M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Colgate (marka)"

Kraj, 9 stycznia 2014

Natalia Karawajczyk i Kuba Turczyński w JWT Warszawa

Nowy team kreatywny w agencji.

Kraj, 27 czerwca 2013

Jordan po raz pierwszy w telewizji

Cederroth jako nowy dystrybutor prowadzi kampanię reklamową szczoteczek Jordan.

Kraj, 6 marca 2013

38 PR dla Colgate

Agencja współpracuje z brandem z portfolio Colgate-Palmolive w związku z ogólnopolską kampanią edukacyjną.

Zagranica, 23 października 2012

"Rozśpiewane" szczoteczki do zębów

Colgate wypuszcza nową linię szczoteczek elektrycznych, stawiając na muzyczne akcenty.

Zagranica, 2 marca 2012

Pepsi, P&G i Reckitt wygrywają w USA Produkt Roku

Ogłoszono wyniki plebiscytu, którego podstawą jest badanie firmy TNS.

Zagranica, 19 stycznia 2012

Konsumenci wybierają Google

Google powtórnie wybrany najlepszą marką przez Brytyjczyków. Dove zastąpił Nokię w top 20 według YouGov BrandIndex.

Kraj, 13 kwietnia 2010

Ze 180°PR do Proximity

Radosław Pancewicz dołączył do działu obsługi klienta agencji i objął stanowisko account managera.

Kraj, 12 października 2009

Colgate kieruje komunikację reklamową do kobiet

Agencja reklamowa Young & Rubicam pod hasłem "Twoim zębom najlepiej jest w bieli" przygotowała kampanię dla marki Colgate (Colgate-Palmolive Polska)....

Kraj, 16 września 2009

Unilever z marką Signal wchodzi w segment płynów do płukania jamy ustnej

Unilever Polska poszerzył markę Signal White Now o płyn do płukania jamy ustnej. Dotychczas pod tym brandem (od początku br.)...

Kraj, 11 sierpnia 2009

Olga Jezierska nowym szefem marketingu w L'Occitane Polska

Olga Jezierska objęła stanowisko marketing managera w firmie L'Occitane Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Łukasza Majewskiego, który po kilku latach...

Przetargi, 20 maja 2009

Focus Media Group obsłuży wszystkie marki Colgate-Palmolive

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group wygrała przetarg na obsługę Colgate-Palmolive. Umowa dotyczy stałej obsługi w obrębie wszystkich marek z...

Kraj, 16 stycznia 2009

Marta Broniewicz nowym szefem marketingu Grupy Kolastyna

Grupa Kolastyna zreorganizowała struktury marketingowe. Na stanowisko dyrektora marketingu powołano Martę Broniewicz, która dotychczas pełniła funkcję group brand managera. Jednocześnie...

Kraj, 23 października 2008

Pro-Creation realizuje międzynarodowy projekt dla Colgate-Palmolive

Agencja interaktywna Pro-Creation realizuje międzynarodowy projekt internetowy dla Colgate-Palmolive w ramach prowadzonej przez nią akcji Oral Health Month (OHM). Agencja...

Zagranica, 29 sierpnia 2007

Amerykańskie marki tracą popularność w związku z polityką rządu USA

Amerykańskie marki tracą popularność w związku z polityką rządu USA - wynika z badania firmy GfK Roper Consulting. Dotyczy to...

Przetargi, 19 października 2005

Agencja Schulz przygotuje kampanię telewizyjną Zdrovit Lacium

Agencja reklamowa Schulz wygrała przetarg na kampanię telewizyjną dla firmy Natur Produkt Zdrovit. Zlecenie obejmuje kreację i produkcję spotu telewizyjnego...

Kraj, 21 września 2005

Promocja "Życia na Gorąco" ma przekonać do tytułu marketerów i media plannerów

Agencja reklamowa Schulz przygotowała promocję tygodnika "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo Bauer). Bezpośrednim celem akcji jest zwiększenie zainteresowania powierzchnią reklamową w...

Kraj, 31 sierpnia 2005

Molus został junior art directorem w Schulz Design

Czesław David Molus został junior art directorem w Schulz Design, dziale agencji reklamowej Schulz, który zajmuje się projektowaniem opakowań. To...

Kraj, 11 sierpnia 2005

14 konkurencyjnych marek w kampanii "Marka ręczy swoim imieniem"

16 sierpnia ruszy druga kampania edukacyjno-społeczna poświęcona towarom markowym, której inicjatorem jest Stowarzyszenie ProMarka. Wyjątkowość akcji polega na zjednoczeniu sił...

Kraj, 28 czerwca 2005

Aleksandra Majewska PR i new business managerem w agencji Schulz

Aleksandra Majewska objęła stanowisko PR i new business managera w agencji reklamowej Schulz. To nowe stanowisko w strukturze agencji. Jego...

Kraj, 21 kwietnia 2005

Przyjazny Dentysta - wspólna akcja Colgate-Palmolive i PTS

Colgate-Palmolive, producent m.in. past do zębów Colgate, we współpracy z Polskim Towarzystwem Stomatologicznym (PTS) przygotował akcję pod hasłem Przyjazny Dentysta,...

Kraj, 21 stycznia 2005

Pro-Creation zbudowała serwis szczoteczki Colgate 360°

Agencja interaktywna Pro-Creation zbudowała dla Colgate-Palmolive serwis internetowy prezentujący nową szczoteczkę do zębów - Colgate 360°. Jest to produkt premium...

Kraj, 27 stycznia 2004

Colgate wesprze kampanią nowy wariant Colgate Total Advanced Fresh

Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowy wariant pasty do zębów - Colgate Total Advanced Fresh. Jego debiut...

Zagranica, 16 grudnia 2003

Colgate kupuje tzw. linki premium w Google w Europie

Koncern Colgate-Palmolive rozpoczął paneuropejską kampanię marketingową online, wykorzystując płatne linki premium w wyszukiwarce internetowej Google. Do koordynacji promocji marki Colgate...

Kraj, 3 września 2003

Colgate buduje wizerunek przez akcję edukacyjną

Firma Colgate-Palmolive Poland rozpoczęła piątą edycję akcji Miesiąc Totalnie Zdrowego Uśmiechu. Jej celem jest promowanie higieny jamy ustnej i budowanie...

Kraj, 16 lipca 2003

GSK wprowadza na rynek nową pastę Aquafresh Family

Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare wprowadza na polski rynek nową odmianę popularnej marki past do zębów - Aquafresh Family. Nowy produkt...

Kraj, 16 kwietnia 2003

Marki trzymają się mocno - wręczenie nagród Trusted Brands 2003

Uroczyste wręczenie nagród Trusted Brands 2003 odbędzie się 24 kwietnia br. w Auli Instytutu Fizyki Politechniki Warszawskiej. Nagrody dla najbardziej...

Kraj, 24 marca 2003

Colgate-Palmolive wprowadza nowe produkty wspierane reklamą

Na przełomie marca i kwietnia br. Colgate-Palmolive (Poland) wprowadzi na rynek nowe produkty: żel pod prysznic i płyn do kąpieli...

Kraj, 17 marca 2003

Reader's Digest ogłasza wyniki badań European Trusted Brands

Ogłoszone zostały wyniki trzeciej edycji największych europejskich badań konsumenckich European Trusted Brands. Na potrzeby tych badań Reader's Digest przebadał 27...

Kraj, 2 kwietnia 2002

Sp!n Communications będzie obsługiwać marki Colgate-Palmolive

Agencja public relations Sp!n Communications wygrała przetarg na obsługę marek należących do koncernu Colgate-Palmolive Poland. Umowa została podpisana w marcu...