M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Comedy Central Family (marka)"

Kraj, 20 marca 2015

Startuje Paramount Channel HD Polska

Początkowo kanał filmowy pojawi się w pakietach telewizyjnych takich operatorów platform cyfrowych i sieci kablowych jak: Cyfrowy Polsat, NC+, Multimedia Polska i Netia.

Kraj, 17 grudnia 2014

Paramount Channel HD zastąpi Viacom Blink!

Debiut nowej stacji filmowej w marcu 2015 r.

Kraj, 7 lipca 2014

Rusza loteria Cinemix

Sieć kin Cinema City organizuje wakacyjny konkurs.

Kraj, 15 kwietnia 2014

Rusza wsparcie cyklu "Kino i wino" [wideo]

Sponsor wydarzenia - Jacob’s Creek - będzie je promował m.in. w TV i na outdoorze.

Kraj, 12 marca 2014

Onet i Viacom zacieśniają współpracę

Pierwszy odcinek nowej serii "Miłości na bogato" zostanie opublikowany na VoD.pl zaraz po telewizyjnej premierze i będzie dostępny przez miesiąc dla użytkowników.

Kraj, 9 września 2013

Edipresse reklamuje akcję promocyjną "Flesza"

Dwutygodnik rusza z akcją rabatową dla swoich czytelników. Jej zasięg ma zwiększyć kampania reklamowa.

Kraj, 5 września 2013

MTV Mobile poniżej oczekiwań - 160 tys. klientów

Viacom ujawnił wyniki projektu telekomunikacyjnego z T-Mobile.

Kraj, 3 września 2013

Publicis dla marki Berlinki

W nowej kampanii parówki mają głos.

Kraj, 4 lutego 2013

Marta Hopfer w Viacom International Media Networks

VIMN z nowym PR managerem.

Kraj, 16 listopada 2012

Zdunikowska zastąpi Adamską w Viacomie

Stacja Viva Polska ma nowego szefa zespołu programowego.

Kraj, 26 września 2012

Jawo po raz pierwszy z tak silną kampanią w telewizji

Marketer rusza z działaniami w związku z 20-leciem istnienia firmy.

Kraj, 18 lipca 2012

Rusza kampania społeczna "Miłość. Lepiej na całe życie"

Kampanię dla Fundacji Mamy i Taty przygotowują agencje Telescope i Eura 7.

Kraj, 11 stycznia 2012

Ewa Tenczyńska dołączyła do Atmediów

Ma być odpowiedzialna za obsługę kanałów Viacom. W strukturach awansowała Katarzyna Wasiluk.

Kraj, 19 grudnia 2011

Broszkiewicz przeszła z MTV do Fox

Do działu dystrybucji Fox International Channels Poland (FIC) dołączyła Marta Broszkiewicz, która objęła stanowisko menedżera ds. dystrybucji i marketingu BtoB.

Przetargi, 24 listopada 2011

Value Media będzie obsługiwać Viacom

Grupa telewizyjna zmienia dom mediowy z MEC na Value Media.

Kraj, 19 października 2011

"Party" wsparte kampanią

Wydanie z Dodą na okładce promowane jest reklamami w telewizji.

Kraj, 15 września 2011

Polfarmex odświeża Ceruvit Junior

Relaunchowi marki towarzyszy kampania reklamowa, wprowadzenie nowego opakowania i poszerzenie brandu o nowy wariant produktowy.

Kraj, 8 września 2011

Black w telewizji [WIDEO]

Marka chce tym razem dotrzeć ze swoją komunikacją do widzów kanałów tematycznych.

Kraj, 16 sierpnia 2011

UPC reklamuje superszybki internet [WIDEO]

Działania są preludium do większej jesiennej kampanii.

Kraj, 3 sierpnia 2011

Anita Rochalska w zespole MTV

W ramach struktur firmy stworzono nowe stanowisko brand managera entertainment.

Przetargi, 26 lipca 2011

Dobra Communications agencją MTV

Po rozstaniu się kilka dni temu z 4Fun Media agencja od sierpnia br. zacznie obsługiwać grupę kanałów MTV.

Kraj, 6 lipca 2011

Atmedia rusza ze sprzedażą reklam w Viacom Blink

Kobiecy kanał telewizyjny z portfolio MTV Networks Polska rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego, za którą będzie odpowiadać Atmedia.

Kraj, 6 lipca 2011

Sympatia.pl w wielokanałowej kampanii [WIDEO]

Grupa Onet odświeżyła serwis randkowy i komunikuje to szeroko w mediach.

Kraj, 2 czerwca 2011

BrainJuice Group dla MTV Networks Polska

Grupa marketingowa zrealizowała projekt wspierający promocję letniego Festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę Dance Edition 2011.

Kraj, 20 maja 2011

MTV poszerza ofertę dla maluchów

Nick Jr. to nowy kanał dla najmłodszych widzów. Polska jest pierwszym rynkiem w regionie, na którym debiutuje stacja.

Kraj, 7 lutego 2011

Kolejne stacje MTV w Cyfrowym Polsacie

Comedy Central Family dołączył do oferty Cyfrowego Polsatu, a VH1 European zastąpił stację VH1 Polska.

Artykuły weekendowe, 23 kwietnia 2010

Gdy zdjęliśmy flagi

Beata Mońka, chairman & CEO Young & Rubicam Brands, wspomina miniony tydzień.