M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cogito (marka)"

Kraj, 3 kwietnia 2008

Beata Bandomir doradcą ds. reklamy w "Charakterach"

Beata Bandomir dołączyła do biura reklamy wydawnictwa Charaktery, wydawcy miesięcznika "Charaktery". Objęła stanowisko doradcy ds. reklamy i jest odpowiedzialna za...

Kraj, 24 stycznia 2008

Publicis realizuje projekt walentynkowy dla Ferrero

Ferrero w związku ze zbliżającymi się walentynkami wprowadziło do sprzedaży specjalną edycję drażetek Tic Tac. W opakowaniu zawierającym cztery paczki...

Kraj, 9 stycznia 2006

Michał Staszewski odpowiada w Bauerze także za dział reklamy prasy kobiecej poradnikowej

Michał Staszewski, dyrektor biura reklamy prasy kobiecej rozrywkowej w Wydawnictwie Bauer, odpowiada obecnie także za dział reklamy prasy kobiecej poradnikowej...

Kraj, 20 września 2005

E.P. Creative Services reklamuje pióra Parkera

Agencja reklamowa E.P. Creative Services przygotowała kampanię prasową marki Parker. Adresatem działań jest młodzież szkolna, gimnazjalna i licealna, a pośrednio...

Kraj, 20 września 2005

Polkomtel zmienia Simplusa - PZL autorem kampanii w nowej konwencji

Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...

Kraj, 19 września 2005

Anioł rewolucji w najnowszych reklamach marki House firmy Artman

Artman SA, producent odzieży m.in. marki House, rozpoczyna wizerunkową kampanię promującą jesienno-zimową kolekcję "Angel of revolution". Kampania obejmuje telewizję (TVN,...

Kraj, 30 maja 2005

Era reklamuje nową usługę Granie na czekanie

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej niedawno w sieci Era usługi Granie na czekanie. Polega ona...

Kraj, 1 marca 2005

MediaCom Warszawa realizuje projekt dla Cartoon Network

W marcu na antenie stacji Cartoon Network pojawi się nowy tytuł "Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster", opowiadający o przygodach...

Kraj, 22 lutego 2005

Brand Support przygotowała dla marki Axe kreację, która wykorzystuje motyw gry młodzieżowej

Agencja Brand Support opracowała koncepcję kreatywną oraz layouty prasowe i outdoorowe kampanii reklamowej marki Axe należącej do koncernu Unilever Polska....

Kraj, 9 listopada 2004

Kaliszanka reklamuje wafle Grześki w nowych opakowaniach

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową w telewizji, prasie i outdoorze, której celem jest poinformowanie o zmianie...

Kraj, 20 października 2004

Natalia Vodianowa w reklamach serii kosmetyków Pure Zone

L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową linii kosmetyków Pure Zone do pielęgnacji skóry twarzy marki L'Oreal Paris. Przekaz reklamowy kierowany jest...

Kraj, 23 września 2004

"Magazyn Przyszłego Studenta" - od września jako miesięcznik

"Magazyn Przyszłego Studenta", bezpłatny tytuł dla licealistów, od września br. będzie ukazywał się w cyklu miesięcznym. Pismo istniejące od 2001...

Kraj, 27 października 2003

Numer jubileuszowy "Cogito" sprzedał się w liczbie ponad 78,5 tys. egz.

(Agencja Wydawnicza "Aga-Press") Sprzedaż jubileuszowego numeru dwutygodnika młodzieżowego "Cogito" wyniosła 78 507 egzemplarzy (dane wydawcy). Numer ukazał się na rynku...

Kraj, 26 sierpnia 2003

Dwusetne wydanie "Cogito"

Wydawnictwo Aga-Press odlicza już dni do wydania dwusetnego numeru dwutygodnika młodzieżowego "Cogito". Jubileusz zbiega się z dwunastoleciem istnienia firmy. Pismo...

Kraj, 27 marca 2003

Peugeot kończy kampanię reklamową Rajdu Młodych

Do 30 marca br. potrwa kampania reklamowa Rajdu Młodych, którą agencja Euro RSCG New Europe przygotowała dla Peugeot. Peugeot rokrocznie...

Kraj, 13 grudnia 2002

Motorola rozpoczyna kolejną edycję programu "Diversity"

Rusza kolejna edycja programu "Diversity". Rozpoczęta w 2000 r. współpraca Motoroli z krakowskimi licealistami rozszerza się tym razem na cały...

Kraj, 27 września 2002

Siemens planuje niestandardowe wsparcie sprzedaży telefonów

W październiku br. Siemens rozpocznie kampanię reklamową nowego telefonu komórkowego Siemens M50. Jej celem jest utrwalenie wizerunku marki - nowoczesnych...

Kraj, 15 lipca 2002

Reality show "Tenbit.pl Klub Przygód" startuje w TVN Siedem

Telewizja TVN Siedem rozpoczyna nadawanie programu reality show "Tenbit.pl Klub Przygód". Głównym sponsorem programu został Mountain Dew, marka napoju wprowadzonego...

Kraj, 19 marca 2002

Nowe pismo dla rodziców - "Edukacja Twojego Dziecka"

Wydawnictwo Aga-Press wprowadziło nowy tytuł "Edukacja Twojego Dziecka". W krótkim czasie jest to kolejny, trzeci nowy magazyn tego wydawnictwa. Do...

Kraj, 22 stycznia 2002

Zmiany w miesięczniku "Wiedza i Życie" wydawnictwa Prószyński i S-ka

"Wiedza i Życie", miesięcznik popularnonaukowy wydawnictwa Prószyński i S-ka, zmienił sposób przekazu treści i szatę graficzną. Zapowiadał zmiany już parę...

Kraj, 18 stycznia 2002

Wyższy nakład i zmiany w piśmie dla młodych "Victor Gimnazjalista"

Agencja Wydawnicza "Aga-Press" zdecydowała o podniesieniu do 100 tys. egzemplarzy nakładu dwutygodnika "Victor Gimnazjalista" dla młodzieży głównie 12-15-letniej. Dotychczasowy nakład...

Kraj, 3 stycznia 2002

Beata Bandomir nowym szefem reklamy wydawnictwa Aga-Press

Beata Bandomir została nowym szefem działu sprzedaży Agencji Wydawniczej Aga-Press, wydawcy dwutygodników dla młodzieży "Cogito" (główna grupa docelowa 15-19-latkowie) oraz...

Kraj, 1 sierpnia 2001

AGA-PRESS ODŚWIEŻA SWÓJ NAJWIĘKSZY TYTUŁ Đ "COGITO"

"Cogito", wydawany przez Agencję Wydawniczą Aga-Press dwutygodnik edukacyjno-młodzieżowy dla starszych nastolatków oraz studentów pierwszych roczników, zwiększa format oraz odświeża makietę....

Kraj, 11 stycznia 2001

AGA-PRESS ZAWIESZA "LIDERA PRZYSZŁOŚCI"

Agencja Wydawnicza Aga-Press, wydawca trzech tytułów o profilu edukacyjnym dla młodych: dwutygodników "Cogito" (dla uczniów szkół średnich) i "Victor -...

Kraj, 11 stycznia 2001

AGA-PRESS ZAWIESZA "LIDERA PRZYSZŁOŚCI"

Agencja Wydawnicza Aga-Press, wydawca trzech tytułów o profilu edukacyjnym dla młodych: dwutygodników "Cogito" (dla uczniów szkół średnich) i "Victor -...

Kraj, 12 kwietnia 2000

Relaunch kremów Glicea

Od kwietnia do czerwca potrwa kampania Beiersdorf-Lechia SA, której celem jest relaunch serii kremów do rąk Glicea w nowych opakowaniach....