M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cordiant Communications Group (firma)"

Kraj, 6 stycznia 2006

Testardo Red Cell - na razie bez zmian w strukturze WPP

Agencja Testardo Red Cell należąca do WPP Group, która starała się zmienić swój status w strukturze międzynarodowej (patrz: DS "MMP"...

Kraj, 16 listopada 2005

Testardo Red Cell chce większej niezależności w strukturze WPP

Agencja Testardo Red Cell należąca do WPP Group będzie starała się zmienić swój status w strukturze międzynarodowej. - Prowadzimy rozmowy...

Zagranica, 26 kwietnia 2004

WPP wzmacnia amerykański oddział zajmujący się projektowaniem

WPP Group wzmacnia swoje amerykańskie studio Fitch zajmujące się projektowaniem opakowań i usługami projektowymi dla producentów i firm handlowych poprzez...

Kraj, 9 grudnia 2003

Grey przygotowuje się do przejęcia budżetu Seata

Z informacji pochodzących z agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa wynika, że przejmuje ona od agencji Testardo-Bates (obecnie Testardo Red Cell)...

Zagranica, 3 grudnia 2003

Barceloński budżet Seata przechodzi z agencji Bates do Greya

Oceniany na 80 mln dol. międzynarodowy budżet reklamowy należącego do grupy Volkswagen koncernu Seat przechodzi z barcelońskiej agencji Bates Worldwide...

Przetargi, 30 października 2003

Roche prowadzi przetarg na media, przenosi kreację do JWT/Parintex

Firma farmaceutyczna Roche Polska zaprosiła do przetargu pięć domów mediowych, w tym Starcom obsługujący tego klienta w tym roku. Maciej...

Zagranica, 30 października 2003

Przychody WPP w III kwartale wzrosły

Holding reklamowy WPP Group zanotował w minionym kwartale wzrost przychodów w porównaniu z ub.r. Przedstawiciele holdingu stwierdzili, że z optymizmem...

Kraj, 23 października 2003

Nazwa Red Cell nadal z JWT/Parintex

W odpowiedzi na wczorajszą informacje w DS "MMP" Jacek Ślotała, prezes J. Walter Thompson/Parintex, oświadczył, że wszelkie stwierdzenia mówiące, jakoby...

Zagranica, 23 października 2003

Grey Global Group rozgrzewa spekulacje na temat ewentualnych akwizycji

Grey Global Group zapowiedziała, że planuje podniesienie swojego kapitału o 100 mln dol., a być może nawet 125 mln dol....

Kraj, 22 października 2003

Agencja Testardo-Bates zmieniła nazwę na Testardo Red Cell

Testardo-Bates zmienia nazwę na Testardo Red Cell zgodnie z decyzją zarządu sieci Red Cell. Oznacza to, że powoli wyjaśnia się...

Kraj, 1 października 2003

Ważą się losy dalszej przyszłości Testardo-Bates i Red Cell w Polsce

Do końca przyszłego tygodnia ma zapaść ostateczna decyzja dotycząca przyszłości agencji reklamowych Testardo-Bates i Red Cell. Wciąż nie wiadomo, jakie...

Zagranica, 29 września 2003

De Yturbe przechodzi z Cordiant Communications Group do Havasa

Jean de Yturbe po dziewięciu latach pracy w Cordiant Communications Group (ostatnio pełnił funkcję head of Bates Worldwide w Europie)...

Zagranica, 4 września 2003

Grey Worldwide przejmuje obsługę budżetu marki Seat w Europie

Sieć agencji reklamowych Grey Worldwide, należąca do Grey Global Group, przejmuje obsługę europejskiego budżetu reklamowego marki hiszpańskich samochodów Seat z...

Zagranica, 26 sierpnia 2003

Budżet nieczekoladowy Cadbury przechodzi z Bates do McCanna

Cadbury Schweppes przyznało swój globalny budżet na obsługę produktów nieczekoladowych agencji McCann-Erickson Worldwide (Interpublic Group of Cos.). Budżet przekracza 60...

Zagranica, 21 sierpnia 2003

Publicis przejął pełną kontrolę nad siecią mediową ZenithOptimedia

Publicis Groupe kupił od WPP Group pakiet 25 proc. akcji w sieci domów mediowych ZenithOptimedia. W oficjalnym komunikacie w tej...

Zagranica, 13 sierpnia 2003

Publicis Groupe zapłaci 89 mln dol. za 25 proc. udziałów w Zenith Optimedia

Publicis Groupe zapłaci 89 mln dol. za 25 proc. udziałów w kompanii mediowej Zenith Optimedia. Maurice Levy, CEO grupy Publicis,...

Kraj, 11 sierpnia 2003

Europejska sieć Bates ma wejść do struktur agencji Red Cell

Jak informuje serwis branżowy "BrandRepublic", holding WPP Group zadecydował o tym, że 15 europejskich oddziałów sieci agencji reklamowej Bates ma...

Zagranica, 11 sierpnia 2003

Pfizer przenosi budżety z agencji Bates Worldwide do JWT

Amerykański koncern farmaceutyczny Pfizer przenosi budżety reklamowe wybranych brandów leków z agencji Bates Worldwide (Cordiant Communications Group) do J. Walter...

Kraj, 8 sierpnia 2003

Sieć ZenithOptimedia wdraża strategię ROI i zmienia corporate identity

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia należąca do grup Publicis i Cordiant Communications jest w trakcie repozycjonowania i rebrandingu. Domy mediowe należące...

Kraj, 6 sierpnia 2003

Testardo-Bates czeka na decyzję WPP Group odnośnie do losów agencji

Po przejęciu przez WPP Group akcji Cordiant Communications Group (CCG) dalsze losy sieci agencji Bates należącej do CCG, w tym...

Zagranica, 25 lipca 2003

Dom mediowy Initiative Media wygrał budżet 2 marek Shell Oil w USA

Dom mediowy Initiative Media (Interpublic Group of Cos.) wygrał przetarg na obsługę dwóch brandów Pennzoil i Quaker State należących do...

Zagranica, 14 lipca 2003

Menedżerowie agencji 141 należącej do grupy Cordiant odchodzą z firmy

Starania grupy WPP zainteresowanej zakupem Cordiant Communications Group zmierzające do zatrzymania głównych menedżerów Cordianta nie powiodły się. Firmę opuścił Colin...

Zagranica, 2 lipca 2003

WPP nie zmieni oferty zakupu grupy Cordiant

Oświadczenie grupy WPP o tym, że nie zmieni swojej oferty zakupu Cordiant Communications Group, rozpoczęło nowy etap historii sprzedaży Cordiant....

Zagranica, 27 czerwca 2003

Active Value zamierza przeszkodzić grupie WPP w przejęciu Cordianta

Fundusz Active Value zwiększył swoje udziały w grupie Cordiant do ponad 25 proc., co daje mu decydujący głos i pozwala...

Zagranica, 25 czerwca 2003

Active Value zwiększył swój udział w Cordiant Communications

Udziałowiec Cordiant Communications, spółka Active Value, odkupił kolejne akcje holdingu, co daje mu obecnie 24,53 proc. (wczoraj było to 23,94...

Zagranica, 24 czerwca 2003

Grey może wejść do gry o Cordianta

Active Value - spółka, która zwiększyła w ub. piątek udziały w Cordiant Communications Group z 16,7 proc. do 23,94 proc.,...

Zagranica, 18 czerwca 2003

WPP negocjuje warunki zakupu Cordiant Communications Group; oferta Publicis Groupe odrzucona

Wczoraj zostało ogłoszone porozumienie osiągnięte pomiędzy WPP Group a Cordiant Communications Group. Tym samym odrzucona została oferta Publicis Groupe, również...

Zagranica, 18 czerwca 2003

Starania o przejęcie Cordiant dobiegają końca

Grupa WPP jest postrzegana jako ta, która najprawdopodobniej przejmie Cordiant Communications Group i może w tym tygodniu ogłosić zawarcie umowy....

Zagranica, 17 czerwca 2003

Bank HSBC rozpoczyna kampanię promocyjną "post-SARS"

Bank HSBC z Hongkongu przygotował kampanię reklamową "Support Hong Kong". Została ona przygotowana przez Bates Worldwide (Cordiant Communications Group). Ma...

Zagranica, 9 maja 2003

Allied Domecq konsoliduje budżet reklamowy w agencji Publicis

Koncern alkoholowy Allied Domecq poinformował, że konsoliduje swój budżet reklamowy w jednej agencji - Publicis Worldwide należącej do Publicis Groupe....

Zagranica, 7 maja 2003

Hakuhodo chce kupić agencję reklamową Mendelsohn/Zien z USA

Według nieoficjalnych informacji japońska agencja reklamowa Hakuhodo zainwestowała w amerykańską agencję reklamową Mendelsohn/Zien z Los Angeles. Przedstawiciele agencji nie potwierdzili...

Zagranica, 6 maja 2003

Kryzys w Cordiant Communications Group

Po stracie kolejnego kluczowego klienta - Allied Domecq - holding Cordiant Communication Group stoi w obliczu poważnego kryzysu. Firma cudem...

Zagranica, 23 kwietnia 2003

Bates stracił budżet reklamowy Wooolworths wart 35 mln dol.

Agencja reklamowa Bates UK, należąca do Grupy Cordiant Communications, straciła swojego drugiego co do wielkości klienta - firmę Woolworths. Jej...

Zagranica, 4 kwietnia 2003

Nokia przekazała wart 100 mln dol. budżet N-Gage agencji Grey

Agencja reklamowa Grey Worldwide wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu strategiczno-kreatywnego nowego telefonu komórkowego Nokii. Wysokość budżetu reklamowego telefonu N-Gage...

Zagranica, 4 lutego 2003

Pacific Equity Partners zamierza kupić 70 proc. akcji australijskiego oddziału Cordiant

Wart 19 mln dol. australijski budżet koncernu Hyundai obsługiwany przez Cordiant Communications Group został wystawiony na sprzedaż poprzez przetarg. Na...

Zagranica, 20 stycznia 2003

Roche przeniosło budżet reklamowy do sieci agencji reklamowych Bates

Koncern farmaceutyczny Roche przeniósł swój budżet reklamowy z likwidowanej agencji reklamowej D'Arcy (Publicis Groupe) do sieci agencji reklamowych Bates Group...

Zagranica, 16 stycznia 2003

Carat pozyskał budżet mediowy Ting Hsin International Group w Chinach

Ting Hsin International Group, tajwański producent żywności, wybrał dom mediowy Carat należący do grupy Aegis do obsługi budżetu mediowego w...

Zagranica, 23 grudnia 2002

Mediaedge:cia będzie kupował media dla United Airlines

Dom mediowy Mediaedge:cia (WPP Group) będzie kupował media dla linii lotniczych United Airlines. Obsługa tego budżetu ma charakter globalny. W...

Zagranica, 11 grudnia 2002

ZenithOptimedia przewiduje wzrost reklamy o 1 proc. w 2003 r.

Sieć domów mediowych ZenithOptimedia przewiduje, że w przyszłym roku zakończy się dwuletnia globalna recesja i wydatki na reklamę wzrosną o...

Zagranica, 26 listopada 2002

Toyota przekazała budżet mediowy we Francji do ZenithOptimedia

Toyota przekazała wart 65 mln dol. budżet mediowy we Francji domowi mediowemu ZenithOptimedia należącemu do Publicis Groupe i Cordiant Communications...

Zagranica, 18 października 2002

Agencje zaalarmowane możliwością kupienia Welli przez Henkla

Ewentualne przejęcie przez koncern Henkel producenta kosmetyków Wella najprawdopodobniej doprowadzi do zmiany partnerów reklamowych tej firmy. Wśród międzynarodowych agencji obsługujących...

Zagranica, 30 sierpnia 2002

Grupa ubezpieczeniowa Allianz szuka agencji reklamowej

The Allianz Group, jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych w Europie, poszukuje agencji reklamowej. Obecnie budżet reklamowy towarzystwa obsługuje agencja reklamowa...

Zagranica, 21 sierpnia 2002

Bates stracił budżet Wendy International wart 312 mln dol.

Sieć reklamowa Bates, należąca do grupy Cordiant Communications, straciła budżet koncernu Wendy International oceniany na 312 mln dol. Budżet ten,...

Zagranica, 19 lipca 2002

CVS rozpoczął przegląd domów mediowych

CVS Corp., jeden z czołowych amerykańskich dystrybutorów leków, rozpoczął przegląd domów mediowych, które mogłyby obsługiwać jego budżet na planowanie i...

Zagranica, 7 czerwca 2002

Mediaedge:CIA obsłuży wart 50 mln dol. budżet prasowy Masterfoodsa

Należący do grupy WPP dom mediowy Mediaedge:CIA został wybrany do obsługi wartego 50 mln dol. budżetu na zakup mediów prasowych...

Zagranica, 20 maja 2002

Bill Whitehead, prezes Bates America, rezygnuje ze stanowiska

Bill Whitehead, prezes sieci agencji reklamowych Bates America, złożył rezygnację. Jego obowiązki przejmie David Hern, pełniący funkcję prezesa CEO Cordiant...

Zagranica, 15 maja 2002

Allied Domecq rozpoczyna kampanię Go Play swojej marki Ballantine's

Brytyjski koncern Allied Domecq ruszył z globalną kampanią produktową swojej wiodącej marki - whisky Ballentine's Finest. Autorem działań reklamowych, których...

Zagranica, 6 maja 2002

Agencja Bates straciła budżet kreatywny koreańskiego Hyundaia

Hyundai Motor America wybrał agencję reklamową Richards Group z Dallas do obsługi wartego 160 mln dol. budżetu kreatywnego. Agencja przejmie...

Zagranica, 24 kwietnia 2002

Wartość akcji Cordianta spada z powodu informacji o kłopotach grupy

Po kilku tygodniach opóźnienia Cordiant Communications Group ogłosiła 22 kwietnia br. wstępne wyniki za 2001 r. Wynika z nich, że...

Zagranica, 23 kwietnia 2002

Cordiant finalizuje umowy z bankami na temat spłaty długów

Cordiant Communications Group ogłosiła 19 kwietnia br. finalizację umowy z bankami mającej na celu renegocjację zasad spłaty jej długów. Od...