M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Comedy Central (marka)"

Kraj, 6 października 2015

Tirendo startuje w Polsce z nową reklamą telewizyjną opon zimowych [wideo]

Firma prezentuje swój pierwszy spot telewizyjny.

Kraj, 21 września 2015

Branża turystyczna wydała więcej na promocję

W pierwszej połowie br. biura podróży wydały na reklamy o 3 proc. więcej. Najważniejszym i wciąż najmocniej rosnącym medium reklamowym jest internet.

Kraj, 30 kwietnia 2015

McCann dla Banku Pekao SA [wideo]

W kampanii wykorzystane są trzy nowe wersje spotów pt. "Muzeum Niezrealizowanych Marzeń".

Kraj, 20 marca 2015

Startuje Paramount Channel HD Polska

Początkowo kanał filmowy pojawi się w pakietach telewizyjnych takich operatorów platform cyfrowych i sieci kablowych jak: Cyfrowy Polsat, NC+, Multimedia Polska i Netia.

Kraj, 5 marca 2015

Media Group realizuje niestandardowy projekt dla PizzaPortal.pl

W ramach akcji przygotowano specjalne pasmo programowe w Comedy Central i promocję dla widzów.

Kraj, 26 lutego 2015

Agnieszka Krakós-Gorący menedżerem ds. komunikacji w Viacomie

Będzie odpowiedzialna za wszystkie działania komunikacyjne - zarówno z obszaru korporacyjnego, jak i programowego.

Przetargi, 21 stycznia 2015

Viacom powierza budżet mediowy Starcomowi

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów 
do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.

Kraj, 17 grudnia 2014

Paramount Channel HD zastąpi Viacom Blink!

Debiut nowej stacji filmowej w marcu 2015 r.

Kraj, 20 listopada 2014

Badanie Viacom: dzieci najlepiej zapamiętują reklamy TV

W ciągu tygodnia dzieci w wieku 6-13 lat - m.in. z Polski - spędzają średnio 210 min, korzystając z urządzeń ekranowych, a w weekendy nawet 4 godz.

Kraj, 4 listopada 2014

Bartłomiej Grałek dołącza do działu programowego Telewizji Puls

Stacja ma nowego koordynatora ds. ramówki programowej Puls 2.

Zagranica, 23 września 2014

Czeski oddział Atmediów będzie obsługiwał Nickelodeon

Należący do Viacom International Media Networks (VIMN) kanał dziecięcy Nickelodeon będzie w Czechach obsługiwany wyłącznie przez tamtejszy oddział Atmediów.

Zagranica, 22 sierpnia 2014

SoundCloud wprowadza reklamy i usługi subskrypcji dla twórców treści

Serwis muzyczny cieszy się dużą popularnością, miesięcznie odwiedza go ponad 300 milionów internautów.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Krispol reklamuje się w TV [wideo]

Kampanię przygotowały Kiwigroup i Media Concept.

Kraj, 7 lipca 2014

Rusza loteria Cinemix

Sieć kin Cinema City organizuje wakacyjny konkurs.

Kraj, 2 lipca 2014

Barbara Wiśniewska-Grzesiak nowym dyrektorem Eska TV

Ze spółką pożegnał się Igor Nurczyński.

Kraj, 2 lipca 2014

Nowe osoby w radiowej Czwórce

"Poranek OnLine" poprowadzą Michał Migała i Mariusz Infulecki.

Kraj, 15 kwietnia 2014

Rusza wsparcie cyklu "Kino i wino" [wideo]

Sponsor wydarzenia - Jacob’s Creek - będzie je promował m.in. w TV i na outdoorze.

Kraj, 12 marca 2014

Onet i Viacom zacieśniają współpracę

Pierwszy odcinek nowej serii "Miłości na bogato" zostanie opublikowany na VoD.pl zaraz po telewizyjnej premierze i będzie dostępny przez miesiąc dla użytkowników.

Kraj, 11 października 2013

MTV współpracuje z Twitterem

Reklamodawcy będą mogli pojawić się na MTV European Music Awards.

Kraj, 25 września 2013

Magna Polonia domaga się od czwórki operatorów komórkowych ponad 600 mln zł

Chodzi o niedoszły projekt mobilnej telewizji z 2009 r. UOKiK już dwa lata temu uznał, że operatorzy zmówili się, by utrącić konkurencyjny projekt, i ukarał ich za to sumą 113 mln zł. Teraz niedoszły operator mobilnej telewizji chce zadośćuczynienia.

Kraj, 5 września 2013

MTV Mobile poniżej oczekiwań - 160 tys. klientów

Viacom ujawnił wyniki projektu telekomunikacyjnego z T-Mobile.

Przetargi, 26 kwietnia 2013

Initiative zdobył budżet Viacomu

Dom mediowy będzie obsługiwał właściciela kanałów MTV, Viva i Comedy Central.

Kraj, 3 kwietnia 2013

Daniel Reszka znowu w Viacomie

Po kilku miesiącach pracy w Canal+ Cyfrowym menedżer wrócił do Viacom International Media Networks.

Kraj, 25 stycznia 2013

MTV promuje serial "Niskozatrudnieni"

Kampania potrwa do 3 lutego.

Zagranica, 7 grudnia 2012

Patrick Alders general managerem Be Viacomu

Menedżer przejmuje obowiązki od Jin Choi.

Kraj, 16 listopada 2012

Zdunikowska zastąpi Adamską w Viacomie

Stacja Viva Polska ma nowego szefa zespołu programowego.

Kraj, 9 listopada 2012

Katarzyna Pakosińska ponownie w podwójnej roli dla UPC Polska

Artystka kabaretowa i jej reklamowe alter ego znów reklamują ofertę największej sieci kablowej.

Kraj, 26 września 2012

Jawo po raz pierwszy z tak silną kampanią w telewizji

Marketer rusza z działaniami w związku z 20-leciem istnienia firmy.

Kraj, 18 września 2012

Jesienna ofensywa reklamowa mBanku

2,5-miesięczna kampania ma przyciągnąć do banku 50 tys. nowych klientów.

Kraj, 18 lipca 2012

Rusza kampania społeczna "Miłość. Lepiej na całe życie"

Kampanię dla Fundacji Mamy i Taty przygotowują agencje Telescope i Eura 7.

Przetargi, 11 czerwca 2012

MSL Warsaw pracuje dla Viacomu

Agencja obsłuży m.in. takie marki, jak MTV czy Comedy Central.

Kraj, 5 czerwca 2012

Cyfrowy Polsat i Polkomtel udostępnią mobilną telewizję

Spółki nie ujawniają prognoz, ale liczą, że z oferty hurtowej skorzystają też inni operatorzy.

Kraj, 5 marca 2012

Wysocka przejmuje nowe obowiązki w Viacomie

Monika Wysocka przejmuje koordynację nad projektami brand solutions realizowanymi w kanałach Viacom.

Kraj, 15 lutego 2012

Agnieszka Gajzler odchodzi z Viacomu

Z naszych doniesień wynika, że z firmą rozstaje się commercial partnership director.

Przetargi, 27 stycznia 2012

Viacom wybrał The Next Step

Agencja zajmie się obsługą serwisów internetowych grupy.

Kraj, 11 stycznia 2012

Ewa Tenczyńska dołączyła do Atmediów

Ma być odpowiedzialna za obsługę kanałów Viacom. W strukturach awansowała Katarzyna Wasiluk.

Zagranica, 3 stycznia 2012

Viacom z nowym menedżerem

Julia Phelps obejmie stanowisko wiceprezesa ds. komunikacji korporacyjnej w Viacom International Media Networks.

Kraj, 3 stycznia 2012

TVN i Polsat zarobiły więcej w 2011 r.

Obie stacje telewizyjne wypracowały lepsze wyniki reklamowe. Spadły zarobki TVP oraz także m.in. Vivy i AXN.

Przetargi, 24 listopada 2011

Value Media będzie obsługiwać Viacom

Grupa telewizyjna zmienia dom mediowy z MEC na Value Media.

Kraj, 25 października 2011

Zakazy i nakazy w spocie Goplany [WIDEO]

Nowa kampania pozycjonuje markę jako brand zachęcający do cieszenia się z przyjemności.

Kraj, 19 października 2011

"Party" wsparte kampanią

Wydanie z Dodą na okładce promowane jest reklamami w telewizji.

Zagranica, 23 września 2011

Ashton Kutcher zwiększa oglądalność Comedy Central

Gwiazdor Hollywood występuje w najnowszej serii serialu komediowego "Dwóch i pół", nadawanego przez stację należącą do MTV Networks Int.

Kraj, 22 września 2011

Atmedia powiększa zespół działu obsługi

Magdalena Jagiełło i Maja Głódkowska dołączyły do działu obsługi kanałów telewizyjnych w Atmedia.

Kraj, 8 września 2011

Black w telewizji [WIDEO]

Marka chce tym razem dotrzeć ze swoją komunikacją do widzów kanałów tematycznych.

Kraj, 1 września 2011

Viva promuje najnowszy program "Łowy Króla Disco"

Stacja muzyczna przez cały wrzesień reklamuje swój najnowszy reality show.

Kraj, 3 sierpnia 2011

Anita Rochalska w zespole MTV

W ramach struktur firmy stworzono nowe stanowisko brand managera entertainment.

Przetargi, 26 lipca 2011

Dobra Communications agencją MTV

Po rozstaniu się kilka dni temu z 4Fun Media agencja od sierpnia br. zacznie obsługiwać grupę kanałów MTV.

Kraj, 6 lipca 2011

Atmedia rusza ze sprzedażą reklam w Viacom Blink

Kobiecy kanał telewizyjny z portfolio MTV Networks Polska rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego, za którą będzie odpowiadać Atmedia.

Kraj, 2 czerwca 2011

BrainJuice Group dla MTV Networks Polska

Grupa marketingowa zrealizowała projekt wspierający promocję letniego Festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę Dance Edition 2011.

Kraj, 20 maja 2011

MTV poszerza ofertę dla maluchów

Nick Jr. to nowy kanał dla najmłodszych widzów. Polska jest pierwszym rynkiem w regionie, na którym debiutuje stacja.