M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Communications Unlimited (firma)"

Kraj, 29 kwietnia 2013

Jacek Olechowski prezesem IAA

Nowym szefem stowarzyszenia na lata 2013-2015 został prezes zarządu MediaCap.

Kraj, 4 lipca 2011

"Pij mleko!" z Agnieszką Radwańską

Do drugiej odsłony kampanii będzie zaproszony internauta.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Grand prix Kreatury dla MarketShare

Bilans XIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" to 19 statuetek i grand prix, które trafiło do agencji MarketShare.

Kraj, 26 maja 2006

Super-Pharm inwestuje w rozwój sieci aptek-drogerii; budżet marketingowy ok. 5 proc. sprzedaży

Sieć aptek i drogerii Super-Pharm szacuje, że w tym roku rozwinie działalność z 14 placówek do 17. Dzięki temu jej...

Kraj, 24 maja 2006

Polskie środowisko reklamowe uruchomiło system samoregulacji

Polskie środowisko reklamowe uruchomiło system samoregulacji. Na jego straży stoi Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR). - Zależy nam na podnoszeniu...

Kraj, 8 czerwca 2005

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy kontynuuje program "Postaw na swoim. Przedsiębiorczość"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) zapowiada kontynuację programu "Postaw na swoim. Przedsiębiorczość", który zachęca młodych ludzi do zakładania własnych...

Kraj, 19 lipca 2004

Factory Outlet planuje rozwój sieci sklepów i wsparcie reklamowe

Spółka Neinver Polska, właściciel sklepu Factory Outlet w podwarszawskim Ursusie, gdzie wyprzedawane są końcówki kolekcji markowej odzieży, zamierza rozwinąć działalność...

Kraj, 28 lipca 2003

Gwiazdy sportu wystąpią w kampanii IAA "Pij mleko - będziesz wielki"

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce przygotowuje kolejną edycję kampanii społecznej "Pij mleko - będziesz wielki" (prowadzona w ramach...

Kraj, 5 maja 2003

Selby zapowiada kontynuację programów społecznych IAA

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) Oddział w Polsce, zapowiedział kontynuację programu społecznego "Marketing dla przyszłości". Kolejnym zagadnieniem,...

Kraj, 3 września 2002

Polski oddział IAA rozpoczął mleczną kampanię społeczną

Wystartowała pierwsza społeczna kampania przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział w Polsce, realizowana w ramach akcji "Marketing dla przyszłości",...

Kraj, 25 marca 2002

McCann-Erickson będzie pracować dla Plus GSM i ING Banku Śląskiego

Plus GSM i ING Bank Śląski nawiązują współpracę z McCann-Ericksonem jako rezultat ogłoszonych wcześniej przetargów. W przetargu rozpisanym przez Plus...

Kraj, 8 marca 2002

McCann-Erickson Polska wycofał się z przetargu na budżet sieci Era

Z przetargu reklamowego organizowanego przez Polską Telefonię Cyfrowę (PTC), operatora sieci telefonii komórkowej Era, wycofała się agencja McCann-Erickson Polska. Procedury...

Kraj, 21 lutego 2002

Polkomtel SA poszukuje agencji do tworzenia kampanii wizerunkowych

Po dwóch latach współpracy z agencją Leo Burnett firma Polkomtel SA, właściciel marki Plus GSM, zdecydowała się na ogłoszenie przetargu....