M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cooler (marka)"

Kraj, 1 grudnia 2011

Z Browarów Łomża do Nestle Polska

Aleksandra Supranowicz objęła stanowisko junior product managera.

Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011

Trade marketing sprzedaje piwo [CASE STUDY]

W drugiej połowie 2010 r. firma Royal Unibrew Polska przeprowadziła intensywną akcję trademarketingową. O projekcie pisze Damian Mierzejewski, który przez ponad trzy lata zajmował się trade marketingiem w browarze.

Kraj, 7 lipca 2011

Paweł Patkowski oficjalnie w TP SA

Po ponad pół roku wakatu Grupa TP ma nowego dyrektora marki, mediów i komunikacji.

Kraj, 29 czerwca 2011

Radosław Kasyk nie jest już szefem marketingu Łomży

Jego odejście jest prawdopodobnie efektem napięć personalnych, jakie miały miejsce po połączeniu browarów Unibrew i Van Pur.

Kraj, 26 maja 2011

Łomża wprowadza połączenie piwa i lemoniady

Nowy Cooler browaru to w 45 proc. piwo, a w 55 proc. - lemoniada.

Kraj, 11 kwietnia 2011

Beata Pawłowska nie zarządza już Browarami Regionalnymi Łomża

Spółką kieruje obecnie dwuosobowy zarząd związany z Van Purem.

Kraj, 28 stycznia 2011

Paweł Patkowski będzie odpowiadał za komunikację i media w TP SA

Paweł Patkowski będzie nowym dyrektorem departamentu marki, mediów i komunikacji Grupy TP.

Przetargi, 14 grudnia 2010

Royal Unibrew wybrał Testardo Gram

Przetarg na całe portfolio marek został rozstrzygnięty, ale umowa z agencją nie została podpisana.

Kraj, 6 grudnia 2010

Royal Unibrew Polska łączy się z Van Purem

Czwarty i piąty co do wielkości gracz na polskim rynku piwa połączą siły, dzięki czemu powstanie firma mająca pięć browarów, kilkanaście marek i ok. 8 proc. udziałów w rynku.

Przetargi, 14 października 2010

Neuron z Royal Unibrew Polska

Agencja zajmie się PR korporacyjnym i produktowym.

Kraj, 13 stycznia 2010

Krzysztof Błaszczyk odpowiada za współpracę Royal Unibrew z hipermarketami

Krzysztof Błaszczyk objął stanowisko dyrektora działu do spraw kluczowych klientów w Royal Unibrew Polska, producenta piwa marek: Łomża, Faxe, Rybnicki,...

Przetargi, 22 grudnia 2009

Dwie agencje w przetargu na obsługę Łomży

Royal Unibrew Polska, producent piwa m.in. marek: Łomża, Strzelec, Cooler i Rybnicki Full, w przetargu na obsługę swojej głównej marki...

Kraj, 21 grudnia 2009

Royal Unibrew planuje utrzymanie nakładów reklamowych na dotychczasowym poziomie

Royal Unibrew Polska (RUP), czwarty co do wielkości producent piwa, m.in. marek Łomża, Strzelec, Cooler i Rybnicki Full, prognozuje, że...

Kraj, 16 października 2009

Jolanta Niedźwiecka senior brand managerem w Royal Unibrew

Jolanta Niedźwiecka, która przez ostatnich 5 lat pracowała w Cadbury Wedel jako senior brand manager czekoladowych batonów, przeszła do marketingu...

Kraj, 1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Kraj, 11 maja 2009

Beata Pawłowska dyrektorem generalnym Royal Unibrew Polska

Beata Pawłowska została nowym dyrektorem generalnym Royal Unibrew Polska (RUP), czwartego w kraju producenta piwa m.in. marek: Łomża, Strzelec, Cooler...

Kraj, 27 lutego 2009

Royal Unibrew stawia na Łomżę i redukuje zatrudnienie; KP także zwalnia

Royal Unibrew Polska planuje w tym roku wydanie na reklamy sumy zbliżonej do tej, którą zainwestował w 2008 r. W...

Kraj, 22 lipca 2008

Gniedziejko-Płuciennik PR & sponsorship managerem Royal Unibrew Polska

Iwona Gniedziejko-Płuciennik objęła stanowisko PR & sponsorship managera w firmie Royal Unibrew Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach spółki....

Kraj, 19 maja 2008

KP rusza z nową komunikacją marki Gingers autorstwa PZL

Kompania Piwowarska, która w sierpniu przejęła Browar Belgia, a wraz z nim portfolio jego marek, w tym markę Gingers, zdecydowała,...

Kraj, 28 marca 2008

Pięciomiesięczna kampania będzie wspierać relaunch marki Cooler

Royal Unibrew Polska ponownie wprowadza na rynek piwa smakowe marki Cooler (wstępnie o tych planach informowaliśmy w DS "MMP" 13...

Kraj, 13 marca 2008

Piwo Cooler wraca do gry; Testardo i Brand Connection pracują nad relaunchem

Royal Unibrew Polska (RUP) zdecydował, że marka piwa Cooler (segment piw smakowych) powróci na rynek. Ogólnopolskie działania reklamowe związane z...

Kraj, 16 lutego 2007

Royal Unibrew za 126 mln zł kupi Browar Łomża

Duński Royal Unibrew A/S, właściciel marek piwnych m.in. Faxe, Strzelec, Brok, Cooler i Rybnickie, za 126 mln zł kupi od...

Kraj, 5 kwietnia 2005

Faxe Polska kupuje browary Brok i Perła, wkrótce decyzje dotyczące portfolio marek

Faxe Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor m.in. piwa Faxe należący do duńskiej grupy browarów Bryggerigruppen (Danish Brewery Group...

Kraj, 23 marca 2005

Faxe zwleka z zakupem Brok-Strzelca, rewitalizacja marek wstrzymana

Duński browar Faxe zamierza sfinalizować zakup 100 proc. akcji browaru Brok-Strzelec SA w kwietniu br., dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Pomimo wcześniejszych...

Kraj, 19 lipca 2002

Browary Brok planują kampanię reklamową

Browar Brok planuje w ciągu kilku najbliższych miesięcy przeprowadzenie produktowej kampanii reklamowej. Jak powiedział Artur Olejniczak, kierownik działu marketingu browaru,...

Kraj, 11 stycznia 2002

Agencja reklamowa Publicis będzie obsługiwać budżet Broka

Agencja reklamowa Publicis wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego marek piwa Brok i Cooler browaru Brok SA. Współpraca będzie miała...

Kraj, 7 stycznia 2002

Wakat na stanowisku dyrektora ds. marketingu w Broku SA

Browary Koszalińskie "Brok SA" nie mają w chwili obecnej osoby piastującej stanowisko dyrektora ds. marketingu. Pełniąca od dwóch miesięcy jego...

Kraj, 20 lipca 2001

AGENCJA BRANDSTORM WYGRAŁA PRZETARG NA OBSŁUGĘ BROKA

Agencja BrandStorm wygrała przetarg na obsługę reklamową Browaru Brok, do którego należą marki piw: Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud....

Kraj, 18 lipca 2001

BROWAR BROK WSPIERA SPRZEDAŻ COOLERA KAMPANIĄ ATL

Browar Brok rozpoczął ogólnopolską wizerunkową kampanię reklamową piwa Cooler pomimo wcześniejszych informacji, że w tym roku marka ta nie będzie...

Kraj, 5 czerwca 2001

BROWARY BROK WSPIERAJĄ SPRZEDAŻ PIWA COOLER

Browary Brok otworzyły na okres letni (od 3 czerwca do końca sierpnia) sieć Cooler Beach Clubów, które mają wspierać sprzedaż...

Kraj, 26 kwietnia 2001

SCHWIEN ZOSTAŁ NOWYM PREZESEM BROWARU BROK

Rada nadzorcza browaru Brok SA desygnowała na stanowisko prezesa zarządu Malte Schwiena. Do tej pory Schwien pracował jako prezes polskiego...