M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "CroppTown (marka)"

Kraj, 4 lutego 2010

Iga Aksamit awansowała na dyrektora marketingu Atlantica

Iga Aksamit awansowała na dyrektora marketingu producenta bielizny Atlantic. Dotychczas pełniła obowiązki kierownika marketingu. Jako dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za...

Kraj, 3 grudnia 2008

Iga Aksamit-McGinley odpowiada za markę Atlantic w całej Europie

Iga Aksamit-McGinley została nowym senior brand managerem marki Atlantic. Będzie odpowiedzialna za rozwój marki na rynkach UE i NON UE....

Kraj, 18 listopada 2008

Iga Aksamit-McGinley, kierownik marki Cropp, rozstaje się z LPP

Iga Aksamit-McGinley, kierownik marki Cropp, odchodzi z LPP SA. Jak podano, powodem jej odejścia są względy prywatne. Obowiązki Aksamit-McGinley przejęła...

Kraj, 29 września 2008

Mariusz Kozak-Zagozda ma zająć się marketingiem Vistuli

Mariusz Kozak-Zagozda został dyrektorem artystycznym w grupie odzieżowej Vistula. Ma być odpowiedzialny za komunikację marketingową, kształtowanie wizerunku marek oraz wprowadzanie...

Przetargi, 11 września 2008

G7 wygrała przetarg Cropp; marketer twierdzi, że przeglądu nie zakończył

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, firma LPP wybrała agencję reklamową G7 do kompleksowej obsługi marki Cropp/CroppTown. Agnieszka Górska, dyr. marketingu LPP,...

Kraj, 22 sierpnia 2008

Tomasz Bartnik, jeden z partnerów, odchodzi z Corporate Profiles Consulting

Tomasz Bartnik, jeden z partnerów Corporate Profiles Consulting, podjął decyzję o kontynuacji swojej drogi zawodowej poza tą agencją. Zainteresowały go...

Kraj, 19 czerwca 2008

Tomasz Gardziewicz przestał odpowiadać za markę Cropp

Tomasz Gardziewicz odchodzi z firmy LPP SA. Ostatnio zajmował stanowisko kierownika ds. projektów marketingowych Cropp/CroppTown. Pracował w spółce od pięciu...

Kraj, 11 kwietnia 2008

Cropp ma nowego kierownika marketingu; planuje mocną aktywność letnią

Tomasz Gardziewicz objął stanowisko kierownika ds. projektów marketingowych Cropp/CroppTown w firmie LPP SA. W spółce pracuje od pięciu lat. Wcześniej...

Kraj, 11 kwietnia 2008

LPP chce przejąć Artmana

LPP SA, właściciel marek Reserved i Cropp/CroppTown, zamierza przejąć spółkę Artman SA, właściciela marki House. Obie firmy podpisały w tej...

Przetargi, 21 stycznia 2008

Cropp wybrał ofertę Momentum

W najbliższym półroczu marka Cropp (LPP) będzie obsługiwana kreatywnie przez agencję Momentum. - Zakres pracy Momentum to dostarczanie kontentu kreatywnego...

Kraj, 9 stycznia 2008

Iga McGinley brand marketing managerem CroppTown

Iga McGinley została nowym brand marketing managerem marek CroppTown i Cropp w spółce LPP. Będzie odpowiadała za zarządzanie wszystkimi działaniami...

Kraj, 2 stycznia 2008

Plakaty reklamowe CroppTown nie są obsceniczne

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę wniesioną przeciwko reklamom marki CroppTown z portfolio LPP SA. Zespół orzekający Komisji Etyki Reklamy uznał,...

Przetargi, 6 grudnia 2007

Pięć agencji walczy o budżet marki CroppTown

CroppTown, odzieżowa marka należąca do spółki LPP, szuka agencji reklamowej do obsługi przyszłorocznych kampanii reklamowych. W przetargu bierze udział pięć...

Kraj, 14 czerwca 2007

Rada Reklamy uznała reklamy Wyeth i CroppTown za nieetyczne

Zespoły orzekające Komisji Etyki Reklamy działające przy Radzie Reklamy uznały reklamy firmy farmaceutycznej Wyeth oraz odzieżowej LPP (marka CroppTown) za...

Kraj, 4 kwietnia 2007

Jeżozwierze wspierają CroppTown - ruszyła duża kampania wizerunkowa tej marki

CroppTown (LPP SA) ruszył z kampanią wiosenną. Głównym motywem akcji jest hasło "Zupełnie inna jazda" i prowokująca kreacja, wskazana w...

Kraj, 28 sierpnia 2006

Front Design przygotuje materiały BTL dla amerykańskiej marki Vans

Amerykańska firma Vans powierzyła warszawskiej agencji konsultingowej Front Design produkcję materiałów BTL na polski rynek. Vans jest producentem butów i...

Kraj, 31 marca 2005

ZigZap i sklepy CroppTown przygotowały wspólną akcję promocyjną wspierającą nowy serial

Ogólnopolska akcja promocyjna stacji telewizyjnej ZigZap i sieci sklepów odzieżowych CroppTown promująca drugą część kultowego serialu dla młodzieży "Radiostacja Roscoe"...

Kraj, 20 lutego 2004

LPP SA przygotowuje intensywną kampanię wizerunkową CroppTown

Producent odzieży LPP SA planuje na maj br. rozpoczęcie intensywnej kampanii wizerunkowej marek CroppTown i Cropp. Przygotowywane działania reklamowe będą...

Kraj, 23 stycznia 2004

Mariusz Kozak-Zagozda kieruje marketingiem dla marki Cropp w LPP

Producent odzieży LPP SA, właściciel m.in. marki Reserved, stworzył oddzielny dział marketingu dla nowej marki Cropp, która ma być kierowana...