M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "CPP Toruń-Pacific (firma)"

Kraj, 16 sierpnia 2012

Patryk Sobieszak ma nowe kompetencje w Nestle Polska

Zajął stanowisko shopper activation unit.

Kraj, 4 kwietnia 2012

70 proc. wydatków Nestlé na kampanie wellness

Marketer planuje kontynuację rozwoju odpowiedzialnej komunikacji z konsumentami oraz promocję zdrowej i rozważnej konsumpcji i aktywnego trybu życia.

Kraj, 20 czerwca 2011

Nestle Musli gwarantuje "supersmak"

Marketer buduje trial nowego produktu wśród konsumentów.

Kraj, 7 marca 2011

Z Saatchi & Saatchi do Interactive Solutions

Sebastian Umiński account directorem w Interactive Solutions.

Kraj, 24 czerwca 2010

Wosana tworzy markę Tobi

Marketer debiutuje z nowymi produktami, które nie zawierają konserwantów i sztucznych barwników.

Kraj, 31 lipca 2007

Płatki Nestle Fitness wspierane samplingiem nad morzem

W kilkunastu nadmorskich miejscowościach rozpoczęła się letnia akcja promocyjna płatków z pełnego ziarna pszenicy Nestle Fitness z portfolio CPP Toruń-Pacific....

Kraj, 4 września 2006

Akcja CPP Toruń-Pacific "Świecę przykładem" wsparta promocją w TV

Firma CPP Toruń-Pacific, producent płatków śniadaniowych Nestle, rozpoczęła akcję informacyjno-edukacyjną "Świecę przykładem, jestem widoczny" mającą na celu zwrócenie uwagi na...

Kraj, 30 sierpnia 2006

Grupa Fresh sponsoruje sport

Grupa Fresh została sponsorem szablistki Bogny Jóźwiak, reprezentantki Polski na olimpiadzie w Pekinie. W ramach podpisanej umowy agencja fotograficzna Fresh...

Zagranica, 22 grudnia 2005

Cereal Partners zmienia rozdanie agencyjne: McCann zajmie się Cheerios, a Saatchi markami dziecięcymi

Producent płatków śniadaniowych Cereal Partners (CP) zdecydował o zmianach w obsłudze swojego budżetu reklamowego. Jego główną marką płatków śniadaniowych zajmie...

Kraj, 17 listopada 2005

Łapczyńska i Koszyk awansują w Euro RSCG 4D

Monika Łapczyńska i Marcin Koszyk dołączyli do grona account directorów agencji Euro RSCG 4D, awansując ze stanowisk accout managerów. Monika...

Kraj, 1 października 2004

Walt Disney liczy na dwumilionową widownię filmu "Iniemamocni", kampania w listopadzie

Walt Disney Company Polska przedstawił wstępne założenia dotyczące kampanii reklamowej i partnerów promocyjnych w związku z wejściem na ekrany filmu...

Kraj, 31 sierpnia 2004

HP rozpoczyna prosprzedażową promocję, za kilka tygodni kampania nowej kolekcji produktów

Hewlett-Packard Polska rozpocznie jutro prosprzedażową kampanię promocyjną. Będzie ona prowadzona pod hasłem "Eureka", a jednym z celów jest też budowanie...