M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cropp (marka)"

Kraj, 2 września 2015

Op1 rozwija struktury

Pięć nowych osób w domu produkcyjnym.

Kraj, 14 listopada 2014

LPP wprowadzi szóstą markę na rynek

Do Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay dołączy kolejny brand.

Kraj, 15 października 2014

Cropp stawia na współpracę z muzykami

W ramach jesiennych działań promocyjnych firma współpracowała z agencją Zjednoczenie.com.

Kraj, 30 maja 2014

Cropp rusza z kampanią "Bad Rubber Ducker"

Działania przygotowały agencje Zjednoczenie.com i FBI Media.

Kraj, 12 października 2012

Kolejna akcja Frugo i Croppa

Brandy startują ze streetartowym projektem połączonym z wirtualnym światem.

Kraj, 12 września 2012

Paweł Woźny awansował w LPP

Menedżer został regionalnym dyrektorem sprzedaży w Rosji.

Kraj, 29 sierpnia 2012

Paweł Dutkiewicz w LPP w Rosji

Zapewnia wsparcie menedżerskie.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Denimowy teaser kampanii House

LPP ruszyło z aktywnością zapowiadającą kampanię swojej marki.

Kraj, 16 lipca 2012

Aryton z nową strategią marki

Do firmy dołączają nowe osoby.

Kraj, 28 czerwca 2012

LPP bez dyrektora marketingu

Monika Kapłan-Gerc została prezesem Deni Cler.

Kraj, 1 marca 2012

"Bileciki do kontroli" Croppa na Androidzie

Rozszerzenie kampanii kuponowej o kanał mobilny daje możliwość geotargetowania.

Kraj, 12 września 2011

Ciszewski PR o polskim Facebooku

Coraz więcej polskich nastolatków korzysta z najpopularniejszego portalu społecznościowego.

Kraj, 30 maja 2011

Pogromcy Funky vs. Człowiek Pralka

Marka Cropp postawiła na działania wirusowe.

Artykuły weekendowe, 15 kwietnia 2011

Jak zostać marką facebookową

Czy łatwo wypromować markę mediową? Dlaczego jedne marki przebijają się do serwisów społecznościowych, a innym się to nie udaje? Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, dyrektorzy zarządzający w agencji interaktywnej MRM Worldwide, analizują listę polskich top brands w Facebooku.

Kraj, 14 marca 2011

No Damage No Funky w nowej reklamie Cropp

Uczestniczka "Top Model" bohaterką najnowszej kampanii reklamowej producenta odzieży.

Artykuły weekendowe, 11 marca 2011

Dekalog marketera w Facebooku

K2 radzi, jak być skutecznym w Facebooku.

Artykuły weekendowe, 11 marca 2011

Zdjęcie (z) profilu

O ostrożności w komunikacji w mediach społecznościowych pisze Bartłomiej Brzoskowski, social media specialist w Digital One.

Kraj, 7 marca 2011

Cropp i House zniknęły z Facebooka

Fan page'e tych marek rozsyłały link do złośliwego oprogramowania, które wysyłało scam.

Artykuły weekendowe, 18 lutego 2011

Drevny Kocur i inne katalizatory reakcji

Czasy, media się zmieniają, kreatywność nadal rządzi - czego dowodzi w swoim felietonie Robert Sosnowski, dyr. zarządzający agencji interaktywnej Biuro Podróży Reklamy.

Kraj, 11 lutego 2011

LPP zwiększa dwukrotnie wydatki na internet

Ponadto ATL wesprze markę Reserved, a eventy - Cropp i House.

Przetargi, 18 października 2010

LPP wybiera agencję dla House’a

Marka odzieżowa jest do wzięcia.

Kraj, 17 maja 2010

GaduAir wspólnie z Croppem

Gadu-Gadu i Cropp współpracują przy kolejnej akcji marketingowej. Tym razem Cropp daje 20 proc. zniżki na zakupy, jeśli klienci kupią w salonie starter GaduAir.

Kraj, 16 kwietnia 2010

Zwycięzca przeglądu LPP nie dał rady

Nowy serwis Cropp dla LPP przygotuje agencja Engine; Projektowanie.org, która wygrała przegląd ofert na ten projekt, ponoć sobie nie poradziła.

Kraj, 15 marca 2010

Nowe osoby w dziale marketingu Atlantica

Do działu marketingu Atlantica, producenta bielizny, dołączyły dwie nowe osoby. Dina Evrokatova rozpoczęła pracę na stanowisku junior brand manager export...

Kraj, 4 lutego 2010

Iga Aksamit awansowała na dyrektora marketingu Atlantica

Iga Aksamit awansowała na dyrektora marketingu producenta bielizny Atlantic. Dotychczas pełniła obowiązki kierownika marketingu. Jako dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za...

Przetargi, 19 stycznia 2010

Projektowanie.Org zwycięża w konkursie LPP

Firma odzieżowa LPP SA po przeglądzie ofert rozpoczęła współpracę z pracownią graficzną Projektowanie.Org w zakresie rozbudowy internetowego serwisu marki Cropp...

Kraj, 21 grudnia 2009

Sklepy i internet głównymi kanałami komunikacji LPP w 2010 r.

Firma odzieżowa LPP w przyszłym roku skupi się na wsparciu marek Reserved, Cropp i House (ma jeszcze w portfolio Mohito...

Przetargi, 17 grudnia 2009

LPP wybiera agencję do rozbudowy strony WWW marki Cropp i zwiększa wydatki na internet

Firma odzieżowa LPP SA prowadzi przegląd ofert dotyczący rozbudowy serwisu internetowego marki Cropp. Marketer znacznie zwiększy wydatki na działania w...

Kraj, 3 grudnia 2009

Zjednoczenie.com promuje Cropp w mediach społecznościowych

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała dla firmy odzieżowej LPP SA aplikację marki Cropp w serwisie Facebook. Fani marki otrzymali kupony promocyjne...

Kraj, 26 października 2009

Team kreatywny z G7 dołączy do FireFly Creation

Do agencji FireFly Creation z Grupy FireFly dołączy z początkiem listopada team kreatywny - senior art director Szymon Demirkol i...

Kraj, 21 października 2009

Novimedia przygotuje custom dla marki Cropp

Novimedia CP na zlecenie spółki LPP przygotuje custom publishing dla marki odzieżowej Cropp. Będzie to pierwszy tego typu magazyn kierowany...

Kraj, 24 lipca 2009

Mariusz Kozak-Zagozda dyrektorem kreatywnym marki Atlantic

Mariusz Kozak-Zagozda objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marki w firmie Atlantic, która jest producentem bielizny. Ostatnio pracował w spółce Vistula...

Kraj, 11 maja 2009

LPP opracowuje nową strategię dla Reserved; nie wyklucza rezygnacji z telewizji

LPP SA prowadzi prace nad nową strategią marketingową i komunikacyjną dla swojej wiodącej marki odzieżowej Reserved. Równolegle prowadzone są prace...

Kraj, 29 kwietnia 2009

Marka odzieżowa Cropp chce kojarzyć się ze sztuką ulicy

Agencja reklamowa G7 przygotowała dla marki odzieżowej Cropp z portfolio LPP SA projekt komunikacyjny MonohromProjekt. To element nowej strategii komunikacyjnej...

Kraj, 25 marca 2009

Monika Kapłan-Gerc dyr. marketingu LPP, trwają prace nad budżetem i strategią

Monika Kapłan-Gerc będzie od 1 kwietnia br. nowym dyrektorem marketingu spółki odzieżowej LPP, właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i...

Kraj, 2 marca 2009

LPP wprowadza taneczną kolekcję odzieży Cropp

Spółka LPP wprowadziła do sprzedaży nową kolekcję odzieży Cropp związaną z tańcem. Ubrania skierowane są do pasjonatów tańca nowoczesnego. Nowa...

Kraj, 2 marca 2009

Jacek Kania przechodzi z LPP do Maxusa

Jacek Kania, dotychczas kierownik ds. mediów w firmie odzieżowej LPP (zajmował się tam współpracą z mediami oraz domami mediowymi w...

Kraj, 3 grudnia 2008

Iga Aksamit-McGinley odpowiada za markę Atlantic w całej Europie

Iga Aksamit-McGinley została nowym senior brand managerem marki Atlantic. Będzie odpowiedzialna za rozwój marki na rynkach UE i NON UE....

Kraj, 3 grudnia 2008

LPP zwalnia pracowników, redukuje budżety reklamowe, ogranicza otwarcia salonów

Firma LPP SA, właściciel marek Cropp i Reserved, zwalnia pracowników, redukuje budżety reklamowe i ogranicza otwarcia nowych salonów. - Spółka...

Kraj, 26 listopada 2008

LPP uruchomiło internetowy serwis informacyjny dla dziennikarzy i stylistów

LPP SA uruchomiło internetowy serwis dla dziennikarzy i stylistów. Na stronie www.press.lpp.com.pl znajdują się bieżące informacje prasowe na temat marek...

Kraj, 25 listopada 2008

LPP uruchomił pierwszy salon Cropp na Węgrzech

Firma LPP otworzyła pierwszy salon marki Cropp na Węgrzech. Tym samym Węgry dołączyły do pozostałych ośmiu krajów, w których Cropp...

Kraj, 18 listopada 2008

Iga Aksamit-McGinley, kierownik marki Cropp, rozstaje się z LPP

Iga Aksamit-McGinley, kierownik marki Cropp, odchodzi z LPP SA. Jak podano, powodem jej odejścia są względy prywatne. Obowiązki Aksamit-McGinley przejęła...

Kraj, 29 września 2008

Mariusz Kozak-Zagozda ma zająć się marketingiem Vistuli

Mariusz Kozak-Zagozda został dyrektorem artystycznym w grupie odzieżowej Vistula. Ma być odpowiedzialny za komunikację marketingową, kształtowanie wizerunku marek oraz wprowadzanie...

Kraj, 15 września 2008

Cropp wprowadza do portfolio kolekcję eko

Marka odzieżowa Cropp wprowadza do oferty dżinsy, T-shirty i bluzy uszyte z organicznej bawełny. Ubrania z kolekcji Cropp Organic mają...

Przetargi, 11 września 2008

G7 wygrała przetarg Cropp; marketer twierdzi, że przeglądu nie zakończył

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, firma LPP wybrała agencję reklamową G7 do kompleksowej obsługi marki Cropp/CroppTown. Agnieszka Górska, dyr. marketingu LPP,...

Kraj, 10 września 2008

Tomasz Gardziewicz brand managerem Scotch & Soda

Tomasz Gardziewicz objął stanowisko brand managera marki odzieżowej Scotch & Soda. Poprzednio przez pięć lat pracował w LPP SA w...

Kraj, 2 września 2008

Reporter zmienia wizerunek i grupę docelową

Marka odzieży Reporter rozpoczyna kampanię jesienno-zimowej kolekcji odzieży. Reporter przeszedł znaczącą zmianę wizerunkową, poszukując nowego miejsca na rynku. - To...

Kraj, 22 sierpnia 2008

Nowa designerska kolekcja Croppa bez wsparcia w mediach

Marka Cropp (LPP SA) stworzyła limitowaną serię artystycznej odzieży pod nazwą Cropp Artist. Nowa kolekcja dostępna w salonach Croppa obejmuje:...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Mariusz Kozak-Zagozda odchodzi z LPP

Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. ds. strategicznych projektów marketingowych, odchodzi z przyczyn osobistych z firmy LPP SA zarządzającej markami Reserved, Cropp i...

Kraj, 30 lipca 2008

Cropp i Heineken wspólnie promują się nad polskim morzem

LPP i jej marka odzieżowa Cropp razem z Grupą Żywiec i marką piwa Heineken prowadzą wspólną akcję promocyjną w kilkunastu...