happiness" Coca-Cola proponuje nowość dla konsumentów.

Kraj, 24 maja 2013

"Podziel się radością" - nowy spot Coca-Coli

Imiona na butelkach napoju to tylko część platformy komunikacyjnej.

Zagranica, 21 maja 2013

Kellogg's z tajną recepturą

Producent chce walczyć z rosnącą konkurencją marek własnych w sieciach.

Zagranica, 15 maja 2013

Coca-Cola walczy z otyłością

Firma zapowiedziała czteropunktowy program, który wdroży na wszystkich rynkach.

Kraj, 7 maja 2013

Coca-Cola zachęca do dzielenia się radością

Rusza kampania wspierająca zdjęcie logotypu z najcenniejszej marki FMCG.

Zagranica, 6 maja 2013

Coca-Cola usuwa z butelek swoje logo

W sprzedaży są już opakowania z imionami "właścicieli" zamiast logotypu.

Kraj, 6 maja 2013

Cztery statuetki Clio dla Polaków

180heartbeats + Jung v. Matt, Young & Rubicam Brands oraz Platige Image nagrodzone w międzynarodowym konkursie Clio Awards 2013.

Kraj, 23 kwietnia 2013

Nowa kampania Coca-Coli promuje ruch [wideo]

Marketer chce zachęcić Polaków do wprowadzenia większej porcji ruchu w ich codzienne życie, nie tylko w postaci sportu, lecz także w formie drobnych, codziennych aktywności, np. prac w ogrodzie.

Kraj, 22 kwietnia 2013

Coca-Cola Zero: "Uwierzysz jak spróbujesz" [wideo]

Po zeszłorocznym "Skyfall" drugie mocne uderzenie marki.

Kraj, 12 kwietnia 2013

Aktywacja marki Coca-Cola

Agencja Havas Engage Warsaw wygrała przetarg na kompleksową realizację aktywności z zakresu experiential samplingu dla marek Coca-Cola, Coca-Cola Zero i Nestea.

Zagranica, 8 kwietnia 2013

Cola i Coke Zero smakują tak samo

Coca-Cola ruszyła z nową kampanią.