M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Codipar (marka)"

Przetargi, 28 lutego 2005

Agencja Just wygrała przetarg na kreację dla marki Etopiryna

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg dotyczący kreacji na potrzeby kampanii telewizyjnej dla leku dostępnego bez recepty Etopiryna. Producentem Etopiryny jest...

Kraj, 8 listopada 2004

Magdalena Kruszewska szefem marketingu połączonych spółek GlaxoSmithKline

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) rozpoczął proces połączenia dwóch spółek działających w Polsce w strukturze firmy - GSK Pharmaceuticals i GSK...

Kraj, 5 kwietnia 2004

Advanced Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną GSK

Firma Advanced Public Relations (APR) rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną GlaxoSmithKline Pharmaceuticals SA. Pierwszym projektem, który APR realizuje w ramach...

Kraj, 20 października 2003

GlaxoSmithKline Pharmaceuticals porządkuje portfolio agencji

GSK Pharmaceuticals, dział koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline porządkuje portfolio agencji reklamowych pracujących dla głównych marek OTC (leków bez recepty) należących tego...

Kraj, 15 września 2003

Boots Healthcare wprowadził nowy wariant leku Nurofen Ultra Fast

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare wprowadził na rynek nową linię leku OTC (bez recepty) - Nurofen Ultra Fast w ramach brandu...

Przetargi, 30 lipca 2003

Trzy agencje na short-liście przetargu na markę Rutinoscorbin

GlaxoSmithKline Pharmaceuticals SA do dalszego etapu przetargu na markę leku OTC Rutinoscorbin zaprosił trzy agencje reklamowe. Są to: Saatchi &...

Przetargi, 29 lipca 2003

Just wygrała przetarg na obsługę marki Cholinex

Koncern GlaxoSmithKline Pharmaceuticals SA rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową leku OTC Cholinex. Przetarg wygrała agencja reklamowa Just. Firma będzie odpowiedzialna...

Kraj, 26 maja 2003

Bolinet - nowy lek przeciwbólowy wspierany kampanią reklamową

Koncern farmaceutyczny Bristol-Myers Squibb, funkcjonujący w Europie pod nazwą UPSA, wprowadza na nasz rynek nowy lek przeciwbólowy OTC o nazwie...

Kraj, 21 sierpnia 2002

GlaxoSmithKline rozpoczął kampanię reklamową Codiparu

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline rozpoczął kilkumiesięczną kampanię reklamową leku przeciwbólowego Codipar. Celem kampanii jest wzrost udziałów Codiparu w rynku. Wysokość budżetu...

Kraj, 9 marca 2001

UOKIK KWESTIONUJE LEGALNOŚĆ REKLAM PARAFARMACEUTYKÓW

Prezes Urzędu Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) Tadeusz Aziewicz wystąpił do nadawców telewizyjnych o wycofanie z emisji reklam, w których występują...