M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cordiant (firma)"

Kraj, 25 stycznia 2005

WPP startuje z globalną siecią Ogilvy Healthworld, także w Polsce

WPP Group stworzyła globalną sieć do obsługi klientów farmaceutycznych - Ogilvy Healthworld. Powstała ona po akwizycji przez WPP Health Communications...

Zagranica, 14 grudnia 2004

141 Worldwide zatrudnia Ricka Rotha z Ogilvy & Mather jako nowego CEO

Rick Roth, były global account director w sieci agencji reklamowych Ogilvy & Mather, zostanie nowym global CEO sieci 141 Worldwide....

Zagranica, 7 lipca 2004

WPP zanotowała 2-proc. wzrost przychodów w ciągu pierwszych 5 miesięcy br.

Grupa WPP podała, że jej przychody w ciągu 5 pierwszych miesięcy br. wzrosły o 2 proc. Z danych wynika, że...

Kraj, 29 października 2003

141 Testardo PR promuje się jako Testardo Action

141 Testardo PR, sieciowa agencja należąca do Grupy Testardo-Bates, promuje się jako Testardo Action. "Nie jest to jeszcze zmiana naszej...

Zagranica, 1 października 2003

Dennis Kerslake przeszedł z agencji 141 do Publicis Dialog

Brytyjski oddział agencji reklamowej Publicis na wniosek swojego nowego klienta - koncernu alkoholowego Allied Domecq - zatrudnił Dennisa Kerslake'a, dotychczas...

Zagranica, 3 września 2003

Sprzedaż operacyjna WPP za pierwsze półrocze br. spadła o 2 proc.

Sprzedaż operacyjna holdingu mediowego WPP w pierwszym półroczu br. była niższa o 2 proc. od wpływów w analogicznym okresie ub.r....

Zagranica, 20 sierpnia 2003

BAT rozdziela marki między agencje 141 i Ogilvy & Mather

Po fuzji grup reklamowych WPP i Cordiant koncern tytoniowy British American Tobacco (BAT) przesunie na rynku azjatyckim część budżetów swoich...

Zagranica, 19 sierpnia 2003

Konfliktowi dla JWT klienci agencji Bates mogą trafić do Cheetham Bell

Agencja J. Walter Thompson (JWT) rozważa otworzenie w Londynie oddziału agencji reklamowej Cheetham Bell. Po przejęciu sieci Cordiant przez grupę...

Zagranica, 1 sierpnia 2003

Agencja JWT może przejąć od Batesa budżety warte 20 mln funtów

Brytyjski oddział agencji reklamowej J. Walter Thompson może przejąć od Batesa po fuzji grup Cordiant i WPP budżety warte 20...

Zagranica, 30 lipca 2003

WPP i Cordiant muszą rozwiązać problem konfliktowych klientów

Po przejęciu grupy reklamowej Cordiant przez holding WPP Group przedstawiciele tego ostatniego będą musieli rozwiązać problem konfliktowych budżetów w branży...

Zagranica, 29 lipca 2003

Szef Active Value uważa, że walka o Cordiant była błędem

Brian Myerson, współzałożyciel funduszu Active Value, powiedział "The Sunday Times", że walka o przejęcie grupy Cordiant była błędem i stratą...

Zagranica, 25 lipca 2003

WPP zwycięża w batalii o przejęcie grupy Cordiant

Grupa reklamowa WPP zwyciężyła w batalii o przejęcie kontroli nad grupą Cordiant. Udziałowcy Cordianta przegłosowali 23 lipca br. przyjęcie oferty...

Zagranica, 24 lipca 2003

Sprzedaż grupy Cordiant bliska finalizacji

Ciągnąca się od dłuższego czasu historia sprzedaży grupy Cordiant zbliża się do finału. Udziałowcy grupy zostali poproszeni o głosowanie za...

Zagranica, 22 lipca 2003

Publicis chce wykupić resztę udziałów w sieci ZenithOptimedia

Holding reklamowy Publicis zamierza kupić pakiet 25 proc. udziałów w sieci domów mediowych ZenithOptimedia należących obecnie do grupy Cordiant. Wartość...

Zagranica, 21 lipca 2003

Ojjeh złamała zasady Kodeksu Przejęć, menedżerowie odchodzą z 141

Takeover Panel przeprowadził dochodzenie w sprawie syryjskiej miliarderki Nahed Ojjeh, która posiada aktualnie prawie 11 proc. udziałów w grupie Cordiant,...

Zagranica, 18 lipca 2003

Active Value nie zdołał przeforsować kandydatur na szefów grupy Cordiant

Cordiant zachęca udziałowców do wsparcia oferty zakupu tej grupy przez WPP po tym, jak funduszowi Active Value nie udało się...

Zagranica, 17 lipca 2003

Publicis zaprzecza, że zamierza przejąć kontrolę nad grupą Cordiant

Francuski gigant reklamowy grupa Publicis zaprzeczyła, że zamierza przejąć kontrolę nad grupą Cordiant. Oświadczenie zostało wydane po spekulacjach w prasie,...

Zagranica, 15 lipca 2003

Active Value gromadzi udziałowców Cordianta w celu przejęcia tej grupy

Active Value przejmie najprawdopodobniej kontrolę nad grupą Cordiant. Stanie się tak, jeśli fundusz zdoła zebrać wspólnie kilku inwestorów posiadających łącznie...

Zagranica, 26 maja 2003

Cordiant sprzedał agencję reklamową George Patterson Bates

Grupa reklamowa Cordiant sprzedała agencję reklamową George Patterson Bates (GPB) za 30 mln funtów. Pakiet 70 proc. udziałów nabył fundusz...

Zagranica, 22 maja 2003

Financial Dynamics zostanie sprzedana za 25 mln dol.

Ponad 25 partnerów w organizacji public relations Financial Dynamics umiejscowionej w londyńskim City zamierza przejąć10 proc. udziałów w firmie, kiedy...