M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Coca-Cola (firma)"

Zagranica, 22 listopada 2018

MediaCom utrzymał obsługę Coca-Coli w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.

Kraj, 14 listopada 2018

Coca-Cola zachęca do czynienia dobra na święta

Wystartowała świąteczna kampania marketera.

Zagranica, 13 listopada 2018

Coca-Cola chce wprowadzić napoje energetyczne pod własną marką

Gigant napojowy chce rozwijać portfolio, inwestując w naturalne energetyki.

Zagranica, 8 listopada 2018

Coca-Cola w Wielkiej Brytanii reaktywuje ikoniczną kampanię

W nowej odsłonie producent coli stawia na wariant Zero Sugar.

Kraj, 25 października 2018

Anna Mrożewska z Coca-Coli do lubelskiego Herbapolu

Będzie pełnić funkcję dyrektor marketingu. Jednocześnie stanowisko dyrektora handlowego objął Paweł Głowniak.

Zagranica, 23 października 2018

Brian Smith chief marketing officerem Coca-Coli

Duże zmiany menedżerskie na szczeblach regionalnych.

Zagranica, 8 października 2018

Fuzetea z szeroką kampanią TV w Wielkiej Brytanii

Marka Coca-Coli podkreśla potrzebę znalezienia czasu dla siebie.

Zagranica, 5 października 2018

Apple detronizuje Google w rankingu najcenniejszych marek

Znamy wyniki raportu 2018 Best Global Brands.

Kraj, 4 października 2018

Sprostowanie: Napój PepsiCo nie jest odpowiedzią na produkt Coca-Coli

Napój funkcjonalny pojawił się na rynku przed wprowadzeniem napoju prozdrowotnego Coca-Coli, dlatego nie jest bezpośrednią odpowiedzią na ruch Coca-Coli.

Zagranica, 27 września 2018

Coca-Cola chce rosnąć w segmencie niegazowanych napojów owocowych

Coca-Cola we Francji podpisała porozumienie z Alize z związku z planami przejęcia Tropico.

Kraj, 25 września 2018

Dariusz Kopczyński i Łukasz Boruń w zespole Altavia Polska

Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży.

Zagranica, 19 września 2018

Allianz będzie sponsorem igrzysk olimpijskich od 2021 do 2028 r.

Umowa z MKOl przewiduje także wykorzystanie praw marketingowych.

Zagranica, 14 września 2018

Coca-Cola sponsorem Premier League

W ramach partnerstwa komercyjnego Coca-Cola będzie promować szerokie portfolio.

Zagranica, 12 września 2018

Coca-Cola organizuje przetarg na zakup i planowanie mediów

Budżetu broni MediaCom.

Zagranica, 3 września 2018

Coca-Cola kupi Costa Coffee

Gigant napojowy zwraca się w kierunku segmentu gorących napojów.

Zagranica, 30 sierpnia 2018

Coca-Cola przejmuje Moxie

Jedna z najstarszych w Stanach Zjednoczonych marek napojów gazowanych w rękach giganta napojowego.

Zagranica, 24 sierpnia 2018

Coca-Cola wprowadziła na rynek w 2017 r. 500 napojów

Większość z nich nie ma nic wspólnego z colą.

Kraj, 27 lipca 2018

Coca-Cola wprowadza napoje na bazie roślin

Marka AdeZ ma dyktować trendy w nowym segmencie.

Kraj, 26 lipca 2018

Festiwal Nowe Horyzonty po raz 18. we Wrocławiu

W tym roku festiwal obywa się bez sponsora tytularnego. Tegoroczna edycja największego - obok warszawskiego - festiwalu filmowego w Polsce potrwa od 26 lipca do 5 sierpnia.

Kraj, 23 lipca 2018

Starcom: Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z największymi wzrostami znajomości podczas MŚ 2018

Starcom zbadał znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją.

Zagranica, 11 czerwca 2018

Cola z subtelną kampanią o muzułmanach

Gigant napojowy z rzadką wypowiedzią na pograniczu ideologicznej deklaracji.

Kraj, 7 czerwca 2018

Coca-Cola rusza z finalną odsłoną kampanii mundialowej

Przygotowano geolokalizowane, ogólnopolskie działania OOH i kampanię TV. Wykorzystane zostaną też inne media.

Kraj, 28 maja 2018

Wirtualna Polska z programem na żywo na mundial

W "Prosto z mistrzostw" będą komentować Radosław Majdan, Jacek Gmoch i Cezary Kucharski, a poprowadzi go m.in. Michał Kołodziejczyk. Sponsorem jest Coca-Cola.

Zagranica, 28 maja 2018

Coca-Cola wprowadza pierwszy napój alkoholowy w swej historii

Napój o nazwie Lemon-Do pojawi się w Japonii.

Zagranica, 25 maja 2018

Pepsi wyprzedza Colę w Effie Effectiveness Index Worldwide

Pepsi została uznana za najskuteczniejszą markę na świecie. Na kolejnych pozycjach są: McDonald's, Coca-Cola i Vodafone.

Zagranica, 22 maja 2018

Diet Pepsi wraca do aspartamu

W 2015 r. w napoju zaczęto stosować inne słodziki, ale część konsumentów nie pogodziła się ze zmianą.

Zagranica, 17 maja 2018

Nowa kampania Schweppes z ważnym wątkiem społecznym

W Brazylii agencja Ogilvy Brazil stworzyła sukienkę, która liczy, ile razy w ciągu kilku godzin dotykana jest kobieta.

Zagranica, 16 maja 2018

Specjalna puszka Coca-Coli na półwiecze BigMaca

Projekt graficzny opiera się na pokazaniu warstw słynnej kanapki.

Kraj, 19 kwietnia 2018

TVP w czasie mundialu w Rosji zaoferuje kibicom alternatywny komentarz

Będą też specjalne relacje z mistrzostw, przygotowywane przez Piotra "Izaka" Skowyrskiego oraz Macieja Iwańskiego. Działania są częścią kampanii promocyjnej marki Coca-Cola "Gotowi na emocje".

Zagranica, 10 kwietnia 2018

Kampania Coca-Coli związana z sugar tax

Na Wyspach wystartowała niestandardowa komunikacja marki.

Kraj, 28 marca 2018

Coca-Cola już w kwietniu ruszy z komunikacją wokół mundialu

Marka jest oficjalnym partnerem FIFA.

Kraj, 26 marca 2018

Magic of Y wchodzi na rynki zagraniczne

Rozpoczyna współpracę z globalnym odziałem Coca-Coli.

Kraj, 1 marca 2018

Eska na Facebooku próbuje wyprawą na Jamajkę odwołać zimę

Muzyczna stacja robi wszystko, żeby przyspieszyć nadejście lata.

Zagranica, 27 lutego 2018

Diet Coke przechodzi w UK rebranding

Poszerzenie portfolio o nowe smaki wspiera kampania za 10 mln funtów.

Kraj, 7 lutego 2018

Karuzelowe reklamy w Instagram Stories

Funkcję testują m.in. Coca-Cola, Renault, GAP, Netflix czy Paramount.

Kraj, 26 stycznia 2018

Lewandowski pracuje dla Oshee

Piłkarz podpisuje kontrakt z marką.

Zagranica, 22 stycznia 2018

Coca-Cola zmierzy się z problemem recyklingu plastiku

Producent napojów dołącza do grupy marek walczących z nadmiarem odpadów z tworzyw sztucznych.

Zagranica, 17 stycznia 2018

Diet Coke w nowej odsłonie

Po raz pierwszy od 36 lat producent wprowadza tak radykalne ruchy i zmiany w opakowaniu produktu. Cel: przezwyciężyć trend spadkowy.

Zagranica, 15 stycznia 2018

Coca-Cola z remakiem kampanii o wolności

Amerykańska wersja kampanii z 2006 r. przetworzona i odmłodzona z myślą o potrzebach brytyjskiego rynku i wzmocnieniu popularności wariantu Zero.

Kraj, 4 stycznia 2018

Coca-Cola z mocnym wsparciem wprowadza markę Fuzetea

To realizacja strategii firmy, która dywersyfikuje portfolio swoich produktów.

Zagranica, 14 grudnia 2017

Coca-Cola chce pracować z Hex

Producent napojów rozpoczyna współpracę z ważną dla projektantów marką z Los Angeles.

Zagranica, 12 grudnia 2017

Wejście w życie obostrzeń dotyczących opakowań może kosztować Coca-Colę i Pepsi krocie

Gdyby obostrzenia dotyczące ujednolicenia i zastosowania ostrzeżeń na opakowaniach weszły w życie, kosztowałyby Coca-Colę i Pepsi ok. 90 mld dol.

Kraj, 4 grudnia 2017

Nowy serial Polsatu sponsorowany przez Coca-Colę

W projekt zaangażowały się agencje: MediaCom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Zagranica, 21 listopada 2017

Coca-Cola twierdzi, że poradziła sobie z przykrym posmakiem stewii

Podczas konferencji w Atlancie Coca-Cola poinformowała o najnowszych osiągnięciach swoich technologów.

Zagranica, 20 listopada 2017

Greenpeace w kampanii świątecznej mocno uderza w Coca-Colę

Świąteczna kampania organizacji akcentuje problem zaśmiecania planety.

Kraj, 7 listopada 2017

Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią, limitowana edycja "świecących butelek" [wideo]

Działania wokół gwiazdki będą jeszcze bardziej intensywne niż w ub.r.

Zagranica, 10 października 2017

Coca-Cola rusza z inwestycją w markę Schweppes

W Wielkiej Brytanii Coca-Cola w swój brand wpompuje 10 mln funtów, żeby stanąć w szranki z innymi producentami toników, jak Fever-Tree czy Fentimans.

Kraj, 27 września 2017

Lars Stegelmann z Nielsen Sports keynote speakerem na konferencji "Sponsoring i marketing sportowy"

Wydarzenie pod auspicjami "Media & Marketing Polska" już 26 października.

Kraj, 26 września 2017

Zuzanna Budziszewska nową group account director Saatchi IS

Wcześniej pracowała m.in. w Leo Burnett, Liquid Thread, Havas, McCann oraz domu produkcyjnym Papaya Films.

Zagranica, 18 września 2017

Stany Zjednoczone: McDonald's wprowadzi zdrowszą wersję Happy Meal

W zestawie dla dzieci zamiast soku jabłkowego Minute Maid pojawi się ekologiczny i mniej kaloryczny napój Honest Kids.