M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cropp Town (marka)"

Kraj, 13 września 2011

Team Croppa walczy z irytującymi zjawiskami

Akcje teamu Pure Evil Crew to motyw jesiennej kampanii marki odzieżowej Cropp.

Kraj, 20 listopada 2008

WP.pl promuje swoją telewizję

Wystartowała kampania reklamowa telewizji internetowej WP.tv. Prawie w całości została oparta na koncepcji consumer touchpoints. Komunikat reklamowy będzie można więc...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Tomasz Łukasiewicz odpowiada za produkcję kampanii w LPP

Tomasz Łukasiewicz został specjalistą ds. produkcji kampanii audiowizualnych w dziale marketingu LPP (marki Reserved, Cropp Town, Re Kids). Odpowiada za...

Kraj, 4 marca 2008

Jacek Kania został media managerem w LPP

Jacek Kania objął stanowisko media managera w dziale marketingu LPP, firmy odzieżowej będącej właścicielem marek: Reserved, Cropp Town i Esotiq....

Kraj, 6 listopada 2007

Sodexho rozpoczęło współpracę z markami LPP

Sodexho Pass Polska, firma świadcząca usługi z zakresu systemów motywacyjnych z wykorzystaniem kuponów i kart usługowych, rozpoczęła współpracę z LPP...

Kraj, 3 października 2007

Prowokujące znaki drogowe głównym motywem jesiennej kampanii marki Cropp Town

Prowokujące znaki drogowe stanowią oś jesiennych wizerunkowych działań reklamowych prowadzonych przez odzieżową markę Cropp Town firmy LPP. Kampania pod hasłem...

Kraj, 18 września 2007

Rada Reklamy rozpatrzyła skargi na reklamy Neostrady, Media Markt i Cropp Town

Komisja Etyki Reklamy (KER), która działa w ramach struktur Rady Reklamy, rozpatrzyła skargi złożone przez konsumentów i wydała orzeczenie w...

Kraj, 8 sierpnia 2007

Carat zaplanuje pierwszą kampanię telewizyjną Reserved w Czechach

Dział marketingu LPP przygotowuje jesienne kampanie dla swoich marek - Reserved, Cropp Town i Re-Kids. Po raz pierwszy przeprowadzi kampanię...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Agnieszka Górska dyrektorem marketingu LPP

Agnieszka Górska objęła stanowisko dyrektora marketingu LPP, spółki, do której należą marki odzieżowe Reserved i Cropp Town. Zastąpiła na nim...

Kraj, 4 października 2006

LPP ruszyło z nową kampanią Croppa: "Człowieku, wyluzuj"

LPP SA rozpoczął nową kampanię swojej sieci Cropp Town. Główne hasło kampanii to: "Człowieku, wyluzuj". Ma ona charakter wizerunkowo-produktowy, a...

Przetargi, 15 września 2006

Equinox, Universal McCann i PanMedia Western w przetargu LPP

Equinox, Universal McCann i PanMedia Western dostały się na short-listę w przetargu firmy odzieżowej LPP, właściciela marek Reserved i Cropp...

Kraj, 5 września 2006

WP rusza z szeroko zakrojoną kampanią wizerunkową

Portal Wirtualna Polska ruszył z silną ogólnopolską kampanią wizerunkową z hasłem przewodnim "Internet z widokiem na...". Kampania wykorzystuje także media...

Przetargi, 30 sierpnia 2006

LPP rozważa wejście w telewizję, wkrótce short-lista w przetargu mediowym

LPP, właściciel marek m.in. Reserved i Cropp Town, może w przyszłym roku zainwestować w reklamę telewizyjną. Do tej pory promował...

Przetargi, 7 lipca 2006

LPP szuka domu mediowego do obsługi w regionie CEE

LPP, właściciel marek Reserved i Cropp Town, prowadzi przetarg na obsługę budżetu mediowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wybierze dom mediowy, który...

Kraj, 31 sierpnia 2005

Cropp Town rusza z jesienną kampanią pod hasłem "Bek tu skul"

LPP SA rozpoczyna kampanię dla swojej marki młodzieżowej Cropp Town. Akcja prowadzona jest pod hasłem: "Bek tu skul" i związana...

Kraj, 8 czerwca 2005

LPP wspiera letnią kampanią wizerunkową nową kolekcję odzieży Reserved

LPP SA, producent odzieży, rozpoczął kampanię letniej kolekcji marki Reserved. Potrwa do końca czerwca, obejmuje outdoor (billboardy, wallboardy, citylighty), prasę,...

Kraj, 29 kwietnia 2005

Cropp Town rusza z akcją "Spróbuj inaczej"

Cropp Town rusza po długim weekendzie z dwumiesięczną kampanią wizerunkową "Spróbuj inaczej". Jej celem jest zwrócenie uwagi młodych ludzi na...

Kraj, 19 lipca 2004

Firma LPP odnotowała duże wzrosty sprzedaży

Firma odzieżowa LPP SA, właściciel marek Reserved i Cropp, podała, że jej przychody ze sprzedaży w I półroczu wyniosły 222...

Kraj, 20 maja 2004

LPP SA rozpoczął inwestycje marketingowe w markę Cropp Town

LPP SA, producent odzieży znany do tej pory przede wszystkim z marki Reserved, rozpoczął kampanię launchową swojej nowej marki -...