M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Coca-Cola (firma)"

Kraj, 8 marca 2016

Agata Palmowska w kreacji Isobar Polska

Do Isobaru przeszła z Cheila.

Kraj, 8 marca 2016

Irena Jagielak dołącza do zespołu San Markos

Agencja wzmacnia dział kreacji.

Kraj, 1 marca 2016

Danuta Podgórska odchodzi z Cityboard Media

Jej obowiązki przejmie Wiktor Balcer.

Kraj, 23 lutego 2016

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją Deloitte Digital

Agencja otwiera warszawski oddział.

Kraj, 18 lutego 2016

YOC rozpoczyna działalność i wprowadza Shazam na rynek reklamy mobilnej

Europejski dostawca rozwiązań reklamy mobile prezentuje ofertę.

Zagranica, 11 lutego 2016

Coca-Cola znów stoczy batalię o "zero"

Miesiąc temu kanadyjski sąd po proteście ze strony PepsiCo. odrzucił wniosek koncernu z Atlanty o zastrzeżenie nazwy "zero" wyłącznie dla napojów wytwarzanych przez Coca-Colę (Coca-Cola Zero, Sprite Zero i Powerade Zero). W 2008 r. identycznie zareagował sąd brytyjski, także po proteście PepsiCo.

Kraj, 5 lutego 2016

Young & Rubicam zatrudnia kolejny team kreatywny

Piotr Jakubowski i Michał Konert dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 4 lutego 2016

Szymon Michalik marketing managerem Red Bulla

CMO Roku według "Media & Marketing Polska" zmieni pracodawcę.

Zagranica, 2 lutego 2016

Coca-Cola znacząco rozszerza operacje w Afryce

Koncern z Atlanty wykupił 40 proc. największego, nigeryjskiego producenta soków - Chi Ltd. Pozostałe 60 proc. zamierza wykupić w ciągu najbliższych trzech lat. Całość transakcji szacowana jest na ok. 1 mld dol.

Kraj, 27 stycznia 2016

Paweł Żeleźniak creative directorem w Comfiturze

Agencja wzmacnia zespół kreacji.

Zagranica, 20 stycznia 2016

Coca-Cola wiąże wielkie nadzieje z launchem nowej kampanii

Jeszcze w tym tygodniu koncern z Atlanty rozpocznie nową, globalną kampanię swego flagowego produktu pod hasłem "Taste the feeling". Nowy tagline zastąpi wprowadzony w 2009 r. "Open happines".

Kraj, 20 stycznia 2016

Szymon Rajca w Walk Digital

Senior digital designer dołączył do agencji.

Zagranica, 14 stycznia 2016

MediaCom użyje nowej technologii, żeby sprawdzać reakcję na reklamy

Technologia pomiaru "zadowolenia" z oglądanych treści ma pomóc lepiej targetować reklamy.

Kraj, 13 stycznia 2016

Do Change dołącza dwóch art directorów

W agencji pracę zaczynają Jacek Gierlasiński i Michał Basiński.

Kraj, 11 stycznia 2016

Piotr Hassine i Bartek Koj zarządzają The Digitals

Nowy dyrektor zarządzający i dyrektor kreatywny w agencji.

Zagranica, 8 stycznia 2016

Ukraina wzburzona "poprawionymi" reklamami Coca-Coli i Pepsi

Początkowo reklamy obydwu koncernów napojowych wywołały oburzenie rosyjskich konsumentów. Opublikowały mapy Rosji, życząc jej obywatelom szczęśliwego nowego roku. Obaj producenci nie uwzględnili na nich Krymu, zaanektowanego przez Putina w 2014 r.

Kraj, 14 grudnia 2015

Danone realizuje program aktywizacji sprzedaży z InDreams

Do portfela klientów w obszarze aktywizacji sprzedaży InDreams dołączył Danone. Agencja będzie realizować program o nazwie "Top Dan" skierowany do kluczowych dystrybutorów.

Zagranica, 9 grudnia 2015

LeBron James dożywotnio z Nike

Firma Nike prawdopodobnie po raz pierwszy w swojej historii podpisała dożywotni kontrakt z jedną z gwiazd koszykarskiej ligi NBA (czterokrotny zwycięzca plebiscytu MVP) - LeBronem Jamesem grającym aktualnie w Cleveland Cavaliers.

Kraj, 3 listopada 2015

Piotr Hassine odchodzi z MRM//McCann

Dyrektor zarządzający pożegna się z agencją.

Kraj, 2 listopada 2015

Polki patriotyczne na Instagramie

Serwis Popsop zauważył wyjątkowe częste użycie hashtaga #PolishGirl i zbadał zainteresowania polskich użytkowniczek.

Kraj, 28 października 2015

Nowy zespół w marketingu i sprzedaży Świt Pharmy

Dwa kluczowe działy firmy - marketing oraz sprzedaż - zyskały nowe kierownictwo, utworzono również nowe stanowisko PR managera.

Kraj, 9 września 2015

Marcin Sosiński deputy creative directorem w McCann Worldgroup

Będzie raportował do Jacka Szuleckiego, ECD agencji.

Kraj, 2 września 2015

Coca-Cola przenosi murale na puszki

Do sklepów trafia limitowana edycja puszek napoju z wykorzystaniem ilustracji Mateusza Kołka.

Kraj, 1 września 2015

Value Media zatrudnia dwóch communication plannerów

W agencji pracę rozpoczynają Anna Grzegorzewska i Marcin Piotrowicz.

Zagranica, 25 sierpnia 2015

Coca-Cola zainwestuje w Chinach

W ciągu najbliższych trzech lat marketer chce zainwestować na terenie Chin 4 mld dol. i sprawić, żeby kraj ten stał się trzecim co do wielkości rynkiem marki na świecie.

Zagranica, 25 sierpnia 2015

Z Havas Media do IPG Mediabrands

Stuart Clark jako client managing partner regionu APAC.

Zagranica, 17 sierpnia 2015

Coca-Cola wybrała trzy agencje WPP do obsługi przyszłorocznej kampanii

Za kreację przyszłorocznych globalnych działań odpowiedzą Ogilvy New York, SRA Rushmore i Santo.

Zagranica, 7 sierpnia 2015

W Stanach wystartowała kampania repozycjonująca SodaStream

Teraz produkt komunikowany jest jako "Factory of one"

Kraj, 5 sierpnia 2015

Adrian Serafin odchodzi z Havas Worldwide Warsaw

Head of social media rozstaje się z agencją.

Zagranica, 21 lipca 2015

Coca-Cola sponsoruje Rugby World Cup

Na pierwszym planie jest marka Coke Zero.

Kraj, 17 lipca 2015

Maja Biniewicz media directorem Isobar Polska

Przez ostatnie lata pełniła funkcję strategy directora w K2 Media.

Kraj, 16 lipca 2015

Coca-Cola i Biedronka we wspólnej akcji

Dwa podmioty ogłosiły wspólne działania, które mają potrwać do połowy października.

Zagranica, 13 lipca 2015

Coca-Cola chce walczyć z wpływem pierwszego wrażenia

Na rynku Bliskiego Wschodu firma usunęła logotyp z puszki i przeprowadziła socjologiczny eksperyment.

Zagranica, 9 lipca 2015

Coca-Cola z rozległymi działaniami w Afryce

Wystartowała kampania "Billion Reasons to Believe".

Zagranica, 1 lipca 2015

Oasis z przewrotną kampanią

Marka napoju z portfolio Coca-Coli wystartowała z działaniami komunikacyjnymi na lato.

Kraj, 1 lipca 2015

Branża kreatywna i marketingowa podpisały manifest "Marka dla Polski"

Podczas Forum Brandingu ThinkTank zaapelowano o poświęcenie szczególnej uwagi marce Polska.

Kraj, 30 czerwca 2015

Jakub Polakowski dyr. strategii w K2 Media

Na tym stanowisku zastąpi Maję Biniewicz.

Kraj, 30 czerwca 2015

Coca-Cola we wspólnej akcji z Prymatem zapraszają do grillowania

Dwie marki łączą siły na potrzeby letniej akcji marketingowej pod hasłem "Razem smakuje lepiej".

Kraj, 30 czerwca 2015

Nestea zostaje przy stewii

Marka z portfolio Coca-Coli prezentuje nowy spot, który eksponuje zawartość naturalnych składników.

Kraj, 26 czerwca 2015

VML Agencją Interaktywną Roku wg "MMP"

Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.

Kraj, 24 czerwca 2015

Coca-Cola wchodzi w segment smakowej wody

Na rynku zadebiutowała Kropla, a producent wspiera ją taneczną kampanią.

Zagranica, 10 czerwca 2015

We Włoszech Coca-Cola działa razem z Trussardi

Na rynek obok PlantBottle trafia puszka zaprojektowana we współpracy z domem mody Trussardi.

Zagranica, 10 czerwca 2015

Pierwsza kampania Diet Coke po zmianie agencji

Wystartowały 8-sekundowe spoty sponsorskie w kanale ITvBe.

Zagranica, 9 czerwca 2015

Marc Mathieu odchodzi z Unilevera

Jedno z najbardziej rozpoznawalnych nazwisk branży FMCG pojawi się prawdopodobnie w Samsungu.

Kraj, 3 czerwca 2015

Jan Cieślar w Grey Group

Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.

Kraj, 21 maja 2015

Nestea rusza z długofalowymi działaniami komunikacyjnymi

Marka Coca-Coli startuje z kampanią "Weź łyk wolności".

Kraj, 21 maja 2015

Communication Unlimited wzmacnia dział kreacji

Rafał Grzeszkowski na stanowisku executive creative directora, Krzysztof Jagieło jako creative director.

Kraj, 21 maja 2015

Isobar Polska z nowym information architecture team leaderem

Jarosław Dobrowolski przechodzi z K2 do Isobar Poland.

Kraj, 20 maja 2015

Launch marki Orangina; będzie kampania TV

Orangina Schweppes Polska wprowadza napój gazowany pozycjonowany na krótkiej na razie półce premium.

Kraj, 20 maja 2015

Coca-Cola Store w Warszawie

Sklep i miejsce z atrakcjami z okazji 100-lecia butelki napoju.